Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2019
zoeken in:
0
geplaatst: 27 mei 2019, 19:56 uur
Oh, ik dacht dat ik nog op ladder 4 ging stemmen, maar kennelijk niet! Mooie comeback van Heather Nova, ook al strandt ze hier alweer.
0
geplaatst: 27 mei 2019, 19:58 uur
The National weer niet door; saboteurs! Wel een iets minder nummer dan Quiet Light deze.
0
geplaatst: 27 mei 2019, 20:01 uur
Ik zie nu dat de ladder ook helemaal niet zo lang heeft gestaan. Volgende maar iets langer doen.
1
geplaatst: 27 mei 2019, 20:10 uur
Johnny Marr schreef:
The National weer niet door; saboteurs! Wel een iets minder nummer dan Quiet Light deze.
Nu ga je zien dat het minder Not in Kansas wel doorgaat...
Volgende maand zelf misschien nog eens The Pull of You of Oblivions nomineren als tegengewicht.
0
geplaatst: 27 mei 2019, 20:15 uur
Edgar18 schreef:
Ik zie nu dat de ladder ook helemaal niet zo lang heeft gestaan. Volgende maar iets langer doen.
Ja, precies, dus ik dacht dat ik nog wel even tijd had. Maar goed, op naar de volgende! =P
0
geplaatst: 27 mei 2019, 20:19 uur
1. Kelsey LU - Poor Fake
2. Röyksopp & Man Without Country feat. Susanne Sundfør - In the End
3. Conan Osíris - Telemóveis
4. Kailee Morgue feat. Hayley Kiyoko - Headcase
0
geplaatst: 27 mei 2019, 20:29 uur
1. Conan Osíris - Telemóveis
2. Colin Webster / Mark Holub - Trashcan Jack
3. Squid - Houseplants
4. Kelsey Lu - Poor Fake
3. Squid - Houseplants
4. Kelsey Lu - Poor Fake
0
geplaatst: 27 mei 2019, 20:58 uur
1. Röyksopp & Man Without Country feat. Susanne Sundfør - In the End
2. Kelsey Lu - Poor Fake
3. Fat Windjacks - Sniperscope
4. Colin Webster / Mark Holub - Trashcan Jack
2. Kelsey Lu - Poor Fake
3. Fat Windjacks - Sniperscope
0
geplaatst: 27 mei 2019, 21:55 uur
Ik vind schabouwelijk wel een correcte beschrijving van het feit dat die GNR-cover boven Rylan is geëindigd... Maar goed, het is hier niet meer tof om The National goed te vinden...
Ik zou Not in Kansas niet minder willen noemen, al vind ik Rylan nog net iets beter idd. Oblivions completeert mijn favoriete trio van het nieuwe album, dus mijn zegen heb je.
1. Kelsey Lu - Poor Fake
2. Squid - Houseplants
3. Röyksopp & Man Without Country feat. Susanne Sundfør - In the End
4. Conan Osíris - Telemóveis
dumb_helicopter schreef:
Volgende maand zelf misschien nog eens The Pull of You of Oblivions nomineren als tegengewicht.
(quote)
Ik zou Not in Kansas niet minder willen noemen, al vind ik Rylan nog net iets beter idd. Oblivions completeert mijn favoriete trio van het nieuwe album, dus mijn zegen heb je.
1. Kelsey Lu - Poor Fake
2. Squid - Houseplants
3. Röyksopp & Man Without Country feat. Susanne Sundfør - In the End
4. Conan Osíris - Telemóveis
0
geplaatst: 27 mei 2019, 22:04 uur
Titmeister schreef:
Ik vind schabouwelijk wel een correcte beschrijving van het feit dat die GNR-cover boven Rylan is geëindigd... Maar goed, het is hier niet meer tof om The National goed te vinden...
Tsja, en ik heb bij het nieuwe album weer het gevoel dat sommige fans alles lijken te slikken. Het oude werk bevalt me wel, het nieuwe werk minder. Daarentegen vind ik Rylan samen met de eerste single wel beter dan de rest van de nummers die ik gehoord heb (allebei rond 5,5-6/10), dus wie weet geef ik Not In Kansas wel punten.Ik vind schabouwelijk wel een correcte beschrijving van het feit dat die GNR-cover boven Rylan is geëindigd... Maar goed, het is hier niet meer tof om The National goed te vinden...
