MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Soul, Funk en R&B / Maak kennis met Soul/Funk en beoordeel

zoeken in:
Waarom ligt het hier stil?

Sarah Vaughan staat misschien meer bekend als jazz-zangeres, maar ik vond deze hier wel passen.

raffael77
7

RedLightCityBoy
6.7

Het nummer vind ik te gedateerd klinken. Jaren 50 geluid. De manier van zingen ligt me ook niet. Maar haar stem is wel mooi.

5

Gewoon lekker, meer heb ik er eigenlijk niet over te vertellen. Er zit een goede groove in

7/10

RedLightCityBoy
6

Wat zijn we weer droog bezig. Op de laatste 9 quoteringen slecht 2 motivaties. Lazy Bastards!

Deze had niet mistaan in m'n Funky 45, alhoewel, misschien bij een Funky 65 dan ofzo : een 7,5.

Aan de ene kant prima aan de andere kant zou het deuntje in een aflevering van de Cosby show ook niet misstaan. Beetje aan de lauwe kant dus...

6,5

Groove en Drive zijn oke......

8

Held! en mag mee doen, toch?

raffael77
Boston Monkey een 6

Fela Kuti - 9

Tuurlijk mag Fela meedoen! Geweldige man! Geweldige muziek ook, al komt dat in dit filmpje minder goed over, maar blijft very entertaining: 8.

7.75

Opwindend filmpje! 8.5

Zelden zo'n mooie samenzang gehoord. The Emotions hebben hun naam niet gestolen. Ze zingen 'Peace Be Still'

RedLightCityBoy
Raffael, nogmaals: 24 uurs regel!

Dj2Jelle
Bij The Motions: Dit is nog bijna Gospel zou ik zeggen.

Maar toch een 7.

Een 2 minuutsregeling?

raffael77
Hij was me net voor hehehehe.

raffael77
6

Dj2Jelle schreef:
Bij The Motions: Dit is nog bijna Gospel zou ik zeggen.

Maar toch een 7.

Een 2 minuutsregeling?

Dit is gospel! Leek me wel toepasselijk in het Paasweekend (niet dat ik gelovig ben). Het zijn overigens The Emotions i.p.v. The Motions, hebben een paar uistekende singles (Baby I'm Through o.a.) voor Stax gemaakt, maar hebben daarna jammer genoeg bijna uitsluitend crap geproduceerd (platte disco en suikerzoete weltschmertz)

raffael77
Wat vaak zo jammer is dat veel van dat soort groepen(Ook mannelijke groepen) maar een paar leuke tracks gemaakt hebben.

De rest heel vaak disco idd. Nie allemaal maar veel wel.
Bij stax overigens niet zo heel vaak maar bij motown wel erg veel.

Te gek hoor dit. Mooie emoties, prachtige uithalen vanaf 1:43, heerlijke koppies met haar... 8,5

Kwamen ze zingen, ik ging elke week naar de kerk: 7,5.

RedLightCityBoy
Black Ivory- It's Time to Say Goodbye
Hier kan ik echt geen genoeg van krijgen.

Te zoetjes naar mijn smaak. 5,5

Gast
geplaatst: vandaag om 12:19 uur

geplaatst: vandaag om 12:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.