Overig / Apparatuur / PC (centraal topic)
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2007, 21:11 uur
Dr.Greenthump schreef:
Hoezo heeft jou toetsenbord in hemelsnaam geen insert-toers ...
Hoezo heeft jou toetsenbord in hemelsnaam geen insert-toers ...
Dr.Greenthump schreef:
lol, blijkt dat ik ook zo'n grotere delete knop heb en dus ook geen insert knop heb!
lol, blijkt dat ik ook zo'n grotere delete knop heb en dus ook geen insert knop heb!
Hoe krijg je het voor elkaar Greenthump?

0
Sietse
geplaatst: 20 mei 2007, 16:55 uur
hmm, ik heb een vrij nieuw logitech toetsenbord (nog geen 1 1/2 maand oud) en daar zit wel degelijk een insert toets op.
0
Social_Mask
geplaatst: 20 mei 2007, 20:39 uur
Ik heb sinds kort een probleempje met mijn computer. Ik heb namelijk SpyWare. En heb meerdere malen geprobeerd om het weg te krijgen met spybot en Hitman Pro. Maar het gaat maar niet weg. Weet iemand misschien een gratis programma waarmee ik het echt zeker weg kan krijgen?
Alvast bedankt
Alvast bedankt

0
geplaatst: 20 mei 2007, 20:42 uur
Social_Mask schreef:
Ik heb sinds kort een probleempje met mijn computer. Ik heb namelijk SpyWare. En heb meerdere malen geprobeerd om het weg te krijgen met spybot en Hitman Pro. Maar het gaat maar niet weg. Weet iemand misschien een gratis programma waarmee ik het echt zeker weg kan krijgen?
Alvast bedankt
Alvast bedankt

Je zou het met Windows Defender kunnen proberen, die is beter dan die twee programmaatjes die je genoemd hebt. Maar ik kan je niet garanderen dat het dan weg is.
0
geplaatst: 20 mei 2007, 20:44 uur
Spybot is anders een verdomd goede. Die defender van Windows is ongeveer het enige goede product van Windows op beveiligingsgebied.
Adaware ook altijd een goede. Een van de betere schijnt Spywaredoctor te zijn. Overigens beperkt op freeware basis en dus betalen.
Adaware ook altijd een goede. Een van de betere schijnt Spywaredoctor te zijn. Overigens beperkt op freeware basis en dus betalen.
0
geplaatst: 20 mei 2007, 20:47 uur
En een goede firewall nemen, ofwel de nieuwe Zonealarm Internet Security.
0
Social_Mask
geplaatst: 20 mei 2007, 20:52 uur
Sietse schreef:
wat is het voor spyware, wat doet het enz.
wat is het voor spyware, wat doet het enz.
Van soorten spyware heb ik geen verstand, maar het zorgt er in ieder geval voor dat internet erg langzaam gaat. Geen pop ups ofso. En na een minuut of 15 werkt mn PC niet meer en moet ik het opnieuw starten. Msn starten gaat ook zeer langzaam. En als ik me afmeld zorgt dat ook voor problemen. Ik word er een beetje agressief van...
0
geplaatst: 20 mei 2007, 20:53 uur
Ik zou eens lekker Windows er opnieuw op knallen, is altijd nog het beste.
0
Social_Mask
geplaatst: 20 mei 2007, 20:55 uur
Zal ik dan nog maar es doen.
En ohw jah, ik ben niet de enige die de PC gebruikt. Er zijn verschilende acounts...
En ohw jah, ik ben niet de enige die de PC gebruikt. Er zijn verschilende acounts...
0
Sietse
geplaatst: 20 mei 2007, 23:06 uur
klinkt eerder als een virus.
ik zou vooral eens een goede virusscanner draaien (geen mcafee, geen norton) en dat dus vanaf de administrator account.
Of inderdaad van alles dat belangrijk is een backup maken en dan windows opnieuw installeren.
ik zou vooral eens een goede virusscanner draaien (geen mcafee, geen norton) en dat dus vanaf de administrator account.
Of inderdaad van alles dat belangrijk is een backup maken en dan windows opnieuw installeren.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 09:38 uur
Gewoon formateren, dat is altijd het beste. Moet je sowieso eens in de zoveel tijd doen.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 18:30 uur
Als het goed is komt onze nieuwe computer morgen ^^. Kan ik eindelijk Sims 2 doen zonder dat je heel lang moet wachten voor laden.
0
Social_Mask
geplaatst: 21 mei 2007, 18:52 uur
gemaster schreef:
Gewoon formateren, dat is altijd het beste. Moet je sowieso eens in de zoveel tijd doen.
Wat houdt formateren in?

