De Site / Gebruikers / Leg hier uit waar je nick in hemelsnaam op slaat
zoeken in:
0
Sectumsempra
geplaatst: 21 juli 2011, 22:24 uur
ClassicRocker schreef:
Je maakt het nodige mee in je vriendenkring, Sectumsempra. Geweld, zelfmoord... Leef je soms in een film?
Je maakt het nodige mee in je vriendenkring, Sectumsempra. Geweld, zelfmoord... Leef je soms in een film?
Nee, ik leef met emo's en één iemand met een gedragsstoornis.
En ik weet, emo is niet direct iemand die zichzelf snijdt, maar hij zag geen andere uitweg meer.
0
ClassicRocker
geplaatst: 21 juli 2011, 22:27 uur
En jij bent de nuchtere en rationele van het stel?
0
Sectumsempra
geplaatst: 21 juli 2011, 22:34 uur
ClassicRocker schreef:
Dat zou ik retorisch op kunnen vatten, nu ik het zo bedenk.
Nee, dat ben ik niet, tuurlijk niet! Ik kan alleen (ergens) wel een grens trekken als het me te ver gaat. Ik ben juist degene die aan komt dragen met idiote ideëen zoals daar is een colafontein maken met mentos (dat was het minst vreemde.).
Nuchterheid is overschat.
0
ClassicRocker
geplaatst: 22 juli 2011, 10:07 uur
Had anders de indruk dat je een buitengewoon bedachtzame jongedame bent. Hoe dan ook, gezien je leeftijd is het volstrekt normaal om zo nu en dan eens uit de band te springen. Deed ik ook toen ik zo oud was als jij. Sterker nog, doe dat nog steeds regelmatig.
Wat is het meest idiote dat je ooit gedaan hebt? En wanneer gaat idiotie je te ver?
Wat is het meest idiote dat je ooit gedaan hebt? En wanneer gaat idiotie je te ver?
0
ClassicRocker
geplaatst: 22 juli 2011, 10:17 uur
ClassicRocker schreef:
Classic Rocker rocks the classics.
Classic Rocker rocks the classics.
Classic rock: grote persoonlijkheden, grootste sound, groteske exposure. Toen rockmuziek de wereld veroverde en veranderde.
Modern rock: niets van dat alles.
Conclusie: today's music is bullshit!!!
0
Sectumsempra
geplaatst: 22 juli 2011, 12:04 uur
GrafGantz schreef:
Je bent al vroeg oud, weet je dat?
Je bent al vroeg oud, weet je dat?
O, ook goed. Ik hou de lol er wel in, haha.
Het vreemdste wat ik ooit gedaan heb is dit filmpje nadoen (ik werd gedwongen hoor, anders had ik het niet gedaan) En oja, een race houden in de IKEA op zo'n karretje. Ik bedoel, één iemand gaat er op zitten en de andere duwt heel hard en kijkt dan waar het karretje neerkomt. Wij kwamen tegen een of andere keukenkast aan ><
Ik sluit ook even het origineel bij:
Vervolgens deden we DIT: (ik was de slang, werd in een soort groene panty gehesen en moest een zure mat in mijn mond doen... I know, meligheid overtreft alles)
Het gaat me te ver als James en Derek een wedstrijd "pindakaaspot-leegeten-zonder-je-handen-te-gebruiken" houden. Daar heb ik niet aan mee gedaan, overigens. Ging me iets te ver.
0
Dikkop
geplaatst: 25 juli 2011, 15:33 uur
ClassicRocker schreef:
Classic rock: grote persoonlijkheden, grootste sound, groteske exposure. Toen rockmuziek de wereld veroverde en veranderde.
(quote)
Er wordt nog steeds fantastische muziek gemaakt.
En mijn gebruikersnaam was het eerste waar ik op kwam.
Ik had niet de intentie om veel bezig te zijn op deze site.
Nuja, niets aan te doen.

0
geplaatst: 25 juli 2011, 16:08 uur
Dikkop schreef:
Nuja, niets aan te doen.
(quote)
Nuja, niets aan te doen.
Ongeveer hetzelfde als jij. En Dikkop was al bezet.

