Muziek / Muziekgames / Singles Top 20 Per Jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 18 oktober 2019, 15:04 uur
0
geplaatst: 18 oktober 2019, 16:57 uur
Uiteindelijk hebben de Utrechtse dansers het bij mij net niet gehaald, ook al geen plek voor hiphop (of jazzhop). Wel twee keer Nederlandstalig en ook nog een Belgische â–ºelectronische klassiekerâ—„. Geen ruimte voor Steven Patrick, ook niet voor de HSIN-sample. En niet op zoek naar Atlantis maar wel naar Paddy Joe.
0
geplaatst: 18 oktober 2019, 22:23 uur
Hm je bedoelt vast wat anders dan waar ik aan denk aangezien die uit 1991 is en geen single op RYM
Verder...
Verder...
0
geplaatst: 18 oktober 2019, 22:30 uur
Ik weet het: Hammer to Fall!
Of: Slam the Hammer down of: Maxwell's Silver Hammer of: If I had a Hammer...
Of: Slam the Hammer down of: Maxwell's Silver Hammer of: If I had a Hammer...
0
geplaatst: 18 oktober 2019, 22:35 uur
0
geplaatst: 19 oktober 2019, 00:54 uur
Zou het? Ik heb dat plaatje en vond vooral Octopus heerlijk. Jaren later kwam ik er achter dat het een cover was.....,.dankzij MuMe
0
zaaf
geplaatst: 19 oktober 2019, 08:05 uur
Dat album staat vlgs mij niet met het juiste jaartal en H&N is geen single. Jullie schatten mijn muzikale bagage wel hoog in zeg.
0
geplaatst: 19 oktober 2019, 08:15 uur
Is het niet gewoon "klop klop hamertje" van de leidse sleuteltjes ?
0
geplaatst: 19 oktober 2019, 08:55 uur
https://previews.123rf.com/images/phartisan/phartisan1105/phartisan110500015/9511879-beautiful-young-woman-holding-machine-gun.jpg
Vooral met lichte bagage is het opletten.
Vooral met lichte bagage is het opletten.
0
geplaatst: 19 oktober 2019, 12:49 uur
Ik ben druk aan het luisteren zaafmans maar ik weet nog steeds niet wat ik op nummer 1 moet zetten. Dus nog ff geduld. 

0
zaaf
geplaatst: 19 oktober 2019, 12:50 uur
Even wat door het venster naar buiten turen en het schiet je vast te binnen 

0
geplaatst: 19 oktober 2019, 12:51 uur
wibro schreef:
Ik ben druk aan het luisteren zaafmans maar ik weet nog steeds niet wat ik op nummer 1 moet zetten. Dus nog ff geduld.
Ben eens een goede zoon

1
geplaatst: 19 oktober 2019, 13:30 uur
Ik ben er nog steeds niet uit maar ik zou zeggen: Geniet van de stilte. 

0
geplaatst: 19 oktober 2019, 17:22 uur
Weldra val ik drie dagen met die foto's van je in de afgrond, en zul je de wereld in mijn ogen zien terwijl ik bid voor tijd. En dat is het beleid van de waarheid, de enige die ik ken. Ik wil niet wat ik niet heb. Of Zo...
0
geplaatst: 19 oktober 2019, 17:30 uur
Johnny Marr schreef:
Weldra val ik drie dagen met die foto's van je in de afgrond, en zul je de wereld in mijn ogen zien terwijl ik bid voor tijd. En dat is het beleid van de waarheid, de enige die ik ken. Ik wil niet wat ik niet heb. Of Zo...
Heb jij mijn beurs gezien?
1
geplaatst: 19 oktober 2019, 17:33 uur
Beurs
Dat is in België toch echt heel wat anders. Maar je portemonnee ligt in El Segundo, vrind.
0
geplaatst: 19 oktober 2019, 17:34 uur
Johnny Marr schreef:
Beurs
Dat is in België toch echt heel wat anders. Maar je portemonnee ligt in El Segundo, vrind.
(quote)
Beurs
alright
0
geplaatst: 19 oktober 2019, 17:39 uur
Ik zou zeggen: je nummer 14. Maar dat zou gemeen zijn. Alleen liefde kan je hart breken enzo.
1
geplaatst: 19 oktober 2019, 17:41 uur
Johnny Marr schreef:
Ik zou zeggen: je nummer 14. Maar dat zou gemeen zijn. Alleen liefde kan je hart breken enzo.
(quote)
Ik doe de deur dicht
straten lijken te huilen
wolken lijken te vluchten
Ik stap de bus in
maar nu loop ik tien jaar vooruit
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.