Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 19 september 2020, 18:48 uur
Als je 'm nog een paar jaar in de kelder (wel donker) bewaart wordt hij alleen maar beter

2
geplaatst: 19 september 2020, 21:09 uur
8,25
zouteloos...aanstekelijk... geef t beestje maar een naam
zouteloos...aanstekelijk... geef t beestje maar een naam
2
geplaatst: 19 september 2020, 21:49 uur
Mijn partner is groot fan van Friends. Sinds haar zwangerschapsverlof is ze weer begonnen met alle afleveringen opnieuw kijken. Inmiddels zit ze al in seizoen 6 of 7 ofzo. Enfin, dit nummer blijft aanstekelijk.
7,5
7,5
0
geplaatst: 20 september 2020, 09:35 uur
4
Geweldige serie natuurlijk maar de intro skip ik altijd, ben dit nummer echt te beu
Geweldige serie natuurlijk maar de intro skip ik altijd, ben dit nummer echt te beu
0
geplaatst: 20 september 2020, 17:20 uur
The theme-song van Friends scoort een 6,2 gemiddeld.
Vandaag sluiten we dit eerste rondje 'serie-hits' af met een 80's classic. Het nummer hoort bij de (toentertijd) razend populaire show die draaide om de politieagenten Sonny Crockett en Tubbs die de meest uiteenlopende zaken in het zonnige Miami moesten oplossen. Het titelnummer van de show werd een top 10 hit in maar liefst acht landen.
386. Jan Hammer - Miami Vice Theme
[1985, #aw6, #hp23]
Vandaag sluiten we dit eerste rondje 'serie-hits' af met een 80's classic. Het nummer hoort bij de (toentertijd) razend populaire show die draaide om de politieagenten Sonny Crockett en Tubbs die de meest uiteenlopende zaken in het zonnige Miami moesten oplossen. Het titelnummer van de show werd een top 10 hit in maar liefst acht landen.
386. Jan Hammer - Miami Vice Theme
[1985, #aw6, #hp23]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.