MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

Vond het destijds wel leuk, maar vind het nu een beetje infantiel eigenlijk.

5

johannesA
6

Begint heel veelbelovend, maar ik mis uiteindelijk toch wat verrassing.

6.3

6

Ze hebben betere nummers gemaakt, zoals The Ballad Of Chasey Lain.

In BE was dit hun grootste hit, het nummer heeft onze oren maandenlang geteisterd. Ik herinner mij zelfs de discussies over de clip nog, vele ouders vonden dit plat en vulgair. Ik was zelf 17 going on 18 toen dit uitkwam, en kon het wel smaken. Destijds wel beu geraakt op den duur. Nu beschouw ik het toch wel als een memorabel en redelijk sterk commerciële song uit die periode.

7.5

Arbeidsdeskundige
4

8

Jeugdsentiment. Zo worden ze niet meer gemaakt.

6,5

Het zou me niets verbazen als dit het nummer is dat ik de afgelopen 20 jaar het meest gehoord heb, kan elke seconde (incl. de eerste 9 van het gesproken intro) wel dromen.

wavanbuuren
Cobra Starship 4
Bloudhound Gang 6,2

Bloodhound Gang - The Bad Touch : 4

Cobra Starship: 6,3
Bloodhound Gang: 7,7

wie vandaag een hit wil plaatsen uit de top 40 van dertig jaar geleden, be my guest

jordidj1 schreef:
wie vandaag een hit wil plaatsen uit de top 40 van dertig jaar geleden, be my guest

Danke , vooruit dan.

Nog een Frank Farian ( die van Boney M) project en ook hier was er iets met de " echte zangers"
Volgens mij hebben zij heel wat hits gescoord.
En een echt love it or hate it act dus wel iets voor hier dus.
30 jaar geleden zaten wij aan de radio (weet je wel) gekluisterd voor deze helden

Nee, dat is niet wederzijds.

4,2

7 Guilty Pleasure alert

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:00 uur

geplaatst: vandaag om 01:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.