Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2019]
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 19 december 2019, 23:19 uur
En daar is 'ie dan: de allerlaatste herinnering! Over iets meer dan 24 uur sluiten de stembussen.
Je hebt nog tot morgen (vrijdag dus) avond 23:59 om je lijstje in te sturen.
Krijg je van dit bericht een notificatie terwijl je al wel een lijstje hebt ingestuurd, laat het me dan direct even weten want dan is er iets misgegaan.
Bucquoy, corn1holio1, Dwejkk_, Koenr, ranboy, Teunnis, wandelindenatuur, arcade monkeys, Gebruiker43757, GrafGantz, hoolie55, Outlaw104, Snoeperd, Sunderland, 7744leon, charlotte2807, Gele Stift, jassn, kemm, Finidi, gerre, panjoe, Poek, Salvadore, starbright boy, The Eraser, Ataloona, Dave82, dynamo d, iamsander, ineeeee, madmadder, Maestrov, Manfield, Angelo, Aroentje, Ceasar, dvdschaaf, Etiul, HugovdBos, kobe bryant fan, L_T_B, Lukas, music4life, Oldfart, riiiiiiiii, Rvdz
Wil je liever geen notificaties meer ontvangen over De Witte Trui stuur me dan even een pm en dan haal ik je van de lijst. Dat geldt ook als je juist nog niet op de lijst staat maar dat wel graag wilt.
Je hebt nog tot morgen (vrijdag dus) avond 23:59 om je lijstje in te sturen.
Krijg je van dit bericht een notificatie terwijl je al wel een lijstje hebt ingestuurd, laat het me dan direct even weten want dan is er iets misgegaan.
Bucquoy, corn1holio1, Dwejkk_, Koenr, ranboy, Teunnis, wandelindenatuur, arcade monkeys, Gebruiker43757, GrafGantz, hoolie55, Outlaw104, Snoeperd, Sunderland, 7744leon, charlotte2807, Gele Stift, jassn, kemm, Finidi, gerre, panjoe, Poek, Salvadore, starbright boy, The Eraser, Ataloona, Dave82, dynamo d, iamsander, ineeeee, madmadder, Maestrov, Manfield, Angelo, Aroentje, Ceasar, dvdschaaf, Etiul, HugovdBos, kobe bryant fan, L_T_B, Lukas, music4life, Oldfart, riiiiiiiii, Rvdz
Wil je liever geen notificaties meer ontvangen over De Witte Trui stuur me dan even een pm en dan haal ik je van de lijst. Dat geldt ook als je juist nog niet op de lijst staat maar dat wel graag wilt.
6
geplaatst: 20 december 2019, 14:58 uur
Voor alle Witte Trui-fans: opgelet, over 2½ uur al begint de volledige Witte Trui-uitzending van 2019 op www.orinocoradio.nl ! Je wilt de nummer 400 natuurlijk niet gemist hebben 

4
Onweerwolf
geplaatst: 20 december 2019, 17:05 uur
kaj_666 schreef:
Voor alle Witte Trui-fans: opgelet, over 2½ uur al begint de volledige Witte Trui-uitzending van 2019 op www.orinocoradio.nl ! Je wilt de nummer 400 natuurlijk niet gemist hebben
En dit bericht laat ik nog even vergezeld gaan van tagjes voor iedereen die al een finale lijstje heeft ingestuurd.
Het uitzendschema:
Vrijdag 20-12: 17:30 - 00:30 - nrs 400 t/m 320
Zaterdag 21-12: 09:00 - 00:30 - nrs 319 - 157
Zondag 22-12: 09:00 - 00:00 - nrs 156 - 1
En dit alles met live-presentatie van maar liefst 5 DJ's dit jaar: Dim, sokra, chevy93, Grafmat & kaj_666.
De uitzendingen van vorig jaar en het jaar ervoor waren wat mij betreft ontzettend tof dus ik raad iedereen aan de radio aan te zetten. Deze platen worden nog glansrijker als je ze in de juiste volgorde hoort terwijl ze met liefde aan elkaar worden gepraat en daar zijn ze bij onze vrienden van Orinoco Radio enorm bedreven in.

