MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / A Day In The Life .... meter

zoeken in:
4,5 - niet zo vreselijk als ik me kon herinneren, maar een voldoende wordt dit echt niet.

6,5

Nooit een favoriet van me geweest, ook nooit een hekel aan gehad. Wel echt een nostalgisch hitje inderdaad, 2006 werd plots een stukje minder wazig toen ik deze luisterde daarnet!

Ik kan hier ook geen onvoldoende aan geven, destijds veel gedraaid, dus het roept bij mij ook nostalgische gevoelens op. De knulligheid heeft voor mij juist wel zijn charme.

7

1. Mark Ronson - Nothing Breaks Like A Heart (feat. Miley Cyrus) 7,4 gemiddeld uit 13 stemmers
2. Razorlight - America 5,066666667 gemiddeld uit 15 stemmers

Voordat Ajax gisteren aan hun fantastische wedstrijd begon, keek ik samen met mijn broertje en een vriendin naar het Break Free, een programma waar levensverhalen verteld worden van jonge mensen die door een ongeluk om het leven zijn gekomen. Het meest recente seizoen staat in teken van slachtoffers van de MH17. De aflevering die ik bekeek ging over een jongen genaamd Laurens, die samen met zijn vriendin zijn laatste reis maakte naar Indonesië. Laurens was een reislustige jongen, die gewoon deed waar hij zin in had en intens van het leven genoot. Het nummer wat symbool stond voor zijn leven was een nummer van Erik de Jong. U kent hem beter als Spinvis.

Nou ben ik sowieso wel een sucker voor dat soort programma's, maar als er ook nog muziek langskomt die ik zelf waardeer (vooral als het wat alternatiever is), dan kan je mij wel oprapen. Op de één of andere manier komt de muziek dan tien keer zo hard binnen.

3. Spinvis - kom terug

10+

Razorlight ga ik ook nog beluisteren, ik stem morgen. Of vandaag.

johannesA
10 paste mooi in de uitzending
Razorlight nog een 7 en miley een 8

Looool America eens beluisterd. Echt zo: 'oooh, dit nummer'. Komt dit uit 2006 though? Dacht dat het een veel ouder nummer was, midden jaren '90 ofzo. ArthurDZ zeg er wat van.

6

6,5 -- heb de uitzending niet gezien, zal dus wel een deel van de impact missen, maar verder niet zo mijn ding dit.

Mark Ronson 7,2
Razorlight 8 (in het VK bepaald geen one-hit-wonder trouwens)
Spinvis 6,5

Ik hou van Spinvis maar nooit begrepen waarom precies dit liedje zo'n status heeft gekregen.

6

7,8. Heel erg fijn, maar hoort niet bij mijn favorieten op Justine Keller.

9,5

Moooooi

Spinvizzzz

4,5

Veel mooiere (Nederlandse) nummers zijn er niet gemaakt...

10

8,5

Een van de weinige Spinvis-nummers die een voldoende van mij krijgen...

6,5

7,3

9,7 Spinvis
7,4 Razorlight
8,5 Ronson + Miley

9,5

Maar denk maar niet dat ik elke dag een fave-je plaats ?

jordidj1 schreef:
9,5

Maar denk maar niet dat ik elke dag een fave-je plaats ?

Vandaag Björk?

Arrie schreef:
(quote)

Vandaag Björk?

Wie?

jordidj1 schreef:
(quote)

Wie?

Björk. Dat staat er toch. Kun je lezen? Doe nieuwe xx

8 Beste Spinvis in mijn ogen

Ik was nooit zo'n liefhebber van Spinvis maar het begint steeds meer te komen. Dit is er één die ik zeker kan waarderen.

7,8

Gast
geplaatst: vandaag om 15:30 uur

geplaatst: vandaag om 15:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.