0
geplaatst: 25 augustus 2011, 00:22 uur
De laatste 3 letters van mijn voornaam en tevens de eerste 3 letters van mijn bijnaam. 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 1 september 2011, 11:25 uur
''You may not have noticed, but we have buttocks where our faces are.''
1
geplaatst: 1 september 2011, 12:20 uur
Mijn dochter had een enorme Nijntje-knuffel en naar mijn mening is het hoofd van nijntje vele malen te groot voor het lijf. Sindsdien noemen we het beest dikke nijn oftewel Miffy Fathead!
Vandaar dus...
Vandaar dus...
0
geplaatst: 1 september 2011, 15:04 uur
ClassicRocker schreef:
...Blijkt uit een langdurend en diepgravend onderzoek waarin alle genres die vandaag de dag bestaan werden uitgekamd en er niet alleen naar de heersende popmuziek werd gekeken?Conclusie: today's music is bullshit!!!
0
geplaatst: 1 september 2011, 16:54 uur
Hij heeft gewoon te veel naar Damon Albarn ('Modern music is rubbish') geluisterd 

0
Dikkop
geplaatst: 1 september 2011, 18:39 uur
Bij Pink Floyd - Wish You Were Here ging het er ook al over.
Waar gaat Titmeister trouwens over?
Ik heb nooit Duits gehad.
Waar gaat Titmeister trouwens over?
Ik heb nooit Duits gehad.

0
Yann Samsa
geplaatst: 1 september 2011, 18:45 uur
ClassicRocker schreef:
(quote)
... 
0
geplaatst: 4 september 2011, 22:36 uur
Linius (Pallitax hoort er eigenlijk nog achter) roept regelmatig vragen op dus zal ik het hier maar gelijk uitleggen. Linius Pallitax is absoluut geen Latijn maar gewoon een personage uit een fantasy boeken serie genaamd 'De Klifkronieken' of zoals het origineel Engels 'The Edge Chronicles'. Een zeer geslaagde serie met al meer dan tien boeken inmiddels geschreven en getekend door Paul Stewart & Chris Riddell. Linius Pallitax is de allerhoogste academicus van de zwevende stad Sanctaphrax. Het wetenschappelijk bolwerk uit het universum. Dit klinkt waarschijnlijk best vaag als je het niet kent, maar mocht je van fantasy houden is dit zeker het proberen waard. Alleen al vanwege de mooie tekeningen die je verspreid door het boeken tegenkomt 
The Edge Chronicles by Paul Stewart and Chris Riddell - randomhouse.com
P.S. Ik ben hier ooit mee begonnen in groep 8 en behoort daarom net als Harry Potter tot echt jeugdsentiment. Dus misschien dat er voor volwassenen die nog moeten beginnen minder plezier valt uit te halen dan ik ooit heb gedaan

The Edge Chronicles by Paul Stewart and Chris Riddell - randomhouse.com
P.S. Ik ben hier ooit mee begonnen in groep 8 en behoort daarom net als Harry Potter tot echt jeugdsentiment. Dus misschien dat er voor volwassenen die nog moeten beginnen minder plezier valt uit te halen dan ik ooit heb gedaan