123poetertjes, 50tracks, aerobag, aERodynamIC, andré, Andres4, Arbeidsdeskundige, arcade monkeys, Arno, Arrie, ArthurDZ, AstroStart, Brunniepoo, Casartelli, chevy93, Choconas, Co Jackso, cosmic kid, curufin, Dance Lover, DenDimi, DjFrankie, dumb_helicopter, Edgar18, El Ninjo, esteban, Fathead, Finidi, Glen Hansard, Grafmat, Gretz, Guessmaker, Gyzzz, herman, hoi123, jeroentjuhh, JoaMuse, johan de witt, johannesA, Johnny Marr, jordidj1, Joren999, kaj_666, Koenr, laxus11, luigifort, Maartenn, Magick1, Magick1, marsupilami, Marzipaintree, Mastroianni, mauricedegier, mol, MRDammann, MVW, nelis, nico1616, Onweerwolf, pauljojo, Ploppesteksel, Poeha, Porcupine Head, ranja, remcodulac, Riesdude, Robbie34, Rudi S, SanderT, SBube, Scorpion_21, Silent_shout, Simon77, sj0n88, sokra, stardust_be, STaRS, stoepkrijt, tbouwh, thelion, Titmeister, vigil, Vince vega, VladTheImpaler, WhyNotSmile, wibro, willemdeux, yeahyeahyeah
1
geplaatst: 20 december 2019, 17:34 uur
1
geplaatst: 20 december 2019, 17:45 uur
Wat zit Peggy Gou zo laag te doen op #398? Moet gemakkelijk top 100 halen, Titmeister weet die shit.
2
Onweerwolf
geplaatst: 20 december 2019, 19:36 uur
En we hebben weer een nieuw record. Lijstje nummer 90 is voor het eerst in de geschiedenis van De Witte Trui een feit. Met dank aan charlotte2807. 

0
geplaatst: 20 december 2019, 22:07 uur
Puntenverdeling: 8-7-6-4-3-2 (dit laten staan!)
Voorrondeladder MM Song v/h Jaar Maandwinnaars: (De beste 6 gaan door)
158 Vampire Weekend - Harmony Hall 7
136 Big Thief - Not 8
93 The National - Not in Kansas 6
86 BROCKHAMPTON - NO HALO 2
82 Julia Holter - Words I Heard 3
82 Low - Quorum
81 Little Simz - Boss
79 KH - Only Human
79 La Dispute - FULTON STREET I 4
69 ROSALÍA - Aute Cuture
61 clipping. - Blood of the Fang
44 Little Simz - Venom
Deadline: op z'n vroegst donderdag 26 december 23:59 uur
Voorrondeladder MM Song v/h Jaar Maandwinnaars: (De beste 6 gaan door)
158 Vampire Weekend - Harmony Hall 7
136 Big Thief - Not 8
93 The National - Not in Kansas 6
86 BROCKHAMPTON - NO HALO 2
82 Julia Holter - Words I Heard 3
82 Low - Quorum
81 Little Simz - Boss
79 KH - Only Human
79 La Dispute - FULTON STREET I 4
69 ROSALÍA - Aute Cuture
61 clipping. - Blood of the Fang
44 Little Simz - Venom
Deadline: op z'n vroegst donderdag 26 december 23:59 uur
5
Onweerwolf
geplaatst: 21 december 2019, 00:04 uur
Zo! Stembussen zijn gesloten. We hebben weer een nieuw record. Er zijn ditmaal 93 eindlijstjes ingezonden. 4 meer dan vorig jaar. 
Schema is al volgt:
Morgen om 10:00 de startladder, dan om 10:15 het eerste lijstje en vervolgens om de 45 minuten een lijstje totdat we er 19 hebben gehad. Dan beginnen we op zondag om 9:20 met lijstje nummer 20 en dan gaan we traditioneel elke 10 minuten los.
