Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 24 augustus 2019, 17:43 uur
ranboy schreef:
7,25
Inderdaad een van de (nog steeds) (relatief) meest gedraaide typische jaren 90 nummers (met Iris - Goo Goo Dolls, I'll be there for you - The Rembrandts en Inside - Stiltskin).
7,25
Inderdaad een van de (nog steeds) (relatief) meest gedraaide typische jaren 90 nummers (met Iris - Goo Goo Dolls, I'll be there for you - The Rembrandts en Inside - Stiltskin).
Die laatste hoor ik echt nooit, eerlijk gezegd, maar je kan hem best vervangen door Two Princes.
0
geplaatst: 24 augustus 2019, 17:43 uur
Arrie schreef:
Die laatste hoor ik echt nooit, eerlijk gezegd, maar je kan hem best vervangen door Two Princes.
(quote)
Ja, klopt, die zocht ik eigenlijk maar ik kon er niet opkomen!

2
geplaatst: 24 augustus 2019, 20:06 uur
Ik vind toch echt heel veel muziek leuk, maar dit vind ik altijd een onberedeneerbaar zouteloos klotenummer.
2
2
1
geplaatst: 24 augustus 2019, 23:12 uur
1. Desireless - Voyage Voyage 6.5
2. Sylvester - You Make Me Feel (Mighty Real) 8.0
3. Katy Perry - E.T. (feat. Kanye West) 7.5
4. Anastacia - I'm Outta Love 5.5
5. Deep Blue Something - Breakfast At Tiffany's 6.0
2. Sylvester - You Make Me Feel (Mighty Real) 8.0
3. Katy Perry - E.T. (feat. Kanye West) 7.5
4. Anastacia - I'm Outta Love 5.5
5. Deep Blue Something - Breakfast At Tiffany's 6.0
0
geplaatst: 25 augustus 2019, 02:09 uur
6,0
Niet hemelbestormend, maar destijds wel leuk om af en toe te horen en verder ook goede herinneringen aan. Wel nog steeds te veel gedraaid en daardoor gevaarlijk dicht in de buurt van een 5,5 komend.
Niet hemelbestormend, maar destijds wel leuk om af en toe te horen en verder ook goede herinneringen aan. Wel nog steeds te veel gedraaid en daardoor gevaarlijk dicht in de buurt van een 5,5 komend.
0
geplaatst: 25 augustus 2019, 09:52 uur
Arrie schreef:
(quote)
Eens. You Get What You Give en Tubthumping zijn ook typisch van die nummers, al kan ik die een stuk beter hebben dan de eerder genoemde nummers.
0
geplaatst: 25 augustus 2019, 11:17 uur
Omdat we zo 300 man in het hotel hebben, plaats ik alvast de volgende. Een verzoekje van zaaf:
6. Sugarloaf - Don’t Call Us, We’ll Call You
[1975, #aw7, hp11]
6. Sugarloaf - Don’t Call Us, We’ll Call You
[1975, #aw7, hp11]
0
geplaatst: 25 augustus 2019, 11:18 uur
Een vergeten hitje schijnt, maar niet door mij: ik kende ‘m gewoon niet.
7
7
0
geplaatst: 25 augustus 2019, 12:41 uur
6,5
Niet zo bijzonder maar de Beatles-reference is wel leuk
Niet zo bijzonder maar de Beatles-reference is wel leuk
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.