Muziek / Muziekgames / Nieuw in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 8 november 2023, 17:13 uur
SBube schreef:
Ik beoordeel en schrijf mijn zinnetje erbij lang voordat jij hier een update plaatst (meestal meteen als ik de nieuwkomers in de Top 40 beluistert heb), dus als jij hem plaatst is het knippen en plakken en idd, dan lees ik jouw stukjes zelden meer.
(quote)
Ik beoordeel en schrijf mijn zinnetje erbij lang voordat jij hier een update plaatst (meestal meteen als ik de nieuwkomers in de Top 40 beluistert heb), dus als jij hem plaatst is het knippen en plakken en idd, dan lees ik jouw stukjes zelden meer.
Dus, los van het beoordelen, hebben mijn stukjes geen toegevoegde waarde voor je?
Gezien de moeite die ik erin stop vind ik dat wel jammer. Ik dacht altijd dat je info aanvullend was, maar het komt nu al meerdere keren voor dat je herhaalt wat ik al geplaatst heb. Je kan ook even de moeite nemen hier op te letten. Komt wat netter over dan m'n stukjes finaal negeren. Nu ben je iets aan het uitleggen waar ik al tijd en moeite in heb gestopt om uit te leggen (en ja ik snap dat je dat dus zelf al veel eerder klaar hebt liggen, maar je weet dat ik het altijd hier bespreek).
Misschien dat ik nu een beetje zuur overkom maar gezien de moeite die ik in de stukjes stop, in een periode dat het niet altijd makkelijk uitkomt om wat te schrijven, vind ik het jammer als ze genegeerd worden terwijl er wel meegespeeld wordt.
1
geplaatst: 8 november 2023, 19:20 uur
Ik lees ze in ieder geval wel allemaal en waardeer ze ook, catdog!
0
geplaatst: 8 november 2023, 20:48 uur
Thanks voor de berichtjes! Doet iig veel goed! Eer deze dagen weer een nieuwe update 

1
geplaatst: 8 november 2023, 20:56 uur
Ik lees je stukjes ook met interesse, catdog. Ook al plaats ik niet structureel mijn beoordelingen. Bedankt voor alle moeite die je hierin steekt, ondanks de omstandigheden.
Maarrrr...onderstaand programma is mij onbekend, heb je daar nog wat meer info over?

Maarrrr...onderstaand programma is mij onbekend, heb je daar nog wat meer info over?
catdog schreef:
... Mart Hoogkamer moest zijn stint in de Beste Zangeres en al zijn verdere optredens afblazen
... Mart Hoogkamer moest zijn stint in de Beste Zangeres en al zijn verdere optredens afblazen

0
geplaatst: 8 november 2023, 21:26 uur
Kris Kross Amsterdam x Sera x Conor Maynard - Stay (Never Leave): 4,5 (het is wel te doen, en dat is al heel wat)
Inigo Quintero - Si no estas: 5,5 (een lief onnozel liefdesliedje, en dat komen we ook niet meer zo vaak tegen in de top 40)
Tyla - Water: 5,5 (nou, dit heeft ook alles om een dikke hit te worden, sensuele productie en clip, een aanstekelijk refrein en een goeie stem; op naar de hogere regionen!)
Tino Martin & Mart Hoogkamer: 4,5 (dit begon ook best aardig, maar hoe langer het duurt, hoe vervelender)
Inigo Quintero - Si no estas: 5,5 (een lief onnozel liefdesliedje, en dat komen we ook niet meer zo vaak tegen in de top 40)
Tyla - Water: 5,5 (nou, dit heeft ook alles om een dikke hit te worden, sensuele productie en clip, een aanstekelijk refrein en een goeie stem; op naar de hogere regionen!)
Tino Martin & Mart Hoogkamer: 4,5 (dit begon ook best aardig, maar hoe langer het duurt, hoe vervelender)
1
geplaatst: 8 november 2023, 21:27 uur
Ik lees natuurlijk ook alle stukje van catdog, ben altijd weer verbaasd hoe veel hits en samenwerkingen mij (bijna) onbekende namen in de afgelopen jaren al gehad hebben...
