Overig / Apparatuur / Het iPod topic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 augustus 2009, 23:10 uur
0
geplaatst: 10 september 2009, 09:10 uur
Deze week is er een Apple event waar diverse nieuwe hard en software wordt gepresenteerd. klik.
De iPod Classic is geupgraded naar 160gb!!
Als je die vol muziek op shuffle zet dan hoef je hem de rest van je leven niet meer uit te zetten!
De iPod Classic is geupgraded naar 160gb!!

Als je die vol muziek op shuffle zet dan hoef je hem de rest van je leven niet meer uit te zetten!
0
geplaatst: 10 september 2009, 13:28 uur
Meteen maar even die 160gb bestelt
. Ben blij dat ze hem geupgraded hebben. Hoef ik me iig geen zorgen meer te maken dat me iPod vol raakt
.
. Ben blij dat ze hem geupgraded hebben. Hoef ik me iig geen zorgen meer te maken dat me iPod vol raakt
.
0
geplaatst: 14 september 2009, 16:48 uur
Dat is wel waar ik me de laatste tijd aan irriteer, te weinig geheugen. Maar ik heb geen geld voor een nieuwe ipod.
Ik heb trouwens een ipod touch 2G 8GB
Ik heb trouwens een ipod touch 2G 8GB
0
geplaatst: 19 september 2009, 19:10 uur
In iTunes had ik voorheen bovenin drie knoppen waarmee je de bibliotheek kon sorteren op album, artiest en genre. Deze knoppen zijn nu weg. Hoe krijg ik die terug??
0
geplaatst: 20 september 2009, 10:34 uur
Gewoon daar bovenop staan en rechtermuisknop en dan kun je kiezen welke knoppen je geselecteerd wil hebben. Als dat tenminste is wat je bedoelt.
0
geplaatst: 20 september 2009, 10:46 uur
Ik zit er ook over te denken om een iPod classic 160GB te kopen, ik heb bij de release een Touch 8GB gekocht en dat is nog steeds best een leuk apparaatje maar Apple upgrade nu alleen nog de Touch van de tweede generatie en het gebrek aan ruimte gaat me steeds meer irriteren.
0
geplaatst: 20 september 2009, 11:40 uur
J.M. schreef:
Gewoon daar bovenop staan en rechtermuisknop en dan kun je kiezen welke knoppen je geselecteerd wil hebben. Als dat tenminste is wat je bedoelt.
Nee de rechtermuis doet daar niets... en in de menu's bovenin is ook niets te vinden...
(Ik heb windows)
0
Chriskattepis
geplaatst: 11 oktober 2009, 10:37 uur
Hallo Mensen,
Ik had een korte vraag. Ik wil mijn ipod nano aansluiten op mijn autoradio. (een JVC KD-G631EX met usb aansluiting). Ik wil de iPod gebruiken om de nummers te selecteren (dus niet via de radio). Mijn vraag: Is iemand bekend met een kabel (of verloopstuk) dat hiervoor geschikt is? Ik heb de standaard bijgeleverde usb-ipod kabel geprobeerd maar die werkt helaas niet.
Alvast bedankt!
Ik had een korte vraag. Ik wil mijn ipod nano aansluiten op mijn autoradio. (een JVC KD-G631EX met usb aansluiting). Ik wil de iPod gebruiken om de nummers te selecteren (dus niet via de radio). Mijn vraag: Is iemand bekend met een kabel (of verloopstuk) dat hiervoor geschikt is? Ik heb de standaard bijgeleverde usb-ipod kabel geprobeerd maar die werkt helaas niet.
Alvast bedankt!
0
geplaatst: 1 november 2009, 15:30 uur
Weet iemand een goed programma en gebruiksvriendelijk programma om bestanden als AVI en andere beeldbestanden naar een ipod bestand te converteren?
0
fastpulseboy
geplaatst: 1 november 2009, 16:41 uur
Chriskattepis schreef:
Hallo Mensen,
Alvast bedankt!
Hallo Mensen,
Alvast bedankt!
via de usb gaat dat niet lukken. Als je een "jack in" aansluiting hebt op je autoradio kan je gewoon een mini-jack mini-jack kabeltje er tussen gooien van een paar euri.
0
boomkat
geplaatst: 9 november 2009, 23:33 uur
Weet iemand of die 120 GB ipods nog worden verkocht. Ik betaal liever een euro of 180 voor die versie dan meteen de volle pond neer te leggen voor de 160 GB ook al zou die naar verhouding (capaciteit, snelheid etc.) goedkoper zijn.
