Muziek / Muziekgames / Talk Talk's ultieme Top 25
zoeken in:
1
geplaatst: 2 maart 2019, 22:52 uur
Does Caroline Know?
Dum Dum Girl
Have You Heard The News
Talk Talk
Today
Dum Dum Girl
Have You Heard The News
Talk Talk
Today
1
geplaatst: 3 maart 2019, 00:44 uur
Have You Heard the News
Does Caroline Know?
The Party's Over
Talk Talk
Today
Does Caroline Know?
The Party's Over
Talk Talk
Today
1
geplaatst: 3 maart 2019, 11:12 uur
Have You Heard the News
Inheritance
New Grass
Today
The Colour of Spring (Mark Hollis)
Inheritance
New Grass
Today
1
Coys
geplaatst: 3 maart 2019, 12:11 uur
Does Caroline Know?
Have You Heard the News
Talk Talk
The Party's Over
Today
Have You Heard the News
Talk Talk
The Party's Over
Today
1
geplaatst: 3 maart 2019, 13:50 uur
Inheritance
New Grass
Taphead
Watershed (Mark Hollis)
New Grass
Taphead
Watershed (Mark Hollis)
1
geplaatst: 3 maart 2019, 14:36 uur
After the flood
Inheritance
Talk talk
The rainbow
Watershed (Mark Hollis)
Inheritance
Talk talk
The rainbow
Watershed (Mark Hollis)
0
geplaatst: 3 maart 2019, 15:04 uur
Is er ook een Spotify-playlist? Zou mij de komende dagen helpen.
1
geplaatst: 3 maart 2019, 15:05 uur
Have You Heard the News
Renée
The Party's Over
Today
Tomorrow Started
Renée
The Party's Over
Today
Tomorrow Started
1
geplaatst: 3 maart 2019, 20:51 uur
vigil schreef:
Willen de heren dan gelijk ook New Grass vervangen want die staat al in de startlijst.
Ik zie nu dat mij het zicht op het "nieuwe gras" volledig ontnomen werd door de grootsheid van het nummer daarvoor. Helaas ben ik veel te laat voor een vervangende nieuwe.Willen de heren dan gelijk ook New Grass vervangen want die staat al in de startlijst.
Chameleon Day schreef:
En zullen we dit keer, zo maar voor de grap, Living in Another World uitsluiten van deelname?
Op 1 april 1986 draaide Tom Blomberg in de avondspits het nummer minstens 10 keer achter elkaar op de radio. En zullen we dit keer, zo maar voor de grap, Living in Another World uitsluiten van deelname?
Ik zat toen te luisteren naar dat programma en heb mij geen moment verveeld.
Ik vermoedde al een 1 april grap omdat ik die dag al een paar keer eerder te grazen was genomen.
Wat mij betreft mag Chameleon day daarom "Living in Another World" dit keer 5 keer elimineren.
1
geplaatst: 3 maart 2019, 20:51 uur
Mijn eliminatielijst:
Watershed (Mark Hollis)
Dum dum girl
Happiness Is Easy
Have You Heard the News?
Watershed (Mark Hollis)
Dum dum girl
Happiness Is Easy
Have You Heard the News?
3
geplaatst: 3 maart 2019, 21:02 uur
EttaJamesBrown schreef:
U vraagt wij draaien:
Musicmeter Talk Talk Top 25 on Spotify - open.spotify.com
In de lijst staan 30 nummers. Daarvan vallen er dus nog 5 af.
2
geplaatst: 3 maart 2019, 23:44 uur
Living in Another World (maal 5)?
Talk Talk
Today
Dum Dum Girl
Wealth
Verder zouden de nummers 'Chameleon Day' en 'Time It's Time' eigenlijk als één nummer moeten deelnemen. Chameleon Day is in feite het magistrale intro van het majestueuze Time It's Time. Die overgang na het wegsterven van de laatste noot van de klarinet is fenomenaal, imo.
Talk Talk
Today
Dum Dum Girl
Wealth
Verder zouden de nummers 'Chameleon Day' en 'Time It's Time' eigenlijk als één nummer moeten deelnemen. Chameleon Day is in feite het magistrale intro van het majestueuze Time It's Time. Die overgang na het wegsterven van de laatste noot van de klarinet is fenomenaal, imo.
2
geplaatst: 4 maart 2019, 07:31 uur
Chameleon Day schreef:
The Rainbow - Eden - Desire ook als één nummer dan.
Ik heb zelfs de cd-uitvoering waar ze als één track op staan.
0
geplaatst: 4 maart 2019, 08:12 uur
reptile71 schreef:
Ik heb zelfs de cd-uitvoering waar ze als één track op staan.
(quote)
Ik heb zelfs de cd-uitvoering waar ze als één track op staan. Ha, die heb ik ook. Lange tijd gedacht dat het een of andere misprint was, en ik weet nog steeds niet of het eigenlijk wel de bedoeling is

