De Site / Gebruikers / Leg hier uit waar je nick in hemelsnaam op slaat
zoeken in:
0
geplaatst: 22 oktober 2010, 19:42 uur
Lijkt me niet zo heel moeilijk 
Niels uit 1994, best zielig eigenlijk .

0
geplaatst: 27 november 2010, 15:21 uur
Dn!S = Dennis.
Volgens mij vond ik dat cool klinken toen ik 16 was.
Het lijkt me trouwens een kut naam om te lezen voor andere users. Hoe spreek je ! uit?
Dus ik heb besloten dat ! uitgesproken dient te worden als een afrikaanse 'klik'.
Dus: Dn-klik-s. Ik hoop dat dat het makkelijker maakt.
Volgens mij vond ik dat cool klinken toen ik 16 was.
Het lijkt me trouwens een kut naam om te lezen voor andere users. Hoe spreek je ! uit?
Dus ik heb besloten dat ! uitgesproken dient te worden als een afrikaanse 'klik'.
Dus: Dn-klik-s. Ik hoop dat dat het makkelijker maakt.
0
geplaatst: 28 november 2010, 10:21 uur
Dn-klik-s 
Ik maakte er gewoon Dennis van hoor, maargoed, als jij Dn-klik-s wil heten

Ik maakte er gewoon Dennis van hoor, maargoed, als jij Dn-klik-s wil heten

0
geplaatst: 8 januari 2011, 16:21 uur
Een sarcastische variatie op DarkLord666, GoatPervertor666, TrveKvlt666 en meer van dat soort puberale ongein die je vaak bij blackmetalvideo's op YouTube tegenkomt.
Ik ben het Satanische eetgerei
Ik ben het Satanische eetgerei

0
geplaatst: 27 januari 2011, 17:19 uur
Ocean van Oceansize
Volta van Mars Volta
Mijn twee favoriete bands.
Volta van Mars Volta
Mijn twee favoriete bands.
0
voltazy
geplaatst: 27 januari 2011, 17:31 uur
goh 
ik had al zo'n idee, helemaal gezien m'n eigen nickname

ik had al zo'n idee, helemaal gezien m'n eigen nickname
0
geplaatst: 27 januari 2011, 17:54 uur
Haha, dat had natuurlijk niemand geraden.
Jouw nickname was mij ook al opgevallen. Ik heb Electric Masada dankzij jouw top 10 ontdekt.
Dank daarvoor.
Jouw nickname was mij ook al opgevallen. Ik heb Electric Masada dankzij jouw top 10 ontdekt.
Dank daarvoor.

0
geplaatst: 13 maart 2011, 10:39 uur
Saturtijn - combinatie van Saturnine (van The Gathering, ik bedoel, toch een van mijn top-3 bands aller tijden) en Martijn. En ja, da's de origineelste username die iemand ooit heeft bedacht... 

0
geplaatst: 15 maart 2011, 20:02 uur
Zit niet echt een gedachtegang achter. Ik moest een username bedenken, en er was iets over garnalenpellers die werden uitgebuit in derdewereldlanden op TV.
0
geplaatst: 23 maart 2011, 14:54 uur
Ik zou het niet weten, gebruik deze al jaren overal maar enige dat ik er nu in herken zijn de 1ste 3 letters van mijn naam en de rest zou zowaar de 1ste letter en laatste letter van mijn familienaam kunnen zijn.
Echte reden weet ik niet meer, juist eens 5 minuten over nagedacht en is het enige logische dat ik kan bedenken.
Echte reden weet ik niet meer, juist eens 5 minuten over nagedacht en is het enige logische dat ik kan bedenken.
0
geplaatst: 23 maart 2011, 15:24 uur
Gewoon mijn achternaam. Om de één of andere reden noemt bijna iedereen mij altijd bij mijn achternaam i.p.v. mijn voornaam (Ralph)
0
geplaatst: 28 maart 2011, 19:26 uur
Laxus11 omdat ik eigenlijk lex heet en laxus gewoon makkelijk is en 11 omdat het makkelijt te onthouden is 

0
geplaatst: 18 juni 2011, 17:10 uur
laxus11 schreef:
Laxus11 omdat ik eigenlijk lex heet en laxus gewoon makkelijk is en 11 omdat het makkelijt te onthouden is
Ja logisch...
1
geplaatst: 18 juni 2011, 17:58 uur
De "e" in freakEy is een grapje wat ik al een tijdje gebruik, het is de E die Buddy Holly ooit uit zijn eigen naam weghaalde (eigenlijk HollEy dus), heb ik maar weer in ere hersteld.... is dus echt zo bedoeld....
Wordt nog wel eens verkeerd aangehaald in reply-berichten....
Freakey zelf slaat natuurlijk op de maniacale wijze waarop ik muziek consumeer....
Wordt nog wel eens verkeerd aangehaald in reply-berichten....
Freakey zelf slaat natuurlijk op de maniacale wijze waarop ik muziek consumeer....

0
geplaatst: 18 juni 2011, 20:32 uur
0
geplaatst: 18 juni 2011, 21:02 uur
niels94 schreef:
Nee, dat is hartstikke cool! Niels uit 1994, best zielig eigenlijk .

0
Sectumsempra
geplaatst: 21 juli 2011, 21:06 uur
Sectumsempra is een soort vloek, die diepe sneden in iemands huid snijdt. Lekker gezellig, maar soms moet je snijden om van je pijn af te komen... Denk ik dan.
0
geplaatst: 21 juli 2011, 22:02 uur
Sectumsempra schreef:
Sectumsempra is een soort vloek, die diepe sneden in iemands huid snijdt. Lekker gezellig, maar soms moet je snijden om van je pijn af te komen... Denk ik dan.
Klinkt nogal... suïcidaal.
0
Sectumsempra
geplaatst: 21 juli 2011, 22:12 uur
bennerd schreef:
(quote)
Niks suïcidaal. Ik hou niet van zelfmoord, zeker niet nu mijn beste vriend (daardoor) dood is gegaan. Snijden in de zin van je geestelijke pijn op je lichaam uitleven (of op dat van iemand anders maar laten we dat toch maar niet doen...)
Het is een toverspreuk in de Harry Potter boeken, haha.
0
ClassicRocker
geplaatst: 21 juli 2011, 22:20 uur
Je maakt het nodige mee in je vriendenkring, Sectumsempra. Geweld, zelfmoord... Leef je soms in een film?
* denotes required fields.