MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

8.5

Klassiekertje hoor!

Incl. kleine jeugdsentiment bonus.

7,0

SoaD heb ik helaas nooit kunnen inkomen... Misschien verandert dat ooit nog eens.

4

8

Niet meteen de muziek waar ik actief naar luister, maar deze heb ik altijd al opvallend goed gevonden in z'n genre.

System Of A Down - Chop Suey! : 1,5

Toen het nummer uitkwam vond ik het echt gruwelijk slecht. Nu, bijna 20 jaar later, kan ik 'm stukken beter hebben.

6

Ast
5,5

Met Chop Suey! hebben we weer een rasechte love-it-or-hate-it-plaat te pakken want er wordt vooral of heel laag of heel hoog voor gestemd. Gemiddeld komt er voorlopig een 5,9 uit.

In Engeland had de band van vandaag best wel wat succes in de Indie Charts aan het begin van hun carrière. De rest van de wereld kent deze groep echter vooral vanwege dat ene nummer. De een vindt het geweldig, de ander wordt er knettergek van. Zo belandde deze enorme hit bijvoorbeeld in het lijstje 'Most annoying hits of all time' van Rolling Stone magazine.

Kunnen wij dit nummer nog horen of hebben we er schoon genoeg van?

363. Chumbawamba - Tubthumping

[1997, #aw9, #hp10]

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:34 uur

geplaatst: vandaag om 23:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.