Genres / Soul, Funk en R&B / Soul album van de Maand
zoeken in:
0
geplaatst: 12 januari 2009, 18:43 uur
- Reijersen
- sq
- Lizzy89
- RedLightCityBoy
- Pooiertje
- R&P (zolang het gratis is doe ik mee
)
- sq
- Lizzy89
- RedLightCityBoy
- Pooiertje
- R&P (zolang het gratis is doe ik mee
)
0
geplaatst: 12 januari 2009, 19:09 uur
Rhythm & Poetry schreef:
zolang het gratis is doe ik mee
Check! zolang het gratis is doe ik mee

Maar je loopt wel een zeker risico dat je aanloopt tegen albums die je per se in je verzameling wil hebben. Ik kocht er al 3 uit de lijst, die ik zonder dit topic niet gekocht zou hebben. Alice Russel en Baby Huey ga ik zeker ook nog kopen. Ik twijfel nog over Steve Spacek en Moussa Doumbia. Da´s samen 3-7 stuks in ongeveer een jaar tijd: bijna 5 euro tot een tientje per maand. Maar ik tel de zegeningen: vergeleken met het jazz-album van de week valt dat nog reuze mee
.
0
geplaatst: 12 januari 2009, 19:21 uur
Pooiertje schreef:
ik weet nog niet precies wat dit topic inhoud, maar daar zal ik wel snel achterkomen
ik weet nog niet precies wat dit topic inhoud, maar daar zal ik wel snel achterkomen

Lees daarvoor maar de 1e post, dan wordt alles vast snel duidelijk.
0
geplaatst: 12 januari 2009, 20:01 uur
sq schreef:

Maar je loopt wel een zeker risico dat je aanloopt tegen albums die je per se in je verzameling wil hebben. Ik kocht er al 3 uit de lijst, die ik zonder dit topic niet gekocht zou hebben. Alice Russel en Baby Huey ga ik zeker ook nog kopen. Ik twijfel nog over Steve Spacek en Moussa Doumbia. Da´s samen 3-7 stuks in ongeveer een jaar tijd: bijna 5 euro tot een tientje per maand. Maar ik tel de zegeningen: vergeleken met het jazz-album van de week valt dat nog reuze mee
.
(quote)
Check! 
.Daar heb je helemaal gelijk in, alhoewel ik sowieso door musicmeter meer ben gaan kopen en niet door een topic specifiek. Mijn grote winst is: de muziek die ik koop is echt geweldig.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 12 januari 2009, 20:03 uur
- Reijersen
- sq
- Lizzy89
- RedLightCityBoy
- Pooiertje
- R&P
- Jelle
Ik wil ook wel mee doen, om ze te beoordelen zeg maar, alleen ik ben niet zo bekend in de soul wereld dat ik zelf ook albums uit kan kiezen voor jullie om te luisteren.
- sq
- Lizzy89
- RedLightCityBoy
- Pooiertje
- R&P
- Jelle
Ik wil ook wel mee doen, om ze te beoordelen zeg maar, alleen ik ben niet zo bekend in de soul wereld dat ik zelf ook albums uit kan kiezen voor jullie om te luisteren.
0
geplaatst: 12 januari 2009, 21:33 uur
Ook hier nog even:
Dank Lizzy, voor de prachtige plaat; stem volgt nog eerst de plaat nog een keer opzetten.
Dank Lizzy, voor de prachtige plaat; stem volgt nog eerst de plaat nog een keer opzetten.
0
geplaatst: 12 januari 2009, 21:48 uur
- Reijersen
- sq
- Lizzy89
- RedLightCityBoy
- Pooiertje
- R&P
- Jelle
(- unaej)
Ik probeer zo nu en dan nog een album mee te pikken, maar lig alweer een goeie 3 maanden achter. De schade wordt zeker ingehaald (want ik heb de meeste albums op mijn pc staan), de vraag is alleen wanneer...
- sq
- Lizzy89
- RedLightCityBoy
- Pooiertje
- R&P
- Jelle
(- unaej)
Ik probeer zo nu en dan nog een album mee te pikken, maar lig alweer een goeie 3 maanden achter. De schade wordt zeker ingehaald (want ik heb de meeste albums op mijn pc staan), de vraag is alleen wanneer...

0
RedLightCityBoy
geplaatst: 12 januari 2009, 22:17 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ook hier nog even:
Ook hier nog even:
Zeker, ben pas net bij dit topic.
En ik heb nu al een nieuwe topplaat ontdekt.

