MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
M.I.A. - Paper Planes : 3,5

wavanbuuren
3

Altijd al een erg fijne plaat gevonden, staat nog steeds als een huis zoveel jaar later.

8

Ik zou jullie alleen niet aanraden om een live versie te beluisteren; zelden zo'n slechte zangeres gehoord . Een live versie zou van mij ook een 2 hebben gekregen.

7

Bigmouth - 9,3

M.I.A. leek even op een bijzonder hoge plek in onze lijst af te stevenen, maar een aantal diepe onvoldoendes staken daar een stokje voor: plek 86 voorlopig met een 7,2.

De band van vandaag staat vooral bekend om hun bombastische live-optredens en hun trouwe club fans. In de Nederlandse hitlijst hebben ze echter vrijwel geen indrukken achtergelaten. Er werden vier mini-hitjes gescoord waarbij hun succesvolste plaat (Amerika) slechts tot plek 22 wist te komen. Toch lijken de meeste mensen wel een mening over deze Duitse band te hebben. Wat vinden wij van hun laatste hit in Nederland?

376. Rammstein - Keine Lust

[2005, #aw3, #hp33]

2 duitse bagger

6

Niet hun beste werk.

Een 9 voor M.I.A.

Rammstein - Keine Lust : 3

Wat esteban zegt.

5,5

Jeugdsentiment.

7

wavanbuuren
Als een van de weinigen (zo te zien) hou ik er wel van de subtiele (en soms minder subtiele) manier waarop ze zichzelf in de "foute hoek" weten te plaatsen.

Geinige clip en de live optredens zijn inderdaad onvergetelijk.

8

Top band, top nummer.

9

Ik heb niks met en niks tegen Rammstein. Deze vind ik prima om zo af en toe eens voorbij te horen komen.

7

6

De meeste nummers van Rammstein zouden van mij een 6 krijgen, trouwens. Wel een leuke clip!

373. Gigantjes - Yaki Taki Oowah! 5.0
374. The Smiths - Bigmouth Strikes Again 9.5
375. M.I.A. - Paper Planes 7.5
376. Rammstein - Keine Lust 5.5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:43 uur

geplaatst: vandaag om 05:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.