Bij mij hielp het waarschijnlijk dat ik het GNR-origineel niet kende.

0
geplaatst: 27 mei 2019, 22:24 uur
Dat origineel heb ik weleens gehoord maar elke cover is beter dan wat GnR zelf brengt.
Wat betreft The National ben ik het met Masimo eens. Prima band ten tijde van Alligator, Boxer en High Violet maar daarna is de dalende lijn serieus ingezet met het laatste album als voorlopige zwakste worp.
Wat betreft The National ben ik het met Masimo eens. Prima band ten tijde van Alligator, Boxer en High Violet maar daarna is de dalende lijn serieus ingezet met het laatste album als voorlopige zwakste worp.
1
geplaatst: 27 mei 2019, 22:57 uur
Ik vind de cover ook beter dan het origineel, maar dat zegt meer wat over wat ik van GNR vindt, want ik vind die cover ook niet veel...
Wat betreft The National: ik ben het zeker met jullie eens dat er een dalende lijn in zit sinds High Violet (eigenlijk al sinds Boxer, maar goed, dat is dan ook mijn favoriete album aller tijden), maar slecht kan ik laatste album zeker niet noemen. Tuurlijk, er had wat kritischer naar de tracklist gekeken mogen worden, want er staan iets te veel mindere nummers op, maar de door mij hierboven genoemde nummers wedijveren imo met het beste wat de band gemaakt heeft, zij het met een iets anders geluid. Persoonlijk ben ik allang blij dat de band heeft besloten dat ze toch geen stadionrockband zijn, want de nummers op Sleep Well Beast die die kant op gaan (The System Only Dreams in Total Darkness, Turtleneck) zijn me behoorlijk tegen gaan staan.
Waar ik me bovenal over verbaas is de bovenmatige mate waarmee The National hier gebasht wordt, terwijl men bij artiesten van gelijke statuur (Sufjan Stevens, Vampire Weekend) doorgaans de blinde idolatie gewoon doorzet...
Wat betreft The National: ik ben het zeker met jullie eens dat er een dalende lijn in zit sinds High Violet (eigenlijk al sinds Boxer, maar goed, dat is dan ook mijn favoriete album aller tijden), maar slecht kan ik laatste album zeker niet noemen. Tuurlijk, er had wat kritischer naar de tracklist gekeken mogen worden, want er staan iets te veel mindere nummers op, maar de door mij hierboven genoemde nummers wedijveren imo met het beste wat de band gemaakt heeft, zij het met een iets anders geluid. Persoonlijk ben ik allang blij dat de band heeft besloten dat ze toch geen stadionrockband zijn, want de nummers op Sleep Well Beast die die kant op gaan (The System Only Dreams in Total Darkness, Turtleneck) zijn me behoorlijk tegen gaan staan.
Waar ik me bovenal over verbaas is de bovenmatige mate waarmee The National hier gebasht wordt, terwijl men bij artiesten van gelijke statuur (Sufjan Stevens, Vampire Weekend) doorgaans de blinde idolatie gewoon doorzet...
0
geplaatst: 27 mei 2019, 23:16 uur
Titmeister schreef:
...Zou het niet gewoon kunnen dat mensen blijer zijn met de kant die die artiesten/bands zijn ingeslagen dan die van the National? Ik schaar me bij bovenstaand groepje dat Boxer en High Violet erg toffe albums vindt, maar gewoon totaal niet kan genieten van het geluid dat ze nu schrijven en de kwaliteit van de liedjes. Bij Vampire Weekend (althans, dit liedje dat nu meedoet) en Sufjan heb ik dat niet. Afgezien van smaak is daar weinig raars aan toch?Waar ik me bovenal over verbaas is de bovenmatige mate waarmee The National hier gebasht wordt, terwijl men bij artiesten van gelijke statuur (Sufjan Stevens, Vampire Weekend) doorgaans de blinde idolatie gewoon doorzet...
