menu

Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of # (The Beatles)!

zoeken in:
GrafGantz schreef:
Van elk album tenminste 1 nummer, maar het zwaartepunt ligt toch wel bij het debuutalbum. Heb ze destijds ook live gezien, in maart 2004 in een kolkend Rotown (https://www.rotown.nl/agenda/franz-ferdinand/). Twee maanden later stonden ze al op Pinkpop, maar ik denk toch dat het in Rotterdam leuker was. Dat kan aERodynamIC vast beamen.

Ik was er niet bij in Rotown, maar een festivalshow is toch anders omdat het publiek niet per se voor FF komt en in die tijd nog niet heel bekend was. Vond het zelf wel heel leuk op Pinkpop toen, maar het was nog lang niet zo'n feest als op latere festivalshows die ik van ze zag.

herman schreef:
(quote)

Ik was er niet bij in Rotown, maar een festivalshow is toch anders omdat het publiek niet per se voor FF komt en in die tijd nog niet heel bekend was. Vond het zelf wel heel leuk op Pinkpop toen, maar het was nog lang niet zo'n feest als op latere festivalshows die ik van ze zag.

Maar dan heb ik toch gewoon gelijk als ik stel dat de show in Rotown vast leuker was?

Zeker

Na het uitstekende eerste album was ik ze wat uit het oog verloren. Dus leuk om deze week ook wat later werk van ze te horen en ontdekken.

1. Darts Of Pleasure
2. The Dark Of The Matinée
3. Michael
4. Take Me Out
5. Auf Achse
6. Eleanor Put Your Boots On
7. 40'
8. Evil Eye
9. Jacqueline
10. Walk Away

De eerste twee albums zijn erg goed (zeg maar gerust fantastisch). Ik heb vooral een zwak voor hun tweede album vanwege de fraaie ballads. Jammer dat ze dat niveau niet wisten vast te houden.

1. The Dark Of The Matinée
2. Eleanor Put Your Boots On
3. The Fallen
4. Darts Of Pleasure
5. Walk Away
6. Take Me Out
7. Jacqueline
8. Auf Achse
9. Ulysses
10. Right Action

1. Take Me Out
2. Darts Of Pleasure
3. The Dark Of The Matinée
4. Auf Achse
5. This Fire
6. Jacqueline
7. Eleanor Put Your Boots On
8. Outsiders
9. The fallen
10. Evil eye

GrafGantz schreef:
Twee maanden later stonden ze al op Pinkpop, maar ik denk toch dat het in Rotterdam leuker was. Dat kan aERodynamIC vast beamen.

Uiteraard, maar ik beaam altijd wat jij zegt. Pure liefde

1. The Dark Of The Matinée
Onweerstaanbaar nummer en hetzelfde kan je wel zeggen over de clip waarbij ik de dansjes vaak meedoe.
2. Take Me Out
Hoe lekker kan een riff zijn zeg!
3. Evil Eye
Gek en megacatchy, echt een heerlijk nummer!
4. This Fire
Typisch festivalnummer om even allemaal door de knieën te gaan als de band het nummer even laat stilvallen naar het einde toe, om dan bij het refrein als een dolle weer recht te springen.
5. Ulysses
La lalalalaaaaaa!
6. Darts Of Pleasure
7. No You Girls
8. Tell Her Tonight
9. Do You Want To
10. Michael

Ik heb Franz Ferdinand 2 keer live gezien, op Werchter 2014 waar ik kennismaakte met die leuke splitsprongetjes en OLT Rivierenhof 2017 (1 keer met gitarist Nick en 1 keer in de nieuwe bezetting dus). Het openluchttheater is een mooie en speciale locatie, maar die avond miezerde het de hele tijd. Je voelde en zag eigenlijk amper regen, maar je werd wel nat. Was ik maar binnengebleven. Dacht ik toen natuurlijk geen enkel moment, want die vrolijke Franzen bezorgden mij ondanks het rotweer nog een geweldige avond!

Nu even geen tijd voor mijn eigen stukjes, maar zo in de eindpresentatie ga ik zeker teen en tander verwerken.

