De Site / Gebruikers / Leg hier uit waar je nick in hemelsnaam op slaat
zoeken in:
0
Misterfool
geplaatst: 30 oktober 2009, 19:14 uur
ach ik moest een usernaam kiezen ooit in een niet zo ver verleden. en ja ik zeg en schrijf wel eens dingen wat later totale onzin blijkt te zijn. een beetje een idioot dus
MAAre ik ben ook een heel galante en aardige heer/meneer aan het worden dus om het leed van het idiote gedrag te verlichten mocht het wel voor mijn usernaam gegooit worden.
Misterfool werd het dus. een andere usernaam die ik regelmatig nog gebruik is nobrainer. Aan mijn zelfspot zal het niet liggen

MAAre ik ben ook een heel galante en aardige heer/meneer aan het worden dus om het leed van het idiote gedrag te verlichten mocht het wel voor mijn usernaam gegooit worden.
Misterfool werd het dus. een andere usernaam die ik regelmatig nog gebruik is nobrainer. Aan mijn zelfspot zal het niet liggen

0
Razor Disk
geplaatst: 13 januari 2010, 20:10 uur
Ehhh... spelfoutje plus een schijf met kartelrandjes. Vond het wel vet klinken.
0
geplaatst: 13 januari 2010, 21:51 uur
Ooit door een lief een te zoet snoepje genoemd, "cichlisuite" wordt uitgesproken als "sickly sweet" en is een ep van Autechre.
Autechre is voor mij een fenomeen en zal dat altijd blijven. Deze Ep is de perfecte combinatie tussen het eerdere "Ambient" werk en het latere "Abstractere" werk.
Deze periode had wat mij betreft wat langer mogen aanhouden alvorens ze de totale abstracte wereld willden laten zien.
Cichlisuite
Autechre is voor mij een fenomeen en zal dat altijd blijven. Deze Ep is de perfecte combinatie tussen het eerdere "Ambient" werk en het latere "Abstractere" werk.
Deze periode had wat mij betreft wat langer mogen aanhouden alvorens ze de totale abstracte wereld willden laten zien.
Cichlisuite
0
geplaatst: 13 januari 2010, 22:20 uur
Heb hier al eerder gepost maar na bovenstaande user kan ik niet achterblijven:
Gantz Graf
Omgedraaid voor een licht adellijk tintje, wat er wel toe heeft geleid dat ik de EP zelf vrijwel altijd de verkeerde naam geef
Gantz Graf
Omgedraaid voor een licht adellijk tintje, wat er wel toe heeft geleid dat ik de EP zelf vrijwel altijd de verkeerde naam geef

1
geplaatst: 13 januari 2010, 23:15 uur
ik zit al lang op deze site, al post ik niet zoveel berichten, dus wordt het misschien eens tijd voor wat uitleg.
S. is de eerste letter van mijn naam.
Vroeger(we spreken begin jaren 2000) op het Studio Brussel forum(wat waren dat toch mooie tijden) was mijn naam iets van iron_s.
Die iron komt vooral omdat ik altijd een enorme fan was van Iron Maiden en ook van Iron Butterfly.
En het is verandert in i.Ron S. nadat ik een aflevering van the Simpsons zag waarin bart de kerkmuziek vervangen heeft door in-a-gadda-da-vida en dat pastoor Lovejoy zegt dat de componist van het stuk I. Ron Butterfly is. Na de 17 minuten krijgt de hoogbejaarde orgelspeelster een beroerte.
Eigenlijk had ik eerst nog i_ron_s maar die puntjes brengen wat meer diepgang.
S. is de eerste letter van mijn naam.
Vroeger(we spreken begin jaren 2000) op het Studio Brussel forum(wat waren dat toch mooie tijden) was mijn naam iets van iron_s.
Die iron komt vooral omdat ik altijd een enorme fan was van Iron Maiden en ook van Iron Butterfly.
En het is verandert in i.Ron S. nadat ik een aflevering van the Simpsons zag waarin bart de kerkmuziek vervangen heeft door in-a-gadda-da-vida en dat pastoor Lovejoy zegt dat de componist van het stuk I. Ron Butterfly is. Na de 17 minuten krijgt de hoogbejaarde orgelspeelster een beroerte.
0
geplaatst: 13 januari 2010, 23:25 uur
Je bent niet de eerste
hier is die clip van the Simpsons.
YouTube - The Simpsons - In The Garden Of Eden
1
geplaatst: 13 januari 2010, 23:29 uur
Zoals eerder al gezegd hier komt mijn nick van het nummer Aerodynamic van Daft Punk.
Zo rond 2000-2001 had ik meestal Yonderboi als nickname. Dat veranderde zo ergens in 2002 omdat ik het niet leuk vond een artiestennaam als nick te hebben. Toen ik nadacht over wat het dan moest worden stond het nummer van Daft Punk op.
Een beetje knoeien met hoofdletters zorgde er dan voor dat mijn eigen naam er uitsprong en aERodynamIC was een feit
Zo rond 2000-2001 had ik meestal Yonderboi als nickname. Dat veranderde zo ergens in 2002 omdat ik het niet leuk vond een artiestennaam als nick te hebben. Toen ik nadacht over wat het dan moest worden stond het nummer van Daft Punk op.
Een beetje knoeien met hoofdletters zorgde er dan voor dat mijn eigen naam er uitsprong en aERodynamIC was een feit