0
geplaatst: 28 mei 2019, 00:39 uur
Oké Tittie, omdat ik je een toffe gast vind gun ik je even mijn blik op je noodkreet. Sufjan laat ik nu even buiten beschouwing want daar ken ik eigenlijk alleen Carrie & Lowell volledig van maar de vergelijking met Vampire Weekend zou ik wel willen maken als ik het kon maar slaat eigenlijk al als een tang op een zeester. Qua genre totaal verschillend: Vampire Weekend met springerige speelsheid vol Afrikaanse invloeden en The National met hartezeer, baritonzang, razendsnelle drumritmes en pianoballaderie. Hier zit op dit moment verder waarschijnlijk gewoon stempubliek wiens smaak beter aansluit op VW dan op The National. Als er nu meer ladderpubliek mee gaat stemmen dan zouden Simz en Hebden bijvoorbeeld in no time gewipt zijn in ronde 1 in plaats van te eindigen als maandwinnaar, zelfde idee. En om voor mezelf te spreken: Modern Vampires behoort tot mijn twintig favoriete albums ooit, terwijl Boxer misschien krap in mijn top 150 te vinden is. Ze hebben zeker goede nummers maar ik persoonlijk houd het op één weergaloze track (Slow Show), nog een handvol toppers (Afraid of Everyone, Mr November, Ada, England, Fake Empire, Lit Up) en verder vooral nog veel 'degelijks, niks bijzonders'. Van de laatste paar albums wordt dat niveau zoals je zelfs zegt niet meer gehaald. Voor jou begon het op een 10 en blijft er een 8 over, bij mij begon het rond de 7,5 en zal het nu dus ook geregeld onvoldoendes scoren. Rylan haalt iets hoger dan een 6, Hairpin Turns een heeel krappe voldoende en Light Years en Soul meer rond de 4,5.
Die 'blinde idolatie' voor Vampire Weekend zie ik ook eigenlijk niet of kan in elk geval nog moeilijk vastgesteld worden. Volgens mij is de tendens hier op de site juist dat FotB een rommelig, te lang album is met een paar echte toppers. Dat die echte toppers (Harmony Hall, This Life en zometeen ook Sympathy) flink gaan scoren sluit daar juist mooi op aan, maar ik zie een Stranger, Big Blue of How Long nog niet zo snel de tweede ronde halen mochten ze meedoen. IAETF is dan weer een stuk homogener zonder echte uitschieters, die zullen ongeveer allemaal gelijkwaardig scoren. Wat ook betekent dat als de de één geen punten geeft je dat ook niet zo snel bij de ander gaat doen. Desalniettemin heeft The National dit jaar ook al twee keer de maandfinale gehaald waarvan ook zelfs een tweede plek dus zo groot is die haat nu toch ook weer niet. Althans bij de helft van de stemmers niet.
En tot slot moet je ook niet vergeten dat van Vampire Weekend over het algemeen de derde plaat als hun beste wordt bevonden. Da's één album geleden. The Nationals meesterwerkje Boxer ligt inmiddels vier platen achter ons, da's veel meer tijd voor verval. Dus een gelijke statuur hebben beide bands dan ook niet. Als Ezra en zijn mannen (ik beschouw FotB trouwen meer als Ezra's soloproject) nu ook drie albums uitbrengen in dezelfde stijl zal ook daar de moeheid wel optreden en zullen er vergelijkbare reacties gaan komen. En hoewel ik het misschien dan nog atijd een geweldige band vind zal ik het op zijn minst begrijpen als mensen het kut vinden als de band 12 iets zwakkere varianten op Step of Unbelievers in albums 6 en 7 weet te stoppen. En juist in de categorie waarin The National opereert kan luistermoeheid redelijk snel toeslaan want 'die Matt blijft maar mijmeren met z'n slome stem'. Vind alsnog dat ze het aardig lang hebben volgehouden, Cigarettes After Sex wist het bijvoorbeeld al binnen één album voor elkaar te krijgen.
Die 'blinde idolatie' voor Vampire Weekend zie ik ook eigenlijk niet of kan in elk geval nog moeilijk vastgesteld worden. Volgens mij is de tendens hier op de site juist dat FotB een rommelig, te lang album is met een paar echte toppers. Dat die echte toppers (Harmony Hall, This Life en zometeen ook Sympathy) flink gaan scoren sluit daar juist mooi op aan, maar ik zie een Stranger, Big Blue of How Long nog niet zo snel de tweede ronde halen mochten ze meedoen. IAETF is dan weer een stuk homogener zonder echte uitschieters, die zullen ongeveer allemaal gelijkwaardig scoren. Wat ook betekent dat als de de één geen punten geeft je dat ook niet zo snel bij de ander gaat doen. Desalniettemin heeft The National dit jaar ook al twee keer de maandfinale gehaald waarvan ook zelfs een tweede plek dus zo groot is die haat nu toch ook weer niet. Althans bij de helft van de stemmers niet.