3
geplaatst: 8 november 2023, 21:35 uur
0
geplaatst: 8 november 2023, 22:18 uur
Poeha schreef:
(quote)
https://media0.giphy.com/media/ZZUXxdEY44FlC/giphy.gif
0
geplaatst: 9 november 2023, 17:00 uur
Kijk catdog, ik beluister de songs, zodra ik de nieuwe Top 40 zie en als ik dan iets niet weet etcetera, dan zoek ik het op, ik heb er zeker interesse in, maar als jij je stukjes publiceert is het voor mij mosterd na de maaltijd, en daar bedoel ik geen disrespect mee, want klaarblijkelijk zijn er velen, die wel je stukjes lezen en daar ook die info van ontvangen, dus goed bezig.
Ik kan ook meteen mijn beoordeling hier neer zetten, dan ben ik niet diegene die dubbelop informatie plaatst, maar uit respect wacht ik juist altijd totdat jij de nieuwe lichting plaatst, voordat ik mijn beoordeling hier kopieer.
Maar ik ga dus niet dan de stukjes, die ik er meteen bij schreef, later nog eens veranderen, omdat jij het er ook bijschreef. Doppel genäht, hält besser, zeggen ze in Duitsland dan.
Ik kan ook gewoon de punten geven en er helemaal niks bijzetten, maar dat vind ik ook zo 'droog'.
Ik kan ook meteen mijn beoordeling hier neer zetten, dan ben ik niet diegene die dubbelop informatie plaatst, maar uit respect wacht ik juist altijd totdat jij de nieuwe lichting plaatst, voordat ik mijn beoordeling hier kopieer.
Maar ik ga dus niet dan de stukjes, die ik er meteen bij schreef, later nog eens veranderen, omdat jij het er ook bijschreef. Doppel genäht, hält besser, zeggen ze in Duitsland dan.
Ik kan ook gewoon de punten geven en er helemaal niks bijzetten, maar dat vind ik ook zo 'droog'.
1
geplaatst: 9 november 2023, 17:00 uur
Ik lees alle stukjes ook, anders zou ik van veel van deze nummers (vaak gelukkig) geen weet hebben.
En het is altijd interessant te lezen dat er veel dingen blijkbaar floppen en sommige acts dan weer een andere route opgaan om toch weer de top 40 te halen.
Ik bekijk door dit topic ook nu weer wekelijks de tipparade en daar stagneert de boel ook en er is echt veel bagger
En het is altijd interessant te lezen dat er veel dingen blijkbaar floppen en sommige acts dan weer een andere route opgaan om toch weer de top 40 te halen.
Ik bekijk door dit topic ook nu weer wekelijks de tipparade en daar stagneert de boel ook en er is echt veel bagger

0
geplaatst: 10 november 2023, 04:36 uur
Kris Kross Amsterdam x Sera x Conor Maynard - 5.0
Inigo Quintero - 4.0
Tyla - 5.5
Tino Martin & Mart Hoogkamer - 5.0
Inigo Quintero - 4.0
Tyla - 5.5
Tino Martin & Mart Hoogkamer - 5.0
0
geplaatst: 12 november 2023, 15:05 uur
SBube schreef:
Kijk catdog, ik beluister de songs, zodra ik de nieuwe Top 40 zie en als ik dan iets niet weet etcetera, dan zoek ik het op, ik heb er zeker interesse in, maar als jij je stukjes publiceert is het voor mij mosterd na de maaltijd, en daar bedoel ik geen disrespect mee, want klaarblijkelijk zijn er velen, die wel je stukjes lezen en daar ook die info van ontvangen, dus goed bezig.
Ik snap je, maar ik vind het nogal vreemd om stug dezelfde stukjes neer te zetten terwijl ik precies hetzelfde bespreek. En daarnaast; voor wie post je het dan? Voor mij? Of voor degenen die al hetzelfde in mijn stukjes hebben gelezen?
Ik juich je stukjes juist toe. Vind het leuk als ieder zijn motivatie erbij typt. Ik lees ze allemaal graag. Maar als iemand continu herhaalt wat ik zelf hier neertyp, als topic-runner, alleen maar omdat je geen zin hebt om dingen aan te passen ga ik zelf ook geen moeite meer nemen om het te lezen, snap je? Ik ging bijv. ook niet in het Madonna topic van een paar maanden geleden continu hitfeitjes herhalen waar Arthur al moeite in heeft gestopt, puur en alleen omdat ik het zelf leuk vond om op te zoeken en geen zin had om andermans stukjes te lezen.