Vergeet niet dat zowel morgen als zondag de uitzending op Orinoco al om 9:00 begint.

Schema is al volgt:
Morgen om 10:00 de startladder, dan om 10:15 het eerste lijstje en vervolgens om de 45 minuten een lijstje totdat we er 19 hebben gehad. Dan beginnen we op zondag om 9:20 met lijstje nummer 20 en dan gaan we traditioneel elke 10 minuten los.
Vergeet niet dat zowel morgen als zondag de uitzending op Orinoco al om 9:00 begint.
1
geplaatst: 21 december 2019, 09:04 uur
1
geplaatst: 21 december 2019, 09:14 uur
Ja inderdaad zeg, geef die Kaj een beetje liefde jongens hij is speciaal voor jullie opgestaan 

9
Onweerwolf
geplaatst: 21 december 2019, 10:00 uur
We gaan bijna beginnen! De grote finale van de zesde editie van De Witte Trui.
De strijd om de beste plaat van 2009-2018 is bijna gestreden, morgenavond om precies 21:30 weten we waar de wisselbokaal naar toe mag.
Maar liefst 93 eindlijstjes vonden hun weg naar mijn inbox en dat zijn er weer 4 meer dan vorig jaar. Wederom een nieuw record dus!
De nieuwelingen, welcome to the white side:
aerobag, andré, Arbeidsdeskundige, esteban, jeroentjuhh, Magick1, marsupilami, Marzipaintree, Porcupine Head, sj0n88
De volgende mensen stuurden voor de tweede keer een lijstje in:
cosmic kid, Guessmaker, Joren999, MRDammann, ranja, SanderT, SBube, STaRS, VladTheImpaler, wibro,
Deze mensen deden voor de derde keer mee:
Finidi, gerre, jordidj1, MVW, pauljojo, Riesdude, Robbie34, Rudi S
Dan waren er mensen die al vier jaar de finale meebepalen:
123poetertjes, AstroStart, charlotte2807, Grafmat, Gyzzz, sokra, WhyNotSmile
Al vijf jaar aanwezig:
Brunniepoo, Casartelli, Glen Hansard, luigifort, Mastroianni, mauricedegier, stardust_be, Vince vega, willemdeux
Zes lange jaren present:
50tracks, arcade monkeys, curufin, Edgar18, Gebruiker43757, JoaMuse, johan de witt, kaj_666, Maartenn, mol, Scorpion_21, Simon77, Snoeperd, tbouwh, thelion
En dit zijn de veteranen die in alle zeven edities een eindlijstje hebben ingestuurd:
aERodynamIC, Andres4, Arno, Arrie, ArthurDZ, Bucquoy, chevy93, Choconas, Co Jackso, Dance Lover, DenDimi, DjFrankie, dumb_helicopter, Dwejkk_, El Ninjo, Fathead, Gretz, herman, hoi123, johannesA, Johnny Marr, Koenr, laxus11, nelis, nico1616, Onweerwolf, Ploppesteksel, Poeha, remcodulac, Silent_shout, stoepkrijt, Titmeister, vigil, yeahyeahyeah
Allen dank daarvoor!
De einduitslag staat nu helemaal vast maar ik heb hem dus nog niet opgeteld want dat ga ik vandaag doen. Eén voor één zal ik random de lijstjes presenteren, vandaag om de 45 minuten en morgen om de 10 minuten totdat we morgenavond om half 10 aangekomen zijn bij het laatste lijstje.
Om dit te doen heb ik een scoreboard ontwikkeld in het almachtige Excel. Dit scoreboard is losjes gebaseerd op hoe ze dat doen bij het Eurovisie Song Festival en geeft na elk lijstje in één opslag direct de actuele stand weer.
Omdat er is besloten om slechts de helft van de platen punten te geven telt de startladder (de finale top 24 gerangschikt naar de behaalde percentages van alle voorgaande rondes) niet mee voor De Witte Trui. Immers, dat is een volledige rangschikking van 24 ipv 12. De startladder zal echter wel in alle gevallen de tiebreaker zijn.