1. Outsiders
2. Lucid Dreams
3. Eleanor Put Your Boots On
4. Darts Of Pleasure
5. Ulysses
6. Walk Away
7. The Dark Of The Matinée
8. Jacqueline
9. 40'
10. The Fallen

11. Michael
12. Auf Achse
13. This Fire
14. Take Me Out
15. Right ACtion
16. Always Ascending
17. No You Girls
18. Evil Eye
19. Do You Want To
20. Tell Her Tonight

Allemaal briljant

1. This Fire
3. Take Me Out
4. Auf Achse
5. Walk Away
6. Do You Want To
7. The Fallen
8. Michael
9. Always Ascending
10. 40'

jordidj1 (moderator)
1. This Fire
2. Take Me Out
3. Always Ascending
4. Outsiders
5. Lucid Dreams
6. Ulysses
7. Evil Eye
8. Darts Of Pleasure
9. Tell Her Tonight
10. Walk Away

Franz Ferdinand is fucking amazing

1. 40'
Die afsluiter van het debuut, die met meerdere swingende maar opbouwende gitaarloopjes gewoon even stiekem het beste nummer van Franz Ferdinand is.... en dat hebben de meest niet eens door. ik wel hoor, oooooh lalalalalaaalalalaaaa jalalalaa

2. Lucid Dreams
Dat derde album van ze is altijd een beetje het ondergeschoven kindje geweest, ondanks dat de Schotten nog lang niet uitgeraasd waren. Iets meer synthesizers, maar dat Lucid Dreams is toch een klein dance rock kunstwerkje hoor

3. Take Me Out
Gewoon een moderne klassieker. Dat karakteristieke intro wat over gaat in de beukende gitaar jam, die gaat nog jaren afgespeeld worden in de tenten waar de bril frames dik zijn en de man-buns strak opgespeld zitten.

4. Outsiders
5. Jacqueline
6. The Fallen
7. Ulysses
8. Michael
9. No You Girls
10. Eleanor Put Your Boots On

1 Take Me Out
2 The Dark Of The Matinée
3 This Fire
4 Michael
5 Walk Away
6 Do You Want To
7 Eleanor Put Your Boots On
8 Ulysses
9 No You Girls
10 Evil Eye

9/10 overlap met de maestro

1. Walk Away
3. Darts Of Pleasure
4. Outsiders
5. Ulysses
6. Eleanor Put Your Boots On
7. 40'
8. Jacqueline
9. This Fire
10. The Fallen

11. Do You Want To
12. Take Me Out
13. Always Ascending
14. Lucid Dreams
15. Michael
16. Auf Achse
17. No You Girls
18. Right Action
19. Evil Eye
20. Tell Her Tonight

Bij deze sluit ik de lijnen. Ik hoop later deze avond al met de uitslag te beginnen, anders wordt het morgen vroeg in de ochtend. Alvast bedankt voor het stemmen, stay tuned x

Shit vergeten te stemmen! Hele fijne band, live onvermurwbaar!

Benieuwd naar de uitslag.

En voor de vorm:

01. The Dark Of The Matinée
02. Always Ascending
03. Do You Want To
04. Walk Away
05. This Fire
06. Ulysses
07. Darts Of Pleasure
08. Michael
09. 40'
10. Outsiders

HO. Ik neem m nog mee, nu toch te druk met afterfissa

123poetertjes schreef:
Bij deze sluit ik de lijnen. Ik hoop later deze avond al met de uitslag te beginnen, anders wordt het morgen vroeg in de ochtend. Alvast bedankt voor het stemmen, stay tuned x

