MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Nieuw in de Top 40-meter

zoeken in:
Bankzitters - Je Blik Richting Mij: 5.0
Jax Jones feat. MNEK - Where Did You Go: 5.5
Ed Sheeran feat. Taylor Swift - The Joker and the Queen: 6.0
Sigala - Melody: 5.0

Bankzitters - Je Blik Richting Mij: 5 (viel mij nog mee, in aanmerking genomen dat het geen 'serieuze' band is)
Jax Jones feat. MNEK - Where Did You Go: 3 (inhoudsloos, cliché)
Ed Sheeran feat. Taylor Swift - The Joker and the Queen: 5,5 (ook beter dan ik vreesde, Taylor zorgt hier voor wat nodige afwisseling)
Sigala - Melody: 3 (zie Jax Jones)

Bankzitters - Je Blik Richting Mij 6
Ik ken al deze mensen niet dus ga er onbevooroordeeld in

Jax Jones feat. MNEK - Where Did You Go 4,2

Ed Sheeran feat. Taylor Swift - The Joker and the Queen 4

Sigala - Melody 5,5
Vreemd, dit is Sigala maar het nummer klinkt als Jax Jones-Breathe, is dit dezelfde persoon erachter wellicht

Oef 4 onvoldoendes, waarvan de dance-plaatjes in de bottom 5. Sigala een 4.14, Jax een 3.89. Taylor kan Ed ook niet helpen aan een voldoende en samen scoren ze een 5 precies. De Bankzitters doen het eigenlijk nog het beste met een 5.2.

1 Stromae - L'enfer 7.139285714
2 The Weeknd - Sacrifice 6.692857143
3 Bastille - Shut Off the Lights 6.416666667
4 Purple Disco Machine, Sophie and the Giants - In the Dark 6.188888889
5 George Ezra - Anyone for You 6.044444444
6 Adele - Oh My God 5.757692308
7 Tate McRae - She's All I Wanna Be 5.711111111
8 Machine Gun Kelly feat. WILLOW - emo girl 5.555555556
9 Lauren Spencer-Smith - Fingers Crossed 5.507692308
10 Charlie Puth - Light Switch 5.377777778

Deze week is lekker makkelijk want de enigste binnenkomer van deze week betreft onze eigen Antoon. Die mag niet klagen over het jaar 2021 want het heeft hem toch wel een echte doorbraak bezorgd. Single Hyperventilatie mocht dan niet al te lang in de Top 40 hebben gestaan: in de Spotify charts stond het nog maandenlang in de Top 50 en de huidige samenwerking met Kris Kross Amsterdam staat nog steeds in de Top 5. De nieuwste single Hallo komt ook knallend de Top 10 binnen die zelfs Alarmschijf werd. Het is de eerste single van de gelijknamige EP die afgelopen vrijdag uitkwam. Opvallend aan de single zijn de duidelijke country-invloeden die de single toch wat charme geven.

#9. Antoon - Hallo

Antoon: Hallo
Nou dat was dan wel een gesprek op niveau... Veel meer dan één woordje is er, blijkens de tekst, niet gewisseld. Op zich nog best een leuk en aanstekelijk nummer hoor, alleen moet Antoon wel eens wat beter Nederlands gaan leren; 'je zei' klinkt bij hem als 'je saai', en da's toch heel wat anders.
6.5

Boetiek9999
Antoon - Hallo: 3

Antoon doet het goed bij de paardenmeisjes, zie ik

Antoon - Hallo 2.0
(Wat een crap)

SBube schreef:
Antoon - Hallo 2.0
(Wat een crap)

Jij bent dan ook geen paardenmeisje

Antoon-Hallo 5,8
(een stuk beter dan dat tenenkrommende Hallo met mij van 2 jaar geleden van Tabitha)
Dit Hallo herinnert mij heel erg aan David Guetta-Lovers on the sun .