0
geplaatst: 12 november 2023, 15:07 uur
Racoon - Nickel for Goodbye: 6.5
Alok & The Chainsmokers, feat. Mae Stephens - Jungle: 6.0
BENNETT - Vois sur ton chemin [Techno Mix]: 5.0
Kane - What Are You Waiting For?: 7.0
Kris Kross Amsterdam feat. Conor Maynard & SERA - Stay (Never Leave): 4.5
Iñigo Quintero - Si No Estás: 5.0
Tyla - Water: 7.5
Tino Martin & Mart Hoogkamer - Hartslag van de Stad: 6.0
Alok & The Chainsmokers, feat. Mae Stephens - Jungle: 6.0
BENNETT - Vois sur ton chemin [Techno Mix]: 5.0
Kane - What Are You Waiting For?: 7.0
Kris Kross Amsterdam feat. Conor Maynard & SERA - Stay (Never Leave): 4.5
Iñigo Quintero - Si No Estás: 5.0
Tyla - Water: 7.5
0
geplaatst: 12 november 2023, 15:47 uur
De recente uitslagen leveren de volgende resultaten op;
Racoon (5.78), Alok & co. (5.1), BENNETT (5.3), Kris Kross Amsterdam & co. (4.2), Iñigo Quintero (4.63), Tyla (5.63) en Tino Martin & Mart Hoogkamer (5.26).
En Kane zien we dan weer terug in de Top 10 ten koste van Kylie.
1 (1) Dua Lipa - Dance the Night 6.7625
2 (--) Kane - What Are You Waiting For? 6.707142857
3 (2) Nothing but Thieves - Overcome 6.7
4 (3) Miley Cyrus - Flowers 6.573076923
5 (4) Troye Sivan - Rush 6.55625
6 (5) DI-RECT - OMG It's Happening 6.55
7 (6) P!nk - Runaway 6.5375
8 (7) Peggy Gou - (It Goes Like) Nanana 6.533333333
9 (8) Libianca - People 6.53
10 (9) Taylor Swift feat. Ice Spice - Karma 6.5
Week 42:
#29. Son Mieux - Tonight
Na een zeer succesvolle festivalzomer slaat Son Mieux het met hun nieuwe single over een ietwat nieuwe boeg. Waar de band normaal gesproken garant staat voor uptempo singles brengen ze ditmaal de ballad Tonight uit waarbij zelfs een gospelkoor om de hoek komt kijken. Tonight is opgenomen in de Thomaskerk in Amsterdam aansluitend op het thema van het nummer dat gaat over aan elkaars zijde blijven, ondanks zware wateren. Het nummer lag al enkele jaren op de plank maar de band was nog niet tevreden over de uitwerking van het nummer. Uiteindelijk is ervoor gekozen om het nummer volledig in one-take op te nemen en uit te brengen. Zowel op single als in de video. Het moest, volgens de band, echt een momentopname inclusief kleine foutjes. In totaal had de band acht one-takes nodig om tevreden te zijn met het resultaat. Het levert de band hun 4e Top 40-hit op.
#38. Purple Disco Machine & Duke Dumont, feat. Nothing but Thieves - Something on My Mind
Een heuse samenwerking vinden we in week 42 in de vorm van de Duitse DJ Tino Piontek, aka Purple Disco Machine, en de Britse DJ Duke Dumont. Die vonden we voor het laatst in 2016 in de Top 40 toen hij nog een klein hitje scoorde met Ocean Drive, naast zijn grote hit uit 2013 met Need U (100%). Purple Disco Machine is niet vies van een hitje de laatste jaren. Ditmaal laat hij Sophie + the Giants thuis en schakelen ze samen de Britse band Nothing but Thieves in. Die ook geen verkeerd jaar in Nederland achter de rug hebben. Overcome werd hun eerste Top 10 hit in Nederland en staat nog altijd genoteerd. Het resultaat van de samenwerking is Something on My Mind en gaat over de complexiteit van het verlangen naar romantiek.