Bij deze presenteer ik derhalve het eerste 'blanke' scoreboard waarin de 24 finalisten zijn gerangschikt naar de volgorde van de startladder:
https://i.vgy.me/MLwoIn.png
Dit betekent dus dat Bloodbuzz Ohio alle tiebreaks wint en Strong ze allemaal zal verliezen.
De strijd om de beste plaat van 2009-2018 is bijna gestreden, morgenavond om precies 21:30 weten we waar de wisselbokaal naar toe mag.
Maar liefst 93 eindlijstjes vonden hun weg naar mijn inbox en dat zijn er weer 4 meer dan vorig jaar. Wederom een nieuw record dus!
De nieuwelingen, welcome to the white side:
aerobag, andré, Arbeidsdeskundige, esteban, jeroentjuhh, Magick1, marsupilami, Marzipaintree, Porcupine Head, sj0n88
De volgende mensen stuurden voor de tweede keer een lijstje in:
cosmic kid, Guessmaker, Joren999, MRDammann, ranja, SanderT, SBube, STaRS, VladTheImpaler, wibro,
Deze mensen deden voor de derde keer mee:
Finidi, gerre, jordidj1, MVW, pauljojo, Riesdude, Robbie34, Rudi S
Dan waren er mensen die al vier jaar de finale meebepalen:
123poetertjes, AstroStart, charlotte2807, Grafmat, Gyzzz, sokra, WhyNotSmile
Al vijf jaar aanwezig:
Brunniepoo, Casartelli, Glen Hansard, luigifort, Mastroianni, mauricedegier, stardust_be, Vince vega, willemdeux
Zes lange jaren present:
50tracks, arcade monkeys, curufin, Edgar18, Gebruiker43757, JoaMuse, johan de witt, kaj_666, Maartenn, mol, Scorpion_21, Simon77, Snoeperd, tbouwh, thelion
En dit zijn de veteranen die in alle zeven edities een eindlijstje hebben ingestuurd:
aERodynamIC, Andres4, Arno, Arrie, ArthurDZ, Bucquoy, chevy93, Choconas, Co Jackso, Dance Lover, DenDimi, DjFrankie, dumb_helicopter, Dwejkk_, El Ninjo, Fathead, Gretz, herman, hoi123, johannesA, Johnny Marr, Koenr, laxus11, nelis, nico1616, Onweerwolf, Ploppesteksel, Poeha, remcodulac, Silent_shout, stoepkrijt, Titmeister, vigil, yeahyeahyeah
Allen dank daarvoor!
De einduitslag staat nu helemaal vast maar ik heb hem dus nog niet opgeteld want dat ga ik vandaag doen. Eén voor één zal ik random de lijstjes presenteren, vandaag om de 45 minuten en morgen om de 10 minuten totdat we morgenavond om half 10 aangekomen zijn bij het laatste lijstje.
Om dit te doen heb ik een scoreboard ontwikkeld in het almachtige Excel. Dit scoreboard is losjes gebaseerd op hoe ze dat doen bij het Eurovisie Song Festival en geeft na elk lijstje in één opslag direct de actuele stand weer.
Omdat er is besloten om slechts de helft van de platen punten te geven telt de startladder (de finale top 24 gerangschikt naar de behaalde percentages van alle voorgaande rondes) niet mee voor De Witte Trui. Immers, dat is een volledige rangschikking van 24 ipv 12. De startladder zal echter wel in alle gevallen de tiebreaker zijn.
Bij deze presenteer ik derhalve het eerste 'blanke' scoreboard waarin de 24 finalisten zijn gerangschikt naar de volgorde van de startladder:
https://i.vgy.me/MLwoIn.png
Dit betekent dus dat Bloodbuzz Ohio alle tiebreaks wint en Strong ze allemaal zal verliezen.
* denotes required fields.