Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 20 september 2020, 18:22 uur
Nooit fan geweest van de serie. Ik dacht dat deze tune helemaal mijn ding ging zijn, aangezien ik vaak en met veel plezier 80s-sounds beluister. Helaas. Ik vind het een slechte theme-song.
4
4
0
geplaatst: 20 september 2020, 18:41 uur
Denk dat je niet de enige bent: Crockett's Theme was de nog grotere hit van deze serie.
Het was echter niet de officiële theme-song, vandaar de keuze van vandaag.
Nog een leuk extra wetenswaardigheidje: het nummer van vandaag, Miami Vice Theme, werd in Amerika uitgeroepen tot beste theme-song voor een televisieserie aller tijden.
0
geplaatst: 20 september 2020, 20:25 uur
7, fijne serie was dat in die tijd. Het nummer klinkt wel wat gedateerd, maar dat zal voor de serie zelf nu vast ook wel gelden.
0
geplaatst: 21 september 2020, 01:29 uur
7
Al is Crockett's Theme nog een stuk sterker
Geweldige serie Sonny Crockett & Ricardo Tubbs en de witte Ferrari Testarossa.
Daar keek je naar uit op woensdag avond bij Veronica en de volgende dag was het op school het gesprek van de dag..........
Al is Crockett's Theme nog een stuk sterker
Geweldige serie Sonny Crockett & Ricardo Tubbs en de witte Ferrari Testarossa.
Daar keek je naar uit op woensdag avond bij Veronica en de volgende dag was het op school het gesprek van de dag..........
0
geplaatst: 21 september 2020, 08:52 uur
Deze show was van voor mijn tijd dus die nostalgische gevoelens die je bij zo'n theme-song kan hebben, ontbreken bij mij. Dan blijft enkel het nummer zelf over, en daar wordt ik niet al te gelukkig van:
5
5
0
geplaatst: 21 september 2020, 17:10 uur
Met een 6,4 voor het Miami Vice Theme komt het themaweekend ten einde. Niet getreurd; dat thema komt nog wel eens terug.
Gisteren was de laatste rit in de Tour de France van dit jaar. Misschien niet het meest spannende jaar, maar wel één met een knotsgek slot op de voorlaatste dag. Die laatste rit zelf is een verplicht nummertje; men zit wat te kletsen, te zwaaien en uit te puffen, om vervolgens te eindigen op de Champs-Élysées:
387. Joe Dassin - Les Champs-Élysées
[1969, #aw7, #hp11]
Gisteren was de laatste rit in de Tour de France van dit jaar. Misschien niet het meest spannende jaar, maar wel één met een knotsgek slot op de voorlaatste dag. Die laatste rit zelf is een verplicht nummertje; men zit wat te kletsen, te zwaaien en uit te puffen, om vervolgens te eindigen op de Champs-Élysées:
387. Joe Dassin - Les Champs-Élysées
[1969, #aw7, #hp11]
1
geplaatst: 21 september 2020, 19:24 uur
6,5 ( ook leuk, de vertaling, Oh Waterlooplein van Johnny & Rijk)
2
geplaatst: 21 september 2020, 19:33 uur
Meer dan 20 jaar geleden, toen mijn vader en ik een terras aan het leggen waren, vonden we het grappig om de hele tijd "Ooh, stabilisé, oooh, stabilisé" te zingen. Het spijt ons.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.