1
geplaatst: 4 maart 2019, 08:25 uur
GrafGantz schreef:
Ha, die heb ik ook. Lange tijd gedacht dat het een of andere misprint was, en ik weet nog steeds niet of het eigenlijk wel de bedoeling is
Ha, die heb ik ook. Lange tijd gedacht dat het een of andere misprint was, en ik weet nog steeds niet of het eigenlijk wel de bedoeling is
Gewoon een vroege issue, de allereerste denk ik.
1
geplaatst: 4 maart 2019, 08:37 uur
Talk Talk
Today
Dum Dum Girl
It’s My Life
Tomorrow Started
Deze vijf vallen voor mij af; dan blijven de beste nummers van de albums "The Party's over" en "It's My Life" over. Hoe goed de nummers op deze beide albums al zijn, ze kunnen niet tippen aan wat daarna kwam.
Today
Dum Dum Girl
It’s My Life
Tomorrow Started
Deze vijf vallen voor mij af; dan blijven de beste nummers van de albums "The Party's over" en "It's My Life" over. Hoe goed de nummers op deze beide albums al zijn, ze kunnen niet tippen aan wat daarna kwam.
1
geplaatst: 4 maart 2019, 09:58 uur
Does Caroline Know?
Dum Dum Girl
Have You Heard the News
Talk Talk
Tomorrow Started
Dum Dum Girl
Have You Heard the News
Talk Talk
Tomorrow Started
1
geplaatst: 4 maart 2019, 09:59 uur
After the Flood
Ascension Day
New Grass
Watershed (Mark Hollis)
Ascension Day
New Grass
Watershed (Mark Hollis)
0
geplaatst: 4 maart 2019, 10:10 uur
MEDEDELING:
De meeste mensen hebben al een eliminatielijstje ingeleverd. Dus dat dat betekend dat we er al lekker mee bezig zijn geweest. Daarom verleg in de deadline mbt het elimineren. Deze stond op woensdagavond maar deze trek ik terug naar woensdag 12.00. Hierdoor hebben we met z'n allen wat meer tijd om een Top 10 lijstje in elkaar te flansen.
De lijstjes vliegen me dus om de oren, gechargeerd kan je zeggen dat alles wat op het eerste album en op het laatste album staat (plus solo) in de gevarenzone staat. Er zijn ook een aantal nummers nog helemaal niet genoemd waarbij vrijwel alle grote hits (op 1 haatstem van CD na
) ook nog zitten.
De meeste mensen hebben al een eliminatielijstje ingeleverd. Dus dat dat betekend dat we er al lekker mee bezig zijn geweest. Daarom verleg in de deadline mbt het elimineren. Deze stond op woensdagavond maar deze trek ik terug naar woensdag 12.00. Hierdoor hebben we met z'n allen wat meer tijd om een Top 10 lijstje in elkaar te flansen.
De lijstjes vliegen me dus om de oren, gechargeerd kan je zeggen dat alles wat op het eerste album en op het laatste album staat (plus solo) in de gevarenzone staat. Er zijn ook een aantal nummers nog helemaal niet genoemd waarbij vrijwel alle grote hits (op 1 haatstem van CD na
) ook nog zitten.
1
geplaatst: 4 maart 2019, 10:20 uur
Dus de bedoeling is om straks uit de top 25 een top 10 te kiezen? En zeer waarschijnlijk kan daar geen nummer van Laughing Stock in staan? 

0
geplaatst: 4 maart 2019, 10:45 uur
precies, uit de overgebleven 25 nummers een persoonlijke Top 10 fabriceren. Uit al de ingezonden lijsten volgt dan een eindstand
2
geplaatst: 4 maart 2019, 11:56 uur
Volgens mij hebben sommige mensen niet door dat je in deze fase 5 nummers moet doorgeven die je UIT de lijst wil. Ik zie zoveel nummers voorbij komen die erin moeten blijven. 

1
geplaatst: 4 maart 2019, 11:57 uur
reptile71 schreef:
Volgens mij hebben sommige mensen niet door dat je in deze fase 5 nummers moet doorgeven die je UIT de lijst wil. Ik zie zoveel nummers voorbij komen die erin moeten blijven.
Echt he. Hoe kunnen mensen nu in godsnaam nummers als The Rainbow, Wealth, Tomorrow Started en zelfs -god forbid- LIVING IN ANOTHER WORLD(!!!) weg willen?
0
geplaatst: 4 maart 2019, 12:03 uur
Tegelijk is dat het mooie aan Talk Talk. Er is een groep die de voorkeur heeft voor alle top 40 hits en eentje die omver is geblazen door Spirit of Eden en Laughing Stock. Ik zie heel Laughing Stock hier weggestemd worden. Maakt het voor mij al wel een stuk minder interessant als ik heel eerlijk ben.
0
geplaatst: 4 maart 2019, 12:03 uur
reptile71 schreef:
Tegelijk is dat het mooie aan Talk Talk. Er is een groep die de voorkeur heeft voor alle top 40 hits en eentje die omver is geblazen door Spirit of Eden en Laughing Stock.
Tegelijk is dat het mooie aan Talk Talk. Er is een groep die de voorkeur heeft voor alle top 40 hits en eentje die omver is geblazen door Spirit of Eden en Laughing Stock.
Dan behoor ik tot beide groepen.
0
geplaatst: 4 maart 2019, 12:06 uur
Het is bij mij wel begonnen met de hits. Bij The Colour of Spring was ik helemaal om en Spirit of Eden was voor mij een muzikale revolutie.
0
geplaatst: 4 maart 2019, 12:15 uur
3
geplaatst: 4 maart 2019, 12:17 uur
0
geplaatst: 4 maart 2019, 12:38 uur
En er is een groep die van beide walletjes eet. En terecht. Ik denk eigenlijk dat er een groep van beide walletjes eet en een groep die vnl. van het top 40 walletje eet en de rest niet zo te pruimen vindt.
* denotes required fields.