0
geplaatst: 9 november 2009, 23:39 uur
boomkat schreef:
Weet iemand of die 120 GB ipods nog worden verkocht. Ik betaal liever een euro of 180 voor die versie dan meteen de volle pond neer te leggen voor de 160 GB ook al zou die naar verhouding (capaciteit, snelheid etc.) goedkoper zijn.
Bij de BCC hebben ze hem volgens mij nog gewoon. Bij ons in ieder geval nog wel.Weet iemand of die 120 GB ipods nog worden verkocht. Ik betaal liever een euro of 180 voor die versie dan meteen de volle pond neer te leggen voor de 160 GB ook al zou die naar verhouding (capaciteit, snelheid etc.) goedkoper zijn.
Mijn 120gb ipod is deze week helaas kapot gegaan. Hopelijk kunnen ze hem maken of krijg ik een nieuwe (lang leve garantie).
0
geplaatst: 10 november 2009, 17:18 uur
boomkat schreef:
Ja bij de media markt kon ik vorige week kiesen tussen die 2.
Koos 160 GB
0
geplaatst: 22 november 2009, 18:24 uur
Outblasty schreef:
Mijn 120gb ipod is deze week helaas kapot gegaan. Hopelijk kunnen ze hem maken of krijg ik een nieuwe (lang leve garantie).
Ik heb een nieuwe gekregen (quote)
Bij de BCC hebben ze hem volgens mij nog gewoon. Bij ons in ieder geval nog wel.Mijn 120gb ipod is deze week helaas kapot gegaan. Hopelijk kunnen ze hem maken of krijg ik een nieuwe (lang leve garantie).
. en mijn garantie loopt gewoon door.
0
geplaatst: 22 november 2009, 18:28 uur
In Overigen > Apparatuur > Draadloze speakers voor iPod:
Ik ben van plan om nieuwe speakers voor mijn iPod te kopen met 1 belangrijke eis en dat is dat er een accu/batterijen in kunnen zodat ik hem ook buiten kan gebruiken.
Ik had altijd de logitech mm50 maar die klinkt niet echt goed meer na 2 jaar intensief gebruik. Ik wil nu eigenlijk wel wat beters maar ik kan niet echt veel meer vinden dan de Bose Soundock Portable maar die is 400euro.
Heeft iemand een goed alternatief?
Ik ben van plan om nieuwe speakers voor mijn iPod te kopen met 1 belangrijke eis en dat is dat er een accu/batterijen in kunnen zodat ik hem ook buiten kan gebruiken.
Ik had altijd de logitech mm50 maar die klinkt niet echt goed meer na 2 jaar intensief gebruik. Ik wil nu eigenlijk wel wat beters maar ik kan niet echt veel meer vinden dan de Bose Soundock Portable maar die is 400euro.
0
geplaatst: 22 november 2009, 18:34 uur
Ik heb zelf de Bose Soundock Portable (de witte versie van inderdaad 399 euro).
Dat was even slikken maar al luisterend naar alternatieven merkte ik wel dat ik liever wat meer geld neer moest tellen dan dat ik naar mindere kwaliteit zou luisteren.
Nu is alles natuurlijk persoonlijk, net als de inhoud van de portemonnee, maar soms moet je gewoon maar even slikken
Dat was even slikken maar al luisterend naar alternatieven merkte ik wel dat ik liever wat meer geld neer moest tellen dan dat ik naar mindere kwaliteit zou luisteren.
Nu is alles natuurlijk persoonlijk, net als de inhoud van de portemonnee, maar soms moet je gewoon maar even slikken

0
geplaatst: 22 november 2009, 22:40 uur
aERodynamIC schreef:
Ik denk inderdaad dat het gewoon even slikken wordt. Maar hij bevalt wel goed? Is het geluid ook gewoon even goed als je hem op de batterij aanzet? En gaat hij dan ook lang mee?
0
geplaatst: 22 november 2009, 22:42 uur
Ja het geluid is prima ook op de batterij (ik gebruik het voornamelijk buiten op mijn balkon dus dan klinkt het toch weer even anders).
De levensduur er van is wat mij betreft uitstekend.
Daarbij vind ik de vormgeving ook gewoon mooi.
De prijs zorgde dat het niet bovenaan het lijstje stond. Maar een uitgebreide luisterbeurt naar verschillende speakers deed me overtuigen dat dit een prima keuze was. Maar dat is natuurlijk altijd iets persoonlijks.
