Muziek / Muziekgames / Singles Top 20 Per Jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 1 november 2019, 22:12 uur
Dit is wel jammer trouwens. Over de Abba-covers van Erasure: "Released in 1992, it was their first and only number one on the UK Singles Chart and also became a number-one hit in Austria, Denmark, Finland, Greece, Ireland and Sweden. "
Maar het is een EP
Maar het is een EP

0
zaaf
geplaatst: 2 november 2019, 10:10 uur
Nog 1,41 dagen over voor de editie 1992 , 27 lijsten binnen...
Ik hoop op onbezoldigde bijdragen van:
50tracks, Arbeidsdeskundige, ArthurDZ, Bonk, catchup, Gretz, J.J. Wever, johan de witt, Johnny Marr, Justus18, Koenr, luigifort, Marzipaintree, motel matches, remcodulac, rudolphS, Salvadore, shinybeast
Ik hoop op onbezoldigde bijdragen van:
50tracks, Arbeidsdeskundige, ArthurDZ, Bonk, catchup, Gretz, J.J. Wever, johan de witt, Johnny Marr, Justus18, Koenr, luigifort, Marzipaintree, motel matches, remcodulac, rudolphS, Salvadore, shinybeast
1
geplaatst: 2 november 2019, 10:50 uur
1
zaaf
geplaatst: 2 november 2019, 12:08 uur
wat is er dan?
had de namenknipenplakhandelingen niet volledig gedaan - lijsten zijn verwerkt, don't worry
had de namenknipenplakhandelingen niet volledig gedaan - lijsten zijn verwerkt, don't worry
0
geplaatst: 2 november 2019, 12:19 uur
sinds een bericht van gister krijg ik wat een dubbel gevoel bij een van m'n nummers, of dat dan wel zo'n goed idee is. Misschien moet de titelpersoon van een ander nummer iemand maken die daar ongevoelig voor is, van hout ofzo, misschien nog wat plakkerig maken. Of toch maar vredig samenleven, volledig dan, en niet meer naar die bijen om kijken. Ga in elk geval het gevecht maar niet aan.
1
geplaatst: 3 november 2019, 19:15 uur
Van 20 naar 1 
De verdronkenen kunnen ook nog een popzoen geven, hun liefde gaat recht naar jou, metalen Mickey. De hele wereld houdt van geliefden die van de rand van de wereld vallen. Dat is het gevoel, een soort high, hoger nog dan een man op de maan. Babies maken het geluid van huilen, hun hartslag gaat sneller als ze teleurgesteld zijn en toch zijn ze gezonden vanuit de hemel. De leegheid van een motor is één ding, maar we rijden naar een meisje genaamd Twisterella. Het is vrijdag tenslotte en ik ben verliefd.

De verdronkenen kunnen ook nog een popzoen geven, hun liefde gaat recht naar jou, metalen Mickey. De hele wereld houdt van geliefden die van de rand van de wereld vallen. Dat is het gevoel, een soort high, hoger nog dan een man op de maan. Babies maken het geluid van huilen, hun hartslag gaat sneller als ze teleurgesteld zijn en toch zijn ze gezonden vanuit de hemel. De leegheid van een motor is één ding, maar we rijden naar een meisje genaamd Twisterella. Het is vrijdag tenslotte en ik ben verliefd.
2
geplaatst: 3 november 2019, 20:56 uur
Mmmm......,er zit een liedje in verwerkt. Wel goed zoeken.
Het is vrijdag tenslotte en ik ben verliefd.
, maar ze rijdt tegen een muur en haar achterlichten doven langzaam....
1
geplaatst: 3 november 2019, 21:06 uur
luigifort schreef:
Van 20 naar 1
De verdronkenen kunnen ook nog een popzoen geven, hun liefde gaat recht naar jou, metalen Micky. De hele wereld houdt van geliefden die van de rand van de wereld vallen. Dat is het gevoel, een soort high, hoger nog dan een man op de maan. Babies maken het geluid van huilen, hun hartslag gaat sneller als ze teleurgesteld zijn en toch zijn ze gezonden vanuit de hemel. De leegheid van een motor is één ding, maar we rijden naar een meisje genaamd Twisterella. Het is vrijdag tenslotte en ik ben verliefd.
Van 20 naar 1

De verdronkenen kunnen ook nog een popzoen geven, hun liefde gaat recht naar jou, metalen Micky. De hele wereld houdt van geliefden die van de rand van de wereld vallen. Dat is het gevoel, een soort high, hoger nog dan een man op de maan. Babies maken het geluid van huilen, hun hartslag gaat sneller als ze teleurgesteld zijn en toch zijn ze gezonden vanuit de hemel. De leegheid van een motor is één ding, maar we rijden naar een meisje genaamd Twisterella. Het is vrijdag tenslotte en ik ben verliefd.
De baby huilt
Ik tel er acht, maar die staan wel zowat allemaal in mijn top-8 
Popkiss vergeten

