Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 13 maart 2021, 18:59 uur
Mja, verre van hun beste: 5
Van Vader Abraham is het dan wel weer zijn beste - zelfs gecoverd door Metallica
- en de enige die ik van hem ken die ik een (ruime) voldoende zou geven: 7,4
Van Vader Abraham is het dan wel weer zijn beste - zelfs gecoverd door Metallica
- en de enige die ik van hem ken die ik een (ruime) voldoende zou geven: 7,4
0
geplaatst: 14 maart 2021, 17:16 uur
Spending My Time komt op plek 406 met 5,98 gemiddeld.
Je snapt 'm natuurlijk al. Eergisteren een herkansing voor één van de slecht scorende artiesten, gisteren een middenmotor dus vandaag iemand uit de hogere regionen van het klassement.
Op 31 augustus 2020 kwam Solsbury Hill voorbij en die scoorde goed: 7,95 gemiddeld en daarmee staat de song op plek 26.
Vandaag komt zijn eerste wereldwijde hit hier voorbij. Natuurlijk had hij voor dit nummer ook al solo succes, maar dit nummer was zijn eerste single die overal aansloeg. Dat zal toentertijd niet in de laatste plaats vanwege de videoclip zijn geweest. Die video wist in 1987 maar liefst 9 verschillende MTV Awards en een Brit Award te winnen.
Doet de ex-zanger van Genesis het opnieuw goed in dit topic?
563. Peter Gabriel - Sledgehammer
[1986, #aw12, #hp10]
Je snapt 'm natuurlijk al. Eergisteren een herkansing voor één van de slecht scorende artiesten, gisteren een middenmotor dus vandaag iemand uit de hogere regionen van het klassement.
Op 31 augustus 2020 kwam Solsbury Hill voorbij en die scoorde goed: 7,95 gemiddeld en daarmee staat de song op plek 26.
Vandaag komt zijn eerste wereldwijde hit hier voorbij. Natuurlijk had hij voor dit nummer ook al solo succes, maar dit nummer was zijn eerste single die overal aansloeg. Dat zal toentertijd niet in de laatste plaats vanwege de videoclip zijn geweest. Die video wist in 1987 maar liefst 9 verschillende MTV Awards en een Brit Award te winnen.
Doet de ex-zanger van Genesis het opnieuw goed in dit topic?
563. Peter Gabriel - Sledgehammer
[1986, #aw12, #hp10]
0
geplaatst: 14 maart 2021, 17:26 uur
7
Haalt het niet bij Solsbury Hill, maar het succes is hem gegund.
Haalt het niet bij Solsbury Hill, maar het succes is hem gegund.
0
geplaatst: 14 maart 2021, 18:02 uur
5,7
560. Matthew Wilder - Break My Stride - 6,4
561. Vader Abraham - In 't Kleine Café aan de Haven - 7
562. Roxette - Spending My Time - 4,6
560. Matthew Wilder - Break My Stride - 6,4
561. Vader Abraham - In 't Kleine Café aan de Haven - 7
562. Roxette - Spending My Time - 4,6
0
geplaatst: 14 maart 2021, 22:56 uur
Roxette - Spending My Time : 8
Peter Gabriel - Sledgehammer : 6,5
Peter Gabriel - Sledgehammer : 6,5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.