Muziek / Muziekgames / Nieuw in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 12 december 2019, 07:40 uur
5
Melodie is best aanstekelijk maar verder is de song weinig bijzonder.
Melodie is best aanstekelijk maar verder is de song weinig bijzonder.
0
geplaatst: 12 december 2019, 23:18 uur
5,20 voor Arizona
1. Billie Eilish - bad guy (7,54/24)
2. Billie Eilish - bury a friend (7,50/21)
3. Danny Vera - Roller Coaster (7,24/18)
4. Anouk - Million Dollar (7,22/15)
5. Duncan Laurence - Arcade (7,19/19)
6. Lil Nas X / Lil Nas X ft. Billy Ray Cyrus - Old Town Road / Old Town Road [Remix] (7,17/19)
7. Lizzo - Juice (7,10/23)
8. Ariana Grande - 7 Rings (7,10/24)
9. Dominic Fike - 3 Nights (7,03/18)
10. Gesaffelstein & The Weeknd - Lost in the Fire (6,82/21)
Armin van Buuren ft. Ne-Yo - Unlove You
Nou weer een nieuwe danceknaller van Armin. Deze keer met een man die al zo lang geen hits meer heeft gescoord dat ik hem haast was vergeten. De laatste keer was een featuring op Pitbulls Time of Our Lives, de hit daarvoor is alweer uit 2012. Maar Ne-Yo zingt dus nog steeds. De tekst, 'I don't know how to unlove you' voelt voor mij nu helaas pijnlijk treffend maar dat terzijde.
6. Lil Nas X / Lil Nas X ft. Billy Ray Cyrus - Old Town Road / Old Town Road [Remix] (7,17/19)
10. Gesaffelstein & The Weeknd - Lost in the Fire (6,82/21)
Nou weer een nieuwe danceknaller van Armin. Deze keer met een man die al zo lang geen hits meer heeft gescoord dat ik hem haast was vergeten. De laatste keer was een featuring op Pitbulls Time of Our Lives, de hit daarvoor is alweer uit 2012. Maar Ne-Yo zingt dus nog steeds. De tekst, 'I don't know how to unlove you' voelt voor mij nu helaas pijnlijk treffend maar dat terzijde.
0
geplaatst: 12 december 2019, 23:45 uur
Ne-Yo had vrij recent toch nog een grote hit met Dimitri Vegas en Like Mike? Higher Place heette dat nummer geloof ik. Weliswaar geen hit in Nederland als ik het charts-overzicht van dat nummer op Wikipedia mag geloven.
0
geplaatst: 13 december 2019, 00:33 uur
JoaMuse schreef:
Ne-Yo had vrij recent toch nog een grote hit met Dimitri Vegas en Like Mike? Higher Place heette dat nummer geloof ik. Weliswaar geen hit in Nederland als ik het charts-overzicht van dat nummer op Wikipedia mag geloven.
Oh ja dat zijn Vlamingen natuurlijk. Die scoren bij jullie meer hits dan hier. Ik ken dat nummer ook niet.
0
geplaatst: 13 december 2019, 10:28 uur
Billie Eilish
Bury a Friend vind ik aardig, Bad Guy is flink gegroeid. Dit zit toch in een wat andere hoek, maar het bevalt me nog steeds.
7.3
blackbear
Lekkere bas. Hij is wel boos zeg. Verder wel grappig.
7
Arizona Zervas
Dit vind ik minder leuk. Het gaat wat teveel langs me heen.
5
Armin van Buuren ft. Ne-Yo
Ne-Yo is, ondanks dat hij vrij glad is, een betere zanger dan gemiddeld op dit soort plaatjes. Verder klinkt het op de één of andere manier minder generiek dan het recente werk van Martin Garrix, Kris Kross Haarlem en Armin zelf. De blazertjes zijn leuk
7.3
Bury a Friend vind ik aardig, Bad Guy is flink gegroeid. Dit zit toch in een wat andere hoek, maar het bevalt me nog steeds.
7.3
blackbear
Lekkere bas. Hij is wel boos zeg. Verder wel grappig.
7
Arizona Zervas
Dit vind ik minder leuk. Het gaat wat teveel langs me heen.
