menu

Mijn Updates +
Overig / Apparatuur / iTunes

zoeken in:
Herintallatie werkt niet.

Bij het opstarten overlaatst kreeg ik vanzelf de melding om de locatie van mijn bibliotheek aan te wijzen. Heb ik gedaan, maar verder gebeurde alweer niets.

Andere ideeën?

Nicci
Geen.

Ok, bedankt.

Iemand?

hdk-nl
Even weghalen van recent toegevoegde muziek - andere map zetten ofzo. Misschien is het een mp3 bestand dat roet in het eten gooit?

Intussen weet ik helaas niet meer welke muziek ik een half jaar geleden laatst heb geïmporteerd... Maar dus herïnstalleren en geen bibliotheek aanduiden zou volgens jou misschien helpen?

Nicci
Ik denk ook niet dat dat het probleem is. iTunes zou volgens mij gewoon moeten opstarten, ook al zijn al je muziekbestanden naar z'n moer. Overigens ben je daar snel achter: maak een nieuwe bieb aan. Als die het wel doet, weet je dat het probleem in je huidige bieb zit.

hdk-nl
unaej schreef:
Intussen weet ik helaas niet meer welke muziek ik een half jaar geleden laatst heb geïmporteerd... Maar dus herïnstalleren en geen bibliotheek aanduiden zou volgens jou misschien helpen?

Dat zou een stap in de goede richting zijn. Als hij het gewoon doet dan is het probleem bibliotheek gerelateerd, zoals Nicci ook al aangeeft.

Oudere versie van iTunes geïnstalleerd, die niet wilde opstarten. Kreeg de mededeling: "iTunes Library.itl is gemaakt met een nieuwere versie van iTunes en kan in deze versie niet worden geopend." Mag ik die file gewoon verwijderen, en dan zien of het wel lukt?

Manueel verwijderd, nog steeds geen reactie. Wat nu?

Nicci
Waarom installeer je niet de laatste versie van iTunes?

Heeft toch per definitie minder kans op slagen?

Nicci
Want?

Omdat die vroeger niet werkte...?

Bij deze de nieuwe versie aan het installeren. Eens zien wat het wordt.

Krijg nu al voor de derde keer dit te zien.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.musicmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://img408.imageshack.us/img408/1153/itunesprob.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Iemand enig idee wat dit betekent, wat mij te doen staat? (Ik ben hoofdgebruiker van de pc en heb dus wel degelijk "administrator rights".)

Alvast bedankt!

Heb nu het iTunes-alternatief musikCube, voorlopig redelijk tevreden over.

Ik gebruik altijd iTunes ik heb tenslotte ook een Mac . Ik heb een heel goed programma ik weet niet of mensen het kennen het heet Spotify het is zo handig het is gewoon legaal je download een programma maakt een account aan en je hebt voor 20 uur per maand gratis muziek. Er staan 8 miljoen nummers en alle nieuwe muziek word er ook in gezet. soms mis je wel wat muziek dat is wel jammer. Elke week krijg je weer 5 uur speelminuten erbij je kan gewoon zoeken alles staat online goed geordend. Het ziet er uit als iTunes alleen dan in het zwart. Er zitten reclames in, soms ook tussen de muziek maar je kan een abonnement nemen dan is dat allemaal weg dit programma raad ik iedereen aan ook kan je er afspeellijsten in maken en je muziek die je al hebt er in importeren zodat die niet van je afspeel minuten afgaan en naar mij gevoel is 20 uur ruim voldoende, en ik luister veel muziek ik gebruik het vooral om muziek te ontdekken en als een soort youtube om muziek te luisteren voor je het gaat kopen/downloaden

iTunes Ping? iemand?

ik zie het nut van Ping niet. Ik blijf iTunes gewoon gebruiken waar het oorspronkelijk voor bedoeld was: muziek luisteren en het sorteren van je collectie.

je kan je favoriete artiesten volgen en weten wat ze allemaal doen. wanneer ze iets nieuws uitbrengen etc. je kan je vrienden volgen en kijken wat voor muziek hun luisteren.

Een soort last.fm ook. Vraag me alleen af hoeveel mensen iTunes gebruiken. Winamp, Windows Media Player, Foobar, etc. zijn toch ook wel populair.

Ja het is ook twitter alleen voor muziek best handig hoor! maar als je al denkt dat er 160 miljoen iTunes Store accounts zijn die een credit card hebben geactiveerd. Zullen er denk ik nog veel meer mensen iTunes gebruiken want niet iedereen heeft een account, en herman waar blijft dat CD'tje?

hdk-nl
herman schreef:
Een soort last.fm ook. Vraag me alleen af hoeveel mensen iTunes gebruiken. Winamp, Windows Media Player, Foobar, etc. zijn toch ook wel populair.
.

Apple's Ping gains a million users in first two days -- Engadget

Ik ben nu ook ten einde raad.

Alles werkte altijd perfect, maar nu krijg ik als ik een liedje naar mijn Ipod wil slepen de melding dat Itunes het liedje niet kan kopieren, omdat het bestand niet is gevonden. Bij elk bestand doet hij dit.

Als ik diagnostische tests uitvoer blijkt daaruit dat ik geen Ipod aangesloten zou hebben. Waarom is deze dan wel zichtbaar in Itunes, deze computer en staat er verbonden op de Ipod zelf?

Herinstalleren, eerdere en nieuwe versies werkt niet. Software van de Ipod is ook bijgewerkt.

Nicci
En je weet zeker dat je niet per ongeluk je 'bieb' verplaatst hebt?

Ik gebruik nooit een bibliotheek.

De pc is een tijdje geleden volledig gedefragmenteerd, dat wel, maar ook nadat ik handmatig álles van Itunes en Apple had gewist voordat ik een nieuwe installatie uitvoerde blijft hij deze melding geven.

Het vreemde is dat 'ie de eerste drie albums wel pakte, en daarna uit het niets die melding begon te geven.

Vreemd.

Als ik een liedje eerst naar de blibliotheek sleep, en dan naar de Ipod doet 'ie het wel.

Hoe kan dat nou, als ie 'm blijkbaar niet herkent?

Nicci
Je gebruikt in iTunes altijd een bieb. Je tweede reactie lijkt aan te geven dat de muziek niet in iTunes staat.

Ik kopieer altijd rechtstreeks naar de muziekmap van de Ipod zelf, en tot vandaag leverde dat nooit problemen op. Nu moet ik het eerst naar de bibliotheek slepen en dan kan ik het verplaatsen naar de muziekmap op de Ipod.

Dat duurt twee keer zo lang...

Gast
geplaatst: vandaag om 14:34 uur

geplaatst: vandaag om 14:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.