Genres / Soul, Funk en R&B / Soul album van de Maand
zoeken in:
0
geplaatst: 3 februari 2008, 11:19 uur
Whoa.. omdat één album je niet bevalt, stap je meteen over van Electronic naar Soul? Ben benieuwd hoe snel je hier weer weg bent..
Nee hoor.. Welkom
Nee hoor.. Welkom

0
geplaatst: 3 februari 2008, 12:13 uur
Lizzy89 schreef:
Whoa.. omdat één album je niet bevalt, stap je meteen over van Electronic naar Soul? Ben benieuwd hoe snel je hier weer weg bent..
Nee hoor.. Welkom
Nee hoor.. Welkom

Ik bedoelde het hele gebeuren an sich, vandaar de aanhalingstekens. We zijn daar ook al weer een album of 5 of misschien zelfs 7 onderweg maar ik word er niet echt vrolijk van.
0
geplaatst: 3 februari 2008, 12:23 uur
Wie komt er met het volgende album? Heb je friek een PM gestuurd Sq?
0
geplaatst: 3 februari 2008, 18:44 uur
Het album heeft nu precies 20 stemmen, mag het dan?
Maak hem nu toch gewoon bekend, ik hoor het wel als het niet toegestaan is. Ik kies voor The Meters - Rejuvenation. Zelden een album gehoord dat zo swingt als deze. Voor mij het eerste album dat ik ken van hun, maar wat mij betreft volgen er meer
PM me maar voor de link, hoop dat jullie het kunnen waarderen.

Maak hem nu toch gewoon bekend, ik hoor het wel als het niet toegestaan is. Ik kies voor The Meters - Rejuvenation. Zelden een album gehoord dat zo swingt als deze. Voor mij het eerste album dat ik ken van hun, maar wat mij betreft volgen er meer

PM me maar voor de link, hoop dat jullie het kunnen waarderen.

0
geplaatst: 3 februari 2008, 20:16 uur
Van mij mag het .. Ik ben in elk geval een goede klant want ik ken het niet.
0
eazyfan
geplaatst: 3 februari 2008, 21:53 uur
Ik ben hier erg naar benieuwd, 20 stemmen mag, is ook de grens.
0
Social_Mask
geplaatst: 3 februari 2008, 22:04 uur
Ah, The Meters ! Ben ik zeer benieuwd naar. Was al tijde van plan wat van hen te beluisteren.
0
geplaatst: 4 februari 2008, 09:38 uur
20 stemmen is bij deze toegestaan
Ben al blij dat er een volgende is. Ik heb dit album nog in mijn top10 gehad. Topkeuze friek !!!
Ben al blij dat er een volgende is. Ik heb dit album nog in mijn top10 gehad. Topkeuze friek !!!
0
geplaatst: 4 februari 2008, 22:04 uur
Dit vind ik de minste album van de 4 Meters albums die ik ken. Deze klinkt meer mainstream en er wordt meer gezongen dan hun vorige albums. Het album 'Look-ka Py Py' heb ik orgineel in bezit en vind ik hun beste.
Maar ik zal Rejuvenation van de week nog eens beluisteren.
Maar ik zal Rejuvenation van de week nog eens beluisteren.
0
geplaatst: 6 februari 2008, 17:23 uur
Klinkt hartstikke lekker, maar ehm, tjsa.. hebben we te maken met een bijzondere versie dat ik alleen tracks 3 tm 9 kan beluisteren?
0
geplaatst: 6 februari 2008, 19:08 uur
Ik heb er geen problemen mee maar ik heb hem dan ook via de blauwe vogel bemachtigd 

0
geplaatst: 6 februari 2008, 19:12 uur
Ja dat kan ook. Maar ik denk dat ik voor deze zelfs de groene rivier kies als distributie (Amazon). Ik vind m erg goed.
0
geplaatst: 7 februari 2008, 19:59 uur
sq schreef:
Klinkt hartstikke lekker, maar ehm, tjsa.. hebben we te maken met een bijzondere versie dat ik alleen tracks 3 tm 9 kan beluisteren?
Dus toch.. Ik zat in mijn map van The Meters te kijken en zag daar dus alleen tracks 3 t/m 9. 1 en 2 zaten ineens in een andere map. Kan ik alsnog wel sturen als jullie willen. Excuses, geen idee hoe dit gekomen is.
0
geplaatst: 10 februari 2008, 23:45 uur
Nee, ik ben net geweest 
Of moet ik nu een user uitzoeken ofzo?

Of moet ik nu een user uitzoeken ofzo?
0
eazyfan
geplaatst: 11 februari 2008, 16:24 uur
Ik ben uitgekozen, maar ik vraag me af wie nog niet geweest is.
Als er nog iemand is die nog niet geweest is meld het me dan!
Anders post ik morgen de nieuwe.
Als er nog iemand is die nog niet geweest is meld het me dan!
Anders post ik morgen de nieuwe.
0
geplaatst: 11 februari 2008, 16:29 uur
Ik heb ook lang moeten zoeken de vorige keer. De oorspronkelijke lijst is wel lekker lang, maar lang niet iedereen van die lijst doet ook feitelijk mee. Dat was ook de reden waarom ik een cumulatief lijstje maakte op 31 januari. Mogelijk kunnen we een bijgesteld lijstje vaste deelnemers maken (= ' ik doe altijd mee' )? Dat is ook gemakkelijk bij de distributie. Ik heb ook nog wel genoeg om voor te dragen; heb er geen probleem mee om elke 5 weken of zo met iets aan te komen.
0
geplaatst: 11 februari 2008, 16:30 uur
Juist! Dus eazyfan kan gewoon nog. De deelnemerslijst is ingekort als een gek en alle huidige vaste deelnemers zijn geweest.
0
geplaatst: 11 februari 2008, 17:08 uur
Jaaaaahaha !
Dan ga ík deze week eindelijk dat album van The Meters eens beluisteren..
Dan ga ík deze week eindelijk dat album van The Meters eens beluisteren..
* denotes required fields.