Antoon-Hallo 4

Week 6:

Purple Disco Machine & Sophie and the Giants - In the Dark - 6 (Iets te anoniem, irritante stemvervorming/autotune)
Gabry Ponte, R3HAB & Timmy Trumpet - Call Me - 6.5 (vind dit eigenlijk best een geinige bewerking)

Week 7:

The Chainsmokers - High - 4.5 (Irritant)
George Ezra - Anyone for You - 6.5 (wel aardig van mijn naamgenoot, maar die duidelijk hoorbare autotune is wel lelijk, zie ook Purple Disco Machine)
Bastille - Shut Off the Lights - 5.5 (wederom die irritante stemvervorming. Verder minder leuk liedje)

Week 8:

Tate McRae - She's All I Wanna Be - 6.3 (wel grappig, doet me ook denken aan die poppunk revival rond 2009, met Metro Station, All American Rejects etc.)
Machine Gun Kelly feat. WILLOW - emo girl - 5.5 (gitaren in de top 40, dat is wel een uitzondering geworden. Verder niet heel boeiend en teveel herhaling)
Charlie Puth - Light Switch - 6.5 (Uptempo Puth is een stuk beter te behappen dan zijn slijmballads, waar zijn stem toch echt een stap te ver is)

Week 9:

Bankzitters - Je Blik Richting Mij - 4.8 (niet grappig ofzo, matig liedje. Ik ben dan ook niet de doelgroep en heb nog nooit iets van deze jongens gezien)
Jax Jones feat. MNEK - Where Did You Go? - 4.5 (dit was veel beter geweest zonder vocalen, muziekje is wel aardig)
Ed Sheeran feat. Taylor Swift - The Joker and the Queen - 4.5 (niet zo erg als Perfect, maar dat Ed Kroket al even geen fatsoenlijke muziek meer maakt, is heel jammer. Hij kan het namelijk wel)
Sigala - Melody - 3 (dit heb ik echt al 80.000x gehoord, met verschrikkelijke vocalen er bovenop. Ga weg)

Week 10:

Antoon - Hallo - 2.5 (doei)

Ik dacht dat het de bedoeling was om de achterstand eens in te lopen?

Wordt uiteindelijk ingehaald. Maar zit middenin een verhuizing / herstel van corona dus dr zit wat vertraging in.

#16. Bankzitters - Je Blik Richting Mij 5.5
#34. Jax Jones feat. MNEK - Where Did You Go? 5.5
#40. Sigala - Melody 5.0

#9. Antoon - Hallo 4.0

Dwejkk_ schreef:
#16. Bankzitters - Je Blik Richting Mij 5.5
#34. Jax Jones feat. MNEK - Where Did You Go? 5.5
#40. Sigala - Melody 5.0

#9. Antoon - Hallo 4.0

Bewuste keuze om Ed & Taylor niet mee te nemen?

Antoon - Hallo: 6.0

Antoon pakt hier bij lange na geen voldoende met een 4.23 maar zegt wel Hallo naar de #1 positie die hij in de 3e week notering pakt in de Top 40.

1 Stromae - L'enfer 7.139285714
2 The Weeknd - Sacrifice 6.692857143
3 Bastille - Shut Off the Lights 6.325
4 Purple Disco Machine, Sophie and the Giants - In the Dark 6.17
5 George Ezra - Anyone for You 6.09
6 Tate McRae - She's All I Wanna Be 5.77
7 Adele - Oh My God 5.757692308
8 Machine Gun Kelly feat. WILLOW - emo girl 5.55
9 Lauren Spencer-Smith - Fingers Crossed 5.507692308
10 Charlie Puth - Light Switch 5.49

Maargoed, we liepen nog een weekje achter en in week 11 zagen we net als met Antoon een binnenkomst in de Top 10. Het betreft onze Songfestivalinzending van 2022. S10 wist jullie vorig jaar niet heel erg te bekoren want met Adem Je In wist ze toen enkel een magere 5.2 te scoren. Maar S10 is gedreven en gaat ditmaal voor de winst. Met een tekst waarin ze open spreekt over de moeilijke mentale periode die ze achter de rug heeft is De Diepte een aangrijpend en autobiografisch nummer geworden dat het momenteel best aardig doet bij de bookies. Met een #8e positie hebben we momenteel niets te klagen en lijkt S10 makkelijk de finale te gaan halen straks in Mei. In Nederland heeft ze iig al haar Top 10 positie bereikt. En dat in haar eerste week!

#6. S10 - De Diepte

Rapper Donnie is niet vies van het levenslied. En zijn samenwerkingen met de volkszangers van weleer, René Froger en beide Fransjes, zijn de Amsterdammer niet in de koude kleren gaan zitten. Maar dat Donnie niet alleen van de oude stempel is bewijst hij door ditmaal een samenwerking aan te gaan met een volkszanger die hét helemaal is anno nu. En met wie kan hij anders in zee gaan dan met Mart Hoogkamer die vorig jaar al naar de top van de Top 40 wist te zwemmen. Samen kruipen ze in de bijbehorende video in de huid van Ed Sheeran en Justin Bieber en helpt Donnie Mart aan zijn 2e Top 40 hit.

