Genres / Soul, Funk en R&B / Soul album van de Maand
zoeken in:
0
geplaatst: 4 februari 2009, 12:22 uur
Gaat er vanaf volgende week dan elke week een nieuw album zijn? Want voor mij had er deze week ook wel eentje gemogen.
Wat zeggen de ervaren rotten?
Wat zeggen de ervaren rotten?
0
geplaatst: 4 februari 2009, 17:26 uur
Er was eerst elke week een nieuw album, maar een week bleek op een gegeven moment te kort te zijn voor de meesten (ook voor mij).
Wat mij betreft kunnen we wel weer proberen om elke week een nieuw album te doen. Twee weken vind ik namelijk weer erg lang en bij de afgelopen twee albums waren er binnen een week toch wel al wat reacties. Als sommigen later reageren, is dat toch ook geen probleem?
Wat mij betreft kunnen we wel weer proberen om elke week een nieuw album te doen. Twee weken vind ik namelijk weer erg lang en bij de afgelopen twee albums waren er binnen een week toch wel al wat reacties. Als sommigen later reageren, is dat toch ook geen probleem?
0
geplaatst: 4 februari 2009, 20:50 uur
Same here. Kom ik eerder aan de beurt om een nieuwe uit te zoeken; zet me maar weer onderaan de lijst, Reijersen!
0
geplaatst: 5 februari 2009, 13:18 uur
We lopen de lijst dan gewoon weer af als iedereen geweest is Bertus
Dus jij hebt nog wel even om iets moois uit te zoeken 
Dus jij hebt nog wel even om iets moois uit te zoeken 
0
stuart
geplaatst: 5 februari 2009, 16:31 uur
Ik heb ook wel interesse in soul en funk , maar ik ben er niet zo mee bezig om ook soulalbums van de week te kiezen; ik vind het echter wel leuk om het te volgen.
P.S. die soulalbums van de week; dat gaat om nieuwe releases neem ik aan
P.S. die soulalbums van de week; dat gaat om nieuwe releases neem ik aan

0
geplaatst: 5 februari 2009, 16:38 uur
Nee hoeft geen nieuwe release te zijn.
Ik kan eventueel zondag een nieuw album verspreiden (als zinulzki niks van zich laat horen ben ik namelijk de volgende op de lijst).
Edit. Zinulzki is er weer
, welkom terug!
Ik kan eventueel zondag een nieuw album verspreiden (als zinulzki niks van zich laat horen ben ik namelijk de volgende op de lijst).
Edit. Zinulzki is er weer
, welkom terug!
0
stuart
geplaatst: 5 februari 2009, 16:39 uur
Wat is precies de bedoeling van dit 'topic'(soulalbum vd week), R&P?(ik ben hier nieuw)
0
geplaatst: 5 februari 2009, 16:43 uur
Elke week plaatst er een user een nieuw soulalbum van de week, we werken nu volgens een schema, dus de user die aan de beurt is plaatst een album. Deze geeft wat informatie over het album en stuurt iedereen die mee doet aan het topic een PM met een link van het album. Vervolgens kan iedereen zijn mening geven plus een beoordeling bij het desbetreffende album. Na een week is de volgende user weer aan de beurt.
Het album wat gekozen wordt moet wel voldoen aan bepaalde criteria; het moet soul bevatten (dit is een breed begrip want funk wordt ook toegestaan) en mag niet meer dan 20 stemmers hebben (liever nog wat onbekender).
Het album wat gekozen wordt moet wel voldoen aan bepaalde criteria; het moet soul bevatten (dit is een breed begrip want funk wordt ook toegestaan) en mag niet meer dan 20 stemmers hebben (liever nog wat onbekender).
0
stuart
geplaatst: 5 februari 2009, 16:46 uur
Oke, bedankt voor de info R&P. Ik laat het voorlopig bij het volgen van dit topic, dat vind ik op zich al leuk. (ik ga dit topic sowieso even door van tijd tot tijd)
0
geplaatst: 5 februari 2009, 16:51 uur
Ik ben wel benieuwd wat jullie hier van vinden:
Bobby Patterson - It's Just a Matter of Time (1972)
Ik heb echter geen idee hoe ik dit kan delen met jullie, heb enkel de LP. Iemand die hieraan kan geraken?
Bobby Patterson - It's Just a Matter of Time (1972)
Ik heb echter geen idee hoe ik dit kan delen met jullie, heb enkel de LP. Iemand die hieraan kan geraken?
0
geplaatst: 5 februari 2009, 18:08 uur
Ik beluister hem even..
en als hij goed is, stuur ik een link naar zinulzki
en als hij goed is, stuur ik een link naar zinulzki

0
geplaatst: 5 februari 2009, 18:09 uur
Yess, ik heb ook een link gevonden!
Vanavond maar even beluisteren..
Vanavond maar even beluisteren..
0
geplaatst: 5 februari 2009, 18:25 uur
Zou iemand die het al heeft zo aardig willen zijn het naar mij te sturen?
(torrent is ook goed)
(torrent is ook goed)
0
geplaatst: 5 februari 2009, 18:30 uur
jelmer19 schreef:
Ja, kheb em
Begin klinkt goed.!!
Ja, kheb em

Begin klinkt goed.!!
Heeft ook op mij een goede eerste indruk achtergelaten

Ik zal mijn link naar zinulzki sturen, dan kan hij kiezen welke het beste is
(als jij hem ook stuurt).
Pooiertje schreef:
(torrent is ook goed)
(torrent is ook goed)
Zinulzki is vast wel zo aardig dan..
0
geplaatst: 5 februari 2009, 18:33 uur
Iedereen die meedoet aan dit topic behoord gewoon een pm te krijgen met een link en hoeft er dus niet om te vragen.
0
raffael77
geplaatst: 5 februari 2009, 20:05 uur
Is niet moeilijk te vinden. ik haal hem nu binnen lol.
0
geplaatst: 5 februari 2009, 20:11 uur
Kan iemand die 'm al heeft het album op sharepoint ofzo knallen? Dan kan ik ook meegenieten 

0
geplaatst: 5 februari 2009, 20:22 uur
Gewoon uitvoerder, albumtitel en "download" googelen doet wonderen. 

0
geplaatst: 5 februari 2009, 21:11 uur
Bertus schreef:
Kan iemand die 'm al heeft het album op sharepoint ofzo knallen? Dan kan ik ook meegenieten

Komt eraan.
Hier Bobby Patterson
Enjoy!
0
geplaatst: 5 februari 2009, 23:12 uur
Yes!
Doen we dan zondag meteen weer een nieuwe? Mijn part wel.
Doen we dan zondag meteen weer een nieuwe? Mijn part wel.
0
geplaatst: 6 februari 2009, 00:34 uur
Thanks!
@ Reijersen: ik weet niet of ik tijd heb om voor zondag al aandachtig genoeg naar Bobby Patterson te luisteren, maar laat jullie door mij niet afremmen

* denotes required fields.