MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Soul, Funk en R&B / Soul album van de Maand

zoeken in:
Whoa.. omdat één album je niet bevalt, stap je meteen over van Electronic naar Soul? Ben benieuwd hoe snel je hier weer weg bent..

Nee hoor.. Welkom

eazyfan
Welkom,

wat is nu trouwens het volgende album?

sq
Ik heb mijn hoop hierop gevestigd:
,
musicfriek schreef:

Heb evt. wel tip voor zondag

Lizzy89 schreef:
Whoa.. omdat één album je niet bevalt, stap je meteen over van Electronic naar Soul? Ben benieuwd hoe snel je hier weer weg bent..

Nee hoor.. Welkom

Ik bedoelde het hele gebeuren an sich, vandaar de aanhalingstekens. We zijn daar ook al weer een album of 5 of misschien zelfs 7 onderweg maar ik word er niet echt vrolijk van.

Wie komt er met het volgende album? Heb je friek een PM gestuurd Sq?

Het album heeft nu precies 20 stemmen, mag het dan?

Maak hem nu toch gewoon bekend, ik hoor het wel als het niet toegestaan is. Ik kies voor The Meters - Rejuvenation. Zelden een album gehoord dat zo swingt als deze. Voor mij het eerste album dat ik ken van hun, maar wat mij betreft volgen er meer

PM me maar voor de link, hoop dat jullie het kunnen waarderen.

(afbeelding)

sq
Van mij mag het .. Ik ben in elk geval een goede klant want ik ken het niet.

eazyfan
Ik ben hier erg naar benieuwd, 20 stemmen mag, is ook de grens.

Social_Mask
Ah, The Meters ! Ben ik zeer benieuwd naar. Was al tijde van plan wat van hen te beluisteren.

20 stemmen is bij deze toegestaan Ben al blij dat er een volgende is. Ik heb dit album nog in mijn top10 gehad. Topkeuze friek !!!

Dit vind ik de minste album van de 4 Meters albums die ik ken. Deze klinkt meer mainstream en er wordt meer gezongen dan hun vorige albums. Het album 'Look-ka Py Py' heb ik orgineel in bezit en vind ik hun beste.
Maar ik zal Rejuvenation van de week nog eens beluisteren.

sq
Klinkt hartstikke lekker, maar ehm, tjsa.. hebben we te maken met een bijzondere versie dat ik alleen tracks 3 tm 9 kan beluisteren?

Ik heb er geen problemen mee maar ik heb hem dan ook via de blauwe vogel bemachtigd

sq
Ja dat kan ook. Maar ik denk dat ik voor deze zelfs de groene rivier kies als distributie (Amazon). Ik vind m erg goed.

Mijn korte recensie is ondertussen geplaatst.

sq schreef:
Klinkt hartstikke lekker, maar ehm, tjsa.. hebben we te maken met een bijzondere versie dat ik alleen tracks 3 tm 9 kan beluisteren?

Dus toch.. Ik zat in mijn map van The Meters te kijken en zag daar dus alleen tracks 3 t/m 9. 1 en 2 zaten ineens in een andere map. Kan ik alsnog wel sturen als jullie willen. Excuses, geen idee hoe dit gekomen is.

Who's next?

Is er wel al een nieuwe user aangewezen?

kArIzMa_TuRk
Musicfriek?

Nee, ik ben net geweest

Of moet ik nu een user uitzoeken ofzo?

kArIzMa_TuRk
Uiteraard

musicfriek schreef:
Nee, ik ben net geweest

Zou wel fijn zijn

Anders heb ik nog wel wat.

sq
musicfriek schreef:
Nee, ik ben net geweest

Ach, dat had ik ook nog wel kunnen zeggen .

eazyfan
Ik ben uitgekozen, maar ik vraag me af wie nog niet geweest is.

Als er nog iemand is die nog niet geweest is meld het me dan!

Anders post ik morgen de nieuwe.

Post maar gewoon een nieuwe.

sq
Ik heb ook lang moeten zoeken de vorige keer. De oorspronkelijke lijst is wel lekker lang, maar lang niet iedereen van die lijst doet ook feitelijk mee. Dat was ook de reden waarom ik een cumulatief lijstje maakte op 31 januari. Mogelijk kunnen we een bijgesteld lijstje vaste deelnemers maken (= ' ik doe altijd mee' )? Dat is ook gemakkelijk bij de distributie. Ik heb ook nog wel genoeg om voor te dragen; heb er geen probleem mee om elke 5 weken of zo met iets aan te komen.

Juist! Dus eazyfan kan gewoon nog. De deelnemerslijst is ingekort als een gek en alle huidige vaste deelnemers zijn geweest.

eazyfan
Oké, de nieuwe dan

Een leuk album van een Soullegende, geen topper maar wel aardig.

(afbeelding)

Hopelijk bevalt het jullie.

Het titelnummer zou iedereen moeten kennen, ook is dit album nooit op Cd uitgebracht, alleen op LP. Ik ben benieuwd naar jullie meningen!

leuke keuze en 3 stemmen maar! Dat is schandalig weinig.

Jaaaaahaha !

Dan ga ík deze week eindelijk dat album van The Meters eens beluisteren..

Gast
geplaatst: vandaag om 11:17 uur

geplaatst: vandaag om 11:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.