#39. Post Malone - Enough Is Enough
Één van de grootste hits van het jaar staat nog altijd op naam van de, inmiddels 28-jarige Austin Post, beter bekend als Post Malone. Afgelopen zomer bracht hij zijn vijfde studioalbum uit, getiteld naar zijn echte naam Austin. Maar waar Chemical een gigantische hit was deden opvolgers Mourning en Overdrive vrij weinig. Enough Is Enough is vooralsnog enkel naar wat Europese landen naar de radio gestuurd maar, getuige het feit dat de track al één van de meest gestreamde van het album bleek, slaat die single in Nederland juist wel weer aan. De track moet het nog zonder een video doen, maar die kan wellicht nog komen mocht Post besluiten de track ook globaal als single uit te brengen. De track is geïnspireerd op de productie-stijl van Taylor Swift producer Jack Antonoff maar is daadwerkelijk geproduceerd door hitmaker Max Martin, samen met Louis Bell, de vaste producer van Post en vaste collaborateur van Martin; Rami Yacoub.
Week 43:
#30. Marshmello feat. P!nk & Sting - Dreaming
Het begon allemaal met producer Marshmello die het idee had om, in de trant van de grote recente hits van Elton John, een oude classic te updaten met een bekende popzangeres. Hij benaderde Sting om zijn oude hit Fields of Gold om te dopen tot een dance-track. Voor de vocalen had hij P!nk in gedachten die op zoek was naar een leuk zij-project. Zo deed ze eerder al een dance-track samen met producer StarGate en Sia op de track Waterfall uit 2017. P!nk zong het in en Marshmello stuurde het resultaat, voor laatste goedkeuring, op naar Sting. Die was zo enthousiast dat hij voorstelde om zelf ook mee te doen op het nummer. En zo zong hij zijn oude hit opnieuw in en voegde Marshmello zijn geheel toe aan de versie met P!nk. En zo werd Dreaming geboren. Het is de eerste notering voor Sting in 20 jaar toen hij in 2003 voor het laatst genoteerd stond samen met Craig David op Rise & Fall. Met Fields of Gold heeft hij overigens nooit genoteerd gestaan. De single behaalde destijds niet eens de Tipparade.
#35. Ofenbach feat. Norma Jean Martine - Overdrive
Van de 90's hoppen we terug naar de 80's. Het Franse producer duo Ofenbach, bekend van de hits Hurricane met Ella Henderson, Wasted Love met onze eigen Lagique (aka Haris), en Head Shoulders Knees & Toes met Norma Jean Martine, neemt ditmaal de classic Cambodia van Kim Wilde onder handen. Deze popsong werd al eerder eens in een dance-jasje gegoten in 2009 toen de Nederlandse DJ Marco V. (bekend van de hits Godd en Simulated) de song onder handen nam voor de track Coma Aid. Dit leverde hem toen een Dancesmash op maar bleef toen op #2 steken in de Tipparade. 14 jaar later weten de heren van Ofenbach wél een hit met de sample te scoren en schakelden ze hiervoor wederom de hulp in van zangeres Norma Jean Martine, die hiermee haar 2e Top 40-hit scoort. Norma Jean zorgde ook voor de hernieuwde lyrics. Kim Wilde zelf liet de heren van Ofenbach al weten zeer enthousiast te zijn over de nieuwe update.
Racoon (5.78), Alok & co. (5.1), BENNETT (5.3), Kris Kross Amsterdam & co. (4.2), Iñigo Quintero (4.63), Tyla (5.63) en Tino Martin & Mart Hoogkamer (5.26).
En Kane zien we dan weer terug in de Top 10 ten koste van Kylie.
1 (1) Dua Lipa - Dance the Night 6.7625
2 (--) Kane - What Are You Waiting For? 6.707142857
3 (2) Nothing but Thieves - Overcome 6.7
4 (3) Miley Cyrus - Flowers 6.573076923
5 (4) Troye Sivan - Rush 6.55625
6 (5) DI-RECT - OMG It's Happening 6.55
7 (6) P!nk - Runaway 6.5375
8 (7) Peggy Gou - (It Goes Like) Nanana 6.533333333
9 (8) Libianca - People 6.53
10 (9) Taylor Swift feat. Ice Spice - Karma 6.5
Week 42:
#29. Son Mieux - Tonight
Na een zeer succesvolle festivalzomer slaat Son Mieux het met hun nieuwe single over een ietwat nieuwe boeg. Waar de band normaal gesproken garant staat voor uptempo singles brengen ze ditmaal de ballad Tonight uit waarbij zelfs een gospelkoor om de hoek komt kijken. Tonight is opgenomen in de Thomaskerk in Amsterdam aansluitend op het thema van het nummer dat gaat over aan elkaars zijde blijven, ondanks zware wateren. Het nummer lag al enkele jaren op de plank maar de band was nog niet tevreden over de uitwerking van het nummer. Uiteindelijk is ervoor gekozen om het nummer volledig in one-take op te nemen en uit te brengen. Zowel op single als in de video. Het moest, volgens de band, echt een momentopname inclusief kleine foutjes. In totaal had de band acht one-takes nodig om tevreden te zijn met het resultaat. Het levert de band hun 4e Top 40-hit op.