Gebeurt hier nog iets? Ik zou Madness nu wel leuk vinden

123poetertjes mag ik ook nog vandaag

jordidj1 (moderator)
24 januari - ArthurDZ (Madness)
31 januari - Bonk (Counting Crows)
7 februari - Plastic Beach House (Run The Jewels)
14 februari - Rudi S (Rush)
21 februari - Shaky ('The Day the Music Died': Buddy Holly / Ritchie Valens / The Big Bopper)
28 februari - Motel Matches (Supergrass)
6 maart - TornadoEF5 (Grimes)
13 maart - vigil (Sting)
20 maart - dynamo d (Kayak)
27 maart - esteban (Samson & Gert)
3 april - Johnny Marr (Def Leppard)
10 april - Choconas (Sade)
17 april - Teunnis (The Second Summer of Love)
24 april - Poek (60's Girl Groups)
1 mei - ArthurDZ (Japan/David Sylvian)
8 mei - Shaky (Shakin' Stevens)
15 mei - dynamo d (Roger Waters)
22 mei - herman (Africa)
29 mei - hoi123 (Perfume Genius)
5 juni - jordidj1 & 123poetertjes (Danny Brown)
12 juni - cosmic kid (The Beatles)
19 juni - Choconas (Led Zeppelin)
26 juni - Casartelli (IQ)
3 juli - Arno (XTC)
10 juli - Arrie (Roberta Flack)
17 juli - Plastic Beach House (Jack Antonoff)
24 juli - Les de Groot (CCR)
31 juli - esteban (2 Unlimited)
7 aug - Superbitch (Laura Marling)
14 aug - Poek (My Bloody Valentine)
21 aug - zaaf (Coil)
28 aug - Shaky (Meat Loaf)
4 sep - ranja (kristin hersh/tanya donelly)
11 sep - Motel Matches (Van Morrison)
18 sep - panjoe (MF DOOM)
25 sep - Dance Lover (FOALS)
2 okt - catdog (Lady Gaga)
9 okt - laxus11 (U2)
16 okt - ArthurDZ (1980s hardcore punk)
23 okt - wendyvortex (Grand 12 Inches)
30 okt - arcade monkeys (Dinosaur Jr.)
6 nov - dynamo d (Alicia Keys)
13 nov - E-Clect-Eddy (Ike & Tina Turner)
20 nov - Shaky (10cc)
27 nov - laxus11 (Dire Straits)
4 dec - Superbitch (Frank Sinatra)
11 dec - Hedser (Elbow)
18 dec - Arno (StuBru's Tijdloze 100)
25 dec - wendyvortex (Greatest Hits Finale 2020)
1 jan - dazzler (80's europop)
8 jan - zaaf (Stereolab)
15 jan - jordidj1 (Kanye West)
22 jan - luigifort (Richard Hawley)
29 jan - Gretz (Green Day)
5 feb - TornadoEF5 (Cocteau Twins)
12 feb - dynamo d (UNKLE)
18 feb - motel matches (Villagers)
25 feb - catdog (Britney Spears)
4 maart - Poeha (BABYMETAL)
12 maart - VladTheImpaler (King Gizzard & The Lizard Wizard)

ArthurDZ schreef:
123poetertjes mag ik ook nog vandaag

Nee. Afterfissa is wat uit de hand gelopen denk ik. Het virtuele bier vloeide gisteren rijkelijk!

jordidj1 (moderator)
Johnny Marr schreef:
(quote)

Nee. Afterfissa is wat uit de hand gelopen denk ik. Het virtuele bier vloeide gisteren rijkelijk!

In de PBH-chat las ik dat het tot een uurtje of vier doorging wat een madness

jordidj1 schreef:
(quote)

In de PBH-chat las ik dat het tot een uurtje of vier doorging wat een madness

Wtf

Franz Fopneus Ferdinand ergens?

Dank voor het lange wachten! Sorry dat ik weer wat uit moest lopen, maar we gaan er aan beginnen. Vanaf 16:30 ga ik hier de lijst bekendmaken en in top 100-stijl draai ik hem ook mee. Hierdoor zullen we rond zessen klaar zijn.
34 stemmers, da’s behoorlijk. Ik ben jullie allemaal dankbaar!

Zo, strik erom en op de post ermee
https://media3.giphy.com/media/l46CjKYy7rDzHtwwo/source.gif

esteban
wendyvortex
Shaky
blur8
Frenkie!
Arno
Arbeidsdeskundige
aERodynamIC
andré
Superbitch
Verweggistan
ArthurDZ
EttaJamesBrown
El Ninjo
starsailor
50tracks
Johnny Marr
west
Simon77
GrafGantz
Arrie
Jizze
herman
johan de witt
motel matches
Rudi S
JoaMuse
123p
arcade monkeys
jordidj1
aerobag
dumb_helicopter
Gretz
Dance Lover