Mijn stem en recensie komt snel.
0
geplaatst: 13 januari 2009, 21:13 uur
Dit album van Willie Hutch wil ik wel checken. Op Foxy Brown en The Mack staan een paar erg goede nummers.
De laatste paar soul albums heb ik niet geluisterd. Die leken me niet interessant genoeg.
- Reijersen
- sq
- Lizzy89
- RedLightCityBoy
- Pooiertje
- R&P
- Jelle
(- unaej)
- Osiris Apis
De laatste paar soul albums heb ik niet geluisterd. Die leken me niet interessant genoeg.
- Reijersen
- sq
- Lizzy89
- RedLightCityBoy
- Pooiertje
- R&P
- Jelle
(- unaej)
- Osiris Apis
0
geplaatst: 14 januari 2009, 00:51 uur
Als relatief nieuwe liefhebber van soul (en vooral ook funk) wil ik graag mee gaan doen, maar ik sluit me bij Jelle aan: verwacht van mij geen geniale bijdragen. Ik ben hier om bij te leren 
- Reijersen
- sq
- Lizzy89
- RedLightCityBoy
- Pooiertje
- R&P
- Jelle
(- unaej)
- Osiris Apis
- Bertus

- Reijersen
- sq
- Lizzy89
- RedLightCityBoy
- Pooiertje
- R&P
- Jelle
(- unaej)
- Osiris Apis
- Bertus
0
geplaatst: 14 januari 2009, 10:48 uur
Erg leuk om te zien dat er ook nieuwe gebruikers mee gaan doen 
Zondag zal ik een soort van nieuw schema maken, al moeten we dan even kijken wie er allemaal albums kunnen verzorgen.

Zondag zal ik een soort van nieuw schema maken, al moeten we dan even kijken wie er allemaal albums kunnen verzorgen.
0
geplaatst: 14 januari 2009, 11:36 uur
Ben een paar maanden weggeweest, maar doe weer mee en zal ook proberen nog een inhaalslag te maken.
- Reijersen
- sq
- Lizzy89
- RedLightCityBoy
- Pooiertje
- R&P
- Jelle
(- unaej)
- Osiris Apis
- Bertus
- lebowski
- Reijersen
- sq
- Lizzy89
- RedLightCityBoy
- Pooiertje
- R&P
- Jelle
(- unaej)
- Osiris Apis
- Bertus
- lebowski
0
geplaatst: 14 januari 2009, 12:24 uur
- Reijersen
- sq
- Lizzy89
- RedLightCityBoy
- Pooiertje
- R&P
- Jelle
(- unaej)
- Osiris Apis
- Bertus
- lebowski
- Zinulzki
- sq
- Lizzy89
- RedLightCityBoy
- Pooiertje
- R&P
- Jelle
(- unaej)
- Osiris Apis
- Bertus
- lebowski
- Zinulzki
0
geplaatst: 17 januari 2009, 18:33 uur
Ik heb ook wel interesse om mee te doen en eventueel soms een suggestie te doen.
- Reijersen
- sq
- Lizzy89
- RedLightCityBoy
- Pooiertje
- R&P
- Jelle
(- unaej)
- Osiris Apis
- Bertus
- lebowski
- Zinulzki
- kemm
- Reijersen
- sq
- Lizzy89
- RedLightCityBoy
- Pooiertje
- R&P
- Jelle
(- unaej)
- Osiris Apis
- Bertus
- lebowski
- Zinulzki
- kemm
0
geplaatst: 17 januari 2009, 19:41 uur
Morgen ben ik niet online, dus schema zal maandag komen, maar we hebben nog wel even 

0
geplaatst: 17 januari 2009, 20:19 uur
Ik wil vast melden dat ik er totaal geen problemen mee heb als (met name minder ervaren, jonge) users alleen willen luisteren en beoordelen en dus zelf (voorlopig?) niets inbrengen. Ik heb er inmiddels wel een paar staan die geschikt zijn voor het topic, al zal het (en dat probeer ik steeds wel) steeds lastiger worden om iets te vinden dat ook Reijersen nog niet kent. 

0
geplaatst: 17 januari 2009, 20:22 uur
Ja, dat vind ik ook niet erg. Zal er rekening mee houden 
En sq, er is nog genoeg dat ik niet ken. Daarnaast heb ik al een aardige 'nog in te brengen' lijst

En sq, er is nog genoeg dat ik niet ken. Daarnaast heb ik al een aardige 'nog in te brengen' lijst

0
geplaatst: 17 januari 2009, 23:17 uur
Ja, ik ben ook nog van de partij. Heb net een break-up (kan dus wel wat SOUL gebruiken) en halve verhuizing achter de rug, dus vandaar dat ik wat minder aanwezig ben geweest. Heb wel alles beluisterd en ga ook echt nog wel reviewen. Heb btw nog wel een paar mooie soulplaten achter de hand, mocht ik aan de beurt zijn.
- Reijersen
- sq
- Lizzy89
- RedLightCityBoy
- Pooiertje
- R&P
- Jelle
(- unaej)
- Osiris Apis
- Bertus
- lebowski
- Zinulzki
- kemm
- Klaezman
- Reijersen
- sq
- Lizzy89
- RedLightCityBoy
- Pooiertje
- R&P
- Jelle
(- unaej)
- Osiris Apis
- Bertus
- lebowski
- Zinulzki
- kemm
- Klaezman
0
geplaatst: 17 januari 2009, 23:55 uur
sq schreef:
Ik wil vast melden dat ik er totaal geen problemen mee heb als (met name minder ervaren, jonge) users alleen willen luisteren en beoordelen en dus zelf (voorlopig?) niets inbrengen. Ik heb er inmiddels wel een paar staan die geschikt zijn voor het topic, al zal het (en dat probeer ik steeds wel) steeds lastiger worden om iets te vinden dat ook Reijersen nog niet kent.