5
Armin van Buuren ft. Ne-Yo
Ne-Yo is, ondanks dat hij vrij glad is, een betere zanger dan gemiddeld op dit soort plaatjes. Verder klinkt het op de één of andere manier minder generiek dan het recente werk van Martin Garrix, Kris Kross Haarlem en Armin zelf. De blazertjes zijn leuk
7.3
0
geplaatst: 14 december 2019, 23:41 uur
Arizona Zervas - Roxanne
5.0 Dit kabbelt wel heel erg. Hoor het er helaas nog niet in.
6.0 Aardig nummer, had ik niet meteen verwacht. Weet toch wat af te wijken van de standaard radio Dance Pop formule (zoals nummers als Post Malone). Ne-Yo gaat het niveau van Miss Independent waarschijnlijk niet meer halen, maar toch leuk om hem weer in de lijst te zien.
5.0 Dit kabbelt wel heel erg. Hoor het er helaas nog niet in.
6.0 Aardig nummer, had ik niet meteen verwacht. Weet toch wat af te wijken van de standaard radio Dance Pop formule (zoals nummers als Post Malone). Ne-Yo gaat het niveau van Miss Independent waarschijnlijk niet meer halen, maar toch leuk om hem weer in de lijst te zien.
0
geplaatst: 15 december 2019, 12:34 uur
P!nk ft. Khalid - Hurts 2B Human 5,2
Armin van Buuren ft. Ne-Yo-Unlove you 6,5
Armin van Buuren ft. Ne-Yo-Unlove you 6,5
0
geplaatst: 17 december 2019, 15:45 uur
Arrie schreef:
Billie Eilish - Everything I Wanted
Daar hebben we de sensatie Billie Eilish weer. Na twee uptempo hits komt ze nu met een rustiger lied. Everything I Wanted is gebaseerd op een droom die ze heeft gehad waarin ze zelfmoord pleegde en niemand wat om haar bleek te geven. Ook gaat het over de band die ze met haar broer heeft, bij wie ze zulke dingen kwijt kan. Zijn geruststellende woorden zijn in het refrein te horen. Een persoonlijk nummer dus, over een subtiele elektronische productie. Klinkt niet meteen als een instant hit, maar juist haar eigenheid maakt Billie zo groot natuurlijk. En in dit topic bleek Billie de enige die haarzelf van de kroon kon stoten. Kan ze dat nog eens?
Billie Eilish - Everything I Wanted
Daar hebben we de sensatie Billie Eilish weer. Na twee uptempo hits komt ze nu met een rustiger lied. Everything I Wanted is gebaseerd op een droom die ze heeft gehad waarin ze zelfmoord pleegde en niemand wat om haar bleek te geven. Ook gaat het over de band die ze met haar broer heeft, bij wie ze zulke dingen kwijt kan. Zijn geruststellende woorden zijn in het refrein te horen. Een persoonlijk nummer dus, over een subtiele elektronische productie. Klinkt niet meteen als een instant hit, maar juist haar eigenheid maakt Billie zo groot natuurlijk. En in dit topic bleek Billie de enige die haarzelf van de kroon kon stoten. Kan ze dat nog eens?
Billie Eilish 9.8
Armin van Buuren ft. Ne-Yo 6.3
0
geplaatst: 17 december 2019, 22:16 uur
6,12 voor Armin. En met wat late cijfers pakt Billie haar derde top 10-notering, ten koste van The Weeknd.
10. Billie Eilish - everything i wanted (6,92/16)
Coldplay - Everyday Life
Alweer een nieuwe hit van Coldplay, en na het hitgevoelige Orphans komen ze nu met een pianoballad. Ook een kant die we goed van ze kennen. Het is dan ook niets nieuws onder de zon maar doet eigenlijk terugdenken aan de oude Coldplay.
10. Billie Eilish - everything i wanted (6,92/16)
Coldplay - Everyday Life
Alweer een nieuwe hit van Coldplay, en na het hitgevoelige Orphans komen ze nu met een pianoballad. Ook een kant die we goed van ze kennen. Het is dan ook niets nieuws onder de zon maar doet eigenlijk terugdenken aan de oude Coldplay.
* denotes required fields.