MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
Moments and Whatnauts scoort 6,87 gemiddeld en belandt op plek 177.

Het nummer van vandaag werd uitgeroepen door VH1 tot nr. 31 'Greatest Song of the 80's', nr. 100 'Greatest Love Song' en werd nr. 7 in de 'Top 25 Power Ballads'. Het was tevens een nummer 1-hit in de VS en hun grootste hit in Nederland. 

Het nummer gaat over liefdesverdriet na bedrogen te zijn en is gebaseerd op de ervaringen van zanger Bret Michaels.

462. Poison - Every Rose Has Its Thorn

[1989, #aw6, #hp18]

Fijne rockballad: 7,5

Oei, een hit die mij volledig ontgaan is, denk ik.

6

Poison - Every Rose Has Its Thorn : 7,5

Te fout voor woorden, maar stiekem kan ik deze nog wel hebben.

6,5

wavanbuuren
Moments 6,8
Poison 7,5

462. Poison - Every Rose Has Its Thorn 3,8
Nooit wat aan gevonden

5,83 gemiddeld en daarmee plek 348. Poison weet gemiddeld dus nog wel net een voldoende te scoren, maar dit type rock doet het samen met rap en hiphop over de gehele linie genomen opvallend slecht in dit topic. 

De artiest van vandaag wist in 2004 2x een hit te scoren met hetzelfde nummer. De ene keer in de reguliere versie en later dat jaar in de remix. Het nummer deed het eigenlijk overal wel goed in de hitlijsten en in de dance-charts nog beter. 

Wat vinden we van deze hit van Johan Waem uit Beveren?

463. Danzel - Pump It Up!

[2004, #aw6, #hp34]

Ik heb al een vermoeden wat Les de Groot gaat zeggen

2

Veel platter dan dit kom je ze niet tegen.

5 Omdat het toch een beetje jeugdsentiment is

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:08 uur

geplaatst: vandaag om 20:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.