MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Soul, Funk en R&B / Maak kennis met Soul/Funk en beoordeel

zoeken in:
Mb.
Ik ben het eens met kemm: 7,5.

Bedoelen jullie de band of het koor, want de zangeressen op de achtergrond (alhoewel ik ze zelf ook wat te nadrukelijk vind) zijn niet van de minsten: Dionne en Deedee Warwick met hun nicht (en moeder van) Cissy Houston.

raffael77
zinulzki schreef:
Dit doet me weinig. 5.5
Mij boeit het ook niet.

raffael77
Chuck een 7

zinulzki schreef:
Bedoelen jullie de band of het koor, want de zangeressen op de achtergrond (alhoewel ik ze zelf ook wat te nadrukelijk vind) zijn niet van de minsten: Dionne en Deedee Warwick met hun nicht (en moeder van) Cissy Houston.

Ik doelde idd op de achtergrondzangeressen. Zijn dat niet The Enchanters dan? Dat ze Warwick en Houston heten veranderd voor mij overigens niks aan de zaak. Maakt het extra jammer..

7.25

RedLightCityBoy

RedLightCityBoy
10

raffael77
Goed nummer 7.

Mb.
Mwah. 6.

mm 7,8 klinkt zeer goed, ga gelijk even dat album checken

RedLightCityBoy
Doen! het is de Soul/R&B versie van Madvillain, haha

pretfrit

Leuk, Leon Thomas. China Doll vind ik beter, maar dit is zeker ook een goed nummer. 7.75
Blackman Reprise 4

Love it!: een 8.
Al weet ik niet of dit onder Northern Soul kan geclasseerd worden (zoals het filmpje ons verteld).

10 voor Georgia Anne Muldrow

9 voor Olesi

8 voor Blackman (vreemde keuze, RLCB)

Leon Thomas, goeie zanger: 7.7/10

RedLightCityBoy
Tja, dat was een van de weinige top nummers van haar die op JijBuis te vinden is. Anders had ik wel Melanin' of Because geplaatst uiteraard. maar vind jij Blackman Reprise dan niet een goede keuze?

Niet om mensen te laten kennis maken met het genie van Georgia Anne Muldrow. Lijken die andere idd geschikter, maar ja als je een beperkte keuze had... En Blackman blijft een goeie song natuurlijk

7.75

Dj2Jelle
Leon King - The Digital Church

Ken deze man via een collaboratie met Illa J. Stond niet op Utube dus heb het even geupload.

Het doet helemaal niets met me. Blijft maar wat aanmodderen: een 4.

Dj2Jelle
Van negatief commentaar moet ik huilen

Dan moet je maar een goed nummer plaatsen

Darondo - Didn't I

Pimpin'! Leuk nummer van z'n album: een 7.

7.25

raffael77
8 hele sterke plaat. Super man.

ff wat meer werk van hem gaan checken.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:39 uur

geplaatst: vandaag om 06:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.