Genres / Soul, Funk en R&B / Soul album van de Maand
zoeken in:
0
geplaatst: 19 mei 2009, 19:21 uur
Ik heb 'm ondertussen gevonden op het web, dus ik zal wel even een link rondsturen.
(is gebeurd)
(is gebeurd)
0
geplaatst: 19 mei 2009, 21:22 uur
kemm schreef:
Ik heb 'm ondertussen gevonden op het web, dus ik zal wel even een link rondsturen.
(is gebeurd)
(is gebeurd)

0
geplaatst: 24 mei 2009, 11:23 uur
Vandaag is het de beurt aan raffael77. Ik ben in ieder geval benieuwd.
0
geplaatst: 24 mei 2009, 13:05 uur
Uhmmm, beste raffael. Ik wil niet zeuren, maar het is boven 20 stemmen. En het was de bedoeling dat het album maximaal 20 stemmen zou hebben.
0
geplaatst: 24 mei 2009, 13:20 uur
Wél een goed album natuurlijk, maar inderdaad: dit zullen de meesten al wel kennen.
0
geplaatst: 24 mei 2009, 13:57 uur
raffael77 schreef:
Ik kan geen link vinden want ben niet zo handig daarin.
Dus iedereen die wil helpen graag.
Ik kan geen link vinden want ben niet zo handig daarin.
Dus iedereen die wil helpen graag.
Als er een smiley bestond die 'lazy bastard' uitdrukte, zou ik hem nu plaatsen...
0
geplaatst: 24 mei 2009, 15:49 uur
kemm schreef:
Als er een smiley bestond die 'lazy bastard' uitdrukte, zou ik hem nu plaatsen...
(quote)
Lazy Bastard 77 schreef:
Ik heb het orgineel dus ik hoef geen link.
Ik heb het orgineel dus ik hoef geen link.
Briljant. 
0
raffael77
geplaatst: 24 mei 2009, 16:30 uur
wederom heb ik het orgineel.
Kool & The Gang - Kool & The Gang
Kool & The Gang - Kool & The Gang
0
geplaatst: 26 mei 2009, 19:31 uur
Wil niet de Nostradamus van het SAvdW-topic uithangen, maar ik voorspel weinig stemmen deze week.
0
geplaatst: 26 mei 2009, 21:24 uur
Omdat raffael nogal onhandig is in het vinden van een link, heb ik hem er een verzonden, die hij lekker kan rondsturen (hehe).
Verwacht dus binnenkort maar Kool & the Gang in de bus, van raffael himself..
Verwacht dus binnenkort maar Kool & the Gang in de bus, van raffael himself..
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 26 mei 2009, 21:29 uur
Nou, ik denk dat zelfs dat niet gaat lukken. Hij is gestopt bij het hiphopalbum van de week omdat hij geen zin had om linkjes rond te sturen, dus ik denk dat het hier ook niet echt ''anders'' zal zijn.
0
geplaatst: 26 mei 2009, 21:35 uur
Laten we dat dan nu even uittesten...
Kom op raffael, stel me niet teleur!!!!
Kom op raffael, stel me niet teleur!!!!
0
geplaatst: 26 mei 2009, 21:53 uur
Gewaagd!
Eigenlijk, als je hier nu een link zet naar een leuke website die je wil tonen, en daar staat dan toevallig een downloadlink op... mag dat niet?
Eigenlijk, als je hier nu een link zet naar een leuke website die je wil tonen, en daar staat dan toevallig een downloadlink op... mag dat niet?
0
geplaatst: 27 mei 2009, 12:35 uur
kemm schreef:
Nee, geen links naar illegale downloadssites. Derhalve een aantal berichten verwijderd.
0
geplaatst: 27 mei 2009, 19:13 uur
Ik heb het dan maar even rond gestuurd.
Het heeft me welgeteld 3 minuten en 11 seconden gekost. Toch wel erg hé, al die moeite
Het heeft me welgeteld 3 minuten en 11 seconden gekost. Toch wel erg hé, al die moeite

0
RedLightCityBoy
geplaatst: 27 mei 2009, 19:15 uur
En wat zeg je dan Raffael...
thanks kemm, voor de moeite.
thanks kemm, voor de moeite.
0
geplaatst: 27 mei 2009, 19:23 uur
K wou het eigenlijk niet doen uit principe. Ik zit er niet mee in om wat linkjes rond te sturen, maar de manier waarop bevalt me allerminst!
We weten allemaal ondertussen dat je geen links wil versturen raffael, dus moet je niet gaan beweren geen link te kunnen vinden of niet weet hoe pm's te sturen (geschreven in een pm, nota bene). Volgende keer (?!) vraag je het maar gewoon ipv lame uitvluchten te verzinnen... (moest ik even kwijt)
Maar het is met liefde gedaan hoor
We weten allemaal ondertussen dat je geen links wil versturen raffael, dus moet je niet gaan beweren geen link te kunnen vinden of niet weet hoe pm's te sturen (geschreven in een pm, nota bene). Volgende keer (?!) vraag je het maar gewoon ipv lame uitvluchten te verzinnen... (moest ik even kwijt)
Maar het is met liefde gedaan hoor

0
Dj2Jelle
geplaatst: 27 mei 2009, 20:09 uur
kemm schreef:
dus moet je niet gaan beweren geen link te kunnen vinden of niet weet hoe pm's te sturen (geschreven in een pm, nota bene)
dus moet je niet gaan beweren geen link te kunnen vinden of niet weet hoe pm's te sturen (geschreven in een pm, nota bene)
Geniaal topic om te volgen dit

0
geplaatst: 27 mei 2009, 21:47 uur
Geweldig Kemm, dat jij welgeteld 3 minuten en 11 seconden voor ons over hebt 
Het is bij mij (vanwege drukte met de studie) de afgelopen weken niet meer helemaal gelukt met het beoordelen van de albums, maar "ooit" zal ik ze allemaal beluisteren en beoordelen..

Het is bij mij (vanwege drukte met de studie) de afgelopen weken niet meer helemaal gelukt met het beoordelen van de albums, maar "ooit" zal ik ze allemaal beluisteren en beoordelen..
0
geplaatst: 28 mei 2009, 09:11 uur
Lizzy89 schreef:
Nog zo'n lui type
Kemmie bedankt, Kemmie bedankt! Over 2 weken ben ik aan de beurt, ik zal je een pm sturen, kun je vast gaan zoeken naar een link

0
geplaatst: 28 mei 2009, 16:16 uur
Ik denk dat ik toch maar eens een aanvraag ga indienen voor zo'n 'lazy bastard'-smiley. Ik zal hem kunnen gebruiken 

* denotes required fields.