Genres / Soul, Funk en R&B / Maak kennis met Soul/Funk en beoordeel
zoeken in:
0
raffael77
geplaatst: 27 februari 2009, 20:21 uur
Dacht ik al maar ik vind het echt crap.
Niet omdat ze snel spelen maar er zitten gewoon weg geen dialogen in die erin hoort te zitten.
Ik luister veel naar Jazz maar dit is wel het meest gaotische slordige spel wat ik gehoord heb.
Daarnaast suggereer je ook nog eens dat ik alleen naar Funk luister omdat je een vraagteken plaatst.
Niet omdat ze snel spelen maar er zitten gewoon weg geen dialogen in die erin hoort te zitten.
Ik luister veel naar Jazz maar dit is wel het meest gaotische slordige spel wat ik gehoord heb.
Daarnaast suggereer je ook nog eens dat ik alleen naar Funk luister omdat je een vraagteken plaatst.
0
geplaatst: 27 februari 2009, 20:51 uur
Oooh, I kinda dig. Spijig dat ik niet in het publiek stond. Ik vind dit nog behoorlijk funky hoor. Waar is dat jazz-topic hier? 7,5
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 28 februari 2009, 13:13 uur
8 inderdaad erg sterk nummer. Alleen had Herbie op 1 van zijn eerste albums ookal een nummer met de titel: Watermelon Man, en die is nog iets beter zelfs. 

0
geplaatst: 28 februari 2009, 14:04 uur
Ja maar die eerste versie mag niet meer hier waarschijnlijk, die moet nu in het Maak kennis met Jazz-topic staan 
8,5 toch voor deze versie, een klassieker (de hele plaat).

8,5 toch voor deze versie, een klassieker (de hele plaat).
0
geplaatst: 28 februari 2009, 16:47 uur
Ja, inderdaad een lekker nummer. Dit is meer de Hancock waar ik van hou
7.8/10
7.8/10
0
geplaatst: 1 maart 2009, 11:13 uur
Ideaal voor op zondag
Belgische band met de vocals van voormalig Zap Mama-zangeres Sabine Kabongo.
Belgische band met de vocals van voormalig Zap Mama-zangeres Sabine Kabongo.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 2 maart 2009, 17:14 uur
Wat een dijk van een stem heeft die Hattie Littles zeg, prachtig! ze overmeesterd de productie zelfs met haar stem, zeldzaam. 8.5
0
Dj2Jelle
geplaatst: 2 maart 2009, 17:21 uur
Mooie stem, alleen ik kan niet echt tegen die overdreven Andre Hazes-achtige manier van trillen met haar stem.
7
7
0
geplaatst: 2 maart 2009, 19:00 uur
Wat een vergelijking toch weer Jelle. Hazes ten eerste vergelijken met soul
en dan nog zingt Hazes met een snik, niet met een vibrato.
En vibrato gebruikt deze dame nou ook niet veel. Dus ik zie jouw vergelijking spaak gaan.
en dan nog zingt Hazes met een snik, niet met een vibrato. En vibrato gebruikt deze dame nou ook niet veel. Dus ik zie jouw vergelijking spaak gaan.
0
geplaatst: 2 maart 2009, 19:54 uur
Zeer krachtige stem, ze zou gerust wat bekender mogen zijn. De song zelf is wat minder, maar zeker niet verkeerd. Een 7.
0
pretfrit
geplaatst: 3 maart 2009, 12:06 uur
goede stem..wie is dit reijersen?
edit; staat er gewoon boven
7
edit; staat er gewoon boven7
0
Heemskerktollie
geplaatst: 3 maart 2009, 17:09 uur
raffael77 schreef:
Het is maar wat je slordig noemt. Naar welke jazz luister je dan veel? Ik zie in je stemlijst maar pakweg 4 jazzalbums waarvan 2 ook nog fusion. Wat vind jij dan goede jazz?
0
raffael77
geplaatst: 3 maart 2009, 18:37 uur
Mijn stemlijst is niet zo Jazzy omdat ik gebanned ben geweest daardoor zijn al mijn stemmen verwijderd en die ga ik niet meer opnieuw doen mits ik wat tegenkom.
Ik luister naar van alles. Davis, Coltrane, Donaldson, Byrd, Mingus, Silver & Blakey maar zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Ik luister naar van alles. Davis, Coltrane, Donaldson, Byrd, Mingus, Silver & Blakey maar zo kan ik nog wel ff doorgaan.
0
raffael77
geplaatst: 3 maart 2009, 18:38 uur
Fijne plaat voor een rustig nummer. 7,5 voor Willie Tee
0
Heemskerktollie
geplaatst: 3 maart 2009, 20:15 uur
raffael77 schreef:
U heeft smaak

0
RedLightCityBoy
geplaatst: 3 maart 2009, 21:03 uur
7+
EDIT (voor reijersen
) Lekkere plaat, fijne stem en een goede mix tussen soul en funk 
EDIT (voor reijersen
) Lekkere plaat, fijne stem en een goede mix tussen soul en funk 
0
pretfrit
geplaatst: 3 maart 2009, 21:25 uur
kemm schreef:
Oooh, I kinda dig. Spijig dat ik niet in het publiek stond. Ik vind dit nog behoorlijk funky hoor. Waar is dat jazz-topic hier? 7,5
Genres >> Overigen >> Maak kennis met Jazz en beoordeel
0
geplaatst: 3 maart 2009, 23:22 uur
Ik wist het wel zijn hoor
.
(Nu moet ik er alleen nog naar toe gaan.)
. (Nu moet ik er alleen nog naar toe gaan.)
0
geplaatst: 3 maart 2009, 23:24 uur
Willie Tee geef ik een 7. Gewoon lekkere muziek, kant A nog ietsje meer dan kant B.
0
|Joël|
geplaatst: 4 maart 2009, 01:24 uur
Lekker rustgevend inderdaad. Het nummer heeft iets heel gemoedelijks en ik zou het regelmatig op kunnen zetten, een 7,5.
* denotes required fields.