Neem in elk geval de tijd en vergelijk gewoon goed. Het is immers een aardig bedrag.
De levensduur er van is wat mij betreft uitstekend.
Daarbij vind ik de vormgeving ook gewoon mooi.
De prijs zorgde dat het niet bovenaan het lijstje stond. Maar een uitgebreide luisterbeurt naar verschillende speakers deed me overtuigen dat dit een prima keuze was. Maar dat is natuurlijk altijd iets persoonlijks.
Neem in elk geval de tijd en vergelijk gewoon goed. Het is immers een aardig bedrag.
0
geplaatst: 22 november 2009, 22:52 uur
Outblasty schreef:
typisch dat er maar zo weinig te krijgen lijkt te zijn; hier in Parijs staat alleen de Virgin vol met dit soort apparaten in allerlei klassen. Helaas hebben ze geen uitgebreid overzicht online staan van de producten die ze verkopen, maar je kan wel wat vinden in de kerstfolder, p. 97.
0
geplaatst: 23 november 2009, 19:12 uur
Hoe voeg ik nou het makkelijkst plaatjes toe bij albums in itunes? Ik deed altijd gewoon bij het eerste nummer van het album het plaatje erin zetten en dan komt het plaatje bij albums te staan in mijn ipod. Maar als ik bijvoorbeeld alleen het tweede nummer doe pakt ie hem niet.
0
geplaatst: 23 november 2009, 19:22 uur
Alle nummers van het album markeren, rechter muisknop, info tonen, kopie van afbeelding maken en die plaatsen in hokje waar illustratie staat.
0
geplaatst: 23 november 2009, 22:20 uur
Haha dat is een stuk makkelijker. Ga ik dat maar meteen even doen want het is echt irritant om die hele lijst met van die lege plaatjes te hebben.
0
geplaatst: 25 november 2009, 22:07 uur
Weet iemand of het mogelijk is om op een computer waarop iTunes niet geïnstalleerd is muziek vanaf een iPod af te spelen, als de iPod via een USB-poort op de computer aangesloten is?
0
geplaatst: 18 december 2009, 12:20 uur
Bertus schreef:
Weet iemand of het mogelijk is om op een computer waarop iTunes niet geïnstalleerd is muziek vanaf een iPod af te spelen, als de iPod via een USB-poort op de computer aangesloten is?
Volgens mij is dat niet mogelijk.Weet iemand of het mogelijk is om op een computer waarop iTunes niet geïnstalleerd is muziek vanaf een iPod af te spelen, als de iPod via een USB-poort op de computer aangesloten is?
0
elrayo
geplaatst: 18 december 2009, 12:28 uur
Gebruik je iPod niet in de sneeuw... Mijn touch en shuffle zijn beiden overleden... 

0
geplaatst: 18 december 2009, 12:30 uur
Vanwege de kou? of in de sneeuw laten vallen? Ik ben wel van plan mijn ipod te gebruiken tijdens het skien.
0
elrayo
geplaatst: 18 december 2009, 12:40 uur
Mijn shuffle werd helemaal nat door de sneeuw en werkt daardoor niet meer. Mijn touch weigert ook mee te werken, maar die heb ik laten vallen. 

0
geplaatst: 18 december 2009, 15:37 uur
Outblasty schreef:
(quote)
Vanwege de kou? of in de sneeuw laten vallen? Ik ben wel van plan mijn ipod te gebruiken tijdens het skien. Zal het niet doen volgens mij vanwege de kou is da niet goed voor dat ding
0
geplaatst: 14 januari 2010, 13:28 uur
In Muziek > Algemeen > Ipod shuffle , herken de muziek:
Ik heb de Ipod 120 g al meer dan een jaar en sinds een paar dagen gebruik ik de shuffle, er staan meer dan 11000 liedjes op
verrassend is de keus die je krijgt, het is de kunst het nummer te herkennen of te waarderen zonder dat je weet wie het is.
en als grote muziekkenner heb ik het vaak genoeg mis met het raden van het nummer
heel apart
zijn er mee die dit leuk vinden ?
Ik heb de Ipod 120 g al meer dan een jaar en sinds een paar dagen gebruik ik de shuffle, er staan meer dan 11000 liedjes op
verrassend is de keus die je krijgt, het is de kunst het nummer te herkennen of te waarderen zonder dat je weet wie het is.
en als grote muziekkenner heb ik het vaak genoeg mis met het raden van het nummer
heel apart
zijn er mee die dit leuk vinden ?
* denotes required fields.