Genres / Soul, Funk en R&B / Maak kennis met Soul/Funk en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juni 2009, 15:05 uur
Bedoelen jullie de band of het koor, want de zangeressen op de achtergrond (alhoewel ik ze zelf ook wat te nadrukelijk vind) zijn niet van de minsten: Dionne en Deedee Warwick met hun nicht (en moeder van) Cissy Houston.
0
raffael77
geplaatst: 6 juni 2009, 15:37 uur
zinulzki schreef:
Dit doet me weinig. 5.5
Mij boeit het ook niet.Dit doet me weinig. 5.5
0
geplaatst: 6 juni 2009, 20:15 uur
zinulzki schreef:
Bedoelen jullie de band of het koor, want de zangeressen op de achtergrond (alhoewel ik ze zelf ook wat te nadrukelijk vind) zijn niet van de minsten: Dionne en Deedee Warwick met hun nicht (en moeder van) Cissy Houston.
Ik doelde idd op de achtergrondzangeressen. Zijn dat niet The Enchanters dan? Dat ze Warwick en Houston heten veranderd voor mij overigens niks aan de zaak. Maakt het extra jammer..
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 8 juni 2009, 18:50 uur
Doen! het is de Soul/R&B versie van Madvillain, haha 

0
geplaatst: 8 juni 2009, 20:00 uur
Leuk, Leon Thomas. China Doll vind ik beter, maar dit is zeker ook een goed nummer. 7.75
Blackman Reprise 4
Blackman Reprise 4
0
geplaatst: 8 juni 2009, 20:52 uur
Love it!: een 8.
Al weet ik niet of dit onder Northern Soul kan geclasseerd worden (zoals het filmpje ons verteld).
10 voor Georgia Anne Muldrow
9 voor Olesi
8 voor Blackman (vreemde keuze, RLCB)
Al weet ik niet of dit onder Northern Soul kan geclasseerd worden (zoals het filmpje ons verteld).
10 voor Georgia Anne Muldrow
9 voor Olesi
8 voor Blackman (vreemde keuze, RLCB)
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 8 juni 2009, 20:54 uur
Tja, dat was een van de weinige top nummers van haar die op JijBuis te vinden is. Anders had ik wel Melanin' of Because geplaatst uiteraard.
maar vind jij Blackman Reprise dan niet een goede keuze? 
maar vind jij Blackman Reprise dan niet een goede keuze? 
0
geplaatst: 8 juni 2009, 20:58 uur
Niet om mensen te laten kennis maken met het genie van Georgia Anne Muldrow. Lijken die andere idd geschikter, maar ja als je een beperkte keuze had... En Blackman blijft een goeie song natuurlijk 

0
Dj2Jelle
geplaatst: 10 juni 2009, 14:56 uur
Leon King - The Digital Church
Ken deze man via een collaboratie met Illa J. Stond niet op Utube dus heb het even geupload.
Ken deze man via een collaboratie met Illa J. Stond niet op Utube dus heb het even geupload.
0
geplaatst: 10 juni 2009, 17:01 uur
Het doet helemaal niets met me. Blijft maar wat aanmodderen: een 4.
0
raffael77
geplaatst: 12 juni 2009, 14:04 uur
8 hele sterke plaat. Super man.
ff wat meer werk van hem gaan checken.
ff wat meer werk van hem gaan checken.
* denotes required fields.