0
geplaatst: 28 november 2011, 23:33 uur
Bakema NL.........tja, dat is iets van zo'n 23 jaar terug. Ik was net 18, ging samenwonen in Amsterdam, moest nog 2 jaar school doen en had me laten overplaatsen wat werk betreft. Ik had een bijbaantje in een supermarkt in Uithoorn waar ik woonde, zoals zoveel jongeren dat hebben. Toen naar Amsterdam dus en ik moest daar een bijbaantje hebben uiteraard. Even daarvoor was ik een keer uitgeleend naar een filiaal vlak bij de Rai en het was onwijs gezellig daar, zelfs die ene dag dat ik er geweest was hing er gewoon een geweldige sfeer, heel apart. Dus vroeg ik of ik daar kon werken, direct geregeld, want werken kon (kan) ik wel.........die 2 meter grote gozer konden ze altijd goed gebruiken voor het zware werk
.
Een meer dan geweldige tijd gehad daar voor een aantal jaren en de toen nog jonge assistent bedrijfsleider werd een gabber voor het leven. Sterker nog, een vijftal van de collega's uit die tijd zijn nu nog steeds de beste vrienden die ik heb. Twee kregen een relatie en hebben 2 kinderen, nog een ander getrouwd met kinderen en 2 eeuwige vrijgezellen.....en we hebben ze geprobeerd te koppelen, maar dat ging niet door. Bijzondere tijd....en bijzonder leuk ook. We werken geen van allen meer samen, maar vrienden zijn we dus nog steeds.
Waar we elkaar ook in vonden, 4 van ons, was de hardrock. Eentje was al zijn hele leven liefhebber daarvan, ik begon het net te ontdekken en rolde er via hem nog meer in. En die 2 anderen, net een paar jaartjes jonger dan ik zelf begonnen het ook te ontdekken. Concerten bezoeken we ook meestal met zijn allen, dat gebeurt wel een paar keer per jaar. Net als in ieder geval 1 x per jaar een dvd avond......stevige muziek, een goeie hap eten en stevig aan het bier.
Nu was er een collega daar die op een gegeven moment iedereen Bakema noemde.......geen flauw idee meer waarom. Maar dat ging een eigen leven leiden en we noemden elkaar allemaal Bakema daar. Zelfs nu nog word ik door een aantal van hen steevast Bakema genoemd, wat echt niks met mijn naam van doen heeft. Ik geloof dat het uit een sketch van Wim Sonneveld komt of zo.
Ik heb ooit in een bedrijf gewerkt waar mijn leidinggevende in de Bakemastraat woonde.........geweldig, ik wilde bijna verhuizen. En toen was er het internet en moest je een naam hebben met online gamen en op fora..........en dan typ je iets als Killer, of TheBest, of gewoon je eigen naam. En dan is het eeuwig en altijd bezet, gek werd je daarvan. Tot het me ineens tebinnen schoot.....Bakema !!! Werd/wordt bijna nooit gebruikt, helemaal goed. En NL heb ik er aan toegevoegd voor het geval het wel gebruikt wordt en omdat het wel aardig is om te kunnen zien waar mensen zoal vandaan komen als je online speelt.
.Een meer dan geweldige tijd gehad daar voor een aantal jaren en de toen nog jonge assistent bedrijfsleider werd een gabber voor het leven. Sterker nog, een vijftal van de collega's uit die tijd zijn nu nog steeds de beste vrienden die ik heb. Twee kregen een relatie en hebben 2 kinderen, nog een ander getrouwd met kinderen en 2 eeuwige vrijgezellen.....en we hebben ze geprobeerd te koppelen, maar dat ging niet door. Bijzondere tijd....en bijzonder leuk ook. We werken geen van allen meer samen, maar vrienden zijn we dus nog steeds.
Waar we elkaar ook in vonden, 4 van ons, was de hardrock. Eentje was al zijn hele leven liefhebber daarvan, ik begon het net te ontdekken en rolde er via hem nog meer in. En die 2 anderen, net een paar jaartjes jonger dan ik zelf begonnen het ook te ontdekken. Concerten bezoeken we ook meestal met zijn allen, dat gebeurt wel een paar keer per jaar. Net als in ieder geval 1 x per jaar een dvd avond......stevige muziek, een goeie hap eten en stevig aan het bier.

Nu was er een collega daar die op een gegeven moment iedereen Bakema noemde.......geen flauw idee meer waarom. Maar dat ging een eigen leven leiden en we noemden elkaar allemaal Bakema daar. Zelfs nu nog word ik door een aantal van hen steevast Bakema genoemd, wat echt niks met mijn naam van doen heeft. Ik geloof dat het uit een sketch van Wim Sonneveld komt of zo.
Ik heb ooit in een bedrijf gewerkt waar mijn leidinggevende in de Bakemastraat woonde.........geweldig, ik wilde bijna verhuizen. En toen was er het internet en moest je een naam hebben met online gamen en op fora..........en dan typ je iets als Killer, of TheBest, of gewoon je eigen naam. En dan is het eeuwig en altijd bezet, gek werd je daarvan. Tot het me ineens tebinnen schoot.....Bakema !!! Werd/wordt bijna nooit gebruikt, helemaal goed. En NL heb ik er aan toegevoegd voor het geval het wel gebruikt wordt en omdat het wel aardig is om te kunnen zien waar mensen zoal vandaan komen als je online speelt.
0
geplaatst: 29 november 2011, 10:36 uur
Ja, dat is die sketch over het demonteren van een bom via de telefoon, moest daar al steeds aan denken als ik je username hier zag. Die had ik heel vroeger op een cassettebandje dus die kan ik dromen, weet alleen niet meer wie het was, zou zomaar iemand anders dan Sonneveld geweest kunnen zijn.
/edit: Het is Henk Elsink dus: klik
/edit: Het is Henk Elsink dus: klik
2
geplaatst: 23 april 2021, 11:48 uur
Niks leuker dan een 10 jaar oud topic een kick geven.
Ik heet Harm en 1985 is mijn bouwjaar. Gebruik het eigenlijk bijna overal (soms zonder de 19).
Ik heet Harm en 1985 is mijn bouwjaar. Gebruik het eigenlijk bijna overal (soms zonder de 19).
1
geplaatst: 23 april 2021, 12:00 uur
Mijn inspiratie komt voornamelijk van mijn rijbewijs en paspoort.
0
geplaatst: 23 april 2021, 13:36 uur
Rudi S schreef:
Niet je strafblad? De verdachte, Rudi S., luistert opvallend vaak naar Neil Young muziek

* denotes required fields.