Muziek / Muziekgames / Beatlesmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 10 oktober 2017, 17:37 uur
En weer een favoriet, en toch hou ik de tienen nog op zak.
9,5
9,5
0
geplaatst: 10 oktober 2017, 18:40 uur
9, we gaan snel door de hoogtepunten heen
Het is dat ik de eerste gemist heb en de drie erna erg goed waren, maar er komen geheid nog dikke onvoldoendes van mijn kant. En hoger dan de 9,2 voor SFF ga ik vermoedelijk ook niet uitdelen.
Edgar18 schreef:
9,5
Verrassend hoge cijfers steeds, ik heb bij sommige nooit veel liefde voor de Beatles gezien maar niks blijkt minder waar
. Voor mij wederom een persoonlijke favoriet.
9,5
Verrassend hoge cijfers steeds, ik heb bij sommige nooit veel liefde voor de Beatles gezien maar niks blijkt minder waar
. Voor mij wederom een persoonlijke favoriet. Het is dat ik de eerste gemist heb en de drie erna erg goed waren, maar er komen geheid nog dikke onvoldoendes van mijn kant. En hoger dan de 9,2 voor SFF ga ik vermoedelijk ook niet uitdelen.
0
geplaatst: 10 oktober 2017, 18:55 uur
8,5
Dan kan het bijna niet anders dan dat de volgende nummer Don't Pass Me By van de dubbele witte is. The Beatles hadden tenslotte 4 begenadigde songschrijvers.
Wat betreft Here Comes the Sun : Heerlijk nummer waar niets mis mee is, perfect uitgevoerd, maar mist voor mij net dat beetje extra om hem in de 9 - 10 range te zetten.
Dan kan het bijna niet anders dan dat de volgende nummer Don't Pass Me By van de dubbele witte is. The Beatles hadden tenslotte 4 begenadigde songschrijvers.

Wat betreft Here Comes the Sun : Heerlijk nummer waar niets mis mee is, perfect uitgevoerd, maar mist voor mij net dat beetje extra om hem in de 9 - 10 range te zetten.
0
geplaatst: 10 oktober 2017, 19:32 uur
Teunnis schreef:
Het is dat ik de eerste gemist heb en de drie erna erg goed waren, maar er komen geheid nog dikke onvoldoendes van mijn kant. En hoger dan de 9,2 voor SFF ga ik vermoedelijk ook niet uitdelen.
(quote)
Vind je SFF dan de beste van de Beatles? Zou mijn top 25 niet halen denk ik.
0
geplaatst: 10 oktober 2017, 19:35 uur
Jup, maar er zit genoeg vlak achter (o.a. Here Comes the Sun, Tomorrow Never Knows, Come Together, I Am the Walrus).
0
geplaatst: 10 oktober 2017, 19:53 uur
Alweer een Topper uit het Beatleouvre , ditmaal een compositie van Harrison ,ook heel bijzonder mooi ,en ja .. alle lovende dingen over HCTS zijn hiervoor al genoeg beschreven,
Van de Harrison(gs) op Abbey Road gaan de meeste mensen voor Here Comes The Sun als het gaat over de mooiste van de 2
Ik dus niet ...Nog altijd vind ik Something een niveau beter en nog mooier
En wat mijn favo's betreft...er zit tss die 2 genoemde, trouwens nog een Juweel van George ,maar die komt dan van het album met de witte hoes
Here Comes The Sun... is goed voor een 8.5
Van de Harrison(gs) op Abbey Road gaan de meeste mensen voor Here Comes The Sun als het gaat over de mooiste van de 2
Ik dus niet ...Nog altijd vind ik Something een niveau beter en nog mooier
En wat mijn favo's betreft...er zit tss die 2 genoemde, trouwens nog een Juweel van George ,maar die komt dan van het album met de witte hoes
Here Comes The Sun... is goed voor een 8.5
0
geplaatst: 11 oktober 2017, 12:02 uur
En we hebben een nieuwe koploper! Dank aan de maar liefst 36 stemmers!
1. Here Comes The Sun (8.8527) (36 stemmen)
2. Strawberry Fields Forever (8.7843) (32 stemmen)
3. Here, There And Everywhere (8.304) (25 stemmen)
4. Love Me Do (6,328) (25 stemmen)
En na composities van Paul, John en George, mag uiteraard Ringo ook niet ontbreken. Don't Pass Me By bewaren we voor later, voor nu schijnen we ons licht op Octopus's Garden, samen met With A Little Help From My Friends wellicht het quintessential Ringo-liedje. Of dat maak ik er toch van
1. Here Comes The Sun (8.8527) (36 stemmen)
2. Strawberry Fields Forever (8.7843) (32 stemmen)
3. Here, There And Everywhere (8.304) (25 stemmen)
4. Love Me Do (6,328) (25 stemmen)
En na composities van Paul, John en George, mag uiteraard Ringo ook niet ontbreken. Don't Pass Me By bewaren we voor later, voor nu schijnen we ons licht op Octopus's Garden, samen met With A Little Help From My Friends wellicht het quintessential Ringo-liedje. Of dat maak ik er toch van
0
geplaatst: 11 oktober 2017, 12:05 uur
7.5
Gewoon een heel tof liedje, ik heb er wel een zwak voor. Wat een schat is het toch, die Ringo.
Gewoon een heel tof liedje, ik heb er wel een zwak voor. Wat een schat is het toch, die Ringo.
0
geplaatst: 11 oktober 2017, 12:10 uur
Het bijgevoegde filmpje is prachtig maar het liedje zozo
6.3
6.3
0
geplaatst: 11 oktober 2017, 12:12 uur
Het liedje is gewoon enorm matig. Jammer dat ze nooit een album hebben weten te maken zonder dit soort missers.
4,7
4,7
0
geplaatst: 11 oktober 2017, 12:36 uur
Under the sea, that's where i'll be...
Een erg leuk aanstekelijk liedje met mooie harmonieën, heb hier een flink zwak voor.
8,5
Een erg leuk aanstekelijk liedje met mooie harmonieën, heb hier een flink zwak voor.
8,5
* denotes required fields.