#34. Donnie & Mart Hoogkamer - Bieber van de Kroeg

Haar vorig single Oh Na Na kwam precies uit in de periode van haar breakup met Shawn Mendes. Camila liet daarom die single dus voor wat het was en nam niet eens meer de moeite er een fatsoenlijke video voor te schieten. Het ging dan ook geruisloos in de meeste landen voorbij. Om toch te laten zien dat ze er weer bovenop is, en door tegelijkertijd knallend haar derde studioalbum aan te kondigen, heeft ze vriend van de hitlijsten: Ed Sheeran uitgenodigd. Samen scoorden ze al eerder een hit met South of the Border, waar Cardi B ook op meedeed. Na een avondje drankjes nuttigen schreven ze samen de vrolijke single Bam Bam die weer hevig inspeelt op Camila's latin roots. Het lijkt bijna wel alsof Camila bewust gewacht heeft tot die eerste zonnestralen hier in NL.

#37. Camila Cabello feat. Ed Sheeran - Bam Bam

De comeback van de Jonas Brothers is na meerdere succesvolle singles én een tour inmiddels weer on hold gezet waardoor het voor Joe weer reden bleek om zijn bandje DNCE weer nieuw leven in te blazen. DIe scoorden in 2016 natuurlijk die enorme hit met Cake by the Ocean maar deden het niet zo sterk als het ging om vervolgsingles. Zelfs een single met Nicki Minaj mocht niet baten maar ook Joe en consorten kwamen erachter dat je pas écht die hit scoort als je inspeelt op het lekkere weer. En dan schakel je natuurlijk producer Kygo in die niet vies is van een zomerstamper. De bijbehorende video maakt een leuke persiflage op Miami Vice. En zo helpen Kygo en DNCE ons al in Maart de zomer in.

#39. Kygo feat. DNCE - Dancing Feet

Nieuwe beoordeling:
S10 - De Diepte 6.0
(Ik vind het geen topper, maar voor Nederlandstalige (licht deprimerende) zangeresjes, waar je de laatste tijd mee doodgegooid wordt, vind ik het wel te doen)
Donnie & Mart Hoogkamer - Bieber Van De Kroeg 2.5
(Normaliter vind ik de muziek van Donnie zeker niet hoogstaand, maar zie er wel de humor van in, dat heb ik hier minder, de Nederlandstalige feestsmartlapperij van Mart vind ik helemaal niks, die voert hier ook de boventoon, de humor zit hem deze keer vooral in de clip, muzikaal, nee, da’s niks)
Camila Cabello ft. Ed Sheeran - Bam Bam 4.0
(ik heb ook weinig met Spaanse/Latina-ritmes, daar speelt deze dame meestal op in, daar een beetje akoestische gitaar van Ed bij, het levert niks op waar ik blij van wordt)
Kygo ft. DNCE - Dancing Feet 3.5
(Kygo heeft wel eens leuke dansplaatjes gemaakt, dit neigt toch te veel naar de boyband-muziek van DNCE)

Wijziging:
Tate McRae - She’s All I Wanna Be 6.0 -> 6.5

De diepte-S10
'De diepte' is 'Arcade'-1.1. Nee geen 2.0, want dat zou een verbetering zijn. Het is gewoon een heel aardige kopie, maar dan vrouwelijk en Nederlandstalig. Slimme zet, om na die gitaarherrie van die Italiaanse cokesnuivers van vorig jaar nu als tegenbeweging terug te gaan naar de gedragen ballad. Wat me echter tegen staat is dat klaaglijke stemmetje. S10 ziet er al niet meteen uit als een vrolijke meid, maar die klaagzang maakt het geheel er ook niet bepaald feestelijker op. S10 is daarnaast wel heel snel door haar tekst heen; al na een seconde of twintig gaat het van 'tadadadada - hoehoe aha'. Ander minpuntje: wat moeten de buitenlanden met die artiestennaam? Sten - Szehn - Sdiez - Stio - Sdix ? En tenslotte nog een tip: zet er een regisseur op die de zaak straks in Turijn pakkend in beeld kan brengen. Duncan Laurence sleepte er de overwinning mee binnen, S10 kan er misschien de halve finale mee overleven. 4.0