0
geplaatst: 3 november 2019, 21:11 uur
Dan heb je ook nog de paard van Troje waar Sinead zachtjes door een steen van afgevallen is.
3
geplaatst: 3 november 2019, 21:14 uur
johan de witt schreef:
De baby huilt
Popkiss vergeten
(quote)
De baby huilt
Popkiss vergeten
Ik google de lyrics van Bagagedrager net even en krijg dit als eerste

it's happened before that you dreamed of a party
but you've never been here before
everyone's watching football
and some guy is whining to you
what does that man want for heaven's sake
how do you get
how do you get away from here
and if you get away
where would you go
he keeps talking but your thoughts are wandering
so you don't know who's winning the game
while you listen to the clouds
while you listen to the wind
your diary and your sunglasses
what are they doing here
but you're lying in your own bed again
in your own fate
and suddenly all is still
an engine runs
the baby cries
a bird cries out
the day begins
and the highway whizzes
(4x)
there's always something and always regrets
for all the money and all the time
on the unpaved roads
that have led you here
the mornings are white and cold
and no matter how you hold your handlebars
the wind comes through your gloves
your fingers are numb
there's always something that paralyzes you
and if it's not the weed
it's the booze or something
it keeps haunting your head
it was a long time ago, an eternity
you were riding on the "Afsluitdijk"*
and I don't know how you feel about it now
when you listen to the clouds
when you listen to the wind
(x2)
0
zaaf
geplaatst: 3 november 2019, 22:07 uur
Wel/niet in de top 20, de grens ligt op 170 pnt
Wel/niet op 1, de top ligt op 444 pnt
En 18 stemmen
40 lijsten leidden tot 285 genoemde singles
Wel/niet op 1, de top ligt op 444 pnt
En 18 stemmen
40 lijsten leidden tot 285 genoemde singles
1
zaaf
geplaatst: 4 november 2019, 06:27 uur
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/73307317_2608447105868785_6106175740825305088_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_oc=AQkiqZGfSzh7sYVPLjpAXL9G_sU3lhLfz5DDEtjoR1_DJyFkDvX3eD5yd1PDGvf0nMPv2Mdz7evaPOUhFWSTgM4y&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=4609775dd5428cab4fbd869c551592c2&oe=5E20B048
We komen weer eens stevig met de deur in huis vallen.
We komen weer eens stevig met de deur in huis vallen.
0
zaaf
geplaatst: 4 november 2019, 06:40 uur
20. Faith No More - Midlife Crisis
https://www.youtube.com/watch?v=zynIZFB68Yc
Punten : 172
Nom. : 9x
Nr. 1 van : niemand
RYM's #19 voor 1992
Alternative Metal, Alternative Rock
Progmetal met hiphopinvloeden. Piepklein hitje over gefakete emoties al dan niet ten behoeve van een imago.
19. Wu-Tang Clan - Protect Ya Neck
https://www.youtube.com/watch?v=ZYKK14nLOUA
Punten : 178
Nom. : 7x
Nr. 1 van : ArthurDZ
RYM's #6 voor 1992
East Coast Hip Hop, Boom Bap, Hardcore Hip Hop
Eerste single van de Clan. Uitgebracht nog zonder Masta Killa, met veel 'profanity'. Nadat de single een 'buzz' veroorzaakte, tekende men voor Loud Records en werd de single ge-edit (en werd het nummer Method Man op de B-kant gezet).
De beat waarop de mannen hun verses dropte was een totaal andere beat en de volgorde waarin ze 'opkwamen' was ook anders. RZA: I just need y'all voices. De volgende morgen was alles gereed en kon de single worden vervaardigd.
https://www.youtube.com/watch?v=zynIZFB68Yc
Punten : 172
Nom. : 9x
Nr. 1 van : niemand
RYM's #19 voor 1992
Alternative Metal, Alternative Rock
Progmetal met hiphopinvloeden. Piepklein hitje over gefakete emoties al dan niet ten behoeve van een imago.
19. Wu-Tang Clan - Protect Ya Neck
https://www.youtube.com/watch?v=ZYKK14nLOUA
Punten : 178
Nom. : 7x
Nr. 1 van : ArthurDZ
RYM's #6 voor 1992
East Coast Hip Hop, Boom Bap, Hardcore Hip Hop
Eerste single van de Clan. Uitgebracht nog zonder Masta Killa, met veel 'profanity'. Nadat de single een 'buzz' veroorzaakte, tekende men voor Loud Records en werd de single ge-edit (en werd het nummer Method Man op de B-kant gezet).
De beat waarop de mannen hun verses dropte was een totaal andere beat en de volgorde waarin ze 'opkwamen' was ook anders. RZA: I just need y'all voices. De volgende morgen was alles gereed en kon de single worden vervaardigd.
0
geplaatst: 4 november 2019, 08:07 uur
FnM zat bij de bovente 30 voor mij, maar viel af voor de punten.Wu-Tang is nog altijd niet mijn ding vrees ik (daar gaat m'n street cred).
0
geplaatst: 4 november 2019, 08:10 uur
Beiden heb ik niet. De midlife crisis heb ik al achter de rug en Wu-Tang Clan ben ik nu aan het beluisteren, een nummer uit de lijst van 1994 uiteraard.
0
geplaatst: 4 november 2019, 08:24 uur
Ook goedemorgen!
11 Faith No More - Midlife Crisis
12 Wu-Tang Clan - Protect Ya Neck
2 killers om mee te beginnen.
11 Faith No More - Midlife Crisis
12 Wu-Tang Clan - Protect Ya Neck
2 killers om mee te beginnen.
1
geplaatst: 4 november 2019, 08:35 uur
johan de witt schreef:
Hebben we die maar gehad.
Hebben we die maar gehad.
Ook goedemorgen Johan!
0
geplaatst: 4 november 2019, 09:01 uur
De ochtendstramheid zit er al op. Geen wonder als je de gymnastiek met Faith No More hebt moeten doen.
1
geplaatst: 4 november 2019, 09:35 uur
Beiden niet, ws moet ik mn nek nu gaan beschermen...
*kijkt om zich heen*
*kijkt om zich heen*
0
geplaatst: 4 november 2019, 10:30 uur
Gelijk twee klappers!
2. Wu-Tang Clan - Protect Ya Neck
19. Faith No More - Midlife Crisis
again and again!
2. Wu-Tang Clan - Protect Ya Neck
19. Faith No More - Midlife Crisis
again and again!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.