Genres / Soul, Funk en R&B / Maak kennis met Soul/Funk en beoordeel
zoeken in:
0
Mb.
geplaatst: 20 april 2010, 17:50 uur
Valt wel mee hoor, kemm. Het is gewoon jammer als je enthousiast bent over iets en andere mensen je daarin niet kunnen volgen en het afdoen als 'aardig nummer'. 

0
geplaatst: 22 april 2010, 12:28 uur
Misschien niet zo heel onbekend, maar dit begint toch echt mijn favoriete zangeres te worden.
Naar mijn mening een schitterend nummer van een prachtig album
Naar mijn mening een schitterend nummer van een prachtig album

0
geplaatst: 22 april 2010, 16:48 uur
Doris Allen: Klinkt erg lekker, niet erg bijzonder: een 7,5.
Candi Staton: Misschien een van de allerbeste zangeressen, maar heeft ze ook de allerbeste nummers?: een 6.
Candi Staton: Misschien een van de allerbeste zangeressen, maar heeft ze ook de allerbeste nummers?: een 6.
0
geplaatst: 22 april 2010, 18:56 uur
Gek genoeg ben ik meer onder de indruk van het nummer (hoewel het te lang duurt) dan van de zangeres: 8.
0
geplaatst: 22 april 2010, 20:47 uur
7.25 Ben vooral een fan van haar vroege werk, maar haar stem blijft ontroerend mooi.
0
geplaatst: 22 april 2010, 23:35 uur
Even updaten
Michael Jackson: 7,5
Bettye Crutcher: 8
lack of afro: 6
Janjanjanjan: 5,5
Dee Edwards: 7,5
Lorez: 7
Onra: 6,5 (ben niet vies van een flinke dot 80's synths)
Masqueraders: 7
Steve Reid: 8,5 (vet, ontdekking!)
Ol-+-> : 7 (iemand al kaartjes gescoord hier?)
Bobby Taylor: 7,5
Doris Allen: 8
Candi Staton: 6,5 (vind haar oude werk ook beter)
Michael Jackson: 7,5
Bettye Crutcher: 8
lack of afro: 6
Janjanjanjan: 5,5
Dee Edwards: 7,5
Lorez: 7
Onra: 6,5 (ben niet vies van een flinke dot 80's synths)
Masqueraders: 7
Steve Reid: 8,5 (vet, ontdekking!)
Ol-+-> : 7 (iemand al kaartjes gescoord hier?)
Bobby Taylor: 7,5
Doris Allen: 8
Candi Staton: 6,5 (vind haar oude werk ook beter)
0
geplaatst: 23 april 2010, 10:44 uur
Ik kwam laatst dit tegen. Ik vind het best aardig. Wat vinden jullie?
0
Mb.
geplaatst: 23 april 2010, 17:09 uur
Candi Staton: Ik vind het nummer iets aan de saaie kant. Er mag meer pit in. Ik krijg nu associaties met ouwe-vrouwe-muziek. Overigens zonder oneerbiedig te doen, hoor. 6-.
Candice Monique: Irritante hapering in de instrumentatie. Dat verpest voor mij persoonlijk het hele nummer. De zangeres vind ik gelukkig wel best aardig, maar ook niet meer dan dat. Ik ga met kemm mee in de 5,5.
Candice Monique: Irritante hapering in de instrumentatie. Dat verpest voor mij persoonlijk het hele nummer. De zangeres vind ik gelukkig wel best aardig, maar ook niet meer dan dat. Ik ga met kemm mee in de 5,5.

0
geplaatst: 24 april 2010, 01:59 uur
Dat hortende en stotende in het nummer vind ik erg goed, maar de solo verpest veel. Daarna kom ik er niet meer lekker in. Ze hadden na 2:30 direct naar de climax mogen toewerken. Ik houd het nu op 7,5.
0
raffael77
geplaatst: 24 april 2010, 09:35 uur
kemm schreef:
Inderdaad best aardig, pff, geeuw, zucht, kreun: een 5,5.
Inderdaad best aardig, pff, geeuw, zucht, kreun: een 5,5.

Het is allemaal heeeeeel slooooom en trouwens ook meer van hun werk is heeel sloooom.
Toch hoorde ik een paar lichtpuntjes in live optredens van ze zoals Jazz en zelfs nog een hiphop ding. Veelzijdig maar toch sloom
Grootste minpunt is de nadruk op bass in hun muziek.
5
0
geplaatst: 24 april 2010, 10:12 uur
Ik kwam dit tegen op de luisterpaal van radio6, klinkt erg lekker vind ik.
0
geplaatst: 24 april 2010, 12:20 uur
Bobby Taylor: 8+. Zonnige muziek die een mens vrolijk stemt.
Doris Allen: 7-. Zang is uitstekend. Muzikaal had het wat mij betreft beter gekund.
Candi Station: 7,5. Goed, maar niet uitmuntend.
Candice Monique: Fijne zangeres en ik vind de muzikale begeleiding ook wel prettig. Ben het wel eens met Justus dat het instrumentale stukje weinig toevoegt behoudens meer speeltijd van het nummer.
Cherry Boppers: 7-. Hoewel ik het instrumentaal best wel sterk vind, mis ik toch weer eens vocalen.
Doris Allen: 7-. Zang is uitstekend. Muzikaal had het wat mij betreft beter gekund.
Candi Station: 7,5. Goed, maar niet uitmuntend.
Candice Monique: Fijne zangeres en ik vind de muzikale begeleiding ook wel prettig. Ben het wel eens met Justus dat het instrumentale stukje weinig toevoegt behoudens meer speeltijd van het nummer.
Cherry Boppers: 7-. Hoewel ik het instrumentaal best wel sterk vind, mis ik toch weer eens vocalen.
0
geplaatst: 24 april 2010, 15:26 uur
Leuk, die blaxploitation-invloeden, maar geen 'real deal' natuurlijk: wel een 7,5 waard.
* denotes required fields.