Bieber van de kroeg-Donnie & Mart
Mart Hoogkamer is zoals altijd geweldig natuurlijk, maar dit had best zonder Donnie gemogen; bij hem wordt elke 'ij' een 'èè'. Gezellige kroeghit nu de uitgaanswereld weer volledig open gaat. 6.0

Bam bam-Camila Cabello & Ed Sheeran
Ik had de nieuwe single van Sheeran zo graag willen afzeiken hè. De grond inschrijven. Afmaken met een pennenstreek. Maar ja, dat lukt dus niet, want 'Bam bam' is gewoon een lekker Latin-liedje van die lekkere Latin-Cabello. Met een beetje trieste tekst, maar met zo'n ritme wordt het toch wel weer gezellig. En daarin komt zelfs Edje Kroketje heel aardig uit de verf. 7.5

Dancing feet-Kygo & Dnce
Tsja, weer zo'n inwisselbaar standaard dansdingetje. Nu met blazers (die ongetwijfeld uit een doosje komen), maar meer origineels kan ik er niet aan ontdekken. 5.0

Boetiek9999
S10 - De Diepte: 5,5
Donnie & Mart Hoogkamer - Bieber Van De Kroeg: 5
Camila Cabello ft. Ed Sheeran - Bam Bam 4,5
Kygo ft. DNCE - Dancing Feet: 4

Ken je dat gevoel dat, dat je drol er niet uit komt?

S10 - 7.0
Donnie & Mart Hoogkamer - 3.0
Camila Cabello ft. Ed Sheeran - 4.0
Kygo ft. DNCE - 7.0

S10 - De Diepte: 6,25 (deze viel mij alleszins mee, gezien de zangkunsten van de gemiddelde Nederlandse zangeres de afgelopen jaren, zowaar een voldoende)
Donnie & Mart Hoogkamer - Bieber Van De Kroeg: 3,5 (lelijk en vervelend, vooral de accenten)
Camila Cabello ft. Ed Sheeran - Bam Bam: 4,5 (niet aan mij besteed)
Kygo ft. DNCE - Dancing Feet: 5 (het swingt toch wel een beetje, maar meer positiefs kan ik er niet over zeggen)

Week 1:

#35. Ewan McVicar – Tell Me Something Good

Dit soort house is in Engeland nog altijd erg populair. Ik hoor wel erg weinig evolutie ten opzichte van 90s house. Nou vind ik 90s house erg lekker, dus dit ook. Maar de originaliteitsprijs verdient het niet.
Cijfer: 6,5

#38. Martin Garrix, Matisse & Sadko, John Martin - Won’t Let You Go

Ik was deze nu al vergeten, twee maanden later. Al zijn werk, en sowieso veel van dergelijke dance-pop, is zo inwisselbaar. Dit valt in de categorie dance-pop met stadion-allures.
Cijfer: 4

Week 2:

#31. FLEMMING - Zij Wil Mij

Erg catchy en zit goed in elkaar, maar mij doet het vrij weinig.
Cijfer: 5,5

Week 3:

#19. The Weeknd - Sacrifice

Ik ben blij dat The Weeknd nog steeds redelijk spannende producties heeft, ondanks de grote popartiest die hij nu is geworden. Werkt gewoon samen met Daniel Lopatin voor zijn laatste album, en door dat soort dingen heeft zijn muziek nog steeds iets van een edge.
Cijfer: 8

#36. Alesso & Katy Perry - When I'm Gone

Grappig hoe de tekst ook op de carrière van Katy kan doelen. Al meerdere keren leek haar succes wel over, maar dan plots is ze er toch weer. Alesso vind ik een wat anonieme producer zonder eigen geluid, maar dat neemt niet weg dat dit gewoon goed in elkaar zit en lekker klinkt.

#40. Galantis x Lucas & Steve x ILIRA - Alien

Galantis heeft best leuke hits gehad, Lucas & Steve heb ik echter nog nooit iets aan gevonden. Dit houdt daar een beetje het midden tussen. Leuke Britney-reference. Ik begin wel een beetje het gevoel te krijgen dat de Top 40 een beetje een overdaad heeft aan dance-pop (terwijl populaire hiphop-platen juist afwezig blijven vanwege gebrek aan airplay).

