Genres / Soul, Funk en R&B / Maak kennis met Soul/Funk en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 14 april 2010, 20:40 uur
Ik vroeg me al af welk nummer ze daar gebruikten. Inderdaad een superfijn nummertje: een 8.
Zo streng is Raffael trouwens toch niet? Hij is een van de weinigen die al eens 9's en 10'en geeft... En 1'en...
Sven Hammond Soul nog een 6: niet slecht, weinig spannend, misschien is het Hammond-gebruik ook wat overdreven.
Zo streng is Raffael trouwens toch niet? Hij is een van de weinigen die al eens 9's en 10'en geeft... En 1'en...

Sven Hammond Soul nog een 6: niet slecht, weinig spannend, misschien is het Hammond-gebruik ook wat overdreven.
0
geplaatst: 14 april 2010, 22:27 uur
Dee Edwards: 7+. Met zo'n introductie leg je de verwachtingslat erg hoog Mb. Ik ben enigszins teleurgesteld zonder dit een slecht nummer te vinden. Het is lekker energiek, maar ik vind het ook iets clichématigs hebben. Nogmaals, ik vind het niet slecht maar ik wordt niet -zoals jij- weggeblazen.
0
Mb.
geplaatst: 15 april 2010, 10:48 uur
Vaker luisteren dan, principal2000. Als je door de drukte van Amsterdam loopt en het zonnetje lacht je tegemoet, dan realiseer je jezelf dat die normering toch echt iets te laag is uitgevallen! Maar het kan dat je het natuurlijk niet zo geweldig vindt als mij. Ik ben in ieder geval blij dat iedereen het wel een goed nummer vindt. Een gemiddelde van ~7,8 is zeker niet verkeerd. 

0
Mb.
geplaatst: 15 april 2010, 10:52 uur
Laat ik is wat anders proberen. Via-via kwam ik deze jazzsoul parel tegen.
0
geplaatst: 15 april 2010, 21:10 uur
Bij de eerste keer luisteren was ik erg enthousiast, maar dat werd wat minder bij herbeluisteren. Nog wel goed genoeg voor een 8.
0
Mb.
geplaatst: 16 april 2010, 17:55 uur
Dee verdient meer credit. 
..maar ik sluit me bij deze wel bij jullie aan. Mooie 7,5 voor Lorez.
Ik vond het juist mooier worden bij herbeluistering. Grappig hoe dat kan werken.

..maar ik sluit me bij deze wel bij jullie aan. Mooie 7,5 voor Lorez.
Justus18 schreef:
Bij de eerste keer luisteren was ik erg enthousiast, maar dat werd wat minder bij herbeluisteren. Nog wel goed genoeg voor een 8.
Ik vond het juist mooier worden bij herbeluistering. Grappig hoe dat kan werken.

0
geplaatst: 16 april 2010, 22:20 uur
Onra ft Oliver DaySoul - Long Distance
Zelf vind ik het een van de meest zalige tracks van dit jaar, maar oordeel zelf.
Zelf vind ik het een van de meest zalige tracks van dit jaar, maar oordeel zelf.

0
Mb.
geplaatst: 17 april 2010, 12:23 uur
Ik trek die foute 80's vibe gewoon echt niet. Sorry R&P, maar je moet het hiermee doen: 3+. Met het plusje er uiteraard bij, om je te verwelkomen na je afwezigheid. 

0
geplaatst: 17 april 2010, 12:56 uur
Ik vind het wel leuk, weer een heel andere Onra: een 7.
Maakt me benieuwd hoe z'n nieuwe album zal uitdraaien.
Maakt me benieuwd hoe z'n nieuwe album zal uitdraaien.
0
geplaatst: 17 april 2010, 13:34 uur
Aah stelletje haters (op kemm en reijersen na) de mening van raffael is toch het meest belangrijke. 

0
raffael77
geplaatst: 17 april 2010, 13:47 uur
Ik heb wat meer dingen geluisterd van deze meneer en moet zeggen dat ik hem wel in het straatje van Dam-Funk vind passen alleen vind ik dat dit nummer een beetje soft is kwa zang.
De beat doet mij denken aan typische G-Funk waar ik wel van hou maar is dus niet gepast in de zin Funk. Daarom een 6
De beat doet mij denken aan typische G-Funk waar ik wel van hou maar is dus niet gepast in de zin Funk. Daarom een 6
0
geplaatst: 17 april 2010, 15:53 uur
Lack of Afro 7
Dee Edwards 8.25
Lorez Alexandra 7
Onra ft Oliver DaySoul 7 (leuke intro)
Dee Edwards 8.25
Lorez Alexandra 7
Onra ft Oliver DaySoul 7 (leuke intro)
0
geplaatst: 17 april 2010, 16:48 uur
Mooi nummertje, intense zang: een 7,3 (laat ik eens gek doen).
0
Mb.
geplaatst: 17 april 2010, 18:36 uur
Dit nummer komt me bekend voor. Heeft het misschien een bekende cover? Hoe dan ook; 7,5. Het klinkt me iets te onsamenhangend in de oren om hoger uit te komen. 

* denotes required fields.