0
geplaatst: 21 mei 2007, 22:18 uur
Social_Mask schreef:
Wat houdt formateren in?
(quote)
Wat houdt formateren in?

Het leegkieperen van je computer. Oftewel alles kwijt + de hele handel opnieuw installeren.
gemaster schreef:
Ga wel ff na of je niet een voorgeinstaleerde PC van bijvoorbeeld Dell hebt. In dat geval kun je gewoon met de CTRL - F11 toetscombinatie tijdens de opstart alles keurig recoveren. Scheelt iig een hoop installatietijd.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 22:22 uur
Huh dat laatste? Ik heb net zelf mijn c schijf weer eens leeggetrokken en daarna alle drivers weer moeten installeren. Heb zelf een Dell...maar als ik dus ctrl f11 doe dan..
0
Social_Mask
geplaatst: 21 mei 2007, 22:38 uur
Pellie schreef:
Het leegkieperen van je computer. Oftewel alles kwijt + de hele handel opnieuw installeren.
Ga wel ff na of je niet een voorgeinstaleerde PC van bijvoorbeeld Dell hebt. In dat geval kun je gewoon met de CTRL - F11 toetscombinatie tijdens de opstart alles keurig recoveren. Scheelt iig een hoop installatietijd.
(quote)
(quote)
Okej, bedankt voor uw hulp

0
geplaatst: 22 mei 2007, 12:37 uur
HiLL schreef:
Huh dat laatste? Ik heb net zelf mijn c schijf weer eens leeggetrokken en daarna alle drivers weer moeten installeren. Heb zelf een Dell...maar als ik dus ctrl f11 doe dan..
Als deze voorgeinstalleeerd was wel ja. Misschien weet je nog toen je hem kocht of je deze zelf geinstaleerd hebt, of dat je een aantal keer op 'ok' moest klikken en meteen windows + basissoftware op je PC stond. In dat geval kun je nog recoveren.
Tijdens het opstarten direct op ctrl - F11 veelvuldig drukken (soms reageert ie niet). Je komt dan in een Dell-menu. Kies "recover to dell" en binnen enkele minuten is je PC weer als vanouds

0
geplaatst: 22 mei 2007, 13:58 uur
Goede tip, dit wist ik ook niet. Kan ik over 4 jaar gebruik van maken als de pc waarschijnlijk te langzaam geworden is.
0
Sietse
geplaatst: 22 mei 2007, 14:56 uur
die recovery mode is echt rot.
Ik wil echt gewoon alles zelf onder controle hebben...
0
geplaatst: 22 mei 2007, 15:28 uur
Wat is er rot aan? Herstelt die recovery mode niet gewoon alles zodat je weer je pc hebt zoals je hem geleverd kreeg?
0
geplaatst: 22 mei 2007, 15:48 uur
HiLL schreef:
maar na het formateren of.. uh
maar na het formateren of.. uh

Je hoeft 'm dan niet zelf te formateren.
Maar als je 'm al een keer geformateerd hebt.....volgens mij kan het dan nog steeds hoor. Ik durf dat niet met zekerheid te zeggen
Sietse schreef:
Eigenwijze freak dat je bent

Hij herstelt hem inderdaad precies zoals ie aangeleverd is. Ik weet niet of Dell altijd PC's vooraf installeert, dus dat moet je wel ff nachecken.
0
Sietse
geplaatst: 22 mei 2007, 20:50 uur
Hij herstelt hem inderdaad precies zoals ie aangeleverd is.
en dat is het hem juist...weet je hoeveel shit daar wel niet tussen zit...
is gewoon vies.
0
geplaatst: 22 mei 2007, 22:30 uur
Sietse schreef:
is gewoon vies.
(quote)
is gewoon vies.
Like what?
0
geplaatst: 22 mei 2007, 22:48 uur
Internet Explorer, Microsoft Outlook Corel Paint Shop Pro X, Media Center, een brandprogramma en eventueel McAfee. Valt reuze mee en desnoods gooi je ze er direct af. Ben je nog steeds sneller klaar. 

* denotes required fields.