Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 10 november 2019, 12:26 uur
Vond het destijds wel leuk, maar vind het nu een beetje infantiel eigenlijk.
5
5
0
geplaatst: 10 november 2019, 14:47 uur
Begint heel veelbelovend, maar ik mis uiteindelijk toch wat verrassing.
6.3
6.3
0
geplaatst: 10 november 2019, 15:04 uur
6
Ze hebben betere nummers gemaakt, zoals The Ballad Of Chasey Lain.
Ze hebben betere nummers gemaakt, zoals The Ballad Of Chasey Lain.
0
geplaatst: 10 november 2019, 16:04 uur
In BE was dit hun grootste hit, het nummer heeft onze oren maandenlang geteisterd. Ik herinner mij zelfs de discussies over de clip nog, vele ouders vonden dit plat en vulgair. Ik was zelf 17 going on 18 toen dit uitkwam, en kon het wel smaken. Destijds wel beu geraakt op den duur. Nu beschouw ik het toch wel als een memorabel en redelijk sterk commerciële song uit die periode.
7.5
7.5
0
geplaatst: 10 november 2019, 17:53 uur
6,5
Het zou me niets verbazen als dit het nummer is dat ik de afgelopen 20 jaar het meest gehoord heb, kan elke seconde (incl. de eerste 9 van het gesproken intro) wel dromen.
Het zou me niets verbazen als dit het nummer is dat ik de afgelopen 20 jaar het meest gehoord heb, kan elke seconde (incl. de eerste 9 van het gesproken intro) wel dromen.
0
geplaatst: 11 november 2019, 13:28 uur
wie vandaag een hit wil plaatsen uit de top 40 van dertig jaar geleden, be my guest
0
geplaatst: 11 november 2019, 13:39 uur
jordidj1 schreef:
wie vandaag een hit wil plaatsen uit de top 40 van dertig jaar geleden, be my guest
Danke , vooruit dan.
Nog een Frank Farian ( die van Boney M) project en ook hier was er iets met de " echte zangers"
Volgens mij hebben zij heel wat hits gescoord.
En een echt love it or hate it act dus wel iets voor hier dus.
30 jaar geleden zaten wij aan de radio (weet je wel) gekluisterd voor deze helden

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.