Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 19 februari 2021, 22:45 uur
Ik ben deze song blijkbaar helemaal vergeten door de jaren heen, er gaat geen belletje rinkelen. Zeker niet slecht, maar nogal 13 in een dozijn en typisch aan die periode.
6
6
1
geplaatst: 20 februari 2021, 08:09 uur
esteban schreef:
Ik ben deze song blijkbaar helemaal vergeten door de jaren heen, er gaat geen belletje rinkelen.
Ik ben deze song blijkbaar helemaal vergeten door de jaren heen, er gaat geen belletje rinkelen.
Hier precies hetzelfde: ik geloof niet dat ik dit nummer of deze band ooit al eens gehoord had.
5,5
0
geplaatst: 20 februari 2021, 17:10 uur
It's Been a While scoort 5,69 gemiddeld en komt daarmee op de 418e plek.
Het nummer van vandaag was in Amerika een hit voor Muddy Waters in 1954. Zeven jaar later verscheen het als b-kantje van At Last van Etta James.
In 1996 werd die versie van James gebruikt in een reclame voor Cola Light en dat zorgde voor een hitnotering in Nederland en de UK. In België sloeg het nummer in 1998 aan.
Wat hebben we over voor deze plaat van de dame die 3 reguliere Grammy Awards en de Grammy Lifetime Achievement Award in de wacht sleepte?
541. Etta James - I Just Want To Make Love To You
[1996, #aw4, #hp29]
Het nummer van vandaag was in Amerika een hit voor Muddy Waters in 1954. Zeven jaar later verscheen het als b-kantje van At Last van Etta James.
In 1996 werd die versie van James gebruikt in een reclame voor Cola Light en dat zorgde voor een hitnotering in Nederland en de UK. In België sloeg het nummer in 1998 aan.
Wat hebben we over voor deze plaat van de dame die 3 reguliere Grammy Awards en de Grammy Lifetime Achievement Award in de wacht sleepte?
541. Etta James - I Just Want To Make Love To You
[1996, #aw4, #hp29]
0
geplaatst: 21 februari 2021, 11:41 uur
Zeker niet haar beste, maar wel gewoon een lekker nummer.
7,6
Staind: 3,2
7,6
Staind: 3,2
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.