Overig / Apparatuur / Het hoofdtelefoon / koptelefoon topic
zoeken in:
0
raffael77
geplaatst: 19 juni 2008, 12:34 uur
Ace schreef:
Een EX-90 in-ear! Fantastisch geluid, veel beter dan wat dan ook in dezelfde prijsklasse... Als je trouwens echt mooie in ears wilt moet je Shure kopen, maar die zijn wel flink aan de prijs.
(quote)
Een EX-90 in-ear! Fantastisch geluid, veel beter dan wat dan ook in dezelfde prijsklasse... Als je trouwens echt mooie in ears wilt moet je Shure kopen, maar die zijn wel flink aan de prijs.
Was ik vergeten die zijn toch vanaf 250 euri ofzo iets. Volgens mij kan je die ook kopen bij Mediamarkt vanaf die prijs en zelfs voor 400 euri
0
geplaatst: 19 juni 2008, 15:17 uur
max en joep schreef:
ik heb pas bij de Sennheisers gekeken maar ze besteden ALLEEN aandacht aan het geluid.Ze zagen er bepaald nie tuit als lekkere koptelefoons qua hoe ze zitten, passen, voelen.
Ik heb dus lekekr voor dee zeer comfortabele en geheel oorafdekkende Philips gekozen.
ik heb pas bij de Sennheisers gekeken maar ze besteden ALLEEN aandacht aan het geluid.Ze zagen er bepaald nie tuit als lekkere koptelefoons qua hoe ze zitten, passen, voelen.
Ik heb dus lekekr voor dee zeer comfortabele en geheel oorafdekkende Philips gekozen.
Da's niet waar, in het topsegment van Sennheiser heb je wel koptelefoons die zeer comfortabel zitten. Ik heb bijvoorbeeld de HD 595 en die is ook geheel oorafdekkend.
0
geplaatst: 23 juni 2008, 21:33 uur
Rufus schreef:
En hoe is het geluid ?
Ik heb hem vandaag binnen gekregen. En hoe is het geluid ?
Ik kan mijn oren werkelijk waar niet geloven. Wat een onwaarschijnlijk geluid en detail. Dit moet zo'n beetje mijn beste aanschaf op audio gebied zijn ever. Ik heb een van de duurste Sennheisers en daar ben ik heel blij mee geweest maar dat is, in vergelijking met de Grado, echt behelpen.
Snap dat anderen liever een weekje op vakantie gaan maar doe mij maar de Grado GS1000 voor levenslang plezier

0
geplaatst: 24 juni 2008, 10:36 uur
VanDeGriend schreef:
Ik kan mijn oren werkelijk waar niet geloven. Wat een onwaarschijnlijk geluid en detail. Dit moet zo'n beetje mijn beste aanschaf op audio gebied zijn ever. Ik heb een van de duurste Sennheisers en daar ben ik heel blij mee geweest maar dat is, in vergelijking met de Grado, echt behelpen.
Snap dat anderen liever een weekje op vakantie gaan maar doe mij maar de Grado GS1000 voor levenslang plezier
(quote)
Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Ik kan mijn oren werkelijk waar niet geloven. Wat een onwaarschijnlijk geluid en detail. Dit moet zo'n beetje mijn beste aanschaf op audio gebied zijn ever. Ik heb een van de duurste Sennheisers en daar ben ik heel blij mee geweest maar dat is, in vergelijking met de Grado, echt behelpen.

Dank je voor de info.
Ik ben blij dat het de kosten meer dan waard is.
Vaak heb je als je maar een iets duurdere hoofdtelefoon neemt
het geluid niet echt hoorbaar beter is.
Maar met dit prijsverschil kom je gelijk in een andere klasse; zeg maar de Eredivisie ipv de 1e divisie.
0
Ace
geplaatst: 24 juni 2008, 12:28 uur
If you can tolerate looking like a WW2 radio operator, these are your new best friends...
Gefeliciteerd Rob, ik ben jaloers!
Gefeliciteerd Rob, ik ben jaloers!
0
geplaatst: 24 juni 2008, 13:57 uur
Ace schreef:
If you can tolerate looking like a WW2 radio operator, these are your new best friends...
die slogan die ken ik...geweldig.Thanks

0
Sheplays
geplaatst: 24 juni 2008, 22:33 uur
Toevallig die vrienden van VanDeGriend laatst op gehad.....Ik begrijp nu hoe wezens als de Teletubbies worden bedacht!
Anyway, hele mooie hoofdtelefoon!