En tot slot moet je ook niet vergeten dat van Vampire Weekend over het algemeen de derde plaat als hun beste wordt bevonden. Da's één album geleden. The Nationals meesterwerkje Boxer ligt inmiddels vier platen achter ons, da's veel meer tijd voor verval. Dus een gelijke statuur hebben beide bands dan ook niet. Als Ezra en zijn mannen (ik beschouw FotB trouwen meer als Ezra's soloproject) nu ook drie albums uitbrengen in dezelfde stijl zal ook daar de moeheid wel optreden en zullen er vergelijkbare reacties gaan komen. En hoewel ik het misschien dan nog atijd een geweldige band vind zal ik het op zijn minst begrijpen als mensen het kut vinden als de band 12 iets zwakkere varianten op Step of Unbelievers in albums 6 en 7 weet te stoppen. En juist in de categorie waarin The National opereert kan luistermoeheid redelijk snel toeslaan want 'die Matt blijft maar mijmeren met z'n slome stem'. Vind alsnog dat ze het aardig lang hebben volgehouden, Cigarettes After Sex wist het bijvoorbeeld al binnen één album voor elkaar te krijgen.
0
geplaatst: 28 mei 2019, 01:00 uur
Ik wil de discussie morgenochtend trouwens onderbreken door te stemmen op o.a. Kailee Morgue.
1
geplaatst: 28 mei 2019, 06:30 uur
Tsja Niek, ik vind je eveneens een toffe gast, maar jij bent juist een van de personen die het zelden nalaat om je negatief te uiten over The National 
Ik heb het dan ook niet per se over de resultaten hier. Ja, Light Years en You Had Your Soul With You haalden de maandfinale - in het eerste geval vind ik dat terecht, tweede had van mij achterwege kunnen blijven, beide haalden niet de top van mijn finalelijstje - maar ontvingen ook een hoop commentaar daarop. Niet alleen in de ratingtopics, maar juist ook in de beschrijvende stukjes - hier en in de Afrekening - waarvan je enige objectiviteit zou moeten kunnen verwachten...
Die negativiteit zie ik niet bij een Vampire Weekend bv. Overigens was mijn vergelijking op statuur en niet muziekstijl. Beiden zijn indie darlings met hun hoogtepunt eind jaren '00 (want volgens mij wordt het debuut toch echt gezien als dé plaat van VW), die dit jaar met wat onevenwichtigere plaat komen. Dat laatste wordt wel erkend, maar verder geen onvertogen woord, terwijl de nummers die als toppers worden beschouwd hier ook gewoon onverminderd succesvol zijn. Overigens als Sympathy de maandfinale wint, vind ik niet meer dan terecht, want dat is idd een topper, die kan wedijveren met hun oude werk. This Life is imo een redelijk niemendalletje dat daar niet bij in de buurt komt, maar wint hier wel fluitend de ladder, terwijl de beste nummers van I Am Easy to Find uitgeschakeld worden. Ik hoop dat je dat verschil ook ziet...
Anyway, welke muziek iedereen goed vindt en wat iedereen hier stemt moeten ze zelf weten. Ik klaag absoluut niet over dat niemand The National meer goed vindt, maar mijn pleidooi is geënt op het feit dat het me gewoon opvalt dat er ongebreideld negatief wordt gedaan over The National, een fenomeen dat ik dus niet echt plaatsen in vergelijking met hoe er op vergelijkbare bands wordt gereageerd.
EDIT: voordat het te veel een 'Leave The National alone'-speech wordt vanuit mijn kant: ik erger me er ook behoorlijk aan dat mijn voorliefde voor The National de laatste tijd regelmatig er aan de haren bijgesleept wordt als compleet irrelevant tegenargument, wanneer ik mijn mening over andere muziek geef. Het feit dat dat gisteren weer gebeurde, ook nog eens door iemand van wie ik het niet had verwacht, versterkte mijn neiging om mijn eerste bericht over The National hier neer te zetten.
Alles goed en wel, over naar de stemmen.

