Muziek / Muziekgames / Random Music-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 3 augustus 2018, 08:21 uur
1. Pink Floyd - Arnold Layne (10 stemmen / 8,04)
2. Ryan Paris - Dolce Vita (10 stemmen / 8,02)
3. Lesley Gore - You Don't Own Me (12 stemmen / 7,24)
4. Michel Sardou - Le Lacs du Connemara (8 stemmen / 6,84)
5. Icona Pop feat. Charlie XCX - I Love It (14 stemmen / 6,72)
6. Chaka Demus & Pliers - Murder She Wrote (6 stemmen / 6,53)
Ryan Paris mist op een haar na de eerste plaats, mede doordat niemand lager dan een 7 gaf.
Het volgende nummer contrasteert behoorlijk met de vrijheid/blijheid van Dolce Vita. Ik kreeg het van de week opeens in mijn hoofd, terwijl ik zowel het nummer al jaren niet had gehoord, als de bijbehorende film al jaren niet heb gezien. Beide maakten destijds wel veel indruk op mij.
Clint Mansell - Lux Aeterna
3. Lesley Gore - You Don't Own Me (12 stemmen / 7,24)
4. Michel Sardou - Le Lacs du Connemara (8 stemmen / 6,84)
5. Icona Pop feat. Charlie XCX - I Love It (14 stemmen / 6,72)
6. Chaka Demus & Pliers - Murder She Wrote (6 stemmen / 6,53)
Ryan Paris mist op een haar na de eerste plaats, mede doordat niemand lager dan een 7 gaf.
Het volgende nummer contrasteert behoorlijk met de vrijheid/blijheid van Dolce Vita. Ik kreeg het van de week opeens in mijn hoofd, terwijl ik zowel het nummer al jaren niet had gehoord, als de bijbehorende film al jaren niet heb gezien. Beide maakten destijds wel veel indruk op mij.
Clint Mansell - Lux Aeterna
0
geplaatst: 3 augustus 2018, 15:36 uur
7.4
Typerende filmmuziek. Ik denk met beelden dat het beter uit de verf komt.
Typerende filmmuziek. Ik denk met beelden dat het beter uit de verf komt.
0
geplaatst: 3 augustus 2018, 22:54 uur
8
Toch wel een van de bekenste stukken filmmuziek van de laatste 20 jaar (waarschijnlijk samen met die van Amélie).
Toch wel een van de bekenste stukken filmmuziek van de laatste 20 jaar (waarschijnlijk samen met die van Amélie).
1
geplaatst: 4 augustus 2018, 01:25 uur
Magistrale muziek uit een schitterende film. Om dit te kunnen waarderen moet je de uiterst depri film Requiem for a Dream wel gezien hebben, maar...ga hem niet zien op zo'n prachtige zwoele avond zoals wij nu deze zomer al meerdere keren gehad hebben. Wacht tot de herfst als de bladeren van de bomen vallen.
10
10
0
geplaatst: 4 augustus 2018, 10:59 uur
3. Clint Mansell - Lux Aeterna (8 stemmen / 7,99)
4. Lesley Gore - You Don't Own Me (12 stemmen / 7,24)
5. Michel Sardou - Le Lacs du Connemara (8 stemmen / 6,84)
6. Icona Pop feat. Charlie XCX - I Love It (14 stemmen / 6,72)
7. Chaka Demus & Pliers - Murder She Wrote (6 stemmen / 6,53)
Vandaag is de Canal Parade. Niet per se de parade, maar de algehele Pride is een van de mooiere tradities van ons land. Zelf ben ik heteroseksueel, maar ik kom graag eens in de zoveel tijd in een gaybar - de sfeer en muziek zijn vaak uitstekend daar. Nu zou ik natuurlijk een nummer uit het gayspectrum kunnen kiezen, maar een beetje banaliteit is mij niet vreemd, dus ik kies voor de volgende. Het is natuurlijk ook gewoon een lekker nummer.