#38. Purple Disco Machine & Duke Dumont, feat. Nothing but Thieves - Something on My Mind
Een heuse samenwerking vinden we in week 42 in de vorm van de Duitse DJ Tino Piontek, aka Purple Disco Machine, en de Britse DJ Duke Dumont. Die vonden we voor het laatst in 2016 in de Top 40 toen hij nog een klein hitje scoorde met Ocean Drive, naast zijn grote hit uit 2013 met Need U (100%). Purple Disco Machine is niet vies van een hitje de laatste jaren. Ditmaal laat hij Sophie + the Giants thuis en schakelen ze samen de Britse band Nothing but Thieves in. Die ook geen verkeerd jaar in Nederland achter de rug hebben. Overcome werd hun eerste Top 10 hit in Nederland en staat nog altijd genoteerd. Het resultaat van de samenwerking is Something on My Mind en gaat over de complexiteit van het verlangen naar romantiek.
#39. Post Malone - Enough Is Enough
Één van de grootste hits van het jaar staat nog altijd op naam van de, inmiddels 28-jarige Austin Post, beter bekend als Post Malone. Afgelopen zomer bracht hij zijn vijfde studioalbum uit, getiteld naar zijn echte naam Austin. Maar waar Chemical een gigantische hit was deden opvolgers Mourning en Overdrive vrij weinig. Enough Is Enough is vooralsnog enkel naar wat Europese landen naar de radio gestuurd maar, getuige het feit dat de track al één van de meest gestreamde van het album bleek, slaat die single in Nederland juist wel weer aan. De track moet het nog zonder een video doen, maar die kan wellicht nog komen mocht Post besluiten de track ook globaal als single uit te brengen. De track is geïnspireerd op de productie-stijl van Taylor Swift producer Jack Antonoff maar is daadwerkelijk geproduceerd door hitmaker Max Martin, samen met Louis Bell, de vaste producer van Post en vaste collaborateur van Martin; Rami Yacoub.
Week 43:
#30. Marshmello feat. P!nk & Sting - Dreaming
Het begon allemaal met producer Marshmello die het idee had om, in de trant van de grote recente hits van Elton John, een oude classic te updaten met een bekende popzangeres. Hij benaderde Sting om zijn oude hit Fields of Gold om te dopen tot een dance-track. Voor de vocalen had hij P!nk in gedachten die op zoek was naar een leuk zij-project. Zo deed ze eerder al een dance-track samen met producer StarGate en Sia op de track Waterfall uit 2017. P!nk zong het in en Marshmello stuurde het resultaat, voor laatste goedkeuring, op naar Sting. Die was zo enthousiast dat hij voorstelde om zelf ook mee te doen op het nummer. En zo zong hij zijn oude hit opnieuw in en voegde Marshmello zijn geheel toe aan de versie met P!nk. En zo werd Dreaming geboren. Het is de eerste notering voor Sting in 20 jaar toen hij in 2003 voor het laatst genoteerd stond samen met Craig David op Rise & Fall. Met Fields of Gold heeft hij overigens nooit genoteerd gestaan. De single behaalde destijds niet eens de Tipparade.
#35. Ofenbach feat. Norma Jean Martine - Overdrive
Van de 90's hoppen we terug naar de 80's. Het Franse producer duo Ofenbach, bekend van de hits Hurricane met Ella Henderson, Wasted Love met onze eigen Lagique (aka Haris), en Head Shoulders Knees & Toes met Norma Jean Martine, neemt ditmaal de classic Cambodia van Kim Wilde onder handen. Deze popsong werd al eerder eens in een dance-jasje gegoten in 2009 toen de Nederlandse DJ Marco V. (bekend van de hits Godd en Simulated) de song onder handen nam voor de track Coma Aid. Dit leverde hem toen een Dancesmash op maar bleef toen op #2 steken in de Tipparade. 14 jaar later weten de heren van Ofenbach wél een hit met de sample te scoren en schakelden ze hiervoor wederom de hulp in van zangeres Norma Jean Martine, die hiermee haar 2e Top 40-hit scoort. Norma Jean zorgde ook voor de hernieuwde lyrics. Kim Wilde zelf liet de heren van Ofenbach al weten zeer enthousiast te zijn over de nieuwe update.
