Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
1
wavanbuuren
geplaatst: 18 februari 2021, 16:19 uur
Titmeister schreef:
Het is heel simpel, alles wat ook maar enigszins klinkt als een muziekstijl die zich heeft ontwikkeld de afgelopen 50 jaar, is onvoldoende voor Les
(quote)
Het is heel simpel, alles wat ook maar enigszins klinkt als een muziekstijl die zich heeft ontwikkeld de afgelopen 50 jaar, is onvoldoende voor Les
Met 50 jaar is iedere ontwikkeling uit de jaren 60 gelukkig nog net acceptabel voor Les. Dat scheelt nog een pak 1-en en 2-en

2
geplaatst: 18 februari 2021, 16:25 uur
Ik stem naar eer en geweten. Als ik iets een zeiver plaat vind dan krijgt het een 2.
0
geplaatst: 18 februari 2021, 17:16 uur
De La Soul schopt het tot plek 115 met 7,25 gemiddeld.
De dame van vandaag kreeg de derde hoogste graad in de Orde van Verdienste van de Republiek Italië voor haar bijdrage aan de entertainmentwereld. Haar eerste nummer 1-hit is uitgegroeid tot officiële 'standard', en de song van de dag wist, naast in thuisland Italië, hoog te scoren in België, Nederland en de VS. In 2006 was ze de eerste Italiaanse vrouw die een Grammy in de wacht wist te slepen.
In 2018 bracht ze haar nieuwste album uit waarop ze in het Italiaans, Portugees, Spaans en Engels zingt. Daarnaast schrijft ze haar eigen songs, produceert ze en presenteert ze televisieprogramma's op de Italiaanse tv.
Hoe valt deze Italiaanse 90's pop hier in de smaak?
539. Laura Pausini - Strani Amori
[1994, #aw16, #hp5]
De dame van vandaag kreeg de derde hoogste graad in de Orde van Verdienste van de Republiek Italië voor haar bijdrage aan de entertainmentwereld. Haar eerste nummer 1-hit is uitgegroeid tot officiële 'standard', en de song van de dag wist, naast in thuisland Italië, hoog te scoren in België, Nederland en de VS. In 2006 was ze de eerste Italiaanse vrouw die een Grammy in de wacht wist te slepen.
In 2018 bracht ze haar nieuwste album uit waarop ze in het Italiaans, Portugees, Spaans en Engels zingt. Daarnaast schrijft ze haar eigen songs, produceert ze en presenteert ze televisieprogramma's op de Italiaanse tv.
Hoe valt deze Italiaanse 90's pop hier in de smaak?
539. Laura Pausini - Strani Amori
[1994, #aw16, #hp5]
0
geplaatst: 18 februari 2021, 19:41 uur
Dit luisterde mijn moeder veel toen ik jong was, dus jeugdsentiment-bonus en zo.
7,2
7,2
0
geplaatst: 18 februari 2021, 22:32 uur
Vreselijk. Mijn zus heeft in de kamer naast mij indertijd een half jaar alleen maar Laura Pausini en Celine Dion gedraaid. Dit heeft mijn waardering voor Pausini geen goed gedaan. Zeiver, dus.
2
2
0
geplaatst: 19 februari 2021, 17:10 uur
Strani Amori scoort 6,05 gemiddeld en dat is goed voor plek 376.
De rockband van vandaag werd in 1995 opgericht, bracht in 1998 hun eerste single uit en brak in 2001 pas echt door. In de single charts is er eigenlijk maar één song die het écht goed gedaan heeft (en die gaan we vandaag dan ook beoordelen), maar in de album charts heeft deze band het altijd uitstekend gedaan: hun vijf laatste albums belandden in de top 5 en drie daarvan zelfs op 1.
GameCube fans herkennen de grootste hit van deze band wellicht van het spel Donkey Konga 2.
We gaan 20 jaar terug in de tijd met deze band uit Springfield.
540. Staind - It's Been Awhile
[2001, #aw7, #hp7]
De rockband van vandaag werd in 1995 opgericht, bracht in 1998 hun eerste single uit en brak in 2001 pas echt door. In de single charts is er eigenlijk maar één song die het écht goed gedaan heeft (en die gaan we vandaag dan ook beoordelen), maar in de album charts heeft deze band het altijd uitstekend gedaan: hun vijf laatste albums belandden in de top 5 en drie daarvan zelfs op 1.
GameCube fans herkennen de grootste hit van deze band wellicht van het spel Donkey Konga 2.
We gaan 20 jaar terug in de tijd met deze band uit Springfield.
540. Staind - It's Been Awhile
[2001, #aw7, #hp7]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.