Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 15 december 2020, 17:07 uur
Hocus Pocus blijkt een onvervalste love-it-or- hate-it-plaat te zijn. Gemiddeld komen de mannen van Focus op 6,65 en dat is goed voor plek 224.
De komende drie platen zullen weer verzoekjes zijn.
We beginnen met dit nummer dat een nummer 1-hit was in Italië voor deze Kroatische zanger die verder nog een paar hits in Italië wist te scoren. In Nederland stond hij heel kort met dit nummer in de Top 40, maar lang genoeg om indruk te maken op onze verzoeker.
474. Sandy Marton - People From Ibiza
[1984, #aw3, #hp38]
De komende drie platen zullen weer verzoekjes zijn.
We beginnen met dit nummer dat een nummer 1-hit was in Italië voor deze Kroatische zanger die verder nog een paar hits in Italië wist te scoren. In Nederland stond hij heel kort met dit nummer in de Top 40, maar lang genoeg om indruk te maken op onze verzoeker.
474. Sandy Marton - People From Ibiza
[1984, #aw3, #hp38]
0
geplaatst: 15 december 2020, 17:10 uur
Nog een 5,5 voor SL2, die had ik gemist. Het gaat hier ook zo snel. Wordt dat nog meegenomen, Shaky?
5 voor Sandy Marton.
5 voor Sandy Marton.
1
geplaatst: 15 december 2020, 17:22 uur
Absoluut Johnny Marr, latere stemmen op platen van deze en vorige week worden gewoon nog meegenomen.
1
geplaatst: 15 december 2020, 17:45 uur
Nog nooit gehoord, denk ik. Ik mis wat pit, toch een half puntje erbij voor het refrein dat nu in mijn hoofd zit. Merci hé. 
6

6
0
geplaatst: 15 december 2020, 18:59 uur
Een van de weinige 1984 top 40 hits die ik nauwelijks ken, laat staan mee kan zingen. Wel leuk om deze eens te pikken.
6,7
6,7
1
geplaatst: 15 december 2020, 19:07 uur
Lekker camp - zoals wel meer italo - maar als ie op je groeit, is het een onweerstaanbaar aanstekelijk nummer. Ik word er iig altijd vrolijk van.
9,5
Jullie raden nooit van wie dit verzoekje kwam
Edit: wel beter de studioversie op Spotify luisteren, deze liveclip heeft wel vrij matige geluidskwaliteit
9,5
Jullie raden nooit van wie dit verzoekje kwam

Edit: wel beter de studioversie op Spotify luisteren, deze liveclip heeft wel vrij matige geluidskwaliteit
0
geplaatst: 15 december 2020, 21:25 uur
4
Een vergeten hit en terecht. Foute mechanische pop dat enkel die tijd populair kon zijn.
Een vergeten hit en terecht. Foute mechanische pop dat enkel die tijd populair kon zijn.
0
geplaatst: 15 december 2020, 22:14 uur
Titmeister schreef:
... wel beter de studioversie op Spotify luisteren, deze liveclip heeft wel vrij matige geluidskwaliteit
(embed)
... wel beter de studioversie op Spotify luisteren, deze liveclip heeft wel vrij matige geluidskwaliteit
(embed)
Klinkt inderdaad een pak beter.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.