0
geplaatst: 12 november 2023, 16:19 uur
Son Mieux - Tonight: 6,5 (na een flink aantal vrolijke uptempohits schudt Son Mieux zomaar een aanstekerballad uit zijn mouw, met alle nodige clichés, tegelijk een knappe prestatie maar ook wel weer een wat veilige song)
Purple Disco Machine & Duke Dumont, feat. Nothing but Thieves - Something on My Mind: 5,5 (duidelijk het PDM-geluid, maar nu met Nothing but Thieves op de vocalen. Het klinkt wel zoals je op basis van die samenwerking zou verwachten)
Post Malone - Enough Is Enough: 5 (ook deze moet ik weer omschrijven met clichématig; Post Malone zet een makkelijk luisterbare sound op, maar er gebeurt niets interessants)
Marshmello feat. P!nk & Sting - Dreaming: 5,5 (grappig dat Sting 44 jaar na zijn debuut in de NL top 40 nog een hit scoort, met een bewerking van Fields of gold. Met een dancebeat erbij en de vocalen van Pink heb je dan al snel weer een hit te pakken, en het kinkt niet verkeerd.)
Ofenbach feat. Norma Jean Martine - Overdrive: 4,5 (en ja, nog een bewerking van een classic, maar nu voegt het wel erg weinig toe, erg generiek weer. Dat geldt dus voor alle 5 binnenkomers, waar is het vonkje creativiteit gebleven?)
Purple Disco Machine & Duke Dumont, feat. Nothing but Thieves - Something on My Mind: 5,5 (duidelijk het PDM-geluid, maar nu met Nothing but Thieves op de vocalen. Het klinkt wel zoals je op basis van die samenwerking zou verwachten)
Post Malone - Enough Is Enough: 5 (ook deze moet ik weer omschrijven met clichématig; Post Malone zet een makkelijk luisterbare sound op, maar er gebeurt niets interessants)
Marshmello feat. P!nk & Sting - Dreaming: 5,5 (grappig dat Sting 44 jaar na zijn debuut in de NL top 40 nog een hit scoort, met een bewerking van Fields of gold. Met een dancebeat erbij en de vocalen van Pink heb je dan al snel weer een hit te pakken, en het kinkt niet verkeerd.)
Ofenbach feat. Norma Jean Martine - Overdrive: 4,5 (en ja, nog een bewerking van een classic, maar nu voegt het wel erg weinig toe, erg generiek weer. Dat geldt dus voor alle 5 binnenkomers, waar is het vonkje creativiteit gebleven?)
0
geplaatst: 12 november 2023, 18:15 uur
catdog schreef:
Van de 90's hoppen we terug naar de 80's. Het Franse producer duo Ofenbach, bekend van de hits Overdrive met Ella Henderson
Van de 90's hoppen we terug naar de 80's. Het Franse producer duo Ofenbach, bekend van de hits Overdrive met Ella Henderson
Je bedoelt Hurricane.
catdog schreef:
Deze popsong werd al eerder eens in een dance-jasje gegoten in 2009 toen de Nederlandse DJ Marco V. (bekend van de hits Godd en Simulated) de song onder handen nam voor de track Coma Aid.
Deze popsong werd al eerder eens in een dance-jasje gegoten in 2009 toen de Nederlandse DJ Marco V. (bekend van de hits Godd en Simulated) de song onder handen nam voor de track Coma Aid.
Grappig, die ken ik niet, maar ik heb Cambodia zelf leren kennen door de jumpstyle-versie van Vorwerk een aantal jaar eerder.
0
geplaatst: 12 november 2023, 18:53 uur
Arrie schreef:
Je bedoelt Hurricane.
Grappig, die ken ik niet, maar ik heb Cambodia zelf leren kennen door de jumpstyle-versie van Vorwerk een aantal jaar eerder.
(quote)
Je bedoelt Hurricane.
