Genres / Soul, Funk en R&B / Maak kennis met Soul/Funk en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 7 april 2009, 18:04 uur
Waarom ligt het hier stil?
Sarah Vaughan staat misschien meer bekend als jazz-zangeres, maar ik vond deze hier wel passen.
Sarah Vaughan staat misschien meer bekend als jazz-zangeres, maar ik vond deze hier wel passen.
0
geplaatst: 7 april 2009, 22:05 uur
Het nummer vind ik te gedateerd klinken. Jaren 50 geluid. De manier van zingen ligt me ook niet. Maar haar stem is wel mooi.
5
5
0
geplaatst: 8 april 2009, 18:22 uur
Gewoon lekker, meer heb ik er eigenlijk niet over te vertellen. Er zit een goede groove in
7/10
7/10
0
geplaatst: 8 april 2009, 21:25 uur
Wat zijn we weer droog bezig. Op de laatste 9 quoteringen slecht 2 motivaties. Lazy Bastards!
Deze had niet mistaan in m'n Funky 45, alhoewel, misschien bij een Funky 65 dan ofzo
: een 7,5.
Deze had niet mistaan in m'n Funky 45, alhoewel, misschien bij een Funky 65 dan ofzo
: een 7,5.
0
geplaatst: 9 april 2009, 18:11 uur
Aan de ene kant prima aan de andere kant zou het deuntje in een aflevering van de Cosby show ook niet misstaan. Beetje aan de lauwe kant dus...
6,5
6,5
0
geplaatst: 10 april 2009, 16:48 uur
Tuurlijk mag Fela meedoen! Geweldige man! Geweldige muziek ook, al komt dat in dit filmpje minder goed over, maar blijft very entertaining: 8.
0
geplaatst: 11 april 2009, 18:51 uur
Zelden zo'n mooie samenzang gehoord. The Emotions hebben hun naam niet gestolen. Ze zingen 'Peace Be Still'
0
Dj2Jelle
geplaatst: 11 april 2009, 19:29 uur
Bij The Motions: Dit is nog bijna Gospel zou ik zeggen.
Maar toch een 7.
Een 2 minuutsregeling?
Maar toch een 7.
Een 2 minuutsregeling?
0
geplaatst: 11 april 2009, 20:13 uur
Dj2Jelle schreef:
Maar toch een 7.
Een 2 minuutsregeling?
Maar toch een 7.
Een 2 minuutsregeling?
Dit is gospel! Leek me wel toepasselijk in het Paasweekend (niet dat ik gelovig ben). Het zijn overigens The Emotions i.p.v. The Motions, hebben een paar uistekende singles (Baby I'm Through o.a.) voor Stax gemaakt, maar hebben daarna jammer genoeg bijna uitsluitend crap geproduceerd (platte disco en suikerzoete weltschmertz)
0
raffael77
geplaatst: 11 april 2009, 21:11 uur
Wat vaak zo jammer is dat veel van dat soort groepen(Ook mannelijke groepen) maar een paar leuke tracks gemaakt hebben.
De rest heel vaak disco idd. Nie allemaal maar veel wel.
Bij stax overigens niet zo heel vaak maar bij motown wel erg veel.
De rest heel vaak disco idd. Nie allemaal maar veel wel.
Bij stax overigens niet zo heel vaak maar bij motown wel erg veel.
0
geplaatst: 12 april 2009, 14:28 uur
Te gek hoor dit. Mooie emoties, prachtige uithalen vanaf 1:43, heerlijke koppies met haar... 8,5
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 12 april 2009, 23:05 uur
Black Ivory- It's Time to Say Goodbye
Hier kan ik echt geen genoeg van krijgen.
Hier kan ik echt geen genoeg van krijgen.

* denotes required fields.