Muziek / Muziekgames / Nieuw in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 15 januari 2019, 22:35 uur
Wederom een erg veilige plaat en ditmaal ook vlakke zang.
Cijfer: 4
Cijfer: 4
0
geplaatst: 15 januari 2019, 23:38 uur
6,3
Leukste gedeelte van het nummer wat mij betreft.
Arrie schreef:
en haak ik helemaal af bij dat ‘oooheeehhoooo’.
en haak ik helemaal af bij dat ‘oooheeehhoooo’.
Leukste gedeelte van het nummer wat mij betreft.
0
geplaatst: 15 januari 2019, 23:57 uur
5,5
Tsja, wat zal ik hierover melden? Eh....
Het meest verbazingwekkende vind ik wel dat dit moeiteloos een top 40 hit wordt.
Tsja, wat zal ik hierover melden? Eh....
Het meest verbazingwekkende vind ik wel dat dit moeiteloos een top 40 hit wordt.
0
geplaatst: 16 januari 2019, 00:41 uur
All Things Under The Sun vond ik wel een leuke radiohit. Dit vind ik niet heel erg slecht, maar vooral erg saai. Ik heb moeite om mijn aandacht erbij te houden
5
5
0
geplaatst: 16 januari 2019, 10:02 uur
Wulf gaat vandaag duidelijk op de Ed Sheerantour. Nou is die ook al even de gift van fatsoenlijke liedjes schrijven kwijt, dus als je daar een rip-off van neemt, blijft er weinig van over. En een heel minpunt voor de oohweeooh. Mogen we dit soort 'artiesten' maar snel kwijt zijn, er lijkt behalve de radio ook geen hond in geïnteresseerd.
3.5
3.5
0
geplaatst: 16 januari 2019, 11:38 uur
Joren999 schreef:
er lijkt behalve de radio ook geen hond in geïnteresseerd.
er lijkt behalve de radio ook geen hond in geïnteresseerd.
Was dat maar waar.
Ik vind het niet zo'n heel ergerlijk liedje, maar wel erg saai en doorsnee.
4
0
geplaatst: 16 januari 2019, 12:49 uur
Als je voor de aardigheid de YouTube-comments bij zijn nummers leest kom je erachter dat er best wel wat mensen heel enthousiast over hem zijn. Of wellicht heeft ie ook z'n eigen trollenleger.
4
geplaatst: 16 januari 2019, 13:04 uur
Arrie schreef:
Als je voor de aardigheid de YouTube-comments bij zijn nummers leest kom je erachter dat er best wel wat mensen heel enthousiast over hem zijn. Of wellicht heeft ie ook z'n eigen trollenleger.
De MuMe-elite is het contact met de samenleving duidelijk verloren

0
geplaatst: 17 januari 2019, 13:03 uur
Arrie schreef:
Maar het nummer heeft ook pas 35.000 weergaven. Nou volg ik het niet helemaal, maar dat lijkt me ook voor een Nederlandse top 40-artiest wat weinig toch?Als je voor de aardigheid de YouTube-comments bij zijn nummers leest kom je erachter dat er best wel wat mensen heel enthousiast over hem zijn. Of wellicht heeft ie ook z'n eigen trollenleger.
0
geplaatst: 17 januari 2019, 13:05 uur
Nouja All Things Under the Sun heeft er drie miljoen. Da's niet onaardig.
1
geplaatst: 17 januari 2019, 13:09 uur
Oh werkelijk? Nou, dan trek ik me maar weer snel terug in mijn bubbel 

0
geplaatst: 17 januari 2019, 13:16 uur
Ik heb zelfs geen idee wie de beste man is, en ben eigenlijk ook niet van plan daar verandering in te brengen.
1
geplaatst: 18 januari 2019, 22:01 uur
Wulf mag achteraan aansluiten.
1. Benny Blanco & Calvin Harris - I Found You (5,78/17)
2. Robin Schulz ft. Erika Sirola - Speechless (5,53/17)
3. Gavin James - Glow (5,18/18)
4. Seeb x Bastille - Grip (5,04/20)
5. Wulf - Front Row Ticket (4,56/17)
Sam Smith & Normani - Dancing with a Stranger
Sam Smith is inmiddels een bekende naam en vooral stem in de muziekwereld. Hij brak door als featuring op danceplaatjes van Disclosure (Latch) en Naughty Boy (La La La), en daar volgde een zeer succesvolle solocarrière op, met hits als Stay With Me en Too Good at Goodbyes. Op dit moment scoort hij weer ontzettend goed met zijn bijdrage aan Promises van Calvin Harris, en het is dus goede timing om daar een eigen single op te laten volgen.
Die track kwam een week geleden uit, en komt al meteen in de Top 40. Is enorm aangeslagen dus! Sam Smith probeert ditmaal eens wat anders, want Dancing with a Stranger is heel erg R&B. Het is een duet met Normani, die je kunt kennen van Fifth Harmony (waar Sam overigens groot fan van is) of van haar duet met Khalid (Love Lies). Dancing with a Stranger heeft een heel eigentijds geluid en laat de vocalen van de twee erg mooi naar voren komen. Heeft dus alles om een erg grote hit te worden!
1. Benny Blanco & Calvin Harris - I Found You (5,78/17)
2. Robin Schulz ft. Erika Sirola - Speechless (5,53/17)
3. Gavin James - Glow (5,18/18)
4. Seeb x Bastille - Grip (5,04/20)
5. Wulf - Front Row Ticket (4,56/17)
Sam Smith & Normani - Dancing with a Stranger
Sam Smith is inmiddels een bekende naam en vooral stem in de muziekwereld. Hij brak door als featuring op danceplaatjes van Disclosure (Latch) en Naughty Boy (La La La), en daar volgde een zeer succesvolle solocarrière op, met hits als Stay With Me en Too Good at Goodbyes. Op dit moment scoort hij weer ontzettend goed met zijn bijdrage aan Promises van Calvin Harris, en het is dus goede timing om daar een eigen single op te laten volgen.
Die track kwam een week geleden uit, en komt al meteen in de Top 40. Is enorm aangeslagen dus! Sam Smith probeert ditmaal eens wat anders, want Dancing with a Stranger is heel erg R&B. Het is een duet met Normani, die je kunt kennen van Fifth Harmony (waar Sam overigens groot fan van is) of van haar duet met Khalid (Love Lies). Dancing with a Stranger heeft een heel eigentijds geluid en laat de vocalen van de twee erg mooi naar voren komen. Heeft dus alles om een erg grote hit te worden!
0
geplaatst: 18 januari 2019, 23:50 uur
Ik mag de stem van Sam wel en kleurt ook mooi met die van Normani.
Wel een beetje dode beat eronder en van de gevarieerde tekst hoeft het ook niet te komen
Al met al wel veruit het beste tot nu toe
7,5
Wel een beetje dode beat eronder en van de gevarieerde tekst hoeft het ook niet te komen

Al met al wel veruit het beste tot nu toe
7,5
0
geplaatst: 19 januari 2019, 14:15 uur
6
Een voldoende dankzij de stem van Sam Smith. De zangeres vind ik niet zo geweldig, het liedje doorsnee.
Een voldoende dankzij de stem van Sam Smith. De zangeres vind ik niet zo geweldig, het liedje doorsnee.
* denotes required fields.