(quote)
Ik liep al op de zaken vooruit
. Bedoel Hurricane natuurlijk. Haha, ik ken die jumpstyle versie dan weer niet. Heb ik iets gemist, of hoef ik de moeite niet te doen?
0
geplaatst: 12 november 2023, 18:56 uur
Son Mieux - 6.5
Purple Disco Machine & Duke Dumont, feat. Nothing but Thieves - 7.5
Post Malone - 6.0
Marshmello feat. P!nk & Sting - 5.5
Ofenbach feat. Norma Jean Martine - 5.5
Purple Disco Machine & Duke Dumont, feat. Nothing but Thieves - 7.5
Post Malone - 6.0
Marshmello feat. P!nk & Sting - 5.5
Ofenbach feat. Norma Jean Martine - 5.5
1
geplaatst: 12 november 2023, 19:10 uur
catdog schreef:
. Bedoel Hurricane natuurlijk.
Haha, ik ken die jumpstyle versie dan weer niet. Heb ik iets gemist, of hoef ik de moeite niet te doen?
(quote)
. Bedoel Hurricane natuurlijk. Haha, ik ken die jumpstyle versie dan weer niet. Heb ik iets gemist, of hoef ik de moeite niet te doen?
Ach, als je 15 bent en het origineel nog niet kent, klinkt het best leuk.

0
geplaatst: 12 november 2023, 19:44 uur
Kris Kross Amsterdam feat. Conor Maynard & SERA - Stay (Never Leave): 3
Iñigo Quintero - Si No Estás: 6.0
Tyla - Water: 6.4
Iñigo Quintero - Si No Estás: 6.0
Tyla - Water: 6.4
0
geplaatst: 13 november 2023, 16:55 uur
Iñigo Quintero - Si No Estás 2
Tyla - Water 5,2 (mist een beetje pit)
Tyla - Water 5,2 (mist een beetje pit)
0
geplaatst: 14 november 2023, 16:35 uur
Miley Cyrus - Used to Be Young 5,5
Doja Cat - Paint the Town Red 6,5
Snelle - Radio 5
Luke Combs - Fast Car 5
Douwe Bob - This World Is Our Home 5,5
Suzan & Freek, Claude - Vas-y (Ga Maar) 6
Kenya Grace - Strangers 6,5
Tate McRae - greedy 5,5
Taylor Swift - Cruel Summer 7
Olivia Rodrigo - get him back! 6,5
Racoon - Nickel for Goodbye 5
Alok & The Chainsmokers, feat. Mae Stephens - Jungle 6
BENNETT - Vois sur ton chemin [Techno Mix] 6,5
Kane - What Are You Waiting For? 6
(t/m 11 oktober)
Doja Cat - Paint the Town Red 6,5
Snelle - Radio 5
Luke Combs - Fast Car 5
Douwe Bob - This World Is Our Home 5,5
Suzan & Freek, Claude - Vas-y (Ga Maar) 6
Kenya Grace - Strangers 6,5
Tate McRae - greedy 5,5
Taylor Swift - Cruel Summer 7
Olivia Rodrigo - get him back! 6,5
Racoon - Nickel for Goodbye 5
Alok & The Chainsmokers, feat. Mae Stephens - Jungle 6
BENNETT - Vois sur ton chemin [Techno Mix] 6,5
Kane - What Are You Waiting For? 6
(t/m 11 oktober)
1
geplaatst: 14 november 2023, 16:36 uur
Oh ja, Strangers moet ik ook nog even een dikke 8 geven. Heerlijk hitje!