Ik heb het dan ook niet per se over de resultaten hier. Ja, Light Years en You Had Your Soul With You haalden de maandfinale - in het eerste geval vind ik dat terecht, tweede had van mij achterwege kunnen blijven, beide haalden niet de top van mijn finalelijstje - maar ontvingen ook een hoop commentaar daarop. Niet alleen in de ratingtopics, maar juist ook in de beschrijvende stukjes - hier en in de Afrekening - waarvan je enige objectiviteit zou moeten kunnen verwachten...
Teunnis schreef:
Zo hé, de nationale fanclub slaat even toe! Bizarre stats, bizarre ontwikkeling en haast een allereerste maandtitel voor The National. Goed, nu gun ik de band na vele sterke songs wel eens een maandtitel, maar liever niet in deze maandfinale en liever niet met dit nummer.
Zo hé, de nationale fanclub slaat even toe! Bizarre stats, bizarre ontwikkeling en haast een allereerste maandtitel voor The National. Goed, nu gun ik de band na vele sterke songs wel eens een maandtitel, maar liever niet in deze maandfinale en liever niet met dit nummer.
123poetertjes schreef:
Benieuwd of ze dit jaar een nummer in de Grote Finale weten te krijgen, iets waar ze twee jaar terug verrassend genoeg niet in slaagden. Van mij hoeft het niet trouwens, maar ook dat weer terzijde.
Benieuwd of ze dit jaar een nummer in de Grote Finale weten te krijgen, iets waar ze twee jaar terug verrassend genoeg niet in slaagden. Van mij hoeft het niet trouwens, maar ook dat weer terzijde.
Die negativiteit zie ik niet bij een Vampire Weekend bv. Overigens was mijn vergelijking op statuur en niet muziekstijl. Beiden zijn indie darlings met hun hoogtepunt eind jaren '00 (want volgens mij wordt het debuut toch echt gezien als dé plaat van VW), die dit jaar met wat onevenwichtigere plaat komen. Dat laatste wordt wel erkend, maar verder geen onvertogen woord, terwijl de nummers die als toppers worden beschouwd hier ook gewoon onverminderd succesvol zijn. Overigens als Sympathy de maandfinale wint, vind ik niet meer dan terecht, want dat is idd een topper, die kan wedijveren met hun oude werk. This Life is imo een redelijk niemendalletje dat daar niet bij in de buurt komt, maar wint hier wel fluitend de ladder, terwijl de beste nummers van I Am Easy to Find uitgeschakeld worden. Ik hoop dat je dat verschil ook ziet...
Anyway, welke muziek iedereen goed vindt en wat iedereen hier stemt moeten ze zelf weten. Ik klaag absoluut niet over dat niemand The National meer goed vindt, maar mijn pleidooi is geënt op het feit dat het me gewoon opvalt dat er ongebreideld negatief wordt gedaan over The National, een fenomeen dat ik dus niet echt plaatsen in vergelijking met hoe er op vergelijkbare bands wordt gereageerd.
EDIT: voordat het te veel een 'Leave The National alone'-speech wordt vanuit mijn kant: ik erger me er ook behoorlijk aan dat mijn voorliefde voor The National de laatste tijd regelmatig er aan de haren bijgesleept wordt als compleet irrelevant tegenargument, wanneer ik mijn mening over andere muziek geef. Het feit dat dat gisteren weer gebeurde, ook nog eens door iemand van wie ik het niet had verwacht, versterkte mijn neiging om mijn eerste bericht over The National hier neer te zetten.
Alles goed en wel, over naar de stemmen.
1
geplaatst: 28 mei 2019, 10:39 uur
Tja, die nieuwe National singles die hier langs zijn gekomen zijn gewoon extreem suf. Ik ben een paar jaar geleden al afgehaakt bij die band, maar nu heb ik echt moeite om ze niet voortijdig af te zetten (met Hairpin Turns als dieptepunt). Aan de nieuwe plaat waag ik me al helemaal niet meer.
Sufjan's recentere nummers zijn hit or miss bij mij. Tonya was mooi, andere recente nummers kan ik minder mee. Zelfde geldt voor VW. Beiden komen waarschijnlijk niet meer in de buurt van hun beste werk, maar zijn wel in staat om enigszins interessant te blijven.
En dat bands van gelijke statuur niet hetzelfde worden behandeld, geeft toch juist aan dat er op basis van de muziek wordt beoordeeld, en niet op basis van statuur.