0
geplaatst: 14 januari 2010, 10:54 uur
Ik denk eigenlijk altijd aan dat Kraftwerk nummer als ik je naam ergens lees.
0
geplaatst: 14 januari 2010, 14:44 uur
Lol, ik zie volgens mij nu na vier jaar pas de ERIC in aERodynamIC
. Had al wel een donkerbruin vermoeden dat het te maken had met die (geweldige) Daft Punk-song.
. Had al wel een donkerbruin vermoeden dat het te maken had met die (geweldige) Daft Punk-song.
0
geplaatst: 14 januari 2010, 15:30 uur
Nick komt van deze bandnaam:
Starsailor
Band zelf behoort zeker niet tot mijn favorieten maar de naam vind ik als nick wel erg leuk.
Starsailor
Band zelf behoort zeker niet tot mijn favorieten maar de naam vind ik als nick wel erg leuk.
0
Lukk0
geplaatst: 14 januari 2010, 18:28 uur
Weet je wat een nog veel mooiere starsailor is? Deze: Starsailor
0
geplaatst: 14 januari 2010, 18:33 uur
GrafGantz schreef:
Ja, maar ik dacht die C er alleen stond vanwege EriC.
Ja, maar ik dacht die C er alleen stond vanwege EriC.
Ja, zo kun je overal een draai aan geven natuurlijk

0
geplaatst: 14 januari 2010, 19:32 uur
i.Ron S. schreef:
hilarische scene!
0
Fortiske
geplaatst: 12 april 2010, 18:53 uur
Lang verhaal....
Eerst was er op VT4 een soort sms chat programma (2001/2002). Daar had ik me geregistreerd onder fortisboy (ja ik ben Anderlechtfan) en had de sponsornaam genomen om aan een nick te geraken. Daarna heb ik de "boy" weggelaten. Nu het is gewoon pure oplichting om aan geld te geraken.
Later heb ik me geregistreerd bij het RSCA forum onder de naam "Fortiske" en dat ben ik blijven gebruiken. Ook bij last.fm vind je me onder dezelfde naam terug. Zelfs Geert Hoste heeft er zelfs iets mee gemakt enkele jaren terug.
Eerst was er op VT4 een soort sms chat programma (2001/2002). Daar had ik me geregistreerd onder fortisboy (ja ik ben Anderlechtfan) en had de sponsornaam genomen om aan een nick te geraken. Daarna heb ik de "boy" weggelaten. Nu het is gewoon pure oplichting om aan geld te geraken.
Later heb ik me geregistreerd bij het RSCA forum onder de naam "Fortiske" en dat ben ik blijven gebruiken. Ook bij last.fm vind je me onder dezelfde naam terug. Zelfs Geert Hoste heeft er zelfs iets mee gemakt enkele jaren terug.
0
geplaatst: 13 april 2010, 20:12 uur
Liedje van Sophie Ellis-Bextor (New York City Lights) waar ik nog niet eens dol op was, vond de titel alleen zo leuk. En het heeft natuurlijk te maken met de droom om ooit eens naar NYC te gaan.
0
geplaatst: 13 april 2010, 20:21 uur
Nergens op, ik wou snel een account maken en koos toen een naam die nergens op slaat. Zou graag een nieuwe willen. 

0
Improvision
geplaatst: 8 mei 2010, 01:15 uur
De mijne slaat nergens op, zoals de drummer op Pink Moon van Nick Drake.
0
geplaatst: 8 mei 2010, 20:40 uur
Mijn voornaam, maar dan omgedraaid en geen "A" en geen "ander"
Anders was het "Rednaxela" geworden... En zeg nou zelf: dat zou toch een hele stomme nick zijn geweest....
Anders was het "Rednaxela" geworden... En zeg nou zelf: dat zou toch een hele stomme nick zijn geweest....
0
geplaatst: 16 mei 2010, 03:53 uur
Xel schreef:
Rednaxela zou ik persoonlijk wel een mooie nick vinden

Het klinkt als een kalmeringsmiddel

0
Father McKenzie
geplaatst: 16 mei 2010, 09:31 uur
Xel schreef:
En vooral, hij zou teveel op Axelle Red geleken hebben!
0
Father McKenzie
geplaatst: 16 mei 2010, 09:32 uur
hoi123 schreef:
Nergens op, ik wou snel een account maken en koos toen een naam die nergens op slaat. Zou graag een nieuwe willen.
Hij is kort en goed.
Veel beter dan Hallohierbenikdandagallemaalhoeistmetjullienog
want dat zou niet zo handig zijn...

0
Father McKenzie
geplaatst: 16 mei 2010, 09:33 uur
Mijn pseudo of nick hoef ik niet uit te leggen.
Luister gewoon naar Eleanor Rigby van the Beatles, op het album Revolver uit 1966 en je komt er wel achter.
Luister gewoon naar Eleanor Rigby van the Beatles, op het album Revolver uit 1966 en je komt er wel achter.
* denotes required fields.