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://open.spotify.com/user/1156994116/playlist/0V3m8TyYUgbO56XWij9WZU

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

20. Right Action
Right Thoughts, Right Words, Right Action
16 punten, 7 keer genoemd

Het nummer waar het voor mij allemaal mee begon mag hier het bal openen. Right Action eindigt kansloos onderaan met verreweg de minste noteringen waarvan er ook maar eentje een beetje hoog is. Toch duurde het achttien lijstjes voordat hij onderaan stond.
Right Action was, samen met Love Illumination, de eerste single van Right Thoughts, Right Words, Right Action. In Groot-Brittannië zelf kwam ie pas anderhalve maand na Love Illumination uit. Kapranos schreef het nummer toen het geïnspireerd was door een ansichtkaart die hij op de vlooienmarkt vond met daarop de tekst “come home, pracically all is nearly forgiven” waar ook meteen de eerste regels van het nummer zijn. Uiteindelijk werd het album naar dit nummer genoemd op redenen die Bob de Bassist glashelder kan uitleggen.
but now she’s called Right Action but the name of the allbum’s Right Thoughts Right Words Right Action. But the words Right Thoughts Right Words Right Action are in the song Right Action and that’s how we got the idea for calling the album Right Thoughts Right Words Right Action.
Nou en of Bob! Het album werd in in elkaar gezet in Nicks studio genaamd Sausage studio en Alex’ studio genaamd Black Pudding, jazeker. Voor de productie werd de hulp ingeschakeld van Joe Goddard (Hot Chip) en de videoclip kwam van de hand van Jonas Odell die ook Take Me Out deed. Vraag me over vijftig jaar wat mijn doorbraaknummer was om me in muziek te verdiepen en Right Action is het antwoord dat ik zal geven. For real, hier begon het. Bij toeval, ik weet niet eens meer hoe, stuitte ik op de clip van dit nummer en ik was meteen geïntrigeerd. Secret handshakes, een zon die in een ei verandert . Eén grote bizarre blije boel. Oeps, gezondheid Nick! Tegenwoordig verre van mijn favoriete FF maar zonder deze was er voor mij misschien wel helemaal geen FF to begin with. En nog steeds, net als de rest van RTRWRA, bijzonder sympathiek

https://www.youtube.com/watch?v=RqTsUtQLRFk

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

19. Evil Eye
Right Thoughts, Right Words, Right Action
46 punten, 16 keer genoemd

En toen was RTRWRA meteen uitgespeeld. Aan het aantal noteringen ligt het niet, alleen de top ngene heeft er meer. Wel waren het voornamelijk restpunten, waarschijnlijk vooral uit sympathie voor de gimmick die het nummer toch wel heel leuk maakt. Een paranormaal nummer dat ontstond toen Alex een keer zijn ogen sloot en de kleur van de eerstvolgende auto moest raden die langsreed. En inderdaad, hij was rood, ya bastard. Gefascineerd door het concept evil eye waarmee je mensen in je greep kunt houden om er de bizarste dingen mee te doen creëerden ze Evil Eye. Todd Terje produceerde het nummer . De clip haalt het slechtste uit horrorfilms naar boven maar is wel echt heel erg grappig ja, ze hebben toch leuke clipjes deze gastjes.

JoaMuse schreef:
Gek en megacatchy, echt een heerlijk nummer!