0
geplaatst: 15 november 2023, 19:59 uur
Son Mieux - Tonight 7.5
(Lekkere vibe heeft dit nummer, smooth, toppertje in spé)
Purple Disco Machine, Duke Dumont, Nothing But Thieves - Something on my mind 7.0
(de betere combinatie van dance en rockinvloeden)
Post Malone - Enough is Enough 7.0
(deze man blijft me verbazen met mooie, goed gemaakte nummers)
Marshmello, P!nk, Sting - Dreaming 1.0
(‘Fields of gold’ van Sting is natuurlijk een schitterend nummer en een duet-versie daarvan met P!nk leek me ook geweldig, en ondanks dat ik Marshmello ook soms best aardige songs vind maken, verpest hij de boel hier enorm, een vreselijke verkrachting van het origineel)
Ofenbach feat. Norma Jean Martine - Overdrive 5.5
(Idd catdog, de geweldige melodie-lijn van Kim Wilde’s ‘Cambodia’ wordt hier gebruikt, het origineel is natuurlijk ook hier vele malen beter, maar deze bewerking stoort me niet zo erg als de vorige en vind ik niet eens zo slecht)
(Lekkere vibe heeft dit nummer, smooth, toppertje in spé)
Purple Disco Machine, Duke Dumont, Nothing But Thieves - Something on my mind 7.0
(de betere combinatie van dance en rockinvloeden)
Post Malone - Enough is Enough 7.0
(deze man blijft me verbazen met mooie, goed gemaakte nummers)
Marshmello, P!nk, Sting - Dreaming 1.0
(‘Fields of gold’ van Sting is natuurlijk een schitterend nummer en een duet-versie daarvan met P!nk leek me ook geweldig, en ondanks dat ik Marshmello ook soms best aardige songs vind maken, verpest hij de boel hier enorm, een vreselijke verkrachting van het origineel)
Ofenbach feat. Norma Jean Martine - Overdrive 5.5
(Idd catdog, de geweldige melodie-lijn van Kim Wilde’s ‘Cambodia’ wordt hier gebruikt, het origineel is natuurlijk ook hier vele malen beter, maar deze bewerking stoort me niet zo erg als de vorige en vind ik niet eens zo slecht)
0
geplaatst: 15 november 2023, 23:05 uur
Part 1 wk42/43
Post Malone - Enough is Enough 6,8
Een luisterliedje met Uber Pop drive, maar dan 6000x prettiger dan hetzelfde wat Ed Sheeran uitkakt elke maand.
Ofenbach feat. Norma Jean Martine - Overdrive 4
Handig lijntje jatten, maar het resultaat is wat euro kinderlijk.
Post Malone - Enough is Enough 6,8
Een luisterliedje met Uber Pop drive, maar dan 6000x prettiger dan hetzelfde wat Ed Sheeran uitkakt elke maand.
Handig lijntje jatten, maar het resultaat is wat euro kinderlijk.
0
geplaatst: 15 november 2023, 23:58 uur
Kris Kross Amsterdam feat. Conor Maynard & SERA - Stay (Never Leave) 4,5
Iñigo Quintero - Si No Estás 2,0
(26 miljoen maandelijkse luisteraars? De wereld vergaat)
Tyla - Water 4,0
Tino Martin & Mart Hoogkamer - Hartslag van de Stad 5,8
Son Mieux - Tonight 6,5
Purple Disco Machine & Duke Dumont, feat. Nothing but Thieves - Something on My Mind 7,3
(Duke Dumont's Ocean Drive uit 2016
, één van de lekkerste 10's nummers)
Post Malone - Enough Is Enough 6,7
Marshmello feat. P!nk & Sting - Dreaming 5,0
Ofenbach feat. Norma Jean Martine - Overdrive 4,5
Iñigo Quintero - Si No Estás 2,0
(26 miljoen maandelijkse luisteraars? De wereld vergaat)
Tyla - Water 4,0
Tino Martin & Mart Hoogkamer - Hartslag van de Stad 5,8
Son Mieux - Tonight 6,5
Purple Disco Machine & Duke Dumont, feat. Nothing but Thieves - Something on My Mind 7,3
(Duke Dumont's Ocean Drive uit 2016
, één van de lekkerste 10's nummers)Post Malone - Enough Is Enough 6,7
Marshmello feat. P!nk & Sting - Dreaming 5,0
Ofenbach feat. Norma Jean Martine - Overdrive 4,5
0
geplaatst: 18 november 2023, 18:05 uur
Son Mieux - Tonight 7,2
Purple Disco Machine & Duke Dumont, feat. Nothing but Thieves - Something on My Mind 6,8
Post Malone - Enough Is Enough 7
Marshmello feat. P!nk & Sting - Dreaming 4
Purple Disco Machine & Duke Dumont, feat. Nothing but Thieves - Something on My Mind 6,8
Post Malone - Enough Is Enough 7
Marshmello feat. P!nk & Sting - Dreaming 4
0
geplaatst: 18 november 2023, 19:17 uur
Ik heb al even niet gestemd, maar dit schetst wel mijn verbazing. Is MuMe ziek ofzo?

* denotes required fields.