Daar heb ik vrede mee

0
geplaatst: 18 januari 2009, 01:32 uur
Ik vind het wel tof om, ook al ben ik minder ervaren - jong? dat hangt van je definitie af
- ook af en toe wat in te brengen. Juist zo'n speurtocht is vaak wel mooi; onderweg kom je vaak vanalles tegen dat je anders nooit gehoord zou hebben
Plaats me maar een beetje onderop 't lijstje, zodat ik de tijd heb om leuke dingen te bekijken!
- ook af en toe wat in te brengen. Juist zo'n speurtocht is vaak wel mooi; onderweg kom je vaak vanalles tegen dat je anders nooit gehoord zou hebben
Plaats me maar een beetje onderop 't lijstje, zodat ik de tijd heb om leuke dingen te bekijken!
0
raffael77
geplaatst: 18 januari 2009, 08:23 uur
Ik doe ook mee. Ben eigenlijk ook wel een tijdje weg geweest hier.
- Reijersen
- sq
- Lizzy89
- RedLightCityBoy
- Pooiertje
- R&P
- Jelle
(- unaej)
- Osiris Apis
- Bertus
- lebowski
- Zinulzki
- kemm
- Klaezman
- Raffael77
- Reijersen
- sq
- Lizzy89
- RedLightCityBoy
- Pooiertje
- R&P
- Jelle
(- unaej)
- Osiris Apis
- Bertus
- lebowski
- Zinulzki
- kemm
- Klaezman
- Raffael77
0
geplaatst: 19 januari 2009, 19:56 uur
Vanaf volgende zondag om de week misschien leuk om dit schema aan te houden,. Iedereen die nog mee wilt doen komt gewoon onder aan de rij en mensen die hebben aangegeven te willen leren en niet zelf iets (nog) niet in kunnen brengen staan onderop:
(degenen die de laatste 3x geweest zijn staan ook wat lager)
- Bertus
- zinulzki
- R&P
- lebowski
- raffael77
- Osiris Apis
- klaezman
- RedLightBoy
- sq
- reijersen
- Lizzy89
- Pooiertje
- Jelle
- kemm
Zoiets?
(degenen die de laatste 3x geweest zijn staan ook wat lager)
- Bertus
- zinulzki
- R&P
- lebowski
- raffael77
- Osiris Apis
- klaezman
- RedLightBoy
- sq
- reijersen
- Lizzy89
- Pooiertje
- Jelle
- kemm
Zoiets?
0
geplaatst: 19 januari 2009, 19:57 uur
Album met leuke inleidend verhaaltje, sharelink enzo. Albums mogen dan maximaal 20 stemmen hebben
Succes en veel luisterplezier elke 2 weken 
Succes en veel luisterplezier elke 2 weken 
0
geplaatst: 19 januari 2009, 19:59 uur
Bertus schreef:

Maar verhip, ik heb zowaar al iets bedacht, dus laat me toch maar bovenaan staan!
0
geplaatst: 19 januari 2009, 20:00 uur
Ja je moet iedereen een PM verzenden. Op deze pagina geef je wat informatie over de cd.
0
geplaatst: 19 januari 2009, 20:01 uur
Omdat je je nu al als een kind gedraagt
. De onervaren users worden onder op de lijst geplaatst, naar mijn mening terecht. Later als je groot bent kun je wel wat plaatsen klimmen.
0
geplaatst: 19 januari 2009, 20:08 uur
Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Misschien omdat ik nog een kind ben

ik heb trouwens wel vandaag mijn ID gekregen

Maar volgensmij werden de mensen die nog niet iets in wilden brengen onderaan gezet, ik zou natuurlijk met alle plezier jullie een soulalbum voorschotelen

0
geplaatst: 19 januari 2009, 20:20 uur
Pooiertje:
Ik dacht dat jij ook vooral wilde leren eerst, voordat je er eentje in wilde brengen. Maar dat had ik dus verkeerde begrepen, plaats je dan wel iets naar boven
Bertus: Ja, ook over die zin gelezen, maar aan je stemmen te zien ken je vast wel wat moois
Nieuwe lijst:
- Bertus
- zinulzki
- R&P
- lebowski
- raffael77
- Osiris Apis
- klaezman
- RedLightBoy
- Pooiertje
- sq
- reijersen
- Lizzy89
- Jelle
- kemm
Ik dacht dat jij ook vooral wilde leren eerst, voordat je er eentje in wilde brengen. Maar dat had ik dus verkeerde begrepen, plaats je dan wel iets naar boven

Bertus: Ja, ook over die zin gelezen, maar aan je stemmen te zien ken je vast wel wat moois

Nieuwe lijst:
- Bertus
- zinulzki
- R&P
- lebowski
- raffael77
- Osiris Apis
- klaezman
- RedLightBoy
- Pooiertje
- sq
- reijersen