MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

Vpor SL2 nog een dikke vette:

9

En voor Focus:

4,5

Heb hier nooit veel mee gekund.
5.0

Focus - Hocus Pocus : 5

SL2: 4

Focus 6,5

wavanbuuren
8

SL2 gemist, een 8.

Ast
5,5

Hocus Pocus blijkt een onvervalste love-it-or- hate-it-plaat te zijn. Gemiddeld komen de mannen van Focus op 6,65 en dat is goed voor plek 224.

De komende drie platen zullen weer verzoekjes zijn. 

We beginnen met dit nummer dat een nummer 1-hit was in Italië voor deze Kroatische zanger die verder nog een paar hits in Italië wist te scoren. In Nederland stond hij heel kort met dit nummer in de Top 40, maar lang genoeg om indruk te maken op onze verzoeker. 

474. Sandy Marton - People From Ibiza

[1984, #aw3, #hp38]

Nog een 5,5 voor SL2, die had ik gemist. Het gaat hier ook zo snel. Wordt dat nog meegenomen, Shaky?

5 voor Sandy Marton.

Absoluut Johnny Marr, latere stemmen op platen van deze en vorige week worden gewoon nog meegenomen.

Nog nooit gehoord, denk ik. Ik mis wat pit, toch een half puntje erbij voor het refrein dat nu in mijn hoofd zit. Merci hé.

6

Best leuk!

7

Kruising tussen New Order en Modern Talking...

6.5

Een van de weinige 1984 top 40 hits die ik nauwelijks ken, laat staan mee kan zingen. Wel leuk om deze eens te pikken.

6,7

Lekker camp - zoals wel meer italo - maar als ie op je groeit, is het een onweerstaanbaar aanstekelijk nummer. Ik word er iig altijd vrolijk van.

9,5

Jullie raden nooit van wie dit verzoekje kwam

Edit: wel beter de studioversie op Spotify luisteren, deze liveclip heeft wel vrij matige geluidskwaliteit

4

Een vergeten hit en terecht. Foute mechanische pop dat enkel die tijd populair kon zijn.

Titmeister schreef:
... wel beter de studioversie op Spotify luisteren, deze liveclip heeft wel vrij matige geluidskwaliteit
(embed)

Klinkt inderdaad een pak beter.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:17 uur

geplaatst: vandaag om 05:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.