Electric Six - Gay Bar
Edit: de 7 van Johan stoot Clint Mansell van de toppositie af
6. Icona Pop feat. Charlie XCX - I Love It (14 stemmen / 6,72)
7. Chaka Demus & Pliers - Murder She Wrote (6 stemmen / 6,53)
Vandaag is de Canal Parade. Niet per se de parade, maar de algehele Pride is een van de mooiere tradities van ons land. Zelf ben ik heteroseksueel, maar ik kom graag eens in de zoveel tijd in een gaybar - de sfeer en muziek zijn vaak uitstekend daar. Nu zou ik natuurlijk een nummer uit het gayspectrum kunnen kiezen, maar een beetje banaliteit is mij niet vreemd, dus ik kies voor de volgende. Het is natuurlijk ook gewoon een lekker nummer.
Electric Six - Gay Bar
Edit: de 7 van Johan stoot Clint Mansell van de toppositie af
0
geplaatst: 5 augustus 2018, 18:08 uur
5
Niet echt een leuk nummer, maar het is voorbij voor de ergernis echt toeslaat. Danger! High Voltage vond ik een veel leukere single van ze.
Niet echt een leuk nummer, maar het is voorbij voor de ergernis echt toeslaat. Danger! High Voltage vond ik een veel leukere single van ze.
0
geplaatst: 5 augustus 2018, 18:15 uur
Ik ga ervan uit dat dit niet alleen voor genodigden is, dus sluit ik graag aan bij dit topic
. Ben wel een fan van dit soort games / lijstjes, etc.
7,5 voor deze van E6
. Ben wel een fan van dit soort games / lijstjes, etc. 7,5 voor deze van E6
0
geplaatst: 5 augustus 2018, 18:52 uur
6. Electric Six - Gay Bar (10 stemmen / 6,73)
7. Icona Pop feat. Charlie XCX - I Love It (14 stemmen / 6,72)
8. Chaka Demus & Pliers - Murder She Wrote (6 stemmen / 6,53)
We gaan door met nummer dat meer binnen de doelgroep past. 'Queen of Disco' Donna Summer is van oudsher een geliefde artiest in de gay-community, al was die liefde niet wederzijds: de streng-christelijk opgevoede Summer had niet zo veel op met homoseksualiteit...
Ik kies bewust niet voor überklassieker I Feel Love - ik wil de komende nummers nog een kans geven de eerste plek te veroveren - maar voor een nummer dat vaak gebruikt wordt als uitsmijter bij een avondje stappen - in dezelfde categorie als Closing Time van Semisonic en De Hoogste Tijd van André Hazes.
Donna Summer - Last Dance
6. Electric Six - Gay Bar (10 stemmen / 6,73)
7. Icona Pop feat. Charlie XCX - I Love It (14 stemmen / 6,72)
8. Chaka Demus & Pliers - Murder She Wrote (6 stemmen / 6,53)
We gaan door met nummer dat meer binnen de doelgroep past. 'Queen of Disco' Donna Summer is van oudsher een geliefde artiest in de gay-community, al was die liefde niet wederzijds: de streng-christelijk opgevoede Summer had niet zo veel op met homoseksualiteit...
Ik kies bewust niet voor überklassieker I Feel Love - ik wil de komende nummers nog een kans geven de eerste plek te veroveren - maar voor een nummer dat vaak gebruikt wordt als uitsmijter bij een avondje stappen - in dezelfde categorie als Closing Time van Semisonic en De Hoogste Tijd van André Hazes.
Donna Summer - Last Dance
0
geplaatst: 5 augustus 2018, 18:54 uur
Niet een van mijn persoonlijke favorieten van DS overigens, maar een 7 kan ik er nog wel aan kwijt.
0
geplaatst: 5 augustus 2018, 18:54 uur
Donna Summer - Last Dance 7
en:
Pink Floyd - Arnold Layne 9,5
Ryan Paris - Dolce Vita 8
Clint Mansell - Lux Aeterna 7
Lesley Gore - You Don't Own Me 6
Michel Sardou - Le Lacs du Connemara 4
Icona Pop feat. Charlie XCX - I Love It 5,5
Chaka Demus & Pliers - Murder She Wrote 7,5
en: