Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
2
geplaatst: 23 augustus 2019, 23:23 uur
Ik begrijp nog steeds niet dat mensen blijkbaar haar stem waarderen.
3
3
0
geplaatst: 24 augustus 2019, 00:27 uur
3,5
Toen dit een hit was had ik een vriend, toffe peer verder, die haar muziek nogal vaak draaide. Dit heeft mijn relatie tot haar muziek geen positieve draai gegeven.
Haar stem kan ik nog wel velen, het clichématige karakter van het liedje niet...
Toen dit een hit was had ik een vriend, toffe peer verder, die haar muziek nogal vaak draaide. Dit heeft mijn relatie tot haar muziek geen positieve draai gegeven.
Haar stem kan ik nog wel velen, het clichématige karakter van het liedje niet...
0
geplaatst: 24 augustus 2019, 03:23 uur
Leuk topic!
Niets mis met de stem van Anastacia en ook niet met dit nummer:
7,5
Niets mis met de stem van Anastacia en ook niet met dit nummer:
7,5
0
geplaatst: 24 augustus 2019, 03:26 uur
Nog even de al gespeelde nummers:
Desireless - Voyage Voyage: 6,5
Sylvester - You Make Me Feel (Mighty Real): 5
Katy Perry - E.T. (feat. Kanye West): 4
Desireless - Voyage Voyage: 6,5
Sylvester - You Make Me Feel (Mighty Real): 5
Katy Perry - E.T. (feat. Kanye West): 4
0
geplaatst: 24 augustus 2019, 13:55 uur
We gaan met het nummer lager 
1. Desireless - Voyage Voyage 7,704054054 gemiddeld uit 37 stemmen
2. Sylvester - You Make Me Feel (Mighty Real) 7,1078125 gemiddeld uit 32 stemmen
3. Katy Perry - E.T. (feat. Kanye West) 6,472222222 gemiddeld uit 27 stemmen
4. Anastacia - I'm Outta Love 5,066666667 gemiddeld uit 27 stemmen
Tijd voor wat blanke-mannen-met-gitarenmuziek. De meesten zullen de band alleen kennen van dit wapenfeit, het werd een vrij grote hit in Nederland. Het leek een beetje vergeten nummer in ons kikkerlandje, maar het nummer duikt nog vaak op in de staart van de Top 2000-lijst. Waarschijnlijk door het hoge feel-goodgehalte in de song!
5. Deep Blue Something - Breakfast At Tiffany's
[1996, #aw10, #hp17]

1. Desireless - Voyage Voyage 7,704054054 gemiddeld uit 37 stemmen
2. Sylvester - You Make Me Feel (Mighty Real) 7,1078125 gemiddeld uit 32 stemmen
3. Katy Perry - E.T. (feat. Kanye West) 6,472222222 gemiddeld uit 27 stemmen
4. Anastacia - I'm Outta Love 5,066666667 gemiddeld uit 27 stemmen
Tijd voor wat blanke-mannen-met-gitarenmuziek. De meesten zullen de band alleen kennen van dit wapenfeit, het werd een vrij grote hit in Nederland. Het leek een beetje vergeten nummer in ons kikkerlandje, maar het nummer duikt nog vaak op in de staart van de Top 2000-lijst. Waarschijnlijk door het hoge feel-goodgehalte in de song!
5. Deep Blue Something - Breakfast At Tiffany's
[1996, #aw10, #hp17]
0
geplaatst: 24 augustus 2019, 14:05 uur
Als tienjarige was ik gek van dit nummer, ik heb het die zomer grijsgedraaid (zomerhit!) Heeft voor mij de tand des tijds een stuk beter doorstaan dan Anastacia.
Inclusief sentimentbonus: 8,0
Inclusief sentimentbonus: 8,0
0
geplaatst: 24 augustus 2019, 14:17 uur
Arrie schreef:
Ik ben ook niet bepaald een fan van Anastacia (een gladdere versie van Tina Turner) maar haar stem heeft veel meer power en soul dan bv. Rihanna.
1
geplaatst: 24 augustus 2019, 14:20 uur
2
Nee joh. Rihanna's stem heeft veel meer soul en zeggingskracht.
En laten we het maar niet over de zangers van deze groep hebben.
LucM schreef:
Ik ben ook niet bepaald een fan van Anastacia (een gladdere versie van Tina Turner) maar haar stem heeft veel meer power en soul dan bv. Rihanna.
(quote)
Nee joh. Rihanna's stem heeft veel meer soul en zeggingskracht.
En laten we het maar niet over de zangers van deze groep hebben.

2
geplaatst: 24 augustus 2019, 15:55 uur
Eens. Geen idee waarom Rihanna er überhaupt weer bij gehaald moet worden. Het zit diep bij LucM.
4 voor het blauwe geval
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 24 augustus 2019, 16:18 uur
5,6
Ooit wel leuk maar inmiddels veel te veel keer gehoord
Ooit wel leuk maar inmiddels veel te veel keer gehoord
0
geplaatst: 24 augustus 2019, 16:46 uur
Arrie schreef:
Eens. Geen idee waarom Rihanna er überhaupt weer bij gehaald moet worden. Het zit diep bij LucM.
Het was een reactie op jouw bericht en Rihanna heb ik als voorbeeld bij gehaald. Nogmaals, met de zang van Anastacia is op zich weinig mis, wel met de gelikte productie.
0
geplaatst: 24 augustus 2019, 17:40 uur
7,25
Inderdaad een van de (nog steeds) (relatief) meest gedraaide typische jaren 90 nummers (met Iris - Goo Goo Dolls, I'll be there for you - The Rembrandts en Inside - Stiltskin).
Inderdaad een van de (nog steeds) (relatief) meest gedraaide typische jaren 90 nummers (met Iris - Goo Goo Dolls, I'll be there for you - The Rembrandts en Inside - Stiltskin).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.