MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 2000meter

zoeken in:
4,5

19 stemmen waarvan 18 tussen de 6 en 8, dan is een 7,003 wel logisch.

41. Blur - Music Is My Radar / 7,053 (15)
42. Queens Of The Stone Age - The Lost Art Of Keeping A Secret / 7,003 (21)
43. Kylie Minogue - Spinning Around 7,003 (19)
44. Kelis - Caught Out There / 6,997 (23)
45. Eminem - Stan / 6,964 (22)
46. The Ark - It Takes A Fool To Remain Sane / 6,867 (12)
47. The Artful Dodger ft. Craig David - Re-Rewind (The Crowd Say Bo Selecta) / 6,865 (17)
48. Fatboy Slim - Weapon of Choice / 6,863 (19)
49. Wu-Tang Clan - Gravel Pit / 6,862 (17)
50. Maxim ft. Skin - Carmen Queasy / 6,856 (17)

En dan nu Pearl Jam - Nothing As It Seems. De titel is wel van toepassing op het YouTube-clipje, want het nummer duurt 5 ipv 7 minuten.

De leadsingle van Binaural, maar vreemdgenoeg is er geen videoclip voor gemaakt.
Destijds was ik al afgehaakt als Pearl Jam-liefhebber, maar Binaural toch nog gekocht toen ik hem voor een gulden zag liggen in een uitverkoopbak van V&D. Eigenlijk zelden gedraaid en nu weet ik weer waarom, want ik vind er gewoon niet veel meer aan...

5

7.5

Aan het hele album ben ik nooit begonnen, maar dit nummer heb ik altijd wel goed gevonden.

7.3

9

Toch een van de beste songs van Pearl Jam

4,8

7,5

Binaural vind ik het minste Pearl Jam-album maar dit is één van de beste nummers eruit.

8,3

johannesA
8

10

Martial
6,5

Verrassend dat dit voor jou het beste nummer tot nu toe is in dit topic.
Samen met de comment van ranboy daarom wel blij dat ik deze geplaatst heb.

Pearl Jam doet het beter dan ik had verwacht met een 29ste plaats en komt zo in een sterk rijtje te staan:

21.. All Saints - Pure Shores / 7,667 (24)
22. St. Germain - Rose Rouge / 7,661 (19)
23. Aimee Mann - Save Me 7,631 (16)
24. Air - Playground Love / 7,588 (20)
25. The Avalanches - Frontier Psychiatrist / 7,543 (21)
26. R.E.M. - The Great Beyond / 7,535 (20)
27. Badly Drawn Boy - Disillusion / 7,531 (16)
28. Aaliyah - Try Again / 7,53 (25)
29. Pearl Jam - Nothing As It Seems 7,471 (14)
30. At The Drive-In - One-Armed Scissor / 7,446 (15)

Tijd voor een verzoekje van GrafGantz, al vind ik dit zelf ook een geweldig nummer.

Swayzak - State of Grace

Helemaal grijsgedraaid, net als een aantal van hun albums. De eerste keer dat ik dit nummer hoorde was tijdens een avond favoriete plaatjes draaien met een goede vriend, een jaar of 15 geleden. We hadden een grote zaal met nieuw soundsystem tot onze beschikking en een publiek dat het allemaal wel best vond. Toen hij deze opzette was ik gelijk verkocht.

KH zong met haar hemelse stem overigens ook het prachtige It's A Fine Day van Opus III in, een grote 90s danceklassieker, maar in de eerste helft van de jaren '00 nog geremixt door James Holden. Swayzak zou verder nog een favoriet producersduo worden, al is hun meeste werk niet zo esotherisch als deze.

10

8,2

10 met een griffel.

Doet het ook goed op een van de beste mixalbums ooit: Ellen Allien - Flieg mit Ellen Allien (2001)

7

herman schreef:
KH zong met haar hemelse stem overigens ook het prachtige It's A Fine Day van Opus III in, een grote 90s danceklassieker

Ook te horen op misschien wel het beste Orbital nummer Halcyon (On+On), al is dat eigenlijk gewoon een verknipte sample van haar vocals op It's a Fine Day.

7.75

johannesA
7,3 dit is een fijne dancetrack

Gast
geplaatst: vandaag om 07:35 uur

geplaatst: vandaag om 07:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.