MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 1991meter

zoeken in:

Ik vond de eerste 10 seconden nog wel aardig.

3

5

Vervelende band überhaupt.

Dizzy is duidelijk een plaatje dat goed scoort vroeg op de avond. De rest van de dag niet zo. Wellicht is de steekproef waarop deze statistische uitkomst is gebaseerd niet helemaal representatief. Een 6- is het resultaat.

1 Temple of the Dog - Hunger Strike (7,77381 / 21 stemmen)
2 Susanna Hoffs - My Side of the Bed (7,07222 / 18 stemmen)
3 Vic Reeves & the Wonder Stuff - Dizzy (5,73611 / 18 stemmen)
4 L.A. Style - James Brown is Dead (5,35294 / 17 stemmen)
5 The Simpsons - Do the Bartman (4,61000 / 20 stemmen)

Ik was eigenlijk van plan een heel ander nummer te kiezen voor vandaag, maar met het heengaan van Cees Tol leek deze me wel toepasselijk. Over het algemeen was de muziek van BZN niet helemaal mijn smaak, maar het feit blijft dat hij een aardig grote naam was in de Nederlandse popgeschiedenis. In 1988 verlieten hij en zijn broer BZN om samen Tol & Tol op te richten. Eleni was de grote hit, maar dat was in 1989/1990. In 1991 stonden ze met onderstaand nummer in de hitparade. R.I.P. Cees Tol.

Tol & Tol - Sedalia

Mijn ouders hebben dit in de kast.... het is makkelijk af te serveren, maar op zich nog wel te doen.

5,8

Martial
6,5

1

Veel erger kan het niet worden.

6,5

Ik kan dit beter pruimen dan de meeste BZN-hits.

2

Auw, mijn oren.

3
Do the Bartman was een wereldplaat bij nader inzien.

2,5

Zegt me niets, en ik durf ook niet te luisteren ?

6.2

Objectief gezien is dit best te doen. Ik zal het niet opzetten voor de lol, maar erg onaangenaam is het zeker niet.

R.I.P Cees Tol.

Ik vind deze beter dan Eleni eigenlijk. De mariachi-invloeden zijn wel aardig en de melodie is wel mooi.

De panfluit had dan weer niet gehoeven.

6

herman schreef:

De panfluit had dan weer niet gehoeven.

Ik dacht juist altijd dat dat perse moest bij de Volendam-posse.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:22 uur

geplaatst: vandaag om 23:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.