Sufjan's recentere nummers zijn hit or miss bij mij. Tonya was mooi, andere recente nummers kan ik minder mee. Zelfde geldt voor VW. Beiden komen waarschijnlijk niet meer in de buurt van hun beste werk, maar zijn wel in staat om enigszins interessant te blijven.
En dat bands van gelijke statuur niet hetzelfde worden behandeld, geeft toch juist aan dat er op basis van de muziek wordt beoordeeld, en niet op basis van statuur.

0
geplaatst: 28 mei 2019, 10:52 uur
Koenr schreef:
Dit is wat ik probeerde te zeggen, maar dan beter verwoord.En dat bands van gelijke statuur niet hetzelfde worden behandeld, geeft toch juist aan dat er op basis van de muziek wordt beoordeeld, en niet op basis van statuur.
0
geplaatst: 28 mei 2019, 11:01 uur
1. Kelsey Lu - Poor Fake
3. Squid - Houseplants
3. Squid - Houseplants
2
geplaatst: 28 mei 2019, 11:36 uur
1. Kailee Morgue feat. Hayley Kiyoko - Headcase
4. Fat Windjacks - Sniperscope
5. Squid - Houseplants
6. Kelsey Lu - Poor Fake
Sterke ladder, maar dat kon ook niet anders zo zonder The National mwuhahaaaaah
5. Squid - Houseplants
6. Kelsey Lu - Poor Fake
Sterke ladder, maar dat kon ook niet anders zo zonder The National mwuhahaaaaah
0
geplaatst: 28 mei 2019, 11:46 uur
Compromis: laten we afspreken dat Vampire Weekend en Sufjan, net als The National, voor de terugkeer van de saamhorigheid in dit topic maximaal twee punten per stemmer mogen krijgen.
0
geplaatst: 28 mei 2019, 11:50 uur
1. The Tallest Man on Earth - I’m a Stranger Now
2. Squid - Houseplants
3. Kelsey Lu - Poor Fake
2. Squid - Houseplants
3. Kelsey Lu - Poor Fake
0
geplaatst: 28 mei 2019, 12:00 uur
Trouwens, nog een opmerking: het ligt er ook een beetje aan dat The National aan de andere kant ook wel flink gepusht wordt: deze editie drie keer genomineerd, en in totaal wel vijf of zes dit jaar (met meer in het verschiet). Bij Beach House en Kacey Musgraves gebeurde vorig jaar hetzelfde, en daar werd ook over gemord.
0
geplaatst: 28 mei 2019, 12:20 uur
De uitslag in de vorige ladder kun je gerust een deceptie noemen. 
2. Squid - Houseplants
3. Kelsey Lu - Poor Fake

2. Squid - Houseplants
3. Kelsey Lu - Poor Fake
0
geplaatst: 28 mei 2019, 12:27 uur
2. Kelsey Lu - Poor Fake
3. Kailee Morgue feat. Hayley Kiyoko - Headcase
4. Squid - Houseplants
2. Kelsey Lu - Poor Fake
3. Kailee Morgue feat. Hayley Kiyoko - Headcase
4. Squid - Houseplants
0
geplaatst: 28 mei 2019, 15:27 uur
01. Colin Webster / Mark Holub - Trashcan Jack
02. Kelsey Lu - Poor Fake
03. Squid - Houseplants
04. Fat Windjacks - Sniperscope
02. Kelsey Lu - Poor Fake
03. Squid - Houseplants
04. Fat Windjacks - Sniperscope
0
geplaatst: 28 mei 2019, 15:27 uur
1. Squid - Houseplants
3. Kailee Morgue feat. Hayley Kiyoko - Headcase (WITH YOUR FEET IN THE AIR AND YOUR HEAD ON THE GROUND)
3. Kailee Morgue feat. Hayley Kiyoko - Headcase (WITH YOUR FEET IN THE AIR AND YOUR HEAD ON THE GROUND)
0
geplaatst: 28 mei 2019, 16:29 uur
1. Squid - Houseplants
3. Kelsey Lu - Poor Fake
4. The Tallest Man on Earth - I’m a Stranger Now
3. Kelsey Lu - Poor Fake
4. The Tallest Man on Earth - I’m a Stranger Now
* denotes required fields.