MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

4

Lijkt me wel echt iets voor Koenr dit

Ik ben deze song blijkbaar helemaal vergeten door de jaren heen, er gaat geen belletje rinkelen. Zeker niet slecht, maar nogal 13 in een dozijn en typisch aan die periode.

6

Staind - It's Been Awhile : 5

esteban schreef:
Ik ben deze song blijkbaar helemaal vergeten door de jaren heen, er gaat geen belletje rinkelen.

Hier precies hetzelfde: ik geloof niet dat ik dit nummer of deze band ooit al eens gehoord had.

5,5

It's Been a While scoort 5,69 gemiddeld en komt daarmee op de 418e plek.

Het nummer van vandaag was in Amerika een hit voor Muddy Waters in 1954. Zeven jaar later verscheen het als b-kantje van At Last van Etta James.

In 1996 werd die versie van James gebruikt in een reclame voor Cola Light en dat zorgde voor een hitnotering in Nederland en de UK. In België sloeg het nummer in 1998 aan. 

Wat hebben we over voor deze plaat van de dame die 3 reguliere Grammy Awards en de Grammy Lifetime Achievement Award in de wacht sleepte?

541. Etta James - I Just Want To Make Love To You

[1996, #aw4, #hp29] 

Niet bepaald een hoogtepunt in Etta haar oeuvre.

6,8

Etta kan veel beter

5,2

Mijn favoriete zangeres!!
9

Etta James - I Just Want To Make Love To You : 7,5

8,5

Staind: 4

Zeker niet haar beste, maar wel gewoon een lekker nummer.

7,6

Staind: 3,2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:12 uur

geplaatst: vandaag om 20:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.