Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
1
geplaatst: 10 september 2020, 11:28 uur
Altijd al een erg fijne plaat gevonden, staat nog steeds als een huis zoveel jaar later.
8
Ik zou jullie alleen niet aanraden om een live versie te beluisteren; zelden zo'n slechte zangeres gehoord
. Een live versie zou van mij ook een 2 hebben gekregen.
8
Ik zou jullie alleen niet aanraden om een live versie te beluisteren; zelden zo'n slechte zangeres gehoord
. Een live versie zou van mij ook een 2 hebben gekregen.
0
geplaatst: 10 september 2020, 17:05 uur
M.I.A. leek even op een bijzonder hoge plek in onze lijst af te stevenen, maar een aantal diepe onvoldoendes staken daar een stokje voor: plek 86 voorlopig met een 7,2.
De band van vandaag staat vooral bekend om hun bombastische live-optredens en hun trouwe club fans. In de Nederlandse hitlijst hebben ze echter vrijwel geen indrukken achtergelaten. Er werden vier mini-hitjes gescoord waarbij hun succesvolste plaat (Amerika) slechts tot plek 22 wist te komen. Toch lijken de meeste mensen wel een mening over deze Duitse band te hebben. Wat vinden wij van hun laatste hit in Nederland?
376. Rammstein - Keine Lust
[2005, #aw3, #hp33]
De band van vandaag staat vooral bekend om hun bombastische live-optredens en hun trouwe club fans. In de Nederlandse hitlijst hebben ze echter vrijwel geen indrukken achtergelaten. Er werden vier mini-hitjes gescoord waarbij hun succesvolste plaat (Amerika) slechts tot plek 22 wist te komen. Toch lijken de meeste mensen wel een mening over deze Duitse band te hebben. Wat vinden wij van hun laatste hit in Nederland?
376. Rammstein - Keine Lust
[2005, #aw3, #hp33]
1
wavanbuuren
geplaatst: 11 september 2020, 08:50 uur
Als een van de weinigen (zo te zien) hou ik er wel van de subtiele (en soms minder subtiele) manier waarop ze zichzelf in de "foute hoek" weten te plaatsen.
Geinige clip en de live optredens zijn inderdaad onvergetelijk.
8
Geinige clip en de live optredens zijn inderdaad onvergetelijk.
8
0
geplaatst: 11 september 2020, 12:53 uur
Ik heb niks met en niks tegen Rammstein. Deze vind ik prima om zo af en toe eens voorbij te horen komen.
7
7
0
geplaatst: 11 september 2020, 12:56 uur
6
De meeste nummers van Rammstein zouden van mij een 6 krijgen, trouwens. Wel een leuke clip!
De meeste nummers van Rammstein zouden van mij een 6 krijgen, trouwens. Wel een leuke clip!
0
geplaatst: 11 september 2020, 13:12 uur
373. Gigantjes - Yaki Taki Oowah! 5.0
374. The Smiths - Bigmouth Strikes Again 9.5
375. M.I.A. - Paper Planes 7.5
376. Rammstein - Keine Lust 5.5
374. The Smiths - Bigmouth Strikes Again 9.5
375. M.I.A. - Paper Planes 7.5
376. Rammstein - Keine Lust 5.5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.