MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / A Day In The Life .... meter

zoeken in:
1. Spinvis - kom terug 8,145454545 gemiddeld uit 22 stemmers
2. Mark Ronson - Nothing Breaks Like A Heart (feat. Miley Cyrus) 7,46 gemiddeld uit 15 stemmers
3. Razorlight - America 5,411111111 gemiddeld uit 18 stemmers

Over fave-jes gesproken, je hebt ook tracks die je pakweg tien jaar terug erg tof vond, maar in de loop van jaren steeds minder waardeert.

Als ik op de middelbare school wel eens moest dansen (dat onderwerp gaan hier we nog wel een keer tegenkomen trouwens ?), dan kwam dit nummer nog wel eens langs. Toen vond ik het stiekem wel een geinige song, het dansen trouwens niet. Geef mij maar softbal.

4. Scissor Sisters - I Don’t Feel Like Dancin’

0,1

Erger krijg je ze niet, of het moet 'Leef' van Dreetje Hazes zijn. Of 'Shallow'.

Of Shallow zegt ie. Mond spoelen jij!

7,0 de glans is er wel iets af. Destijds vond ik m fantastisch

Hun versie van Comfortably Numb is geniaal en beter dan het origineel, de hit is helaas niets bijzonders.

6

7,5

Loop eens niet zo te haten, Scissor Sisters zijn hartstikke tof. Comfortably Numb is erg goed inderdaad, evenals Take Your Mama, Filthy/Gorgeous en eigenlijk die hele debuutplaat wel.

Leuk toch!

7.4

johannesA
5

7

Nog steeds leuk. Take Your Mama was mijn favoriet.

Een absolute verschrikking.

1

Johnny Marr schreef:
Erger krijg je ze niet, of het moet 'Leef' van Dreetje Hazes zijn. Of 'Shallow'.

Of Leef zegt ‘ie ? drink jij wel alcohol?

Morgen kom je weer aan je trekken??

Deze een 5.

6,5

8,5!

Leuk, leuk, leuk.......Net als ''Take Your Mama''.

Poek schreef:
Hun versie van Comfortably Numb is geniaal en beter dan het origineel

4

2

Hysterische kutmuziek

1. Spinvis - kom terug 8,226086957 gemiddeld uit 23 stemmers
2. Mark Ronson - Nothing Breaks Like A Heart (feat. Miley Cyrus) 7,46 gemiddeld uit 15 stemmers
3. The Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancin' 5,868181818 gemiddeld uit 22 stemmers
4. Razorlight - America 5,494736842 gemiddeld uit 19 stemmers

Vandaag is het tien jaar geleden dat ik mij hier inschreef, joepie! Die berichten die in toen neerpende waren, om het zachtjes uit te drukken, bijzonder. Favoriete albums waren Tha Carter III, Freedom en Graduation. Die laatste koester ik nog steeds, weinig liefde voor verloren. Daarom zetten we Kanye vandaag in het zonnetje:

5. Kanye West - Homecoming (feat. Chris Martin)

Chris Martin, is dat ook niet die man die All Good Things (Come to an End) schreef? Toffe gast wel volgens mij.

8

10+++++++

Zo jammer dat ik niet meer mag geven

9.5

Graduation Blijft een Ye-favoriet van me!

Overigens had I Used To Love H.E.R. een 10 gekregen

Graduation was mijn nummer 1-album destijds. Homecoming was zwaar favoriet, maar heeft nu ietwat slijt gekregen. No More Parties in LA is mijn Kanye-fave.

9,5

I Wonder is wel hét hoogtepunt van Graduation, gaat nooit maar dan ook nooooit vervelen Meeschterwerk.

Johnny Marr schreef:
I Wonder is wel hét huzarenstukje van Graduation, gaat nooit maar dan ook nooooit vervelen Meeschterwerk.

Maar CTMN is wel veruit de beste Graduation-track.

jordidj1 schreef:
(quote)

Maar CTMN is wel veruit de beste Graduation-track.

True.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:46 uur

geplaatst: vandaag om 19:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.