Muziek / Muziekgames / 2000meter
zoeken in:
0
geplaatst: 30 mei 2018, 10:34 uur
Altijd een toffe band gevonden met geweldige singles. Deze zou mijn top 5 niet halen, maar toch leuk.
8
8
0
geplaatst: 30 mei 2018, 18:56 uur
Vreemd die hoge cijfers, dit is toch is regelrechte jatterij van Brown Sugar van Rolling Stones (met name die riff). Al is het op zich geen slecht nummer.
6
6
0
geplaatst: 30 mei 2018, 21:24 uur
... maar het kan niet tippen aan Brown Sugar van Rolling Stones.
0
geplaatst: 31 mei 2018, 02:12 uur
LucM schreef:
Vreemd die hoge cijfers, dit is toch is regelrechte jatterij van Brown Sugar van Rolling Stones (met name die riff). Al is het op zich geen slecht nummer.
6
6
Dat is me nooit opgevallen, maar voor het cijfer maakt het niet uit toch? De Stones hebben zelf ook zoveel Tiffany gejat.
0
geplaatst: 31 mei 2018, 08:12 uur
Rolling Stones hebben zeker in hun beginperiode vaak gecoverd en zich laten inspireren door de oude blues maar gaven daar een eigen smoelwerk aan.
Dandy Warhols jat te opzichtig van Rolling Stones (bij de eerste keer hoorde ik dadelijk de gelijkenis) maar voegt daar niet zoveel aan toe (mist toch wat eigenheid).
Dandy Warhols jat te opzichtig van Rolling Stones (bij de eerste keer hoorde ik dadelijk de gelijkenis) maar voegt daar niet zoveel aan toe (mist toch wat eigenheid).
0
geplaatst: 31 mei 2018, 09:51 uur
Je kan het ook als een muzikaal citaat zien. Dat gebeurt zo vaak in de muziekgeschiedenis, zoals Herman aangeeft deden de Stones dat net zo goed. Dat de Warhols echter geen eigen geluid zouden hebben, vind ik onzin. Ken je eigenlijk meer van de band, Luc?
1
geplaatst: 31 mei 2018, 15:48 uur
herman schreef:
Waar ik zei Tiffany bedoelde ik riffs. Stomme autocorrect...
Waar ik zei Tiffany bedoelde ik riffs. Stomme autocorrect...
Ik ging stuk.Wrong heb ik altijd erg lekker gevonden, net als Never Back Down (die vind ik nog iets beter zelfs), maar ik ben nog nooit toegekomen aan een volledig album van de (eenmans?)band. Zou ik eens moeten doen.
8
* denotes required fields.