Muziek / Muziekgames / Nieuw in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 2 mei 2020, 11:51 uur
Ali B feat. Poke & Judeska - Anderhalf 3
The Weeknd - In your eyes 6,7
The Weeknd - In your eyes 6,7
0
geplaatst: 2 mei 2020, 13:00 uur
Major Lazer heeft leukere nummers gehad. Dit vind ik erg 13 in een dozijn. Een 4.5
0
geplaatst: 2 mei 2020, 15:35 uur
Di-Rect - Soldier On: 8,7
Dua Lipa - Break My Heart: 7,4
Lil Kleine - Jongen van de Straat: 5,2
Powfu - death bed (ft. Beabadoobee): 6,1
Major Lazer feat. Marcus Mumford - Lay Your Head On Me: 6,3
Dua Lipa - Break My Heart: 7,4
Lil Kleine - Jongen van de Straat: 5,2
Powfu - death bed (ft. Beabadoobee): 6,1
Major Lazer feat. Marcus Mumford - Lay Your Head On Me: 6,3
0
geplaatst: 4 mei 2020, 01:26 uur
Lil Kleine: 4,0
Powfu & beabadoobee: 8,0
Major Lazer & Marcus Mumford: 5,5
Powfu & beabadoobee: 8,0
Major Lazer & Marcus Mumford: 5,5
0
geplaatst: 5 mei 2020, 12:35 uur
Major Lazer en Marcus Mumford scoren een prima 6,37 uit 9 stemmen. Ze knikkeren hierbij Doja Cat uit de Top 10.
In Week 17 vinden we als hoogste binnenkomer de Canadees die het inmiddels wel gewend is om viral te gaan. Deed hij dit al eerder met bijv. de #KeKechallenge. Nu doet hij dit met de zogeheten #ToosieSlide, vernoemd naar de social media influencer Toosie die een bijbehorend dansje had verzonnen. Na tractie op de social media app Tik Tok haakte Drake aan om er een track omheen te bouwen. Hij vroeg hierbij ook nog rapper Lil Baby om een verse aan te dragen. Die stuurde echter geen verse terug en heeft sindsdien spijt van zijn beslissing.
De track kent meerdere verwijzingen naar Michael Jackson. Oorspronkelijk was het ook de bedoeling om de track om de Moonwalk heen te bouwen, maar de Toosie Slide gaf de track, volgens Drake, nog net iets meer vorm. Hoe dan ook: de instructies van het dansje van de Toosie Slide zijn eigenlijk identiek aan de Moonwalk, alleen anders uitgevoerd. Let vooral op de bijbehorende video waarin Drake je, door de quarantine, meeneemt door zijn mansion in Toronto.
#23. Drake - Toosie Slide
In Week 17 vinden we als hoogste binnenkomer de Canadees die het inmiddels wel gewend is om viral te gaan. Deed hij dit al eerder met bijv. de #KeKechallenge. Nu doet hij dit met de zogeheten #ToosieSlide, vernoemd naar de social media influencer Toosie die een bijbehorend dansje had verzonnen. Na tractie op de social media app Tik Tok haakte Drake aan om er een track omheen te bouwen. Hij vroeg hierbij ook nog rapper Lil Baby om een verse aan te dragen. Die stuurde echter geen verse terug en heeft sindsdien spijt van zijn beslissing.
De track kent meerdere verwijzingen naar Michael Jackson. Oorspronkelijk was het ook de bedoeling om de track om de Moonwalk heen te bouwen, maar de Toosie Slide gaf de track, volgens Drake, nog net iets meer vorm. Hoe dan ook: de instructies van het dansje van de Toosie Slide zijn eigenlijk identiek aan de Moonwalk, alleen anders uitgevoerd. Let vooral op de bijbehorende video waarin Drake je, door de quarantine, meeneemt door zijn mansion in Toronto.
#23. Drake - Toosie Slide
0
geplaatst: 5 mei 2020, 12:53 uur
Onmogelijk nog te horen zonder TikTok dansjes te zien in je hoofd.
6
6
0
geplaatst: 12 mei 2020, 18:13 uur
Ik neem het heel even over. Zelf ben ik er even tussenuit geweest, dus bij dezen dan nog.
Drake scoort middenmoot, met een 5,33.
De volgende binnenkomer is van twee bekende namen in de top 40. Tiësto is natuurlijk al een oudgediende, en waar hij in de jaren '00 een hele grote naam was op het gebied van de trance, is hij sindsdien steeds meer richting de EDM opgeschoven. Becky Hill is een veel nieuwere naam, die vorig jaar haar eerste hit mocht bijschrijven, een samenwerking met de dance-act Meduza en Goodboys. Samen hebben ze nu Nothing Really Matters gemaakt, het volgende nummer over de coronacrisis, waarmee Tiësto en Becky Hill ons een hart onder de riem willen steken. Eens zien of dit de tweede knaller kan worden van Becky Hill en dat Tiësto daarmee weer een grote hit op zijn palmares bij mag schrijven. Maar de belangrijkste vraag: wat vinden wij ervan?
Drake scoort middenmoot, met een 5,33.
De volgende binnenkomer is van twee bekende namen in de top 40. Tiësto is natuurlijk al een oudgediende, en waar hij in de jaren '00 een hele grote naam was op het gebied van de trance, is hij sindsdien steeds meer richting de EDM opgeschoven. Becky Hill is een veel nieuwere naam, die vorig jaar haar eerste hit mocht bijschrijven, een samenwerking met de dance-act Meduza en Goodboys. Samen hebben ze nu Nothing Really Matters gemaakt, het volgende nummer over de coronacrisis, waarmee Tiësto en Becky Hill ons een hart onder de riem willen steken. Eens zien of dit de tweede knaller kan worden van Becky Hill en dat Tiësto daarmee weer een grote hit op zijn palmares bij mag schrijven. Maar de belangrijkste vraag: wat vinden wij ervan?
0
geplaatst: 12 mei 2020, 20:04 uur
7 Becky Hill altijd een 
Wordt alleen een beetje moe van dit soort corona videos. We weten het nu wel...

Wordt alleen een beetje moe van dit soort corona videos. We weten het nu wel...
1
geplaatst: 12 mei 2020, 23:12 uur
Thanks dat jullie het draaiende houden, lukt me niet echt de draad weer op te pakken momenteel. Beetje een top40/mume-dipje. Hopelijk deze week weer.
0
geplaatst: 13 mei 2020, 09:25 uur
Lil Kleine - 4 (ik geloof het niet)
Powfu - 7
Major Lazer feat. Marcus Mumford - 5
Drake - 6
Tiësto & Becky Hill - 5.8
Powfu - 7
Major Lazer feat. Marcus Mumford - 5
Drake - 6
Tiësto & Becky Hill - 5.8
0
geplaatst: 13 mei 2020, 12:21 uur
De zang vind ik wel goed voor dit genre, maar muzikaal is het nogal zwak, zeer flauw refrein ook.
5
5
0
geplaatst: 13 mei 2020, 20:02 uur
Major Lazer feat. Marcus Mumford - Lay Your Head On Me 4.0
Drake - Tootsie Slide 7.0
Tiesto & Becky Hill - Nothing Really Matters 4.5
Drake - Tootsie Slide 7.0
Tiesto & Becky Hill - Nothing Really Matters 4.5
* denotes required fields.