Genres / Soul, Funk en R&B / Soul album van de Maand
zoeken in:
0
geplaatst: 11 februari 2008, 17:19 uur
Ja ik ben ook nog niet klaar met de Meters. Ik was er ook laat mee, en t is tenslotte een mooi plaatje.
0
geplaatst: 11 februari 2008, 22:50 uur
Wat een gezoek naar een nieuwe user om een album te posten. Ik dacht toch echt dat ik me vorige week had aangemeld voor de zeer nabije toekomst 
/edit: al had ik toevalligerwijs ook een sam cooke album in gedachten als eerste keus. weliswaar niet deze trouwens, maar dat wordt dan een beetje cooke overdaad (voor zover dat mogelijk is). gelukkig heb ik een back-up plan

/edit: al had ik toevalligerwijs ook een sam cooke album in gedachten als eerste keus. weliswaar niet deze trouwens, maar dat wordt dan een beetje cooke overdaad (voor zover dat mogelijk is). gelukkig heb ik een back-up plan

0
tondeman
geplaatst: 11 februari 2008, 22:59 uur
Misschien een idee ze alletwee tegelijk te postten? Ik ken deze al namelijk 

0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 11 februari 2008, 23:48 uur
Je hebt er niet op gestemd en er is geen recensie van jou te vinden.
Was dit een bluf?
Was dit een bluf?

0
tondeman
geplaatst: 11 februari 2008, 23:55 uur
Ik heb op ze allebei gestemd (Rejuvenation en Twistin'... van Cooke)
0
geplaatst: 12 februari 2008, 21:04 uur
Recensie geplaatst voor Sam Cooke. Ook allemaal gehoord dat ´Somebody have Mercy´ ook voorkwam op Willie Hightower? Ikzelf hoorde het pas aan de tekst. Ik vind deze toch beter hoor!
0
geplaatst: 18 februari 2008, 12:27 uur
William Bell - The Soul of a Bell
William Bell is vrij onbekende soulzanger van het wereldbekende Stax label. Rauwe soul dus. Zijn grootste hit is 'You Don't Miss Your Water' (veelvuldig gecoverd). Verder moeten jullie maar genieten.
William Bell is vrij onbekende soulzanger van het wereldbekende Stax label. Rauwe soul dus. Zijn grootste hit is 'You Don't Miss Your Water' (veelvuldig gecoverd). Verder moeten jullie maar genieten.
0
eazyfan
geplaatst: 18 februari 2008, 12:42 uur
Eerst en vooral mijn excuses dat ik niemand aangewezen had. Ik ben trouwens blij dat mijn album goed ontvangen werd: bedankt allemaal.
0
geplaatst: 18 februari 2008, 12:46 uur
0
geplaatst: 18 februari 2008, 15:23 uur
Maar! Mocht er interesse zijn dan zie ik de PM's wel tegemoet.
0
eazyfan
geplaatst: 18 februari 2008, 16:13 uur
Reijersen schreef:
Maar! Mocht er interesse zijn dan zie ik de PM's wel tegemoet.
Mij mag je altijd wel PMen Maar! Mocht er interesse zijn dan zie ik de PM's wel tegemoet.
.Trouwens, die link van Rejuvenation werkt niet bij me, ik krijg alleen bonustracks ofzo. Daarom dat ik nog niet heb kunnen luisteren.
0
geplaatst: 18 februari 2008, 18:17 uur
Ik wil volgende week wel een album uitkiezen. 
Ik neem aan dat er weining users zijn die nog niet zijn geweest die meedoen aan dit topic.
Deze van William Bell staat al een tijdje op mijn soul/funk te-luisteren lijstje. Ik ben benieuwd!

Ik neem aan dat er weining users zijn die nog niet zijn geweest die meedoen aan dit topic.
Deze van William Bell staat al een tijdje op mijn soul/funk te-luisteren lijstje. Ik ben benieuwd!
0
geplaatst: 18 februari 2008, 22:24 uur
Osiris Apis schreef:

0
geplaatst: 18 februari 2008, 22:39 uur
GrafGantz schreef:

(quote)

Ik had ook verwacht dat eazyfan jouw zou kiezen GrafGantz. Maar wees gerust, dat komt vanzelf wel.
0
geplaatst: 18 februari 2008, 22:39 uur
Ik zeg toch 'weinig'. 
Mijn opmerking was meer bedoeld, omdat er mensen zijn die 2x een album hebben geplaatst.

Mijn opmerking was meer bedoeld, omdat er mensen zijn die 2x een album hebben geplaatst.
0
eazyfan
geplaatst: 20 februari 2008, 12:55 uur
eazyfan leest dat bericht net, wel blijft het mijn fout dat ik niet gewoon iemand aanwees natuurlijk. Toen het maandag was vroeg ik wie wou en postte jij die. Dus neem mij niks kwalijk behalve dat ik dan vergeten was iemand te kiezen maar het was ook me weekje niet toen
Dat moest ook maar verkeerd aflopen.
0
geplaatst: 21 februari 2008, 17:00 uur
Zooo..
Eindelijk klaar met The Meters én met Sam Cooke
Nu kan ik me op The Soul Of A Bell storten..
Eindelijk klaar met The Meters én met Sam Cooke

Nu kan ik me op The Soul Of A Bell storten..
0
geplaatst: 24 februari 2008, 13:02 uur
Ok, ik heb de eer gevraagd te zijn voor een nieuw album van de week. Ik had er meerdere op het oog maar afgaande op de keuze van vorige week heb ik het in het contrast gezocht. Dit keer geen zoetgevooisde "klassieke" soul maar vunzige en dampende funk 'n' soul die bij tijd en wijle net zo schuurt en grooved als een onvervalste riff-rock plaat. Let ook op de backingvocals, met onder meer The Pointer Sisters en Sylvester. Schandalig onbekend album, slechts 6 stemmen en tot voor kort nog geen enkele reactie (nu gelukkig 2 en volgende week waarschijnlijk wel meer).

Betty Davis - Betty Davis (1973)

Betty Davis - Betty Davis (1973)
0
geplaatst: 25 februari 2008, 09:57 uur
Is weer eens totaal wat anders. Ben benieuwd in welke mate dit in de gehele linie gaat bevallen.
0
geplaatst: 26 februari 2008, 20:23 uur
Hallo allemaal,
Bij deze wil ik me graag aanmelden voor deze topic.
Groetjes,
Jelmer
Bij deze wil ik me graag aanmelden voor deze topic.
Groetjes,
Jelmer
0
geplaatst: 26 februari 2008, 21:48 uur

Ik wil mij ook graag aanmelden voor dit topic...........
Greetz Lion
0
geplaatst: 26 februari 2008, 22:14 uur
Welkom mensen ! 
Toch goed om te zien dat dit niet zo'n doodbloedend topic is..

Toch goed om te zien dat dit niet zo'n doodbloedend topic is..
0
eazyfan
geplaatst: 26 februari 2008, 22:24 uur
Nee, want daarvoor zijn we met teveel enthousiaste mensen denk ik
het album van deze week mag me gerust gePmt worden. Wat betreft de vorige ga ik er spoedig naar luisteren. Alvast bedankt aan iedereen die erbij komt: Welkom!
het album van deze week mag me gerust gePmt worden. Wat betreft de vorige ga ik er spoedig naar luisteren. Alvast bedankt aan iedereen die erbij komt: Welkom!
0
geplaatst: 27 februari 2008, 08:12 uur
Ja die van deze week wil je niet missen! Ik vind m helemaal goed. (Inmiddels eazyfan voorzien).
* denotes required fields.