https://www.youtube.com/watch?v=IIR5vBiC3ig

18. Tell Her Tonight
Franz Ferdinand
55 punten, 12 keer genoemd

Tell her Tonight is het eerst voorbijkomende nummer van maar liefst negen van het debuut die de finale gehaald hebben. Wel is het het enige nummer in de finale waarin Nick de hoofdvocalen verzorgt. In totaal zijn er acht officieel uitgebrachte nummers met McCarthy in de hoofdrol maar dit is wel de enige die daadwerkelijk een album gehaald heeft. Van Tango werd in de beginfase wel veel live gespeeld en van Jeremy Fraser en Erdbeer Mund kwamen er nog clips uit. Erdbeer Mund is dan weer het enige Duitstalige nummer van de band, als eerbetoon aan Nick zelf die in Beieren is opgegroeid. Voorheen speelde hij nog in een reggaecollectief met de naam Dan Lunsentrio, leuk he? Van Tell Her Tonight is er trouwens ook nog een Duitse versie opgenomen als b-kant op Michael, maar hierin zingt juist Paul, die verder niks met het land te maken heeft. Grapjassen zijn ze toch, die Franzjes. Vlak na FFS heeft Nick besloten de band verlaten en het idee hem nooit meer live te kunnen zien stemt me wel treurig. Samen met zijn vrouw Manuela maakt hij nog wel muziek onder de naam Box Codax. En gelukkig hebben we Tell Her Tonight dus nog. Leek er nog eventjes een mooie toptienplek uit te slepen maar in de laatste elf lijstjes kreeg het nauwelijks meer punten. Wel twee keer op het podium gezet, waarschijnlijk door liefhebbers van Nutella.

https://www.youtube.com/watch?v=55OcLsmCzNU

17. Michael
Franz Ferdinand
60 punten, 14 keer genoemd

Michael you’re the favourite of Arrie maar verder schoot het niet echt op. Na de eerste zeventien lijstjes had het slechts tien punten waarmee het nog lang onderaan heeft gestaan. De tweede helft ging beter met elf noteringen en met twee punten meer had het vier plekken kunnen stijgen. Close call dus. Michael was de vierde single van het debuut en wist nog de nummerdriespot te behalen in de Britse indiecharts. Het is één van de rauwere nummers die de band tot op heden heeft uitgebracht maar alles is relatief en dus blijft het gewoon erg poppy. Alex spreekt hierin zijn waardering over een man die zo sexy kan dansen. Jazeker, er is niks mis met als hetero man toe kunnen geven dat andere mannen heel erg knap zijn. Zo vind ik Alex zelf ook nogal sexy, ergens zou je kunnen stellen dat ik best wel een mancrush op hem heb gehad. Hoewel het nooit hun allergrootste hit is geweest maakt Michael nog altijd vast onderdeel uit van de livesets van de band, omdat ie zo hard gaat gewoon. Na het eerste refrein is er een korte geheime boodschap die te horen is als je de plaat achterstevoren afspeelt, te weten: “she’s worried about you, call your mother.” Waarschijnlijk Is dit ontstaan naar aanleiding van uitspraken van Bob waarin hij aangaf zijn moeder eens terug te moeten bellen. Oh Bob, schat ben je toch.

Arrie schreef:
Rond mijn 12e/13e had ik een Good Charlotte-fase: de eerste rockmuziek waar ik naar luisterde. Dat zorgde er echter niet voor om naar meer van dergelijke poppunkbands te luisteren. Destijds had ik een klasgenoot die al net iets meer bezig was met alternatieve bandjes, Jeroen, en die kwam bij mij aanzetten met o.a. Kaiser Chiefs en Franz Ferdinand. Het was eigenlijk maar een kleine stap: net als Good Charlotte energiek en verdomd catchy en meezingbaar. Net als de dance-plaatjes die ik nog vóór Good Charlotte draaide.

FF en KC waren wél een soort gateway naar meer, en al snel kwamen er dingen bij als Editors, Arctic Monkeys. Best een belangrijke band dus, Franz Ferdinand. Destijds was ik wel net een grotere fan van Kaiser Chiefs maar die zakten al heel snel weg.

Ik had overigens ook een klasgenoot genaamd Michael. Jeroen printte op een dag voor de gein de lyrics van het nummer Michael uit, gaf het aan Michael waar de hele klas bij was en zei dat ie het voor hem geschreven had. Iedereen in totale verwarring, Jeroen en ik gingen stuk.

Ook heb ik later nog eens een recensie van Tonight voor de schoolkrant geschreven, waarin ik van mening was dat de band na een matige tweede weer helemaal terug was. Sta ik nog steeds achter, nu ik Tonight voor het eerst in lange tijd weer gedraaid heb is ie alleen maar beter gevallen.

Daarna ben ik wel echt afgehaakt. Toen ze op Best Kept Secret stonden ben ik niet eens gaan kijken, ik liep toen met m'n vriendin een beetje over het refrein in, wel weer dichtbij genoeg blijvend om FF op de achtergrond te horen.