Anyway, hele mooie hoofdtelefoon!

0
geplaatst: 24 juni 2008, 23:01 uur
Sheplays schreef:
Teletubbies
Aha...nu je het zegt. Nu snap ik waarom mijn jongste constant PapaPo aan het brullen was Teletubbies

0
geplaatst: 19 augustus 2008, 18:21 uur
Heel mooi zijn eletrostatische koptelefoons (met eigen voeding en pre-amp) van Stax: ruimtelijk en fantastische definitie. Er zit 1 nadeel aan, het klassieke (de prijs).
Number 4 Audio in R'dam levert ze o.a. En verder zoeken op HIFI.NL of Hear.nl - staan ze wel eens te koop.
Number 4 Audio in R'dam levert ze o.a. En verder zoeken op HIFI.NL of Hear.nl - staan ze wel eens te koop.
0
geplaatst: 16 september 2008, 14:10 uur
Ik heb 2 koptelefoons momenteel waarvan 1, de Sony MDR V700, sinds gisteren een breukje in het snoer heeft waardoor 1 oor constant uitvalt. Ik zeg "weer" omdat de vorige dat ook al na een half jaar had. Iemand enig idee waar je zo iets kan laten maken? Er moet volgens mij gewoon een nieuw stekkertje op, maar waar kan je dat laten doen?
0
geplaatst: 29 september 2008, 16:06 uur
moedermaria91 schreef:
Ik heb de Skullcandy TI, god die is vet!
Heel mooi ook van uitzicht enzo, maar dat geluid
Echt heeeeeeel netjes
Ik heb de Skullcandy TI, god die is vet!

Heel mooi ook van uitzicht enzo, maar dat geluid

Echt heeeeeeel netjes

Mijn skullcandy (recruit) is nu (na iets meer dan een jaar) kapot. Dus die neem ik niet meer, afstellen was ook redelijk kut. Verschuift te gemakkelijk uit zichzelf.
Een vriend van mij heeft de sennheiser HD 202, goed geluid en niet zo duur. Morgen de electronica zaken maar gaan afschuimen.
0
Harco
geplaatst: 30 september 2008, 02:31 uur
Ik heb deze.
Alleen moet je voor het euroteken een dollarteken zetten, want ik heb hem uit New York gehaald.
Alleen moet je voor het euroteken een dollarteken zetten, want ik heb hem uit New York gehaald.
0
geplaatst: 30 september 2008, 19:14 uur
Het is de sennheiser HD201 geworden, wat robuuster en kostte maar 30e bij de mediamarkt in zwolle. (HD202 lag er voor het zelfde geld)
Wat een verbetering ten opzichte van m'n vorige zeg.
Wat een verbetering ten opzichte van m'n vorige zeg.

0
Lukk0
geplaatst: 13 oktober 2008, 19:44 uur
Voor niet zo heel veel geld is de AKG 518DJ ook een geweldige koop. Hij is na een paar uur niet zo heel comfortabel meer, doordat hij on-ear is ipv over-ear, maar het geluid is echt heel goed voor een euro of 50. Ik vind vooral de balans tussen laag, midden en hoog heel mooi en hij zit er ook nog eens mooi uit: wat wil je nog meer ;p
0
geplaatst: 20 oktober 2008, 16:51 uur
Heb zelf een skullcandy: hesh en ben er zeer tevreden over. zuiver geluid, voor de hardere muziek een goede bas en best comfortabel voor zo een groot ding. Ook de garantieregeling van skullcandy spreekt me goed aan. 50% korting op een nieuwe als de schade aan jezelf ligt. Als het gewoon aan de koptelefoon zelf ligt gratis een nieuwe. top toch 