Week 4:

#16. Stromae - L’enfer

Fijne Franse pop met wereldse invloeden. De Franse tekst is niet erg vrolijk, ben ik van bewust, maar daar luister ik niet actief naar.
Cijfer: 7,5

#22. Lauren Spencer-Smith - Fingers Crossed

Best aardig eigenlijk. Haar stem voelt niet altijd heel prettig voor me, en muzikaal gezien voelt het niet heel bijzonder. Het liedje zelf vind ik echter wel aardig.
Cijfer: 6

#32. Adele - Oh My God

Fijn uptempo soul-achtig plaatje waar Adele’s stemgeluid goed uit de verf komt. Sterk geproduceerd, leuke instrumentatie. De door haarzelf verzorgde achtergrondvocalen zijn ook sterk.
Cijfer: 8

#37. Fireboy DML & Ed Sheeran - Peru

De Nigeriaanse muziekscene gaat hard de laatste tijd. Wizkid (die net een wereldhit heeft gehad met Justin Bieber), Burna Boy (die eerder ook de Top 40 haalde in samenwerking met Ed), Ckay, 1da Banton. Allemaal scoren ze wereldwijd goed op streaming. DML is ook een nieuwe Nigeriaanse ster in wording. Ik vind dit nummer goed aansluiten op de muziek van Burna Boy en het heeft een heel prettige, relaxte vibe. Ed Sheeran doet het ook prima wat mij betreft, niks mis mee.
Cijfer: 7

#40. Sam Feldt & Rita Ora - Follow Me

Rita is prettig om naar te luisteren, de EDM-productie is degelijk, helaas weet het liedje niet zo te beklijven bij mij.

Week 5:

#27. Cristian D feat. $hirak, Brysa & Ashafar - Amsterdam

1 Ding van Fouradi is een groot persoonlijk favoriet van me, dus dan is het afwachten hoe een cover daarvan bevalt. Ik vind het altijd tof als artiesten favorieten van me in een nieuw jasje stoppen, en daar gaat het voor mij net mis hier: het ligt te dicht bij het origineel. Om het een kopie te noemen zou te ver gaan, maar voor mij voegt het ook te weinig toe aan het origineel.
Cijfer: 5

#38. SERA - Take a Chance
Luistert prettig weg, maar onderscheidt zich naar mijn idee te weinig waardoor het voor mij vergeetbaar wordt. Ik vind haar zang ook niet al te sterk.
Cijfer: 4,5

Week 6:

#30. Purple Disco Machine & Sophie and the Giants - In the Dark

Aangenaam synthpopplaatje. Pakkend, goede vocals, lekker gitaartje erin.

#40. Gabry Ponte, R3HAB & Timmy Trumpet - Call Me

Het is tenminste een cover die totaal anders dan het origineel is. Gewoon een pretentieloze stamper, moet kunnen.
Cijfer: 4,5

Week 7:

#32. The Chainsmokers - High

Tot nog toe was ik erg mild maar hier gaat het dan echt mis. Ik vind de vocalen erg vervelend om naar te luisteren, klinkt lelijk en zeurderig. Het liedje zelf is erg repetitief, de beats vind ik ook lelijk. En dan is er aan het eind ineens een rare switch, en een paar seconden later is het afgelopen. Geen idee wat daar het idee achter is.
Cijfer: 1

#38. George Ezra - Anyone for You

Gewoon gezellig.

#39. Bastille - Shut Off the Lights

Niets nieuws onder de zon, maar een prima uptempo popplaatje.

Week 8:

#31. Tate McRae - She's All I Wanna Be

You Broke Me First en You met Regard vond ik sterk. Deze doet me minder. Inderdaad meer poppunk en dat is geen favoriet genre van me. Ik vind het al snel wat aan de platte kant. Mijn probleem is hier dat het muzikaal allemaal ook erg vlak klinkt. Tate’s stem redt het gelukkig en maakt het onderscheidend.

#38. Machine Gun Kelly feat. WILLOW - emo girl
Nog meer poppunk-achtige muziek. Of eigenlijk is de muziek van MGK inmiddels pure poppunk. Het lijkt een verrassende switch maar al sinds het begin van zijn carrière heeft MGK een sterke liefde voor punk geuit. Ik vind hem best een leuke artiest, wel een beetje wisselvallig. Hier kan ik eigenlijk hetzelfde over zeggen als over het vorige liedje: het klinkt muzikaal voor mij te vlak.

#40. Charlie Puth - Light Switch

Prima liedje weer van Charlie. Echter, wanneer artiesten in herhaling vallen raak ik op een gegeven moment de interesse kwijt. Mijn eerste indruk was: oh, weer precies hetzelfde als de vorige zoveel singles. Maar uiteindelijk toch wel weer goed.

