Muziek / Muziekgames / Singles Top 20 Per Jaar
zoeken in:
0
zaaf
geplaatst: 4 april 2019, 10:29 uur
1965 begint na vlg week, maar je kunt allang je inzending plegen!
0
geplaatst: 4 april 2019, 11:47 uur
remcodulac schreef:
(quote)
Ah, ik dacht al dat ik deze op RYM gezien had, maar toen zaaf hem niet kon vinden, kon ik dat ook niet meer; alleen nog op Discogs. Herkansing voor de aankomende lijst dus.

0
geplaatst: 4 april 2019, 21:06 uur
Mijn lijstje is ook op de bus. 13 keer stond er een dame (of meerdere) achter de microfoon, 5 keer een man (of meerdere) en dan zijn er 2 instrumentale nummers. Niet gek in dit tijdperk vol surfplaatjes, maar een van de 2 heeft toch niets meer surfen te maken al is het verder wel een winderig nummer.
1962 kwam er wel bekaaid vanaf met maar 2 nummers. 1963 had er 7 en 1964 11.
1962 kwam er wel bekaaid vanaf met maar 2 nummers. 1963 had er 7 en 1964 11.
0
geplaatst: 4 april 2019, 21:18 uur
één van de redenen waarom ik het bewust eerlijk verdeeld heb, 1963 nu 6 en 62 en 64 elk 7.
0
geplaatst: 4 april 2019, 22:30 uur
Snap ik, maar ik ben nooit zo van dit soort kunstgrepen (bv. ook niet van 1 song per artiest). Ik ken nou eenmaal niet zo gek veel uit 1962 in vergelijking met de latere jaren. Valt nog een hoop te ontdekken, maar daar kwam ik deze week niet echt aan toe.
0
geplaatst: 4 april 2019, 22:49 uur
Ik ben er normaal ook geen fan van maar vond het zonde voor 62 en 63 om die onder te laten sneeuwen; 1964 is toch een heel ander jaar met een hele nieuwe lichting of moet ik zeggen richting aan muziek.
Waarschijnlijk is het helemaal niet handig voor het aantal noteringen van mij in de eindlijst overigens, nou ja dat is dan maar zo (en ik had er toch ook al weinig in het voorgaande trio jaren)
Waarschijnlijk is het helemaal niet handig voor het aantal noteringen van mij in de eindlijst overigens, nou ja dat is dan maar zo (en ik had er toch ook al weinig in het voorgaande trio jaren)
1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 april 2019, 23:18 uur
Gelukkig waren er in 1964 ook nog 5 andere Engelen met een wereldhit
https://sportinnederland.com/wp-content/uploads/2019/01/Gladheid-waarschuwing.jpg
https://sportinnederland.com/wp-content/uploads/2019/01/Gladheid-waarschuwing.jpg
1
geplaatst: 4 april 2019, 23:22 uur
Surfmuziek zegt u? Veel over gelezen, weinig van gezien. Doet u maar een!
0
geplaatst: 4 april 2019, 23:34 uur
Als ik te lang aan mijn smurf smurf komt er allemaal smurfsel uit, zei Hein de Kort ooit. De ziener.
0
geplaatst: 5 april 2019, 08:49 uur
herman schreef:
Mijn lijstje is ook op de bus. 13 keer stond er een dame (of meerdere) achter de microfoon
Mijn lijstje is ook op de bus. 13 keer stond er een dame (of meerdere) achter de microfoon
Bij mij maar maar 6x, had ik van tevoren eigenlijk wel hoger ingeschat. Maar mijn top 2 is in elk geval 100% vrouwelijk, dat dan weer wel.
2
zaaf
geplaatst: 5 april 2019, 11:11 uur
Mannen onder u, verzamelt! We worden onder de pump gelopen!
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 5 april 2019, 11:40 uur
Ik heb maar een top 40 ingestuurd. Een jaar later was dit ook wekelijks
1
geplaatst: 5 april 2019, 11:52 uur
Ja hadden ze die top 40 niet een jaar eerder kunnen beginnen, dan hadden we nu niet met deze onmogelijke combi van jaren gezeten
0
geplaatst: 5 april 2019, 11:54 uur
Nou, ik ben kansloos voor de Opzij-award.
Slechts zes keer een zangeres of zangeressen (wel vier in de top vijf) tegenover veertien zangers of door mannen geleide bands/orkesten. In de titels vier keer een meisjesnaam, (Egyptische) vrouw of meisjes tegenover één keer jongens en nul jongensnamen. Verder twee titels die met he beginnen en eentje met she.
Slechts zes keer een zangeres of zangeressen (wel vier in de top vijf) tegenover veertien zangers of door mannen geleide bands/orkesten. In de titels vier keer een meisjesnaam, (Egyptische) vrouw of meisjes tegenover één keer jongens en nul jongensnamen. Verder twee titels die met he beginnen en eentje met she.
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 april 2019, 13:23 uur
Ik heb het bij één excuustruus gehouden. Ik zag er nog wel een staan, maar kreeg toen ruzie met haar man die heel toevallig boksen kan.
0
geplaatst: 5 april 2019, 13:42 uur
Casartelli schreef:
Ik heb het bij één excuustruus gehouden. Ik zag er nog wel een staan, maar kreeg toen ruzie met haar man die heel toevallig boksen kan.
Letterlijk? Of figuurlijk? Want zo waren er helaas wel meer in de muziekindustrie...
2
zaaf
geplaatst: 5 april 2019, 14:05 uur
Ja we hebben het nou wel steeds over vrouwen enzo, maar die mannen waren ook geen lieverdje hoor!
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 5 april 2019, 15:44 uur
top 20 / 40
4 / 4 instrumentals
4 / 11 zangeressen
en een heel aantal uit deze film The Wanderers (1979) een van mijn favoriete films ever.
4 / 4 instrumentals
4 / 11 zangeressen
en een heel aantal uit deze film The Wanderers (1979) een van mijn favoriete films ever.
1
geplaatst: 5 april 2019, 16:04 uur
Ik ben ook aangehaakt, dus nu gaan we echt beginnen. Het wachten is nu nog op Johnny Marr voor de prosecco enzo.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.