MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / A Day In The Life .... meter

zoeken in:

Vervelende hip-hop.

5

jordidj1 schreef:
Vervelende hip-hop.

5

Toch zal ook jij een keer met deze (moderne ) tijd mee moeten gaan.

88. America - A Horse With No Name

Zonet de laatste aflevering gezien van Breaking Bad. Holy f**ckin shit.

Toch maar eens mee beginnen die serie...

8,0

Ja. Echt doen.

Wat vond je nog van de aflevering met die vlieg?

7,5

Kate Tempest 5
Moet het dus duidelijk hebben van de teksten, maar voor mij is dat altijd nog van ondergeschikt belang. Om de muziek, de melodie daar gaat het bij mij om.

America 7,8

jordidj1 schreef:
Dit weekend staat ze op Pukkelpop, een veelbesproken dame. Wat zeggen jullie er nou van?

87. Kate Tempest - Europe Is Lost

(embed)

10 10 10 10 10 10 voor Kate
(afbeelding)

En een 5 voor America

zaaf
het paard krijgt een 6,5

Horse: 7.6

Wrathchild1
America 9

wibro schreef:
Kate Tempest 5
Moet het dus duidelijk hebben van de teksten, maar voor mij is dat altijd nog van ondergeschikt belang.
Uiteindelijk hoort Kate Tempest meer op boekmeter begrijp ik ?

Ik ken te weinig van haar om daar een mening over te hebben . Spinvis bijvoorbeeld hoort eerder op boekmeter eigenlijk ; hij is de dichter , die eronder muziek heeft. Vooral gewaardeerd door taalliefhebbers of pseudo-intellectuelen wordt vaak gezegd.

johannesA
7,4

Wrathchild1 schreef:
America 9

(quote)
Uiteindelijk hoort Kate Tempest meer op boekmeter begrijp ik ?

Ik ken te weinig van haar om daar een mening over te hebben . Spinvis bijvoorbeeld hoort eerder op boekmeter eigenlijk ; hij is de dichter , die eronder muziek heeft. Vooral gewaardeerd door taalliefhebbers of pseudo-intellectuelen wordt vaak gezegd.

Vind ik echt onzin. Ik ben geen tekstenluisteraar, maar Spinvis schrijft prachtige liedjes die ook op muzikaal gebied heel sterk zijn. Ik vind de muziek bij hem zeker niet ondergeschikt aan de tekst.

Baby Blue en El Paso zijn de twee liedjes die ik associeer met (de slotaflevering van) Breaking Bad. Zit America ook in de laatste of enkel eerder (seizoen 3 ofzo) bij die trip door de woestijn?

Anyway: 7,1

Gast
geplaatst: vandaag om 20:06 uur

geplaatst: vandaag om 20:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.