Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
1
geplaatst: 28 augustus 2020, 21:21 uur
SoaD heb ik helaas nooit kunnen inkomen... Misschien verandert dat ooit nog eens.
4
4
1
geplaatst: 28 augustus 2020, 23:01 uur
8
Niet meteen de muziek waar ik actief naar luister, maar deze heb ik altijd al opvallend goed gevonden in z'n genre.
Niet meteen de muziek waar ik actief naar luister, maar deze heb ik altijd al opvallend goed gevonden in z'n genre.
0
geplaatst: 29 augustus 2020, 13:24 uur
Toen het nummer uitkwam vond ik het echt gruwelijk slecht. Nu, bijna 20 jaar later, kan ik 'm stukken beter hebben.
6
6
0
geplaatst: 29 augustus 2020, 17:20 uur
Met Chop Suey! hebben we weer een rasechte love-it-or-hate-it-plaat te pakken want er wordt vooral of heel laag of heel hoog voor gestemd. Gemiddeld komt er voorlopig een 5,9 uit.
In Engeland had de band van vandaag best wel wat succes in de Indie Charts aan het begin van hun carrière. De rest van de wereld kent deze groep echter vooral vanwege dat ene nummer. De een vindt het geweldig, de ander wordt er knettergek van. Zo belandde deze enorme hit bijvoorbeeld in het lijstje 'Most annoying hits of all time' van Rolling Stone magazine.
Kunnen wij dit nummer nog horen of hebben we er schoon genoeg van?
363. Chumbawamba - Tubthumping
[1997, #aw9, #hp10]
In Engeland had de band van vandaag best wel wat succes in de Indie Charts aan het begin van hun carrière. De rest van de wereld kent deze groep echter vooral vanwege dat ene nummer. De een vindt het geweldig, de ander wordt er knettergek van. Zo belandde deze enorme hit bijvoorbeeld in het lijstje 'Most annoying hits of all time' van Rolling Stone magazine.
Kunnen wij dit nummer nog horen of hebben we er schoon genoeg van?
363. Chumbawamba - Tubthumping
[1997, #aw9, #hp10]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.