Week 9:

#16. Bankzitters - Je Blik Richting Mij

Tsja, het is natuurlijk gewoon een groep YouTubers die op een gegeven moment voor de gein besloot om liedjes te gaan maken. Denk niet dat ze ooit zo’n succes hadden verwacht. Het is dus niet gek dat ze geen sterke zangers zijn. Maar ze hebben een prima producer gevonden, en hebben ook een sterk, pakkend liedje in elkaar weten te zetten. Sterker nog, het is voor mij een enorme oorwurm gebleven en niet eens vervelende. Bovendien zijn de vocalen er wel op vooruit gegaan als je het bijvoorbeeld vergelijkt met het eerdere Stapelgek.

#34. Jax Jones feat. MNEK - Where Did You Go?

Wordt het meer retro 90s dan dit? Het tropische geluid doet me ook wat denken aan de Roemeense zomerhits die we eind jaren ‘00 hadden. Leuk plaatje.

#36. Ed Sheeran feat. Taylor Swift - The Joker and the Queen

Grote samenwerking die resulteert in een mij wat te sentimentele ballad.
Cijfer: 4

#40. Sigala - Melody

Nog meer dance pop en tsja, hetzelfde verhaal: zit prima in elkaar, is weinig origineel

Week 10:

#9. Antoon - Hallo

Te simpel. Wel jammer, want Antoon vond ik aanvankelijk erg leuk met tracks als Hyperventilatie en Ogen op de Troon. Dit doet het voor mij toch minder, al valt het bij het grote publiek juist beter in de smaak, want het staat inmiddels al op één.

Week 11:

#6. S10 - De Diepte

En weeral een fraaie Eurovisie-inzending! Pakkend, melancholisch, eigentijds. Ik zie dit hoog eindigen en het gaat in ieder geval hoog eindigen in mijn eigen ranglijst.
Cijfer: 8,5

#34. Donnie & Mart Hoogkamer - Bieber van de Kroeg

Donnie is een baas en Mart vind ik ook wel een sympathieke gast. Ik vind het wel leuk hoe Donnie samenwerkt met volkszangers (en Mart ziet zich meer als volkszanger, Ik Ga Zwemmen was per ongeluk een hit geworden). Het resulteert in gezellige meezingers waarbij ik de raps van Donnie ook altijd vermakelijk vind.

#37. Camila Cabello feat. Ed Sheeran - Bam Bam

Erg leuk, geeft me een vibe van Latijns-Amerikaanse feestjes. Niet dat ik er ooit geweest ben, maar je ziet dat nog wel eens in films/series en het ziet er altijd erg leuk uit. Een zomers hitje van Camilla, ik word er wel blij van nu de zon ook weer meer gaat schijnen.
Cijfer: 7,5

#39. Kygo feat. DNCE - Dancing Feet

Deze is eigenlijk verrassend leuk! Misschien moet ik er niet zo verrast door zijn want DNCE vind ik over het algemeen wel leuke hits uitbrengen. De productie van Kygo geeft het nummer wat extra’s mee, eigenlijk werkt de combinatie van de twee artiesten hier heel goed want de twee stijlen komen mooi samen. Kygo’s muziek vind ik vaak wat saai maar een sterke producer is het wel dus als DNCE dan het nummer levert, dan komt dat wel goed.

S10 - De Diepte 6,2
Ik heb zelf ook geen diepte blijkbaar want omdat chartsmaster het zei snap ik pas S10=Stien (ik met Es-Tien steeds , leve de 2 talige opvoeding.

Donnie & Mart Hoogkamer - Bieber Van De Kroeg 2
Het truukje is er nu wel af en strafpunten voor die wannabe talkshow sluikreclame

Camila Cabello ft. Ed Sheeran - Bam Bam 4

Kygo ft. DNCE - Dancing Feet 6,2
80's vibe

Ed Sheeran feat. Taylor Swift - The Joker and the Queen 4.5

#6. S10 - De Diepte 6.5
#34. Donnie & Mart Hoogkamer - Bieber van de Kroeg 6.5
#37. Camila Cabello feat. Ed Sheeran - Bam Bam 4.0
#39. Kygo feat. DNCE - Dancing Feet 6.5

pureshores niet zo gek want je spreekt het dus wel uit als Es-Tien

Gast
geplaatst: vandaag om 00:03 uur

geplaatst: vandaag om 00:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.