Muziek / Muziekgames / 1991meter
zoeken in:
0
geplaatst: 16 april 2018, 19:34 uur
5.7
Veel waardering voor de artiest Prince, maar ik heb met veel van zijn nummers te weinig een klik. Zo ook deze.
Veel waardering voor de artiest Prince, maar ik heb met veel van zijn nummers te weinig een klik. Zo ook deze.
0
geplaatst: 16 april 2018, 19:46 uur
Beetje vreemd om een krappe voldoende te geven als blijk van goede waardering. Ik vind dit wel een geslaagd nummer.
8
8
0
geplaatst: 16 april 2018, 20:03 uur
Cervantes schreef:
Beetje vreemd om een krappe voldoende te geven als blijk van goede waardering. Ik vind dit wel een geslaagd nummer.
8
8
Het heeft zonder meer kwaliteit ( zoals altijd wel met Prince.) Ik ga het dan niet afbranden als dat niet terecht is. Het is alleen onvoldoende mijn smaak. En dat is wat anders.
0
geplaatst: 16 april 2018, 21:12 uur
Het heeft zonder meer kwaliteit ( zoals altijd wel met Prince.) Ik ga het dan niet afbranden als dat niet terecht is. Het is alleen onvoldoende mijn smaak. En dat is wat anders.
Bij mij komen smaak en kwaliteit op hetzelfde neer. Als iets niet mijn smaak zou zijn, dan kan ik daar moeilijk kwaliteit in zien. Iets kunnen waarderen, terwijl het je smaak niet is vind ik tegenstrijdig.
En waarom zou je niet iets af mogen branden als het je smaak niet is? Er bestaat geen objectieve standaard voor wat wel of geen goede muziek is.
0
geplaatst: 16 april 2018, 23:13 uur
Cervantes schreef:
Bij mij komen smaak en kwaliteit op hetzelfde neer. Als iets niet mijn smaak zou zijn, dan kan ik daar moeilijk kwaliteit in zien. Iets kunnen waarderen, terwijl het je smaak niet is vind ik tegenstrijdig.
En waarom zou je niet iets af mogen branden als het je smaak niet is? Er bestaat geen objectieve standaard voor wat wel of geen goede muziek is.
(quote)
Ik ben het niet met je eens sorry. Als ik echt troep hoor en het maakt dan even niet uit of het mijn smaak is of niet,dan zal ik een lage beoordeling geven.
Prince is niet mijn cup of tea en deze song doet mij niet veel, maar ik neem meer mee in mijn beoordeling uiteindelijk. Prince stond wel garant voor kwaliteit en dat is ook hier het geval.
Laten we het er maar op houden dat ik er een ander inzicht in heb. Even goede vrienden verder.
0
geplaatst: 17 april 2018, 00:15 uur
Vond het vroeger wel een leuk hitje, maar anno nu niet veel meer aan. Uit deze tijd vind ik alleen Diamonds and Pearls nog wel een goede single.
5
5
0
geplaatst: 17 april 2018, 13:40 uur
6.5
Geen favoriet van me. Cream, Money Don’t Matter 2night en het titelnummer vind ik de betere Prince-singles uit dat jaar.
Geen favoriet van me. Cream, Money Don’t Matter 2night en het titelnummer vind ik de betere Prince-singles uit dat jaar.
0
geplaatst: 17 april 2018, 15:27 uur
herman schreef:
Vond het vroeger wel een leuk hitje, maar anno nu niet veel meer aan. Uit deze tijd vind ik alleen Diamonds and Pearls nog wel een goede single.
Hier bedoelde ik ook Money Don’t Matter 2night. Prachtig nummer. Diamonds and Pearls, Sexy MF en Get Off vind ik geen van allen echt interessant.
0
geplaatst: 17 april 2018, 18:05 uur
Die cijfers zwabberden echt alle kanten op. Resultaat is een kleine 7
1 Massive Attack - Safe from Harm (7,99615 / 26 stemmen)
2 Temple of the Dog - Hunger Strike (7,76136 / 22 stemmen)
3 Susanna Hoffs - My Side of the Bed (7,11579 / 19 stemmen)
4 Prince & the New Power Generation - Gett off (6,94643 / 28 stemmen)
5 Vic Reeves & the Wonder Stuff - Dizzy (5,80263 / 19 stemmen)
6 Betty Boo - Where Are You Baby (5,61000 / 20 stemmen)
7 L.A. Style - James Brown is Dead (5,38889 / 18 stemmen)
8 Tol & Tol - Sedalia (4,89750 / 20 stemmen)
9 The Simpsons - Do the Bartman (4,62857 / 21 stemmen)
Zo bekend als die van Prince was, zo onbekend is deze waarschijnlijk. Hij kwam niet verder dan de tipparade en het was tevens hun enige wapenfeit in Nederland. Daarentegen was het in Amerika een vrij grote band in de country(rock)scene. Het is dat ik er ooit een cd-single van gekocht had, anders was hij waarschijnlijk niet langsgekomen. Toch, ondanks dat het erg standaard is, best een mooi nummer. Ik durf hier echter geen voorspellingen meer te doen. Verder is hij ook goed voor een verdere verbreding van de lijst.
Restless Heart - Fast Movin' Train
1 Massive Attack - Safe from Harm (7,99615 / 26 stemmen)
2 Temple of the Dog - Hunger Strike (7,76136 / 22 stemmen)
3 Susanna Hoffs - My Side of the Bed (7,11579 / 19 stemmen)
4 Prince & the New Power Generation - Gett off (6,94643 / 28 stemmen)
5 Vic Reeves & the Wonder Stuff - Dizzy (5,80263 / 19 stemmen)
6 Betty Boo - Where Are You Baby (5,61000 / 20 stemmen)
7 L.A. Style - James Brown is Dead (5,38889 / 18 stemmen)
8 Tol & Tol - Sedalia (4,89750 / 20 stemmen)
9 The Simpsons - Do the Bartman (4,62857 / 21 stemmen)
Zo bekend als die van Prince was, zo onbekend is deze waarschijnlijk. Hij kwam niet verder dan de tipparade en het was tevens hun enige wapenfeit in Nederland. Daarentegen was het in Amerika een vrij grote band in de country(rock)scene. Het is dat ik er ooit een cd-single van gekocht had, anders was hij waarschijnlijk niet langsgekomen. Toch, ondanks dat het erg standaard is, best een mooi nummer. Ik durf hier echter geen voorspellingen meer te doen. Verder is hij ook goed voor een verdere verbreding van de lijst.
Restless Heart - Fast Movin' Train
* denotes required fields.