Maar blijft toch wel een ijzersterke band!

https://www.youtube.com/watch?v=ktwlN_ocL-o

16. Lucid Dreams
Tonight
61 punten, 10 keer genoemd

Eén puntje boven Michael en met hetzelfde totaal als de nummer 15 maar met, wat mij betreft, verrassend genoeg minder nummeréennoteringen. Voor niemand was Lucid Dreams, toch ergens wel een buitenbeentje in deze finale, de absolute favoriet. Wel heeft het nog een beetje de love-hatestatus te pakke door na Right Action als minste genoemd te zijn, slechts tien keer. Hierin zaten wel twee tweede en twee derde plaatsen. Van Lucid Dreams zijn er twee versies bekend die allebei lekker verschillend zijn. Zoals bij wel meerdere nummers van Tonight was het aanvankelijke liedje, dat als single/notsingle uitkwam in 2008, wat meer debuutalbumachtig maar zijn ze nog flink gaan doorexperimenteren in de studio, Dan Carey, een man die ook wel een eigen GH verdient, produceerde Tonight en gaf de elektronische tint die altijd al wel aanwezig was (hoor Shopping For Blood, Come On Home, Auf Achse en Outsiders maar) een prominentere rol waarmee Tonight echt een nachtplaatje is geworden. Nog wat doorexperimenteren leverde dan weer Blood op, een verzamelaar van alternatieve dubversies op de nummers van deze plaat. Lucid Dreams ontbreekt op Blood en ergens heb ik het gevoel dat de uiteindelijke versie aanvankelijk voor Blood was bedoeld maar zo tof werd bevonden dat ze hem maar doorschoven naar het echte werk. Van het origineel is niet heel veel meer over, de zanglijnen zijn getweakt en bewust valsig gemaakt om een wat onheilspellend sfeertje te creëren. Dromen zijn namelijk onheilspellend, zeker wanneer je je er plots bewust van wordt. Op Twilight Omens doen ze dit trucje ook, ik moest hem even noemen want holy shit wat is ie toch geniaal. Live spelen ze vaak een beetje een mix van beide Lucid Dreamseszzeszssss: beginnen met de single en eindigen met dat heerlijk fijn uitgesponnen outro. Twee heel verschillende nummers maar beiden nog wel met genoeg raakvlakken en beiden met de Franz Ferdinandsignatuur. Bij hun show in Paradiso vond er tijdens het nummer een podiumbestorming plaats waarbij een man of vijftig met drumstokjes, shakers en plectrums de dienst uit mocht maken. Toen ze niet meer wegwilden besloot Kapranos zelf maar het publiek in te duiken om daarna met de fans van plek te ruilen en als wederdienst nog wat extra nummers te spelen. west, ik ben jaloers op je. Mocht je op Spotify het origineel willen luisteren dan moet je de Mike Fraser mix checken, die komt er vrij dicht in de buurt.

Nummers waar ook andere demo’s van rondzweven zijn Turn It On en Can’t Stop Feeling. Van die laatste is ie live nog even bijgewerkt waardoor het een combi is van de demo en van Donna Summers I Feel Love. Geweldige versie, check hem uit.

aerobag schreef:
Dat derde album van ze is altijd een beetje het ondergeschoven kindje geweest, ondanks dat de Schotten nog lang niet uitgeraasd waren. Iets meer synthesizers, maar dat Lucid Dreams is toch een klein dance rock kunstwerkje hoor

herman schreef:
Gemiddeld nummer voor hun doen, maar dan komt dat outro... heerlijk.

west schreef:
Ik ben een groot liefhebber van deze band en al helemaal live. Het beste concert wat ik van ze zag was in Paradiso, wat letterlijk en figuurlijk op zijn kop stond. Op een bepaald moment sprongen er een paar mensen op het podium om te dansen en Alex zei: kom er maar bij, terwijl hij eraf sprong. Na even stopte de band en vroeg hij: waar zijn jullie nou mee bezig?! Ik sta hier in de zaal en jullie op het podium. Maak dat je weg komt, dan spelen we nog een paar extra nummers. Dat lukte gelukkig.

https://www.youtube.com/watch?v=__p_MbzZ6LE

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:42 uur

geplaatst: vandaag om 13:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.