Muziek / Muziekgames / A Day In The Life .... meter
zoeken in:
0
geplaatst: 13 augustus 2019, 10:12 uur
Toch zal ook jij een keer met deze (moderne ) tijd mee moeten gaan.

0
geplaatst: 13 augustus 2019, 23:18 uur
88. America - A Horse With No Name
Zonet de laatste aflevering gezien van Breaking Bad. Holy f**ckin shit.
Zonet de laatste aflevering gezien van Breaking Bad. Holy f**ckin shit.
0
geplaatst: 14 augustus 2019, 00:38 uur
Kate Tempest 5
Moet het dus duidelijk hebben van de teksten, maar voor mij is dat altijd nog van ondergeschikt belang. Om de muziek, de melodie daar gaat het bij mij om.
America 7,8
Moet het dus duidelijk hebben van de teksten, maar voor mij is dat altijd nog van ondergeschikt belang. Om de muziek, de melodie daar gaat het bij mij om.
America 7,8
0
geplaatst: 14 augustus 2019, 01:02 uur
jordidj1 schreef:
Dit weekend staat ze op Pukkelpop, een veelbesproken dame. Wat zeggen jullie er nou van?
87. Kate Tempest - Europe Is Lost
(embed)
Dit weekend staat ze op Pukkelpop, een veelbesproken dame. Wat zeggen jullie er nou van?
87. Kate Tempest - Europe Is Lost
(embed)
10 10 10 10 10 10 voor Kate
En een 5 voor America
0
Wrathchild1
geplaatst: 14 augustus 2019, 08:03 uur
America 9

Ik ken te weinig van haar om daar een mening over te hebben . Spinvis bijvoorbeeld hoort eerder op boekmeter eigenlijk ; hij is de dichter , die eronder muziek heeft. Vooral gewaardeerd door taalliefhebbers of pseudo-intellectuelen wordt vaak gezegd.
wibro schreef:
Kate Tempest 5
Moet het dus duidelijk hebben van de teksten, maar voor mij is dat altijd nog van ondergeschikt belang.
Uiteindelijk hoort Kate Tempest meer op boekmeter begrijp ik ? Kate Tempest 5
Moet het dus duidelijk hebben van de teksten, maar voor mij is dat altijd nog van ondergeschikt belang.

Ik ken te weinig van haar om daar een mening over te hebben . Spinvis bijvoorbeeld hoort eerder op boekmeter eigenlijk ; hij is de dichter , die eronder muziek heeft. Vooral gewaardeerd door taalliefhebbers of pseudo-intellectuelen wordt vaak gezegd.
3
geplaatst: 14 augustus 2019, 11:29 uur
Wrathchild1 schreef:
America 9

America 9
(quote)
Uiteindelijk hoort Kate Tempest meer op boekmeter begrijp ik ?

Vind ik echt onzin. Ik ben geen tekstenluisteraar, maar Spinvis schrijft prachtige liedjes die ook op muzikaal gebied heel sterk zijn. Ik vind de muziek bij hem zeker niet ondergeschikt aan de tekst.
0
geplaatst: 14 augustus 2019, 12:50 uur
Baby Blue en El Paso zijn de twee liedjes die ik associeer met (de slotaflevering van) Breaking Bad. Zit America ook in de laatste of enkel eerder (seizoen 3 ofzo) bij die trip door de woestijn?
Anyway: 7,1
Anyway: 7,1
* denotes required fields.