0
raffael77
geplaatst: 21 oktober 2008, 08:45 uur
Harco schreef:
Ik heb deze.
Ik heb deze.
Dat ding is vet goed man. Dat is een Hoofdtelefoon van Monster in samen werking met Dr Dre hahahaha.
Ik weet dat monster goed is, want mijn audio/video kabels zijn van monster.
0
geplaatst: 2 november 2008, 20:36 uur
Heb ook nodig nieuwe earphones nodig voor in m'n ipod, voor onderweg.
Maar ze moeten wel stevig zijn ik zat te denken aan Skullcandy Full Metal Jacket. aluminium gegoten behuizing.
lekker stevig lijkt me.
Maar ze moeten wel stevig zijn ik zat te denken aan Skullcandy Full Metal Jacket. aluminium gegoten behuizing.
lekker stevig lijkt me.
0
geplaatst: 9 november 2008, 11:19 uur
Gisteren Sennheiser HD 202 gekocht maar 23,95 geluid is goed, alleen de vormgeving is beetje raar vind ik maar zit wel goed op m'n hoofd.
0
geplaatst: 9 november 2008, 11:37 uur
Vervorming?
Je kunt voor dat geld ook geen wonderen verwachten
Kent iemand deze?
http://www.gradolabs.com/fr...
( ga naar Headphones en dan naar IGrado)
Kent iemand deze?
0
geplaatst: 9 november 2008, 14:43 uur
Oldfart schreef:
Vervorming?
Kent iemand deze?
Vervorming?
Kent iemand deze?
vormgeving, niet vervorming

on-topic. zien er op zich wel goede phones uit. maar is allemaal koper. geen goldplated contacts, dus kan nog wel beter. maar toch best vette headphones

0
Harco
geplaatst: 18 november 2008, 18:27 uur
raffael77 schreef:
Dat ding is vet goed man. Dat is een Hoofdtelefoon van Monster in samen werking met Dr Dre hahahaha.
(quote)
Ja, omdat hij samen met Monster is ontwikkeld heb ik hem ook meegenomen.
0
Ace
geplaatst: 18 november 2008, 19:52 uur
Harco schreef:
(quote)
Alleen omdat hij met Monster is ontwikkeld? Ik heb ook Monster-kabels gehad en het haalde alle muziek uit mijn set weg. Zulke aankopen zou ik toch eerst eens beluisteren en niet kopen omdat er Monster op staat. Sennheiser maakt bv mooie hoofdtelefoons, maar ook belabberde gevallen.
0
geplaatst: 18 november 2008, 22:40 uur
@Ace ken je Stax koptelefoons (open als magnetostaten) - ervaring ermee? Heb ze vroeger eens gehoord en vond het indrukwekkend, maar prijzig.
0
Ace
geplaatst: 19 november 2008, 09:59 uur
Stax is mooi ja! Zag ze toevallig van de week nog staan toen ik even bij Snijders Hifi in Rotterdam in de winkel ging kijken. Vaak zit er dan een koptelefoonversterker bij. Heb er weleens 1 beluisterd en het klonk erg mooi, veel details. De prijs is er echter ook wel na, ja! Toch zou ik nog liever een Grado hebben, als je toch geld uit gaat geven. Ik heb overigens zelf helemaal geen koptelefoon, allebei verkocht.
0
geplaatst: 19 november 2008, 22:08 uur
Snijders Hifi op de Hoogstraat?
[off-topic]Hadden we toch eens kunnen lunchen, is vlakbij mn werk
[/off-topic]
[/off-topic]
0
Ace
geplaatst: 20 november 2008, 00:40 uur
Lin schreef:
[/off-topic]
[/off-topic]Die ja, ik werk er ook nogal vlakbij. Vrijdag lunchen?

* denotes required fields.